Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מדריך לאורגיה המוצלחת - איך עושים סקס קבוצתי שמספק את כולם?

אורגיה אולי נשמעת לעיתים כמו פנטזיה מופרכת, אבל תתפלאו, אורגיה טובה יכולה להציע עולם שלם של גילוי וסיפוק מיני. החלטנו לרכז לכם מידע חשוב ורלוונטי בתחום האורגיות - למה לצפות באורגיה? איך להתנהג? וכיצד להפוך סקס קבוצתי לחוויה בטוחה.

נתחיל מהבסיס - מהי אורגיה?

אורגיה היא מסיבת מין שבה מספר אורחים (מעל 2) משתתפים בפעילות מינית בהסכמה וחסרת מעצורים. הדעה הרווחת היא שאורגיה צריכה להיות לפחות חמישה אנשים שכן מין קבוצתי בין שלושה או ארבעה אנשים נקרא באופן מסורתי שלישייה ורביעייה, בהתאמה. פעילות האורגיה יכולה לכלול מין אוראלי, יחסי מין וגינאלים, מין אנאלי, שעבוד, משחקי תפקידים ועוד.

11 טיפים להשתתפות באורגיה

אם תעקבו אחר העצות שלנו, תהיו בנקודת פתיחה מצוינת למפגשים מיניים בטוחים ומהנים. קדימה לדרך.

