Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המדריך לבחירת רוקט פוקט

 מי אתה רוקט פוקט?

רוקט פוקט זהו צעצוע מסוג ויברטור, מאוד קטן וקומפקטי וכשמו כן הוא, נכנס לכל כיס. הייעוד העיקרי של הרוקט פוקט הוא לגירוי חיצוני של הדגדגן בעוצמות משתנות. הגודל הקטן של הצעצוע יכול להטעות, אך נשים רבות מופתעות ומגלות איזה עונג הוא יכול לגרום. הוא מתאים מאוד למשחק מקדים בין זוגות, כאשר אפשר לגרות איתו את הדגדגן לפני אקט החדירה, או אפילו בזמן אקט החדירה להמשיך ולגרות את איזור הדגדגן החיצוני להגברת אורגזמה. קיימים בשוק סוגים שונים של רוקט פוקט, בעלי תכונות מגוונות, כאלו עמידים למים, כאלו העשויים מחומרים שונים וכאלו המופעלים על ידי סוללות.

 

בחירת רוקט פוקט מתאים

לפניכם כמה דגשים עיקריים שבחרנו לציין בבחירת רוקט פוקט מתאים עבורכם. כדאי לעיין ולהפנים לפני שניגשים לחפש אחד לרכישה.

גודל הצעצוע

כמובן שלכל אחת יתאים גודל שונה של רוקט פוקט, יש כאלו המעדיפות קטנים ועדינים לגירוי חיצוני בלבד של הדגדגן, וכאלו שמעדיפות צעצוע גדול יותר לגירוי נוסף של השפתיים והנרתיק עם עוצמת רטט טיפה יותר חזקה. בחירת הגודל המתאים תלויה במבנה הגוף שלך, וברמת הניסיון שלך עם צעצועים. למתחילות שביניכן, אנו ממליצים לבחור תחילה ברוקט פוקט קטן שמטרתו היא עינוג עדין של איזור הדגדגן.

עוצמת הרטט

עוצמות שונות מתאימות לנשים שונות. יש נשים שעוצמת רטט חלשה ועדינה יכולה להביא אותם לאורגזמה מדויקת ועילאית, כזו שאפילו בן הזוג האהוב לא יוכל לספק. ויש נשים שזקוקות למכשיר בעל עוצמות רטט חזקות במיוחד כי סף הריגוש והעינוג שלהן הוא די גבוה. המלצה חמה שלנו, בחרי רוקט פוקט בעל כמה דרגות רטט מעוצמה נמוכה עד לגבוהה, כך תוכלי לדעת היכן את נמצאת על הסקאלה גם אם את חסרת כל נסיון בצעצועים.

איכות הצעצוע

מה שאגיד כאן רלוונטי עבור כל צעצוע מין שאת עתידה לרכוש, חשוב מאוד להשקיע ברכישה של מוצר איכותי שעשוי מסיליקון רפואי 100% , לא פלסטיק, ולא כל חומר תחליפי אחר. כל צעצוע מין מיועד לבוא במגע עם האיזורים האינטימיים שלך או של בן זוגך, לכן חשוב נורא לשמור על סטריליות אך חשוב מכך, לקנות צעצועים איכותיים בעלי תו תקן. כל צעצועי המין האיכותיים שנמצאים שם בחוץ עשויים סיליקון איכותי ונעים למגע.

סוגי רוקט פוקט פופולריים

BULLET VIBRATOR ULTRA POWER SATISFYER 4

הויברטור הקטן והערמומי הזה מבית מותג העל "סאטיספייר" יכול לתעתע בגלל העיצוב הנחמד והעדין שלו. הוא עשוי סיליקון רך וסטרילי, ונעים מאוד למגע על הגוף. השובב הקטן בעל מנוע עוצמתי שיודע לספק 5 מהירויות מהאיטי ביותר למהיר ביותר, ו-7 עוצמות רטט שונות שיביאו אותך לאורגזמה עוצמתית שעליה רק ניתן לחלום. הקצה בנוי בצורה שטוחה כך שתוכלי לגרות את כל איזור הדגדגן שלך בצורה מופלאה. הויברטור עמיד למים, מה שאומר שתוכלי להשתעשע איתו במקלחת או באמבטיחה, ולאחר שימוש לנקות אותו במים פושרים וסבון בקלות. הסוללה נטענת בקלות על ידי כבל USB , ומחזיקה לזמן ממושך.

