Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מדריך סאדו מאזו BDSM

אביזרי סאדו מאזו מוגזמים שלא הכרתם לפני

חובבי סאדו מאזו שרוצים להשתדרג ולקנות אביזרים סאדו מדהימים?

הכתבה הזאת נכתבה במיוחד עבורכם!

אזיקים

 מוצר סאדו בסיסי ביותר שחובה בכל בית שמגדיר את עצמו כאוהב סאדו מאזו.

השימוש הנפוץ ביותר של האזיקים הוא קשירת הידיים והרגליים של הנשלט במיטה על מנת לשתק אותו לחלוטין ולעשות בו כל אשר תרצו, ללא שום התנגדות.

מומלץ גם להוסיף כיסוי עיניים על מנת לפלפל את האווירה.

המחירים נעים בין 79 ש"ח לאזיקים הפשוטים יותר והאזיקים היקרים יותר יכולים להגיע ל249 ש"ח.

אזיקי מתכת עם פלאג אנאלי

אזיקי מחכת עם פלאג אנאלי

אזיקי עור

אזיקי עור

 

לרכישה של אזיקים איכותיים במחירים הכי זולים בישראל הקליקו כאן

 

שוטים

הגיע הזמן להכניס קצת כאב לעניינים, איך אפשר להנות כמו שצריך בלי להצליף בנשלט?

יש כמה סוגים של שוטים מומלצים, השוני ביניהם הוא חומר השוט, אורך השוט, סוג האחיזה של השולט וכמובן רמת כאב.

שוט זנבות אחיזה כדורית - רמת כאב בינונית ובעל אחיזה מאוד נוחה עבור השולט שרוצה להחטיף

שוט זנבות אחיזה כדורית

 

 

שוט רכיבה עם מוט ארוך וידית הצלפה עשויה סיליקון - רמת כאב קלה

שוט רכיבה

 

שוט הצלפה ארוך, כואב וקטלני במיוחד! 

מעולה עבור מקצועי סאדו מאזו שסף הריגוש והכאב שלהם גבוה מהרגיל וצריכים אביזרי קשוחים במיוחד כדי לגרום להם להרגיש כאב.

 

שוט הצלפה ארוך וקטלני

 

 

לרכישה של שוטים איכותיים במחירים הכי טובים שיש הקליקו כאן

פטיש

המוצרים הבאים יהיו קשים לצפייה לחלשים מביניכם, הוזהרתם מראש.

תא עינויים לפין

תא עינויים ערכה מלאה

תא עינויים עם זין

ספקולום אנאלי

ספקולום אנאלי

כלוב פין לגבר

כלוב פין לגבר

נרות יפנים לטפטוף כואב

נרות יפנים לטפטוף כואב

 

להזמנת מוצרי פטיש ברמה הגבוהה ביותר הקליקו כאן

 

מצבטי פטמות

אביזר סאדו מאוד מאוד קינקי וסוטה שנועד לחברה המנוסים שיש להם סף ריגוש מאוד גבוה, מיועד לשימוש עבור האישה אבל גם גברים יכולים להרגיש כאב וסיפוק משימוש.

מצטבי פטמות עם דליים

שנועדו עבור זוגות שרוצים לווסט ולשלוט על רמת הכאב

מצבטי פטמות עם דליים

מצבטי פטמות עם פעמונים

מצבטי פטמות עם פעמונים

מצטבי פטמות עם שרשרת

מצטבי פטמות עם שרשרת

מצבטי פטמות מחשמלים

כן כן, מצבטי פטמות שמחשמלים.

ואוו! אין מילים לתאר את המצבטים המטורפים האלה שמסוגלים לייצר כאב כפול בצורה הכי מגניבה וסוטה שיש.

