Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

איך לבחור פלאג אנאלי?

הקדמה

מהם פלאגים אנאלים ומדוע כל כך הרבה גברים ונשים משתמשים בהם? איך זה הפך להיות כה פופולרי? ואיך אדע באיזה פלאג לבחור בתור התחלה? כל זאת ועוד נסקור במאמר הבא על פלאגים אנאליים.

לא כולם יודעים זאת אבל פי הטבעת שלנו עמוס בקצות עצבים מאוד מאוד רגישים, שכאשר אנחנו מגרים ומעוררים אותם התחושה עלולה להיות עילאית. פי הטבעת שלנו הוא הדרך המובילה לערמונית, הידועה גם כנקודת ה-G הגברית, והוא גם הדרך אל נקודת ה-A ונקודת ה-G הויגנאלית של נשים.

אורגזמה אנאלית היא לא סתם אגדה, היא לחלוטין קיימת, והיא עוצמתית הרבה יותר ממה שחושבים. כל העצבים הרגישים שמרוכזים בפי הטבעת רק צריכים את הגירוי המתאים כדי להביא אתכם ואתכן לאורגזמה המיוחלת. גברים ונשים כאחד משתמשים בפלאגים אנאלים מסוגים שונים בכדי להגיע לאורגזמה עוצמתית. גברים יחוו אורגזמה של הערמונית, ואילו נשים יחוו אורגזמה שתוביל לשפיכה נשית על ידי גירוי נקודת ה-A ונקודת ה-G.

שימוש נפוץ נוסף של פלאג אנאלי הוא בעצם מתיחת והרחבת פי הטבעת. עושים זאת בכדי "להכין את הקרקע" לחדירה של דברים גדולים יותר, צעצועי מין גדולים, או איברים זכריים גדולים. בשונה מצעצועי מין אנאליים אחרים שאתם ודאי מכירים, הפלאגים האנאליים נועדו כדי להשאר שם, ולא בכדי לבצע פעולת חדירה מתמשכת. לרוב הם יהיו בעלי ראש מחודד להחדרה קלה יותר כאשר יש התרחבות לאורך הצעצוע עד לתחתית שלו. הפלאגים האנאליים מיוצרים מחומרים שונים ובעלי פונקציות שונות ומיוחדות, כל אחד מציע תחושות שונות לבחירתך, ישנם פלאגים חלקים, בעלי מרקם מחוספס ומיוחד, רוטטים , בעלי אפליקציה וכו. כעת נסקור את הפלאגים האנאליים הפופלריים ביותר שנמצאים בשוק.

 

באני פלאג

הצורה המיוחדת של הפלאג האנאלי הזה העניקה לו את השם שלו , הפלאג עשוי ממתכת ובקצהו יש פונפון בצבעים שונים לדימוי זנב של ארנבת. הפלאג עשוי ממתכת שאינה מחלידה והגודל קטן יחסית, מוצר שבהחלט היינו ממליצים למתחילים שביניכם שרוצים להתקדם לאט בעולם האנאלי. הפונפון הצבעוני בצורת זנב ארנב מדליקה לא מעט אנשים, ובהחלט תכניס עניין לחדר המיטות שלכם.

 

באני פלאג

 

 

פלאג מזכוכית

פלאג אנאלי שעשוי מזכוכית מיוחדת המאפשרת שינויי טמפרטורה על ידי מים. הפלאג בעל חמישה שלבים של כדורים כך שתוכלו להתקדם בקצב המתאים לכם ולבצע חדירה של חלק מהשלבים או של כולם. מרקם הפלאג מזכוכית חלק ביותר , ומומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים במהלך האקט. הזכוכית המיוחדת מאפשרת לכם לחמם או לקרר את הפלאג לפני החדירה כרצונכם להגברת התחושה והנאה מקסימלית. פלאג מסוג זה גם הוא מיועד למתחילים שביניכם שרוצים לקחת את זה לאט יותר, אך עם זאת לא לפספס את ההנאה שבדבר.