  1. קבלו תמיד הסכמה מילולית ברורה. הכלל מספר אחד הוא לקבל הסכמה מילולית מפורשת מכל בני הזוג שמשתתפים באקט לפני תחילת כל אקט מיני. אם שתייה ושימוש בסמים מתרחשים באורגיה, היזהרו במיוחד מאנשים שעלולים להיות שיכורים/ מסטולים מידי מכדי לתת את הסכמתם.
  1. תעשו קצת מחקר רקע לפני. זה מועיל לדעת כמה עובדות בסיסיות על המארגן של האורגיה והחוקים של האורגיה. אם אינכם מכירים את המארגן, מצאו מישהו שאתם סומכים עליו שיאשר שהמארגן אירח מסיבות סקס בטוחות בעבר. פנו ישירות אל המארגן כדי לשאול שאלות רלוונטיות ולאשר כללים של הסכמה ובטיחות, שימוש בקונדום, מילים בטוחות, נימוסים כלליים למסיבה וכל נושא או פטיש ספציפי שהאורגיה עשויה לעודד.
  1. הגדירו מראש את הגבולות שלכם. לפני שאתם מגיעים, חשבו מה הגבולות שלכם. לדוגמה, אולי תחליטו שאתם לא מרגישים בנוח עם פעילות BDSM עם אנשים מסוימים (או בכלל). תחשבו לפני על כל אקט מיני שנראה לכם מרגש במיוחד כדי שתוכלו לתעדף את הפיכת הפנטזיות הללו למציאות במסיבה.
  1. תקשורת היא המפתח. תקשרו את הגבולות והרצונות שלכם לשותפים לאורגיה לפני ובמהלך יחסי מין. ככל שתהיו פתוחים יותר, כך החוויה תהיה מהנה יותר.
  1. היו סבלניים. לא לקפוץ ישר לאקט. רצוי לדבר קצת לפני, לייצר כימיה וסמול טוק על מנת שבסופו של דבר תהנו יותר מהמין אם תכירו קצת יותר את בני הזוג שלכם לאורגיה קודם.
  1. הימנעו מלהיות שיכורים מדי. אורגיות כוללות לעתים קרובות שתייה ושימוש בסמים, אנא וודאו שאתם לא יותר מידי שיכורים / מסטולים מכדי לקבל החלטות הגיוניות. טריק טוב הוא להחליף משקאות אלכוהוליים עם כוס מים, כך תוכלו לשמור גם על לחות טובה וגם תוכלו לתת מרתון רציני באקט. אורגיות זה כיף, אבל לא דרך להתמודד / לברוח מהבעיות שלכם. חשוב לבדוק עם עצמכם לפני ולוודא שאתם יציבים מבחינה רגשית. אם אתם לא מרגישים יציבים, אל תשתתפו. אחרת, אתם עלולים לסיים מוקדם, עצובים/ בוכים ותמצאו את עצמכם שולחים כמה אנשים לא מרוצים הביתה לפנות בוקר.
  1. שמרו על ראש פתוח לגבי שותפים למין. היכנסו לאירוע בראש פתוח יותר ממה שיש לכם בחיי ההיכרויות המסורתיים שלכם. הסביבה החיובית המינית הזו היא הזדמנות מצוינת לשקול בני זוג מיניים שאולי לא תמצאו מושכים באופן מסורתי, כמו אנשים עם סוגי גוף שונים, מגדרים שונים או אפילו אישיות שונה. אתם עשויים לגלות דברים חדשים שלעולם לא חשבתם על עצמכם. בכללי תתכוננו לטוב ביותר (או הגרוע ביותר). אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתכננים את רוב הלילה שלנו ולדמיין כל דבר ואז כשאנחנו נכנסים לאקט עצמו – זה שונה לגמרי ממה שתכננו!
  1. כנסו עם גישה של 'הכל יכול לקרות', אל תגבילו את עצמכם יותר מידי (כמובן מלבד לקבוע גבולות גזרה). תנקו את עצמכם מכף רגל עד ראש, מי שרוצה שיתגלח, אפילו רצוי לעשות חוקן (כן כן אין לדעת לאן הלילה יתקדם).
  1. חשוב מאוד! דעו שדחייה היא סטנדרטית. אל תקחו דחייה באופן אישי, וודאו שאתם מנומסים גם כשאומרים לכם לא. יהיו לכם עוד המון הזדמנויות אחרות לעסוק באקטים מיניים עם בני זוג אחרים.
  1. אל תצפו לסצנת פורנו! כל עוד לא מדובר באמת בסצנת פורנו, אל תחשבו שהאורגיה שלכם תלך חלק כמו שהיא נראתה בסרטי פורנו שאתם רואים או ראיתם שהייתם קטנים. ככל הנראה יהיו לא מעט רגעים מביכים ומוזרים – קחו את זה בקלות.
  1. זה בסדר להנות. הסוג הטוב ביותר של סקס הוא כשנוח לכם לצחוק, כי זה יהיה ככל הנראה הזמן שבו אתם פתוחים לנסות דברים חדשים עם אפשרות שלא יצליחו. צריך רק אדם אחד כדי לתת את הטון לסוג כזה של מין, אז אם זה עוד לא קרה, תהיו אתם האדם הזה! אם יש ספק אז אין ספק. אם יש משהו חדש שאתם רוצים לנסות, תשאלו את הקבוצה אם הם רוצים לנסות. הסקס הקבוצתי הטוב ביותר שהיה לי אי פעם היה כשהייתי באורגיה עם שניים מהחברים שלי, והיה לנו מספיק נוח אחד עם השני עד לרמה שאכלנו תוך כדי.

לסיכום, תנו לעצמכם רשות להרגיש את מה שאתם מרגישים. אין דרך נכונה להגיב לכל חוויה מינית וסביר להניח שתגלו שהרגשות שלכם ככל הנראה ישתנו עם הזמן. אם אתם מרגישים לא בנוח עם תחושה ספציפית, הקדישו זמן על מנת לשקול את מקור התחושה - האם זה היה בתגובה למשהו שעשיתם, משהו שמישהו אחר עשה, נורמות חברתיות סביב מין, האופן שבו בן הזוג הגיב, ציפיות שלא נענו, או גורם אחר? ברגע שאתם מזהים את המקור, יהיה הרבה יותר קל להתקדם הלאה.

 

תזכרו דבר חשוב - אין מה למהר. אורגיות תמיד יהיו, מחר ומחרתיים, אז קחו את הזמן כדי להבטיח שאתם מרגישים בטוחים ומוכנים.

תסמכו על עצמכם.

רוצים לראות אורגיה בלייב ממש במסך שלכם? כנסו לקישור הבא ותתרגלו לעולם חדש של עונג