מצבטי פטמות מחשמלים

נדנדות סקס

ההפתעה המושלמת לבן או בת הזוג שאוהבים את זה חזק וקשוח במיוחד. ממליצים לקרוא את המאמר המלא על נדנדות סקס

נדנדת הסקס לתלייה על דלת

נדנדת סקס על הדלת

נדנדת סקס מלאה עשויה מעור איכותי

נדנדת סקס שכיבה על הבטן
נדנדת סקס על הגב

להזמנה של נדנדת סקס איכותית הקליקו כאן

 

אוהבים סיפורי סקס מטריפים ומחרמנים? כדאי לכם מאוד לקרוא אותם כאן: סיפורי סקס וזימה

 

קרא עוד

עולם השליטה הנשית

עולם השליטה הנשית אולי רק פנטזיה לחלק מכם, אבל זה תחום מאוד מסקרן גם בעולמות האינטרנט וגם במציאות. מה זה בעצם אומר שליטה נשית, ולמה זה כל כך מושך גברים להיות כנועים?

שליטה נשית באה לידי ביטוי לעתים קרובות בשילוב עם כמה מהאקטים הקינקים הנפוצים ביותר בעולם ה-BDSM, כמו משחקי שליטה, שעבוד, השפלה או כל תרחיש אחר שמדגיש את כוחו של השולט.

הרבה אנשים ששומעים את צמד המילים "שליטה נשית" ישר חושבים על איזו מלכת סאדו מאזו, לבושה בעור מכף רגל ועד ראש, מחזיקה שוט וגוררת גברים זוחלים ברצועות אבל זה לא חייב. זו יכולה להיות גם אישה שלבושה כמו אלה יוונית בחלוק שלה, מוקפת בקבוצת מתחננים מסורים שמביאים לה אוכל ומשפשפים את רגליה. שליטה נשית פשוט מעמידה נשים בעמדת כוח ומקימה מרחב לאנשים לסגוד ולהרים להן. הפופולריות של שליטה נשית נובעת מכל מיני סיבות, כניעה לדוגמא, יכולה להגשים רצונות ארוטיים לשרת, חילופי כוח בין זוגות יכולים להיות מאוד מרגשים ולעזור לבני או בנות הזוג להרגיש יותר בטוחים ומועצמים.

כמו כן, יש אנשים רבים שמשגשגים בתפקידים בהם הם מובילים והכנסת הכוח לחיי המין שלהם – יכולים לייצר דברים חדשים ומרגשים.

מכיוון ששליטה נשית כוללת מגוון רחב של סצנות, קינקיות ופנטזיות אירוטיות, אין מפגשי שליטה זהים לחלוטין. המכנה המשותף היחיד הוא שבכל סצנת שליטה יש אישה / קויר  כדומיננטית.

אם אתם סקרנים לגבי BDSM, אנחנו מציעים לכם לקרוא את הכתבה שכתבנו בנוגע למשחקי שליטה.

BDSM

נתחיל מהבסיס, מה זה דומינטריקס?

דומינטריקס זו בעצם אישה/ קויר, השולטת פיזית ו/או פסיכולוגית בבן זוגה, הידוע בדרך כלל בקהילת ה-BDSM כ"כנוע".

11 טיפים אם אתם רוצים להיות הדומיננטיים במשחקי השליטה

א' ב' של ג' ד' – הסכמה

לעולם אל תניחו שקיימת הסכמה. הסכמה חייבת להינתן באופן חופשי וברור. אדם שיכור או מחוסר הכרה אינו יכול להסכים לאקט שכזה. גם כשאתם במהלך האקט עדיף לבדוק מדי פעם כדי לוודא (על אחת כמה וכמה אם מדובר בפעם הראשונה שלכם).

גבולות

דבר ראשון לפני שנעסוק בכל סוג של משחק BDSM, חשוב לדבר עם בן הזוג שלך על הגוף, הרצונות והגבולות המנטליים או הרגשיים שלכם. בשיחה הזו, רצוי לקבוע מילים בטוחות – (שמות של צבעים / או מילים שיהיה קל להבין) או לחלופין להסכים על כל מיני סימנים לא מילוליים כדי לא לעצור את האקט לגמרי.