 

 

פלאג אנאלי מזכוכית

 

 

פלאג אנאלי רוטט

הפלאג האנאלי שלפניכם מיוצר עם  צורה ייחודית מעוקלת כדי לאפשר גירוי מקסימלי בכמה מוקדים שונים בו זמנית. צורה המעוקלת פותחה בכדי לגרות כמה שיותר את איזור הערמונית ופי הטבעת, והבליטות בקצהו נועדו לגרות את הפרינאום שנמצא מתחת לשק האשכים הגברי. הפלאג עשוי סיליקון מיוחד ונעים למגע. כתוספת מנצחת לצעצוע זה יש סוג של רוקט פוקט קטן , מעין ויברטור קליע שמתחבר לצעצוע ובעצם מאפשר לכם לעסות את הערמונית בעזרת רטט במהלך החדירה. הרטט יביא אתכם למקומות שלא חלמתם עליהם, זהו בהחלט צעצוע למנוסים יותר שביניכם.

 

 

פלאג אנאלי רוטט

 

 

 

 

פלאג אנאלי עם אפליקציה

המוצר הבא הוא פלאג אנאלי מבית מותג העל Satisfyer. פלאג אנאלי רוטט בעל אפליקציה ייעודית להפעלתו, השובב הקטן עוצמתי במיוחד בעל פונקציות מיוחדות מאוד. הוא בעל שני מנועי רטט מאוד שקטים, צורתו כקליע מחודד מה שמאפשר החדרה נעימה וקלה יותר, הוא עשוי סיליקון מיוחד בעל מגע רך כמשי. הפלאג בעל 12 עוצמות רטט שונות, סוללה נטענת ועמידות למים, מה שאומר שאפשר להשתמש בו גם בתוך המקלחת והאמבטיה שלכם לחוויה מושלמת. איפה האפליקציה משחקת תפקיד? הצעצוע המשוגע הזה מאפשר בעזרת האפליקציה ליצור רטטים שונים ומיוחדים בהתאם למה שאתם הכי אוהבים ולשמור אותם לשימושים עתידיים! פיצ'ר משוגע נוסף של האפליקציה הוא האפשרות להנות מרטט בהתאם לשירים האהובים עליכם בעולם! והפיצ'ר הכי מטורף? תוכלו באמצעות שיחת וידיאו לשלוט מרחוק על סגנון ועוצמת הרטט על בסיס הקול שלכם בלבד! מה שאומר שאם בן\בת הזוג בבית ואתם במקום אחר בכלל, תוכלו באמצעות האפליקציה לשלוט על הרטט המועבר בפלאג! תעשו חיים ואל תשכחו להודות לנו אחר כך.

 

 

פלאג אנאלי עם אפליקציה

 

 

פלאג אנאלי מתנפח

בשונה מפלאגים אנאליים אחרים , הפלאג המתנפח מעניק גירויים ועוצמות הנאה נוספות ממה שאתם רגילים. החדירה נעשית באותה צורה ואותם מקומות מגורים על ידו. הפלאג המתנפח עשוי גם הוא לרוב מסיליקון איכותי ורך, ונהוג להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי להחדירו. השוני הגדול בינו לבין סוגים אחרים של פלאגים הוא האפשרות לנפח אותו כאשר הוא נמצא בתוך פי הטבעת. בצד השני שמחובר אל הפלאג, יש משאבה קטנה שבעזרתה ניתן לנפח את הפלאג עצמו , מה שיוביל להרחבה משמעותית של פי הטבעת בכדי להנות לאחר מכן מצעצועים גדולים יותר או איברים גדולים יותר, ובנוסף מעניק תחושת ריגוש מירבית מאשר פלאגים רגילים. פלאג מתנפח לא מתאים לכל אחד, אך אם אתם בעלי ניסיון, היינו ממליצים לתת לזה צ'אנס.

 

 

פלאג אנאלי מתנפח

 

 

מקווים שקיבלתם מספיק ערך ומידע, וכעת תוכלו לרכוש את הפלאג המתאים לכם, בין אם אתם מתחילים, מעט מנוסים, או ממש ממש מתקדמים. בכל אופן תעשו חיים.

עכשיו כשיש לכם את כל הידע בעולם בנוגע לבחירת פלאג אנאלי, הגיע הזמן ללמוד על תנוחות סקס חדשות