Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקירת מוצר מקצועית LELO SONA 2

ברוכות הבאות לעונג של דור העתיד איזה כיף שיש לנו בחנות מוצרי של מותג העל LELO!

אני, כחובבת מוצרים מושבעת, התנסתי על לא מעט אביזרי מין, של לא מעט מותגים, מדילדואים לויברטורים, לביצות רטט, יונקים וכדו'.

 

יונק שכולו מבוסס טכנולוגיית קול חדשנית

כאן מדובר בפריצת דרך שמבוססת טכנולוגיה מעניינת.

 הLelo Sona 2  נחשב "למעסה קולי של הדגדגן" וכבר אסביר; המוצרים הגנריים שרובנו מכירות לרוב יהיו ויברטורים מבוססי מנוע רוטט שעושים את העבודה בצורה מעולה אבל כאן מדובר באביזר שמשתמש בפולסים וגלים קוליים על מנת לגרות הדגדגן באופן אופטימלי שיוביל לאורגזמות קצה ומיוחדות. הסוד של הטכנולוגיה כאן היא יצירת גירוי לא רק בחלק החיצוני אלא גם את החלקים הפנימיים של הדגדגן בעזרת הפולסיים הקוליים שמהדהדים לתוך המבנים הפנימיים והסודיים של הדגדגן.

אני מבקשת לא להתבלבל בין מוצרים מבוססי יניקה למיניהם כמו הSatisfyer שמטרתם היא להשתמש בגלי אוויר על מנת למצוץ את הדגדגן שלך – כאן הגירוי הוא הרבה יותר עוצמתי כאשר הגלים טופחים בצורה עדינה על הדגדגן ומביאים אותך לטירוף שאני אישית לא הכרתי.

 

היונק שלא מפסיק לקבל המלצות מחוץ לישראל

הLelo Sona 2  נכון להיום (פברואר 2022) הוא היונק מספר אחת בעולם היום, סקסולוגיות מכל העולם התנסו בו וכמות ההמלצות החיוביות שקיימות עליו הוא אדיר:

המלצה מטעם בלוג 69desir.com

המלצה מטעם הבלוג missrubyreviews.com

המלצה מטעם הבלוג nessbox.com

חשוב לציין שהמוצר בין טעינה לטעינה מחזיק שעתיים (למיטיבי לכת שביניכן) ומכיל 12 דרגות עונג מטריפות – מאתגרת אתכן לעבור את רמה 6.

 

קצת על החוויה האישית שלי

הLelo Sona 2  לקח אותי למחוזות אחרים. הכל קורה מהר, הגירוי הוא מהיר, פנימי ואינטנסיבי. כל היופי הוא שאין צורך בכלל בהפעלת לחץ, מספיק שהLelo Sona 2  יהיה קרוב לדגדגן הגירוי יגיע דיי מהר. אני אומרת באופן כנה, המוצר כל כך אינטנסיבי שאני לא מצליחה להגיע לדרגות הגבוהות שהמוצר מספק, מספיקות לי הדרגות הראשונות כדי להגיע לרמת העונג שאני רוצה.

מהבדיקה שעשיתי, מי שמקבלת בדרך כלל אורגזמות מהירות מהויברטורים הרגילים שיש בשוק – סביר להניח שעם הLelo Sona 2 האורגזמה תגיע בצורה יותר איטית אבל כשהיא תגיע – היא תגיע עוצמתית ותספק חוויה שתהיה שווה את הזמן.

 

יאללה, תהנו ותכתבו לי איך היה ;)