Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

קימונו בישראל - Happy ending

הכל התחיל מהמלצה של חבר ללכת לקבל מסאג מיוחד בתל אביב. הייתי בהתחלה די סקפטי ואמרתי לעצמי זה סך הכל עוד מסאג מה יכול להיות מיוחד בזה?

אני בן 31 רווק, יחסית ביישן ולוקח לי המון זמן להיפתח לדברים חדשים. אל המעבר לתל אביב בשנה האחרונה הגעתי עם המון חששות אבל מהר מאוד הבנתי איך העולם פועל. צריך להוריד חמש אפליקציות, לתחזק כל יום לייקים לבחורות שרק מחפשות זין או כסף ובסוף להירדם לבד. די קשה לי עם העולם המנוכר הזה ונכנסתי לדיכאון בשבועיים האחרונים. איתי החבר הכי טוב שלי קלט את זה והמליץ לי ללכת לקבל מסאז מיוחד בשביל להפיג את הלחץ הקיומי שאני חי בו.

בניין ישן ברחוב מרכזי בתל אביב

איתי קבע לי תור ואמר לי להגיע בראש פתוח. הגעתי לבניין בצהרי היום אשר ממקומם ברחוב מאוד מרכזי בתל אביב. עליתי לקומה 3 וכבר במדרגות ראיתי פרסום של חדרים לפי שעה. למען האמת מאוד קיוותי שאני אגיע למספר דירה שהוא אמר לי, וזה לא יהיה החדרים שאנשים משכירים בשביל להזדיין. בעיקר בגלל שהגעתי בלי פרטנרית וגם כי פדיחות להגיע למקום כזה באמצע היום. הגעתי למזלי לקומה אחת מעל, דלת שחורה בכניסה עם תריס מאוד קטן שהיה סגור. צלצלתי בפעמון בצד ימין, התריס נפתח, ולפתע רואה עיניים כחולות בוחנות אותי ופותחות את הדלת. "היי ברוך הבא, הזמנת מקום?", לפתע לעיניים הכחולות מתווספות קול נעים ושקט, קול כזה שבא לך להתעורר איתו כל בוקר ולהירדם איתו כל לילה. אני יוצא מהשוק ועונה בחזרה, "היי, איתי קבע לי תור, הוא אמר לי להגיע לפה בשעה 14 עם ראש פתוח". המארחת ציחקקה ואמרה לי " אה אתה חבר של איתי? שמענו עלייך רבות, בוא תכנס. הכי חשוב זה להיות עם ראש פתוח". המארחת הובילה אותי לחדר חשוך עם צבע אולטרה כחול ואמרה לי תבחר אחת או אחד.

פצצות מין בחדר חשוך

 לפתע נגלו בעיניי באמצע החדר 6 בחורות ו6 גברים בשני צדדי החדר. התחלתי לבחון את הנשים במהירות וכל אחת יותר יפה מהשנייה. אחת בלונדינית והשנייה אתיופית, השלישית ג'ינג'ית גבוהה והרביעית מלאה עם חזה שופע. עמדתי בהלם במשך דקה ואז קלטתי את האחרונה בשורה. בחורה באזור גיל 30, שחומה מאוד עם תלתלים, לדעתי היא הייתה מדרום אמריקה מברזיל או פרו. היא עמדה עם גרביוני רשת עד הברכיים, חצאית קצרה בצבע שחור, חולצת בטן בצבע לבן שהיה דיי שקוף, וחזיית כותנה של קלווין קליין שהבליטה את הפטמות שלה. ניגשתי אלייה ואמרתי לה אני אשמח שאת תעשיי לי מסאג. היא חייכה וצחקה והובילה אותי לחדר נוסף.

חדר מין

החדר היה יחסית חשוך, מוקף בנרות ובמרכזה מיטת מסאג. בצדדים היה ניתן לראות שרשראות ואזיקים, ומקלחת פינתית. היתה מוזיקה נעימה ברקע, והברזילאית במבטא חמוד אומרת לי תשאר עם תחתונים ותשכב על הבטן במיטה. דפיקה בדלת ושואלת אותי אם אני מוכן, אני עונה שכן בזמן שאני שוכב על הבטן. היא נכנסת לחדר ושואלת אותי האם אני פתוח לדברים חדשים.. אני עונה בחיוב ואומר לה כל עוד את לא מסגירה אותי למשטרה עם האזיקים האלו שבפינה. היא צחקה ואמרה אל תדאג נעשה בהם שימוש אחר.