שפת גוף

שימו לב לשפת הגוף של הצד השני. כשלוקחים על עצמכם את תפקיד הדומיננטי, בן הזוג שלכם סומך עליכם שתגרמו להם להנות ותשמרו על הבטחון שלהם במהלך האקט. כבדו את התפקיד העוצמתי הזה על ידי קריאת התגובות של בן/בת הזוג שלכם במהלך האקט, והגיבו בהתאם.

נסחו רשימה

תעברו יחד על הדברים שאתם לא מרגישים בנוח איתם. אפשר אפילו ליצור מסמך כתוב המתאר מה אתם רוצים לנסות, כולל את הגבולות שלכם. זה יכול להיות משחק תפקידים שאתם רוצים לנסות, כל מיני הקנטות למיניהם, תחפושות, שימוש באביזרי BDSM מסוימים. הסיעור מוחות הזה יכול לדייק את האקט שלכם. 

כנסו לדמות

חפשו סרט, דמויות, תקופה שמעניינת את שניכם ותבנו את הפנטזיה בצורה מסודרת. אנחנו היינו מציעים ממש להשקיע (לא ברמת התפאורה בחדר) אבל ברמת הלבוש/ תחפושת, זה יכול ממש להכנס לדמות.

תבחרו משהו שגורם לכם להרגיש עוצמתי, בין אם זה מחוך, מכנסיים מעור, הלבשה תחתונה עם רצועות או כל דבר אחר. אולי אפילו תרצו לבחור שם ותואר דומיננטי (כגון – מלכה, אלה, מפקדת וכדו') כדי לגלם הכי טוב שאפשר את האלטר-אגו שלכם.

BDSM

שחררו מהציפיות

דווקא באקט הזה שחררו מהמין הרגיל שאתם מכירים. במקום להתמקד במין רגיל ובאורגזמות שעליהם אנחנו חושבים בדרך כלל בסקס, צרו מרחב בטוח למשחק, פתיחות והנאה. הסרת חלק מהציפיות הקשורות בדרך כלל לקיום יחסי מין מפנה לגלות דברים חדשים.

היצמדו לתסריט

כחלק מהדינמיקה של שליטה וכנוע, רוב האנשים לא עוסקים בשום משחק שלא סוכם עליו לפני האקט. זה חשוב אם רוצים באמת להרגיש את המשחק.

אם אתם במקרה חובבי סרטי סקס שכוללים שליטה נשית, תדעו שזה הז'אנר האהוב עלינו.

השתמשו באביזרי מין

למדו כיצד להשתמש באביזרי מין. אם אתם מעוניינים במשחקי שליטה וכנוע, אתם יכול לשלב צעצועי מין ואביזרים כמו שוטים, אזיקים, רצועות אשר מספקים את הריגוש הנכון מבלי להסתכן בכאב או נזק רציני. לפני הוספת אביזרים לאקטים, ודאו שאתם יודעים בדיוק כיצד להשתמש בהם. ממליץ להתחיל עם אפשרויות מתונות יותר כמו כיסויי עיניים, אזיקים, שוטים עדינים ומשם לאט לאט להתקדם.

BDSM

השתמשו במספרי בטיחות

תמיד יש להצטייד במספרי בטיחות בהישג יד. לפעמים חבלים נקשרים או עוברים למקומות מסוכנים יותר במהלך המשחק. זו הסיבה שחיוני להחזיק מספרי בטיחות בהישג יד אם אתם משתמשים בחבלים תוך כדי האקט. גם אם לעולם לא תשתמשו בהם, הם יכולים לעזור לבן הזוג שלכם להירגע, במקום לדאוג לסיטואציית חנק אפשרית.

מים מים מים

שמרו מים בהישג יד. כמו בכל פעילות גופנית מאומצת, חשוב לשמור על לחות. זה חשוב במיוחד אם אתם לובשים בגדים או אביזרים כבדים (כמו עור). אגב, מים יכולים גם הם להפוך לחלק מהמשחק, משאירים לכם את היצירתיות.

