Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המדריך המלא לבחירת הויברטור המושלם - המלצות שיעשו לכם סדר

כמה טוב שאלוהים ברא אותנו נשים! גברים לא יבינו כמה מאתגר זה להיות אישה אבל האורגזמות שאנחנו חוות הן פשוט הדבר הכי קרוב לשלמות ובזכות וויברטורים, עוצמת האורגזמות היא אדירה ואין לתארה. מאז שגיליתי את הוויברטורים, גיליתי את עצמי מחדש, גיליתי עולם חדש של עונג, אהבה עצמית, ביטחון ואינסוף דרכים לשדרג את חיי המין.

עכשיו כשאת מרגישה מספיק בנוח כדי להבין שזה הכי לגיטימי בעולם להשתמש בויברטור, אפשר להמשיך את המסע שלנו ביחד עם המדריך המלא לבחירת הויברטור המושלם.

במדריך המדהים הזה, נסקור את כל מה שאת צריכה לדעת כדי לבחור את הויברטור המושלם עבורך. הוא יכלול את הנושאים הבאים:

  • כמו מאיזה חומרים הויברטור עשוי
  • איזה סוגים שונים של ויברטור קיימים
  • בחירת גודל ורוחב מתאימים לחדירה
  • תחזוקה וניקיון של הויברטור
  • עובדות מעניינות על הויברטור 
אישה מחזיקה ויברטור ורוד

 

 

ממה הויברטור בכלל עשוי? 

רוב הויברטורים הקיימים בעולם עשויים מסיליקון ופלסטיק נעימים בעלי מגע רך וכיפי. המעטפת של החומרים נחשבת חומר היפואלרגני שמטרתו היא למנוע רגישיות, גירודים מיותרים, כאבים וחוסר נעימות עם המכשיר.

כשאת מזמינה ויברטור, מאוד חשוב לשים לב שהוא עשוי ב100%מסיליקון רפואי פרימיום ושהוא עומד בתקני המים המחמירים ביותר. תאמיני לי שעדיף להשקיע קצת יותר כסף בויברטור שעשוי מסיליקון רפואי פרימיום ושיהיה ניתן להתענג במהלך המקלחת החמה ללא חשש של התחשמלות. כמובן שבמהלך המקלחת יותר קל ונעים לנקות את הויברטור לאחר השימוש. כל הויברטורים שלי עשויים מ100% סיליקון רפואי פרימיום, ללא התפשרות!

 

איזה סוגי ויברטור קיימים בכלל?

לשמחתי הרבה, קיימים המון סוגים שונים וסופר מגניבים של ויברטורים כאשר לכל אחד יש שוני מהאחר וכל אחת אוהבת משהו אחר. כעת נסקור כמה מסוגי הויברטורים המוכרים והמומלצים שקיימים בעולם.

ויברטור רוקט פוקט (ויברטור קליע)

ויברטור זה נחשב יחסית פשוט וקליל מאחר והוא קטן והשם הנרדף שלו זה ויברטור קליע כי הוא קטן ובצורת קליע. בדרך כלל עובד על בסיס סוללות פשוטות ויכול לספק ויברציה עוצמתית ומפתיעה ביחס לגודל שלו.

עצם העובדה שהוא יחסית קטן, ניתן לשים אותו בכיס (בגלל זה קוראים לו רוקט פוקט) ולקחת אותו איתנו למקומות שונים בין אם זה עבודה, מסיבה, טיול בטבע או אפילו בארוחה משפחתית. הוא כל כך קטן ומיוחד כך שאף אחד לא ישים לב שהוא נמצא בכיס שלך ואין לך ממה לחשוש.

למרות שהוא קטן, הוא מספק חוויה נהדרת ונחשב לאחד הנפוצים והנמכרים בעולם והמחיר שלו נחשב ליחסית נוח לעומת ויברטור אחרים יותר גדולים ומורכבים.

ויברטור רוקט פוקט בצבע טורקיז

ויברטור קליע סטיספייר סגול

ויברטור קליע סטיספייר ירוק זוהר
ויברטור קליע סטיספייר טורקיז

 

ויברטור קלאסי (דילדו רוטט)

ויברטור זה הוא דיי פשוט ואותנטי. הוא בנוי בצורת איבר מין גברי והוא כמובן רוטט בכמה עוצמות שונות. אפשר גם לקרוא דילדו רוטט. יש לו מנוע עוצמתי וחזק, עשוי מחומרים נעימים למגע שאף מרגישים כמו פין גברי אמיתי! ויברטור מסוג זה מגיע בגדלים שונים, צבעים שונים והגדול הפופולרי ביותר הוא 16 ס"מ.

