Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

תנוחת 69 - איך עושים

69 – זה לא רק עוד מספר

תנוחת 69 היא אחת מתנוחות הסקס העתיקות ביותר בז'אנר הסקס העולמי, אך אין ספק שעדין מקומה מונח כתנוחה המפורסמת ביותר ונמצאת בTOP 5 ברשימות החיפוש לתנוחות סקס המומלצות ביותר. תנוחת 69 הינה תנוחת מין אוראלי שבה שני בני זוג מענגים את זה את זה, והגוף שלהם מעוקל יחד כמו ספרות 6 ו-9. כמובן שגם תנוחה זו נמצאת בקאמה סוטרה תחת השם "קונגרס של עורב". במאמר זה נדבר על מספר נושאים:

  • איך זה עובד?
  • יתרונות
  • וריאציות
  • טיפים וטכניקות

איך זה עובד?

תנוחה 69 הינה תנוחה סקס לעינוג מין אוראלי. כדי להגיע לתנוחה הקלאסית של 69: אחד מבני זוג שוכב שטוח על הגב. בן הזוג השני מטפס מעליו כאשר ראשו פונה לרגלי בן הזוג. לאחר מכן מתחילים לענג אחד את השני כאשר כל אחד מבני הזוג משתמש בפה לטובת עינוג איבר המין של השני. התנוחה מתאימה לכלל המינים, גבר לגבר, אישה לאישה, או גבר לאישה. מתנוחה זו תוכלו להינות מתחושת מין אוראלי תוך מתן הנאה לבן הזוג שלך במקביל.

יתרונות

הוספת "פלפל" לחיי המין ושמירה על "ניצוץ" אהבה 

מכיוון שזוגות רבים רוצים לשמור על מערכות יחסים מיניות לתקופה ארוכה, אנחנו ממליצים על הוספת התנוחה לחיי המין של הזוג מכיוון שהוא נותן תחושת "הרפתקה". התנוחה דורשת לא מעט זמן ומחקר על מנת להגיע לעינוג מושלם ולכן יש צורך בניסוי, טעיה וחקירה אחד של השני. זה דורש קשב וריכוז, ולכן גורם לזוגות לגלות מחדש את התשוקה המינית שלהם.


אורגזמה משותפת דרך מין אוראלי 

עבור נשים רבות, מין אוראלי הוא הדרך היחידה להגיע לאורגזמה במהלך יחסי המין. לכן אם מישהי מתקשה להגיע לאורגזמה, אנו ממליצים על תנוחה זו כדרך חדשה להגיע לאורגזמה תוך מתן עינוג לבן זוג במקביל.


איזון והתחשבות בבן הזוג

במידה ואחד מבני הזוג מענג יותר מאשר הבן הזוג השני, שימוש בתנוחה זו מייצר שוויון ואיזון. לכן זו הדרך הטובה ביותר לפרוק תסכול וגורם לעינוג שני הצדדים בו זמנית.


גירוי עוצמתי שלא הכרתם

תנוחה 69 נפלאה עבור אנשים שרוצים מגוון גירויים תוך כדי הגעה לאורגזמה. כאשר אתה מקבל ונותן מין אוראלי בו זמנית, אתה מקבל גירוי רב-חושי אשר מעורר תחושות של ריחות, רעשים, צמרמורות וכל זה תוך מתן עינוג לצד השני והכל מבוצע על ידך. שילוב זה יכול לגרום לאורגזמות חזקות במיוחד.

    וריאציות

    תנוחה 69 באופן מסורתי למין אוראלי

    ניתן לשלב את האצבעות במקום הפה כאשר אתה צריך מנוחה, השתמש בכפות הידיים ותוכל ל"לפלפל את העניינים עם נגיעות מטורפות או חדירה עמוקה.


    שימוש בנדנדת מין

    אם יש לכם נדנדת מין זה יכול להיות תוספת נהדרת לתנוחה. כדי להשתמש בתנוחה זו אחד מבני הזוג נשכב אחורה בתנופה ובן הזוג השני עומד מאחורי ראשו מול רגליו, מתכופף ומענג אותו עם פה בזמן שבן הזוג המתנדנד מיישר את עצמו מול איבר המין של בן הזוג העומד.