הכניסו רגש לאחר האקט

אל תדלגו על השיחה שאחרי. השיחה שאחרי זה החלק שבו אתם יוצאים מהדמות ומסיימים את "המשחק" שבו אתם יכולים להביע הערכה זה לזה, לדבר על הדברים, למשב אותם ומשם להבין אם הדבר היה טוב או לא. בעקבות כל חווית BDSM כזו או אחרת רצוי להקדיש זמן להיות קצת עדין עם בן / בת הזוג; קצת חיבוקים, שיחות, נישוקים ורגש.

BDSM

 

חברים וחברות יקרים, מקווים שהחכמתם. תחום ה BDSM הוא תחום מאוד חזק שמעניין הרבה אנשים ברחבי העולם, חלקם עושים את זה על בסיס יומי. אם אתם נמנים על האנשים שמחפשים ללמוד עוד על התחום היינו ממליצים לכם להכיר אנשים שכבר נהנים מסגנון חיים זה. רצוי למצוא שאתם מרגישים בנוח איתו שיכול לעזור לכם לנווט בסצנה ולאמץ את השיטות הבטוחות והבריאות ביותר.

בצעו תמיד מחקר ונקטו אמצעי זהירות נוספים כאשר אתם עושים כל דבר שעלול להיות מסוכן כגון הצלפות, שעבוד, חניקות, קשירות ועוד כל מיני דברים מעניינים. מהלך אחד שגוי ובן זוגכם עלול לסיים עם פציעות לא עלינו! אז שימו לב והכי חשוב תהנו ותפרצו גבולות!

BDSM
קרא עוד

למה סאדו מאזו זה כל כך מדהים?

תמיד היו בכם צדדים אפלים וארוטיים אבל לא הרגשתם מספיק בנוח לדבר על זה עם בן/בת הזוג או סתם הרגשתם נבוכים וחשבתם שמשהו בכם לא בסדר? אנחנו שמחים שהגעתם לקרוא את המדריך הבא! קודם כל אין לכם שום סיבה להרגיש מוזר וחשוב שתדעו ש ל 85% מהאנשים יש צדדים אפלים שהם מאוד רוצים להביא לידי ביטוי ביחסי המיניות, אבל לא תמיד זה מסתדר להם.

בעבר, תרגול הסאדו מאזו זכה לגינויים רבים מהחברה ואף נחשב כסטייה מינית בלתי רצויה אך ככל שהאנושות והחברה המערבית התקדמה למקום יותר ליברלי, כך גם תרגול הסאדו מאזו זכה ליותר מקום ולגיטימציה, ואף היום נחשב לתרגול מאוד מקובל ונורמטיבי. אפילו אחד הסרטים הכי פופולריים בעשור האחרון כל כולו מבוסס על סאדו מאזו (50 גוונים של אפור) – וזה מראה כמה החברה התקדמה וכמה שרוב האנשים צמאים ומעוניינים בתחום.

במדריך הבא נדבר על נושאים הבאים:

  • מה זה בעצם סאדו מאזו (BDSM)?
  • אביזרי מין מומלצים לסאדו מאזו
  • פרק בונוס: משחק סאדו מאזו למתחילים

בחורה בלבוש סאדו מאזו BDSM

מה זה בעצם סאדו מאזו?

 סאדו מאזו הוא מושג שנקרא באנגלית בי די סם אם או BDSM.

מדובר במגוון תרגולים ארוטיים או משחקי תפקידים הכוללים את המושגים הבאים: כבילה, משמעת, שעבוד, דומיננטיות, סאדיזם ומאזוכיזם. 

ישנם אפילו ציור מפורסם מהמאה ה18 המתארים תרגול מוהבק של יחסי שולט ונשלט כאשר השולטת קושרת את הנשלט ואף מצליפה בו באמצעות שוט.

ראשי התיבות שלו מייצגים את המושגים הבאים:

B & D - Bondage & Submission (כבילה ומשמעת)

האקט של קשירה ושליטה על בן/בת הזוג באמצעות אביזרים כמו אזיקים, קולר, מחסומי פה, כלוב פין/פות, חבלים ואביזרים נוספים שבאמצעותן ניתן לקשור לכבול את הפרטנר/ית וכמובן ההבנה המלאה של הנשלט שהוא/היא מחוייבים לציית ולהפגין משמעת גבוהה ביותר לשולט.