ויברטור קלאסי מסולסל בצבע תכלת

ויברטור ריאליסטי ורוד
ויברטור ריאליסטי שחור
ויברטור ריאליסטי בצבע עור

ויברטור לגירוי נקודת הג'י

מדובר באחד הויברטורים הכי נפוצים שיש מאחר והוא פשוט מעולה! כמובן שהוא דומה לשאר הויברטורים בכך שהוא מספק רטט בעוצמות חזקות שונות, הוא גם בנוי בצורה שקיימים בליטה בצורה מתאימה בידיוק לגירוי מקסימלי של נקודת הג'י.

בזכות הויברטור הזה ניתן להנות בו זמנית גם מחדירה וגם מגירוי נקודת הג'י, כך שהחוויה הופכת להיות הרבה יותר עוצמתית מבדרך כלל.

ויברטור לגירוי נקודת הג'י

ויברטור סטיספייר לגירוי נקודת הג'י

 

ויברטור ביצה רוטטת

ויברטור זה הוא מאוד מגניב והוא ממש בצורה של ביצה בגודל של כ 5 ס"מ בדרך כלל. בתוך הביצה קיים מנוע עוצמתי והביצה קשורה לחוט חזק שמאפשר שליפה מהירה של הביצת רטט כשהיא בתוך הנרתיק. הביצה בדרך כלל נשלטת באמצעות קופסה בקרה קטנה שבה קיימים כפתורי שליטה שניתן דרכם לשלוט בעוצמת ובסוג הרטט. ניתן להנות מסוגי רטט שונים כמו פולסים, פעימות, תנועות גליות ועוד. כמו כן, הביצה מתאימה גם לשימוש אנאלי אבל אני אישית פחות מתחברת לסוג חדירה כזה עם הביצת רטט.

קיימים גם דגמים מיוחדים יותר שמורכבים מכמה ביצי רטט שמשורשרות אחת לשנייה ואפילו ניתן לשלוט על עוצמת וסוג הרטט על כל אחת בנפרד, שזה דיי מטורף!

אפשר גם להשתמש בויברטור זה לגירוי חיצוני בלבד, או אפילו חיצוני ופנימי בו זמנית כאשר מדובר בשתי ביצי רטט ומעלה.

ויברטור ביצת רטט

ויברטור סטיספייר לגירוי נקודת הג'י

ויברטור ביצה סגול

ויברטור שרביט (מג'יק וונד)

אחד הוויברטורים הכי פופולריים בעולם כיום, שהוא בעצם מוט עבה יחסית ובקצה שלו קיים ראש רגיש שמייצר רטט מאוד חזק וממוקד עם מגע נעים.

ויברטור זה נחשב לעוצמתי יותר מהוויברטורים האחרים ולכן הוא מתאים למשתמשות ותיקות ומתקדמות שרוצות לקחת את האורגזמה שלהן צעד אחד קדימה. מדובר בוויברטור אלגנטי מאוד שמייצר רטט מאוד ממוקד וחזק על אזור הדגדגן.

בנוסף הוא מאוד מתאים גם לגירוי מקסימלי של נקודת הג'י בזמן חדירת הראש. קוטר הראש הינו כ5 ס"מ שזה בדיוק המרחק חדירה לנקודת הג'י ולכן הוא מאפשר הנאה מדהימה וחזקה שתגרום לכם לשפיכה נשית בפרק זמן שלא תיארתן לעצמכן בכלל.

ויברטור שרביט ורוד

שלושה ויברטורים וונד

ויברטור וונד שחור

ויברטור וונד חמוד שלושה סוגים

ויברטור ארנב

ויברטור ארנב הוא אחד מהויברטורים שהפכו לתגלית של השנים האחרונות ואין בחורה שהתנסתה בויברטורים שלא תגיד רק דברים טובים על הויברטור ארנב. העיצוב שלו הוא בצורה של ויברטור ארוך כאשר בתחילתו יש צורות אוזני ארנב שעשויות מסיליקון כאשר כל מטרת האוזניים הוא להעניק עונג מוגבר באזור הדגדגן בזמן החדירה, ככה שהוא מספק הנאה כפולה ומדהימה.

מבחינה טכנית הוא כולל בתוכו מנוע חזק ששולט על הרטט המשפיע גם על החלק הארוך יותר שמדמה פין לטובת חדירה וגם משפיע על הצורות ארנב שמענגות את הדגדגן.

קיימים גם דגמים מיוחדים עם סט חרוזים מסתובבים אשר תפקידם הוא לייצר גירוי חזק יותר בנרתיק בזמן החדירה.

הויברטור ארנב מתאים בהחלט למתחילות שמחפשות קצת לבדוק את גבולות העונג מאחר והוא אינו נחשב לויברטור אגרסיבי.

