Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

10 רעיונות שובבים למסיבת רווקות בלתי נשכח

יש כל מיני נושאים ורעיונות למסיבת רווקות. מהמסיבה הביישנית ועד הפרועה, ואנחנו כאן כדי לעזור לכן לתכנן את מסיבת הרווקות הכי מושלמת שיש. נתחיל בעצה הכי חשובה שאנחנו יכולים לתת לכל מי שמתכננת מסיבת רווקות והיא לשמור תמיד את מה שהכלה רוצה בראש מעינך. מסיבת רווקות טובה היא מסיבה בה הכלה נהנית. עם זאת, בואו נהיה תאחלס, כשאנחנו מדברות על מסיבות רווקות, אנחנו כבר לא מתכוונות לערבים משעמים של סושי ויין. אנחנו ב2022, הגיע הזמן לפרוץ דרך.

אז הנה כמה טיפים שכדאי לכן לדעת לפני הכנת מסיבת הרווקות:

 דעי את הקהל שלך

לפני שאת מתכננת מסיבת רווקות, חשוב מאוד שתכירי את הקהל שלך. יש מצב שהכלה מגיעה מבית דתי / מסורתי ויתכן שזה לא יאפשר לייצר מסיבת רווקות שובבה כמו שאת חושקת. מציעות קודם כל לשאול את כלת השמחה איזה סוג של מסיבת רווקות היא רוצה, ופעלו בהתאם לתשובה. אין דבר יותר מביך מכלה שלא נהנת במסיבת הרווקות שלה.

אז הבנת הכלה הוא החלק הראשון והחשוב ביותר. החלק השני מסובך יותר, אבל כנראה חשוב לא פחות. אם את מתכננת את מסיבת הרווקות של הכלה, אז את בטח מכירה את הכלה די טוב. עם זאת, קבלי ממנה את רשימת האורחים שלה לפני שאת מתכננת את המסיבה. מי הקהל? מאיזה בנות הרשימה מורכבת? אולי יש בנות שירגישו לא בנוח עם מסיבת רווקות נועזת. אם זה המקרה, אל תתייאשו. במקום לזנוח את הרעיון של מסיבת רווקות שובבה, שווה לשקול את הרעיון של פיצול המסיבה. אפשר לערוך מסיבת רווקות רשמית ומכובדת ולאחר מכן, לערוך מסיבת רווקות בסגנון "חטוף את הכלה" ותערכו את המסיבה השובבה שאתן והיא, מאוד רוצות לעשות. כך נשמור על כולן שמחות.

רווקות

שאלון טריוויה סקסי

אחרי שהכרנו את הצרכים של הכלה ויש לנו רשימה ביד של כל המוזמנות הגיע הזמן לתפוס את הטלפון ולהתחיל לעבוד. כדאי להכין 5 עובדות אינטימיות על כל אחת מהבנות (בשאיפה שזה יהיה קשור בצורה כזו או אחרת לחיי המין שלהן), ברגע שאספנו את הכל בפתקים נפרדים אפשר במהלך הערב לעשות שאלון בסגנון "זהו את השובבה" לפי העובדות השונות. השאלון הזה יכול לשבור את הקרח ולגרום לצחוקים חבל על הזמן. רצוי לעשות את זה כשאתן אחרי כוס יין או 2.

עוגה גסה

טקס חיתוך העוגה הוא טקס שאנחנו לא בטוח רוצות לפספס במסיבת רווקות. כדי להפוך את הדברים למעניינים יותר, הפתיעו את הכלה לעתיד עם עוגה גסה!

אלכוהול אלכוהול אלכוהול

יש זמן ומקום להיות פיקחות ורגועות – מסיבת רווקות זה לא הזמן ולא המקום. אם אנחנו רוצות שהמסיבה תצליח, על אחת כמה וכמה מסיבה בסגנון שובב, אנחנו רוצות שכל העכבות ישוחררו, ולצורך כך רצוי להשתמש במשקאות אלכוהוליים, בין עם זה יין טוב, וודקה (אם אתן קשוחות), ג'ין או כל מיני קוקטיילים כאלה ואחרים.

רווקות

עיצוב שובב

כמובן, איך אפשר בלי קצת קישוט שובבי כדי להקליל את האווירה הנכונה למסיבת הרווקות. קשים, בלונים, עוגות וכדו' בצורה בולבולים.