D & S - Domination & Submission (שליטה וכניעה)

אקט ברור שקיים שולט וקיים נשלט.

השולט הוא זה שקובע את החוקים, הוא זה שמכתיב את הקצב, הוא זה שמחליט מה מותר ומה אסור. אם השולט מחליט להצליף באמצעות שוט, או באמצעות כף יד - אזי הנשלט חייב לקבל את ההחלטה הזאת עד הסוף ולהתמסר לרגע. לנשלט אין שום מקום של מתן התנגדות או ביקורת על ההחלטה שהשולט קיבל, הוא מחוייב לציית במלואתם להוראות ולפקודות של השולט.

S & M - Sadism & Masochism (סאדיזם ומאזוכיזם)

 היכולת להנות מאוד ממעשים הכוללים ספיגה או גרימת כאב ואפילו השפלה. מתרגלים קבועים של סאדו מאזו מעידים על הנאה מינית רבה ואף פורצת רגשות בעת גרימת כאב או ספיגת כאב כחלק מאקט הסאדו מאזו.

לא מעט אנשים בעולם מגדירים את עצמם כסדיסטים (הנאה מינית בעת גרימת כאב) או מאזוכיסטים (הנאה מינית בעת ספיגת כאב). כמובן שההתייחסות למונחים אללו הוא רק כאשר שני הצדדים מוכנים ורוצים להשתמש באלימות באופן מקובל וברצון הדדי, ולא כאשר קיימת כפייה בלתי רצויה מאחד הצדדים.

 בחורה בלבוש שחור סאדו מאזו

אביזרים מומלצים לסאדו מאזו

כעת נסקור באופן רחב כמה מאביזרי הסאדו מאזו הפופולרים בעולם.

נרות עיסוי

אחד מהאביזרים האהובים עליי באופן אישי מהסיבה שיש לו שני שימושים מדהימים שמייצרים גם כאב מהנה וגם מגע רך ומפנק לאחר הכאב.

איך זה עובד? מדליקים את הנר והמתינו כ15 דק', בזמן בינתיים עד שהנר מתחמם לגמרי, אפשר להנות ממשחק מקדים נהדר שמלווה בריחות סקסיים ורומנטיים עד שממש יגרמו לכם לרצות לאכול את הריח שקיים באוויר. לאחר שהשעווה הפכה לנוזלית, אפשר לגשת אל העניינים ולהתחיל לטפטף את השעווה על הגב של הנשלט. טפטוף השעווה הרותחת מייצרת כאב מאוד מהנה עבור הנשלט וכמובן הנאה מאזוכיסטית עבור השולט. לאחר שימוש בכמות מכובדת של נר העיסוי, הגיע הזמן לפנק את השולט ולתת לו/לה עיסוי נעים בגב. 

חשוב לציין שרוב נרות העיסוי מורכבים מרכיבים טבעיים בלבד כגון שעוות סויה, חמאת שיאה ושמן גרעיני משמש אשר נספגים בקלות בעור ללא צורך בניקיון.

המלצה 1

רצוי לבחור ניחוחות מועדפים על שני הצדיים כך שכולם יהנו מהריחות.

המלצה 2

לבחור נרות ידודיתיים לסביבה וגם שזמן הבעירה שלהם הוא לא פחות מ36 שעות.

נר עיסוי סאדו מאזו

 

מחסומי פה

אביזרי מין סוטה במיוחד להדגשת הכוח בידי השולט על הנשלט בסיטואציה. המטרה כאן היא לאפשר לשולט להכות בחוזקה את הנשלט בזמן שהנשלט לא יכול להתנגד בצורה מילולית אלה רק למלמל דרך המחסום פה.

הערה חשובה על המחסומי הפה

חשוב לקנות מחסומי פה מחוררים כדי לאפשר לנשלט נשימה מלאה ובריאה.