ויברטור ארנב סגול עם חרוזים

ויברטור ארנב פנינים סגול

ויברטור ארנב סטיספייר

ויברטור ארנבון סגול

ויברטור יונק

מדובר לדעתי בויברטור הכי מיוחד שיש היום בשוק, מאחד והוא מדמה מציצה חמה ונעימה של הדגדגן וגם יכול להוות ויברטור חדירה נהדר! הוא מבוסס טכנולוגיה מיוחדת שבאמצעות פולסים אוויריים וקול, הוא בעצם יונק את הדגדגן וכמעט לא מרגישות הבדל לשון אמיתית שמפנקת את הדגדגן לבין הויברטור יונק. בלא מעט מקרים אפילו נהנתי יותר מהויברטור יונק מאשר ממציצה אמיתית על הדגדגן.

הויברטור יונק הוא כמובן חשמלי ובדרך כלל עשוי מסיליקון רפואי כך שהוא עמיד בפני מים. הוא יכול לבצע את פעולת היניקה יותר משעתיים רצופות! בואי תמצאי לי גבר אחד שיכול לרדת לך במשך שעתיים בלי להתעייף או לבקש שאת תרדי לו.

הוא מכיל לפחות 6-8 דרגות עונג שונות ומטריפות אשר גורמות לאורגזמות שיא שכל פעם מחדש יפתיעו אותך.

מי אמר שאנחנו צריכות גבר בחיים שלנו?

ויברטור יונק

יונק זוגי רוטט

יונק זהב

יונק סגול סטיספייר

יונק סגול

ויברטור עם שליטה מרחוק

הויברטור הכי חדשני שקיים היום בעולם הוא הויברטור על שלט, הוא מעולה לזוגות שאוהבים משחקי שליטה והפתעות במהלך היום. הויברטור עצמו יכול לחדור פנימי אל הנרתיק או פשוט להיות צמוד אל הדגדגן, כאשר הגבר מחזיק בשלט ומחליט מתי הוא רוצה להפתיע ולענג את בת הזוג שלו. קיימים היום בשוק ויברטורים שניתן לשלוט עליהם במרחקים של אלפי קילומטרים אפילו! תחשבו איזה מגניב זה לשחק עם הויברטור ביחד עם המאהב הלטיני שלך.

המלצה אישית שלי: לצאת לדייט במסעדת יוקרה בזמן שהויברטור נוגע בדגדגן והגבר מחזיק בשלט, אתן לא מבינות כמה זה יכול להטריף באמצע הדייט! במיוחד שאי אפשר ממש לקיים יחסי מין על השולחן במסעדה. כשתחזרו הביתה, לא תאמיני כמה כיף יהיה לכם לקרוע אחד את השנייה.

ויברטור על שלט

ויברטור ורוד על שלט

 

איזה גודל של ויברטור אני צריכה?

אם את מתחילה בעולם צעצועי המין, אני ממליצה להתחיל בגודל קטן או בינוני. במידה ויש לך ניסיון עם איברי מין גדולים במיוחד וגם הצלחת להנות מהם, אפשר לקחת סיכון ולקנות ויברטור גדול.

טבלה לרוחב חדירה:

גודל

רוחב חדירה בס"מ

קטן

3

בינוני

4

גדול

5

 

טבלה לאורך חדירה:

גודל

אורך חדירה בס"מ

קטן

7

בינוני

15

גדול

18

 

איך מנקים ומתחזקים את הויברטור?

הויברטור הוא הצעצוע מין הכי פופולרי בעולם היום וכמו כל מוצר אלקטרוני כמו לדוגמא הפלאפון שלך, צריך לדעת איך לשמור עליו כדי שהוא ישרת אתכן בצורה נאמנה במשך שנים רבות. כשהתחזוקה שלו תהיה כמו שצריך, הויברטור יישאר שלם, חזק ובריא לאורך המון שנים.

שימוש בויבטור שעשוי מסיליקון רפואי הוא עמיד במים ולכן מאוד קל לנקות אותו באמצעות מים רותחים וסבון במשך 2 דקות לפחות. בכל זאת, אני אישית ממליצה לחטא עם חומר חיטוי מיוחד שיהרוג 100% מהבקטריות שעלולות להצטבר על הויברטור עצמו. החיטוי עצמו מומלץ גם לאחר השימוש וגם לפני השימוש, כי הבריאות שלך היא מאוד חשובה ואולי אפילו יותר חשובה מההנאה שלך ולכן חשוב לנקות כמו שצריך לאחר ולפני כל שימוש בויברטור.

השיטה הכי טובה לשמור על הויברטור מפני אבק וחיידקים אחרים היא פשוט לאחסן אותו בשקית ניילון לא אטומה או לקנות תיק לאחסון צעצועי מין. התיק מעולה כי הוא גם משמש כתיק לאחסון ושמירה על אורך החיים של הויברטור וגם יותר קל לשנע את הצעצועים ממקום למקום בלי שזה ייראה מביך.