    69 בכריעה

    כדי להשתמש בווריאציה זו, אחד מבני הזוג יושב על הרצפה עם רגליו פרושות לפניהם, מעט מפושקות. האדם השני מוריד את איבר המין שלו על פניו של בן זוגו, כאשר רגליו משני צידי כתפיו, ומתכופף מטה כדי לרדת לבן זוגו. תנוחה זו לא קלה אך גורמת להוספת פלפל לחיי המין.


    בעמידה

    תנוחה יחסית קשה ולמתקדמים בלבד: אחד מבני הזוג מרים את בן הזוג באוויר והופך אותו עם הפנים כלפי איבר מינו, תוך כדי שהוא מענג את בן זוגו שבאוויר.


    משולש ישר זווית

    שילוב אדם נוסף לתנוחת 69 המסורתית. הכיף לא חייב להיות רק עם פרטנר אחד וניתן להוסיף עוד פרטנר באמצעות צורת משולש כאשר כל אחד משמש כצלע ומענג את הצלע שמחוברת אליו בראש.

      טיפים וטכניקות

      שלבו צעצועי מין

      לפעמים קשה להגיע לאורגזמה באמצעות מין אוראלי וניתן להשתמש בויברטור יניקה או בדילדו.


      שימוש בפלאג אנאלי

      שימוש בפלאג אנאלי יגביר את ההנאה בתנוחת 69. כאשר תחדירו את פלאג האנאלי, בכל פעם שרצפת האגן תתכווץ מההנאה שבגירוי הפה, אתם תגרמו לעצבים האנאליים לפעול וזה נותן לאורגזמה להיות עוצמתית יותר. ניתן להשתמש בפלאג סטטי או רוטט. לעוד מידע על אביזרי סקס מתאימים ניתן לקרוא במאמר על צעצועי מין.


      שימוש באביזרים לתנוחה נוחה יותר

      לפעמים קשה להגיע לעינוג בן הזוג היות והזווית לא נכונה, לכן השתמשו בכרית או שמיכה כדי לתת את הגובה הנכון ולשמור על צוואר ישר בעת העינוג האוראלי.


      מקלחת מהירה לפני התנוחה

      ריחות לא נעימים יכולים לגרום לסלידה מהתנוחה ולכן מומלץ לעשות מקלחת משותפת ולאחר מכן להתחיל במשחק מקדים של תנוחה 69. לכן, תמיד תנקו את איבר המין ותהיו אסתטים ומטופחים באזור המפשעה.


      שימוש בחומר סיכה

      לפעמים זה קשה לענג באופן רציף את הבן זוג באמצעות הפה. בשלב מסוים הפה נהיה יבש, ולכן ניתן לשלב חומר סיכה אשר יגרום לשמור על לחות בפה. בנוסף ניתן להשתמש בחומר סיכה בטעם מסוים לפי בחירה מועדפת.


      איזון הפרשי גובה 

      אל חשש!! גם לזה יש פיתרון, במידה ויש הפרשי גובה בין בני הזוג ניתן לפתור את זה די בקלות על ידי שינוי התנוחה של הבן זוג הגובה לצורה כמו האות C. חשוב לשמור על ראש פתוח ויצירתיות, ניתן כמובן לפתור הכל ולהשתמש גם בכפות הידיים על מנת להנות במקביל.

         

        סיכום

        לסיכום, המפתח להצלחה לשיפור מערכת יחסי המין בין בני הזוג זה תקשורת וקשב. רק לאחר שיהיה תקשורת וקשב, ההנאה תגיע!! תנוחת 69 מהנה לכולם.

         

        לעוד המלצות לתנוחות מיוחדות אנו ממליצים לקרוא את המאמר הבא: 

        תנוחות סקס שצריך לעשות לפני שמתים