מחסום פה סאדו מאזו

 

שוט הצלפה

אביזר מין שנועד לייצר כאב גדול מאוד עבור הנשלט.

קיימים כל מיני סוגים של שוטי הצלפה כגון: שוט חבלים, שולט סיליקון, שוט רכיבה, שוט זנבות, ושוט מעור אמיתי.

שוט הצלפה

אזיקים

המוצר המושלם לשולטים שרוצים עוד יותר שליטה על הנשלט. ניתן לקשור את הנשלט באזיקים היישר למיטה או פשוט לקשור את ידיו מאחורי הגב.

מומלץ לקנות אזיקים איכותיים שיבטיחו שהנשלט לא יוכל לשבור את האזיקים בזמן ההתנגדות.

אזיקים סאדו מאזו

נדנדת סקס

נדנדת סקס היא ללא ספק האביזר מין החזק ביותר לחובבי סאדו מאזו.

היא סוג של רתמה שנועדה לאפשר מגע מיני בין בן זוג אחד המושעה על ידי הנדנדה לאחר שזז בחופשיות.

מטרתה של נדנדתה היא לסייע בפעילות מינית בדגש על תרגולי הסאדו מאזו כאשר הנרכב על הנדנדה הוא הנשלט בסיטואציה.

נדנדת סקס עשויה מחומרים כגון רצועות ניילון, קנבס כבד, עור, ניאופרן, גומי כבד, עץ ופלדה. 

נדנדת הסקס מורכבת מכמה עיצובים שונים המספקים כישה מלאה לאיברי המין של הנשלט כגון הנרתיק, הפרינאום ואזורי פי הטבעת.

 

ישנן וריאציות רבות של נדנדות סקס שניתן לחלק לארבעה סוגים בסיסיים: מתלים מין, נדנדות מין, נדנדות מין לדלתות ונדנדות מין בגוף.

נדנדת סקס סאדו מאזו

סוגי משחקים לסאדו מאזו

איך אפשר לתרגל את הסאדו מאזו ללא משחקים קינקיים וסוטים שיגרמו לסך הרגש שלכם להמריא שחקים?

רוצים לקרוא על משחקי סקס נוספים? ממליצים על המאמר הנפלא הבא: משחקי סקס לזוגות

 

סאדו למתחילים

משחק כיף ופשוט שדורש רק נייר, עט וקוביה כדי לשחק.

אחד הצדדים כותב רשימה של 6 חלקים בגוף המועדפים עליו שהוא ישמח לגעת בהם. ניתן לכלול איברי מין וגם איברים רגילים. מומלץ לבחור איברים מיוחדים כמו פטמות, ירכיים, תנוכי האוזניים, עורף וכו. הקצה לכל איבר מספר מ1-6.

לאחר מכן, רשום רשימה של 6 פעולות מיניות שאתה מוצא ארוטיות. כמה אפשרויות נהדרות הן להכות, לנשוך, ללקק, למצוץ, לסובב, לצבוט, אבל השתמש בכל מה שצף בסירה שלך. הקצה לכל פעולה מספר בין 1-6.

 לאחר מכן, אתם מתחלפים להטיל את הקוביות בזו אחר זו. ההטלה הראשונה קובעת את הפעולה, ההטלה השנייה קובעת היכן היא מתרחשת. (לדוגמה, ללקק את הפטמה שלו, לנשוך את הירכיים וכו') כל אדם מגלגל את הקוביה בתורו וממלא את ההוראות שלה עם בן/בת הזוג עד שלא תוכלו יותר להתאפק מלעשות סקס מטורף ביחד.

זוג לפני משחקי סאדו מאזו

 

נהנתם? רוצים לקרוא סיפורי סקס מחרמנים ביותר?

ממליצים לכם בחום לקרוא את סיפורים הסקס המטורפים שיש אצלנו באתר!: סיפורי סקס

רוצים לראות סאדו מאזו בלייב? כנסו לקישור הבא ותהנו!

קרא עוד