ויבטורים עם סבון

עובדות מעניינות על ויברטורים

תמיד טוב להרחיב קצת את הידע הכללי! כסיכום למדריך, הכנסתי לכן פה פסקה מגניבה על עובדות מעניינות שכנראה לא ידעתן על הויברטורים, תהנו!

שימוש בויברטור מעולה גם לזוגות!

הויברטור אינו נועד רק לסיפוק עצמי, כל המטרה שלו זה היא להכיר יותר טוב את הגוף שלך, להתחבר אליו, לנסות חדירות מיוחדות בגדלים שונים וכל זה במטרה לשפר את החיי המין. כשאת תרגישי יותר בנוח עם האיברים האינטימיים שלך, נוחות זו תבוא לידי ביטוי במהלך האקט המיני וללא ספק יסיר ממך המון מחסומים וחששות שהיו קיימים קודם לפי. ככל שאת תרגישי יותר בנוח עם הגוף שלך והסקס שלך יהיה יותר טוב, מן הסתם גם הפרטנר שלך יהנה יותר.

בנוסף לכך, קיימים ויברטורים זוגיים שכל מטרתם היא לענג את שני הצדדים במהלך האקט. ויברטורים כפולים הם דוגמא לסוג ויברטור שמתאים לזוגות וגם ויברטורים על שלט יכולים להיות צעצוע מין נהדר לזוגות שרוצים לפלפל קצת את חיי המין שלהם.

שתי נשים עושות אהבה עם ויברטור

שימוש בויברטור משפר את חיי הסקס

השימוש בויברטור אינו נועד רק לענג את עצמינו באופן נקודתית סתם כי אנחנו חרמניות ואנחנו רוצים אורגזמה ולגמור!

באופן כללי מחקר גילה כי 78% מהנשים שמשתמשות בצעצועי מין, העידו כי חיי הסקס שלהם השתפרו פלאים. אפשר לקרוא שוב את הפסקה למעלה שמסבירה למה ואיך חיי הסקס של מי שמשתמשת בויברטור השתפרו פלאים מאז תחילת השימוש. 

ויברטור לא יעלה את סף הרגישות שלכן

לא, אם תשתמשי בויברטור על בסיס יומי ואפילו על בסיס שעתי זה לא יעלה את סף הרגישות שלך. ההפך הוא הנכון, ככל שתשתמשי יותר בויברטור, תרגישי יותר בנוח עם הגוף שלך .והחיבור עם המיניות שלך רק תתחזק

ויברטור תמיד מומלץ עם שימוש בחומר סיכה

חומר הסיכה נועד כדי למנוע אי נעימויות בעת החיכוך ובכך לגשת לעניינים ישר ומהר בלי להרגיש פחות בנוח. צריך לזכור שויברטור אינו איבר מין אמיתי ולכן הוא זקוק לקצת עזרה חיצונית כדי לייצר אווירת חדירה שתהיה כמה שיותר מציאותית וקרובה לטבע.

אני אישית ממליצה על חומר סיכה על בסיס מים או על שמן קוקוס שגם עושה עבודה נהדרת.

אפשר להשתמש בויברטור גם בציבור!

זה ממש לא מילה גסה לרצות לחוות אורגזמה בציבור, בין אם זה במסעדה, בפאב, במשרד, בלימודים או אפילו במהלך טיול בטבע. אני אישית ממליצה על מסעדה עם הפרטנר תוך כדי שימוש בויברטור על שלט. זה פשוט מעולה ברמות ואת חייבת לנסות גם.

הגיע הזמן להתרגל לחיי מין טובים יותר

כסיכום, אני רוצה להגיד לך שוב שאנחנו צריכות להגיד תודה לאלוהים אשר ברא אותנו נשים, קיימות אינסוף סיבות להשתמש בויברטור וכמו כן גם קיימים המון ויברטורים שונים כאשר לכל אחד ייעוד שוני ואדיר. חיים פעם אחת הרי, בואי נדאג שלפחות חיי הסקס שלנו יהיו הכי טובים שאי פעם נתאר.

 

מעוניינים לקנות את הויברטור המושלם שיגיע אליכם תוך 3 ימים עסקים וכמובן באופן דיסקרטי? הכנסו לסקסי שופ ותהנו מהמחירים הטובים בישראל

אישה יפה ושמחה בטבע 

נהנתם? רוצים לקרוא סיפורי סקס מחרמנים ביותר?

ממליצים לכם בחום לקרוא את סיפורים הסקס המטורפים שיש אצלנו באתר!: סיפורי סקס