 

רוקט פוקט סאטיספייר צהוב

 

 

 

 

BULLET VIBRATOR ULTRA POWER SATISFYER 5

אומרים שדברים טובים באים באריזות קטנות...אין ספק שאם מדברים על המוצר הבא זה כנראה יהיה נכון. ובכן לא טעיתם, הויברטור הזה מיוצר גם הוא על ידי מותג העל "סאטיספייר", שהם בעצם אחראים לנתח מאוד גדול משוק אביזרי המין האיכותיים ביותר. הויברטור נקרא גם "קליע" בשל צורתו המיוחדת. הוא עשוי סיליקון מאוד איכותי, ובעל מרקם מיוחד וחלק כמשי, שילטף את עורך ברכות לחוויות מיוחדות. הויברטור בעל סוללה נטענת, 12 מצבי רטט שונים ועמיד למים ב-100% כך שניתן אך יותר מכך, מומלץ! להשתמש בו במקלחת או בתוך האמבטיה החמימה שלך, לבד או עם בן\בת זוגך.

 

רוקט פוקט סאטיספייר סגול

ויברטור "קליע" מבית Rocks Off

ויברטור כיס נוסף , אך הפעם מבית היוצר של חברת Rocks Off  . הצעצוע הזה הוא אופציה נהדרת עבור מתחילים. מעבר לעוצמות שהוא יודע לספק הוא גם די מתאים לתקציב של כולם. המחירים נעים בין 60-90 שקלים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי ומשתלם עבור כאלו שהם בעלי פחות נסיון או בלי נסיון כלל בצעצועי מין, ומן הסתם אינם רוצים להשקיע הרבה כסף על הצעצוע הראשון שלהם. העיצוב אלגנטי ונקי, עשוי סיליקון רפואי רך למגע כמשי. הוא מיועד בעיקר לגירוי הדגדגן ושפתי הפות, אך יש כאלו שמבצעות גם חדירה עדינה איתו. הצעצוע בעל 10 מצבי רטט שונים ומגוונים, שקט במיוחד והכי חשוב, עמיד מפני מים. תהנו.

 

רוקט פוקט רוקס אוף

ויברטור "קליע" מבית Elva

סוג מאוד מיוחד של ויברטור כיס\קליע ויש כאלה שיקראו לו גם ביצת הפתעה בשל צורתו. הוא מציע 5 עוצמות רטט שונות, ובנוסף מגיע עם 25 תוכניות תדרים שונות! מה שגורם לך לבחור בכל רגע איזו תוכנית רטט מתאימה לך ביותר. מה שייחודי לויברטור הזה הוא שהצעצוע מופעל על ידי שלט אלחוטי לשליטה על התדרים והעוצמות של הצעצוע, כך תוכלי להחליט בעצמך על עוצמת הרטט וסוגה, או לתת לבן\בת זוגך לשלוט בך ובאורגזמה שלך מרחוק! הויברטור מיועד לחדירה נרתיקית ולא אנאלית, וצורת הביצה העשויה סיליקון רך, מכסה יותר שטח פנים ולכן מביאה עוצמות גבוהות של אורגזמה בכל הגוף.

רוקט פוקט אלבה

G-SPOT BULLET VIBRATOR JE JOUE

ויברטור הכיס הזה הוא אמנם מבין היקרים באותה קטגוריה, אך הוא בהחלט שווה את המחיר אם את מנוסה ויודעת מה את אוהבת. הוא עשוי סיליקון רפואי , בעל סוללה נטענת, 5 מהירויות שונות ו-7 מצבי רטט שונים. תוכלי להשתמש בו לגירוי חיצוני של הדגדגן להגעת אורגזמה או סתם עבור משחק מקדים עם בן\בת הזוג שלך. צורתו המעוקלת המיוחדת, מאפשר להחדיר אותו לנרתיק בכדי לגרות בדיוק את אזור נקודת ה-גי' ולפגוע בול במטרה. הצעצוע עמיד למים וניתן לשימוש באמבטיה. המלצה חמה מאיתנו, תמלאי אמבטיה חמה, פזרי כמה נרות, שימי מוזיקה רגועה, ולכי לטיול ביחד עם השובב הקטן הזה, לא תתחרטי.

רוקט פוקט דה ג'ו

נהנתם? רוצים לקרוא מידע נוסף אודות הויברטורים הפופולריים ביותר?

ממליצים לכם בחום לעיין במדריך השלם לבחירת הויברטור המושלם אצלנו באתר! מדריך ויברטורים