מסאג מפנק

המסאג מתחיל, והיא שופכת עלי שמן על הגוף. אני מציץ מהפתח פנים שיש במיטה ולפתע רואה את החזייה שלה על הרצפה. אני פותח את העיניים עוד יותר ומנסה להבין מה הולך לקרות פה. אני מתחיל להרגיש אותה, היא מתחילה לעסות לי את הראש ואז יורדת לאזור הכתפיים והגב. אני בהתחלה מרגיש את הידיים שלה מחליקות לי על הגוף ואז מתחיל להרגיש את המשקל גוף שלה עלי ולבסוף את השדיים שלה על הגב שלי. היא מתחילה להחליק ולזוז קדימה ואחורה ולהתחכך עם השדיים שלה בגב שלי. בחיים לא הרגשתי דבר כזה לפני, והחום גוף שלה ביחד עם השמן פשוט הדליק אותי. אחרי 5 דק של עיסוי בשילוב ידיים ושדיים, אני מרגיש נוזל חם מתחיל לנזול עלי. ברקע אני שומע " אל תבהל, תהנה מזה" . נופל לי האסימון ואני מבין שהיא מטפטפת ליי שעווה של נר על הגב ואני לא יודע איך להגיב. בהתחלה זה שרף אבל זה התחיל להיות נעים וגם במיוחד שהזין שלי פשוט היה בזקפה מלאה.

פתח מסתור

חשוב להגיד, לפני ששכבתי על המיטה ראיתי שיש גם פתח באזור המפשעה שזה מאוד הפתיע אותי כי בדרך כלל יש רק פתח לפנים במיטות עיסוי. בזמן שהיא מטפטפת עלי את השעווה, אני מרגיש את היד שלה בזין שלי. היא מכניסה את היד מלמטה לתוך התחתונים ומתחילה לגעת בו בעדינות. אני חושב שבחיים הזין שלי לא היה בזקפה כזאת, או לפחות בעשור האחרון. לאחר מספר נגיעות היא אומרת לי להסתובב על הגב. הייתי עדיין עם תחתונים ואין ספק שרואים שיש בליטה די גדולה.

אזיקים וכיסוי עיניים

הסתובבתי, היא הביאה לי כיסוי עיניים ואמרה לי לא להוריד. לפתע היא לקחה את יד ימין והרגשתי סוג של חבק מסביב ליד, לאחר מכן היא עברה ליד השנייה וגם חבק מתחיל ללחוץ על הזרוע שלי. מבלי לראות כלום, אני שומע את הצעדים שלה לכיוון קצה החדר ולפתע רעש של סחיבת שרשראות ברזל. היא משכה את התחתונים שלי באגרסיביות והחלה להוריד אותם לגמרי, לאחר מכן היא תפסה לי את הרגל והחבק שהיא שמה לי ככל הנראה היו האזיקים שראיתי לפני. הייתי קשור לגמרי, ערום, עיוור וללא יכולת לזוז.

Reverse cowgirl

היא התקרבה אלי לאוזן ולפתע אני שומע לחישה "תהנה מהרגע". היא לקחה את הבקבוק שמן והחלה לשפוך על כולי. היה לזה ריח של תות והיא החלה לעשות לי ביד תוך כדי עם השמן. היא עלתה מעליי בזמן שהיא ערומה והתחילה להתגלש קדימה ואחורה. אני מרגיש איך השדיים שלה והזין שלי נפגשים בכל תנועה, עד לרגע שהיא עוצרת כאשר היא נמצאת בין רגליי. היא התחילה ללקק לי את הפין ולעסות את הביצים שלי עם השמן. היא הכניסה את הזין לפה והתחילה למצוץ באגרסיביות. היא עצרה, היה רעש של עטיפה, ולאחר שנייה אני מרגיש קונדום על הזין שלי. היא התיישבה מעל הזין שלי והחדירה אותו לתוך הכוס שלה. כל זה בזמן שאני עם כיסוי עיניים ומחייך כמו מפגר. היא התחילה לזוז ולרכוב מעלי כאשר הזין שלי בתוך הכוס שלה. היא הגבירה את הקצב וזה היה נשמע שהיא הולכת לגמור. הקצב הגבוה ביחד עם השמן והחלקלקות שלה מעליי הכריעו את המצב, גמרתי תוך מספר רגעים מבלי יכולת לזוז או לראות, רק לצעוק שהיא תגביר את הקצב.

היא ירדה ממני, הורידה את הכיסוי עיניים ושאלה אותי אם אני מוכן לחלק הבא.. 

 לפורטל המיניות הראשון בישראל - הקליקו כאן וכנסו לאתר של שקסית

השארת תגובה