Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המדריך המלא לויאגרה טבעית

ויאגרה ויאגרה, סם החיים. סתם בצחוק ;)

לפני שאנחנו נכנסים לתחליפי ויאגרה שיש כיום בשוק. בואו קודם נדבר על

מה זה בעצם ויאגרה?

ויאגרה קודם כל מאושרת לטיפול בבעיות זיקפה (אימפוטנציה) אצל גברים.  ויאגרה מרפה את השרירים המצויים בדפנות כלי הדם ומגבירה את זרימת הדם לאזורים מסוימים בגוף. זה ממש בקצרה.

מה הם בעצם היתרונות בשימוש בויאגרה?

  • ויאגרה מאושרת לטיפול בבעיות זיקפה, המכונה גם אימפוטנציה אצל גברים. זה מגביר את זרימת הדם לפין בעקבות גירוי מיני ומאפשר לגברים לשמור על זקפה קשה מספיק למין.

 

  • ויאגרה פועלת רק בעקבות גירוי מיני. זה עובד תוך 30 עד 60 דקות, אך ניתן לקחת עד ארבע שעות לפני פעילות מינית.

מה הם החסרונות בשימוש בויאגרה?

אם אתה בין הגילאים 18 עד 60, לא לוקח תרופות אחרות או אין לך מצבים רפואיים אחרים, ייתכן שתחוו תופעות לוואי שכוללות הסמקה, כאבי ראש, הפרעות עיכול, כאבי שרירים או גב והפרעות ראייה. כמו כן, תופעות לוואי אחרות יכולות לכלול ירידה בלחץ הדם, נדודי שינה, גודש באף או נזלת ודימום מהאף. לעיתים רחוקות, הויאגרה עלולה להפחית את זרימת הדם לעצב הראייה ולגרום לאובדן ראייה פתאומי. הסיכון גבוה יותר אצל אנשים מעל גיל 50, או עם סוכרת, מחלות לב, לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, מעשנים או עם בעיות עיניים מסוימות.

תופעת לוואי נוספת שיכולה לקרות היא זקפה כואבת הנמשכת יותר מארבע שעות. במידה וזה קורה – פנו מיד לרופא שלכם.

עם זאת, כל מה שנציין במאמר הוא לא תחליף לייעוץ רפואי.

האם קיים תחליף טבעי לויאגרה?

אמנם ויאגרה ידועה כטיפול מוצלח לבעיות זיקפה, קיימות אלטרנטיבות וגישות רבות ואחרות אשר יכולות לעזור להשיג את אותה התוצאה שמשיגה הויאגרה.

ויאגרה טבעית היא המונח המשמש לתיאור כל מוצר שמקורו באופן טבעי המתיימר לטפל בבעיות תפקוד מיני אצל גברים. ויאגרה טבעית כמובן לא מצריכה מרשם.

מסתבר שתוספי צמחים מסוימים הוכיחו כי הם מוצלחים עבור גברים מסוימים. אם אתה נאבק מדי פעם לשמור על הזקפה שלך קשוחה אז ייתכן כי ויאגרה טבעית תעשה את העבודה. אם אתה חווה מאבקי זקפה מתמשכים – זה כבר סיפור אחר ורצוי לפנות לרופא.

האלטרנטיבות:

  • L-Arginine

עובד על בסיס אותם עקרונות כמו ויאגרה. חומצת אמינו זו מגבירה את ייצור החומצה החנקתית בגוף, אשר הוכחה כמסייעת בשמירה על זקפה. זה יכול להרגיע ולהרחיב את כלי הדם וכך תוכל לקבל סקס ארוך יותר.

לרכישת המוצר - לחצו כאן

 

תוסף

 

  • שורש מאקה

תמצית השורש מכילה חומרים ייחודיים, המשחזרים את רמות ההורמונים ומגבירים את האנרגיה בשני המינים. עבור גברים זה יכול להיות תוסף דיי עוצמתי. זה לא רק עוזר לשמור על זקפה אלא גם מגביר את נפח הזרע, ספירת הזרע ותנועתיות הזרע.  

לרכישת המוצר - לחצו כאן.

מאקה
  • פטריית קורדיספס

תמצית פטריות זו מגבירה את הטסטוסטרון ואת זרימת הדם ויכול לגרום לנו להרגיש מגורים מהר מהרגיל. התוסף מכיל סוכר טבעי אשר מגביר את זרימת הדם לאיברי המין. לא מומלץ לקחת את זה על הדייט הראשון.

לרכישת המוצר - לחצו כאן.

פטריה

תמצית טהורה ביותר של השורש האסייתי מגבירה כוח ואנרגיה על ידי חיזוק מערכת העצבים. בשנת 2002, ה-BMJ דיווח על ניסויים קליניים שבהם 45 גברים נהנו מ"זקפה מוצלחת יותר, יותר חשק מיני ורמות מתח נמוכות יותר". אז גם אם לא תקבל את זקפת החלומות שלך – לפחות תהיה רגוע.

לקישור לרכישה - לחצו כאן.

  • זעפרן

תבלין שבעיקר מסתתר בארונות המטבח של העדה הפרסית (כיום כבר לא כי הוא דיי נדיר), זעפרן הוא בעל תכונות פוטנציאליות שיכולות להועיל לאנשים הנוטלים תרופות נוגדות דיכאון. מחקר של אוניברסיטת טהראן למדעי הרפואה מצא, כאשר גברים עם הפרעות זיקפה הקשורות לתרופות נוגדות דיכאון נטלו 30 מ"ג של זעפרן מדי יום במשך ארבעה שבועות, התסמינים שלהם השתפרו באופן משמעותי. לא רע.

לקישור למוצר - לחצו כאן

זעפרן

יש עוד לא מעט פתרונות אלטרנטיביים אבל החלטנו לתמצת לכם כאן כמה שראינו במידה ועניין אתכם.

חברים אימפוטנציה זה לא משחק, לעיתים מדובר בעניין פסיכולוגי שהופך להיות כדור שלג (ולכן כדאי לעצור את זה בסיוע פסיכולוגי) ולעיתים יכול להיות שמדובר בבעיה פיזיולוגית שמצריכה התערבות רפואית. כך או כך היינו מציעים לכם לגשת לרופא ברגע שיש בעיה ולהתייעץ על מגוון האפשרויות טיפול שלכם. ייתכן שהתוספים שציינו למעלה יכולים להוות תחליף ראוי לויאגרה וההשלכות שלה – כדאי שתכירו.

מעניין אתכם לקרוא עוד על אימפוטנציה ? מוזמנים להכנס לקישור ולקרוא מאמר מורחב שכתבנו בנושא

רוצים לקרוא ולהרחיב בנושא שפיכה מהירה? מוזמנים להכנס לקישור ולהרחיב בנושא.