אביזרי מין

רעיון מרגש ושובב נוסף הוא מסיבת צעצועי מין. בין אם הכלה מנוסה מספיק באביזרי מין ובין אם היא לא ראתה דילדו אחד בחייה, מסיבת צעצועי מין יכולה להיות דרך מהנה לוודא שהיא יודעת מה טוב. אביזרי מין אפשר לשלב בכל מיני דרכים במהלך הערב. אפשר שכל אחת תביא את הצעצוע האהוב עליה מהבית בשביל לשבור את הקרח, אפשר שכל אחת תקנה צעצוע מין אחר לכלה וכך תוודא שהיא מסודרת לשארית חייה ואפשר גם להביא מומחים לאביזרי מין שיביאו מזוודה של אביזרי מין ויתנו הרצאה על כל אביזר ואביזר. תאמינו לי אתן לא מבינות כמה אתן לא יודעות.

 

ריקוד על עמוד

רעיון מגניב שתופס תאוצה לאחרונה הוא מסיבת רווקות בסגנון שיעור ריקוד על עמוד. אפשר לעשות את זה במסגרת שיעור מסודר בסטודיו מסוים ליד הבית אם או לחלופין לשלם למדריכה שתבוא אליכן. ייתכן ויהיה אפשר פשוט לעשות את המסיבה מלכתחילה בסטודיו לריקוד על עמוד וכך לתפור שני ציפורים במכה אחת. בטווח של שעתיים עד שלוש שעות, אתן יכולות ללמוד כמה מהיסודות של ריקוד על עמוד ועל הדרך להרגיש סופר סקסיות. פעילות משחררת ביותר.

ריקוד על עמוד

 

זהי את התחתון

אל דאגה אף אחד לא מבקש ממך להוריד את התחתונים. זהו משחק שבו הכלה מנסה לזהות את השושבינות שלה באמצעות הלנז'רי שלהן. כל אחת מביאה לאירוע זוג תחתונים שלדעתה מתארים בצורה הטובה ביותר את האישיות שלה. משחק מצחיק מאוד, לכל הסבתות אני מציעה להזהר J

ניחושים מלוכלכים

זה המשחק שבו אתן צריכות לצייר את הדברים המיניים ביותר אי פעם. תתחלקו לשני צוותים וודאו שלכל צוות יש עט ונייר. כל קבוצה תמנה אדם אחד לצייר ראשון והצוות צריך לנחש את המילה שהיא מציירת. להלן כמה מהצעות המילים הטובות ביותר למילון המלוכלך: מציצה, תפקיד מיסיונר, דוגי, אורגזמה, נקודת ג'י, שעבוד וכו'.

כן כן .... חשפן

כן אז אנחנו בעולם פרוגרסיבי שבו לא נהוג כבר להחפיץ ושאירועים מהסוג הזה יכולים להיחשב לפחות טרנדיים. עם זאת, לפעמים אפשר להתרענן כל עוד מדובר באירוע שמוסכם על ידי כל הצדדים. במיוחד ע"י הכלה! שימו לב שהחשפן מגיע מהמלצות של אנשים, תדאגו לקבוע גבולות לפני והכי חשוב – תהנו! זה יכול להיות אירוע בלתי נשכח.

חשפן

 

אחרי שקראתן את המאמר הקצר שלנו, אתם בוודאי מבינות שמסיבת רווקות שובבה זה עניין דינאמי. שובב לאדם אחד, זה לא שובב מספיק לאדם אחר; לכן כלל מספר 1 הכר את הקהל שלך. אם את רוצה לתכנן את מסיבת הרווקות האולטימטיבית עבור הכלה, חשוב תמיד לכבד את הנוחות שלה. אני מקווה שרשימת הרעיונות שלנו למסיבת רווקות שובבה עזרה לך. אם אתן מחפשות מקום שמאגד את כל הדברים הכי שווים למסיבת רווקות – מוזמנות לעיין בפורטל מסיבת הרווקות יש סקשן שלם להפעלות סקסיות.

שיהיה בהצלחה  

ממליצים לקרוא את המאמר הבא - האם חילופי זוגות זה הפתרון למניעת בגידות בישראל?