Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

איך להגדיל את הזין? הסודות בחשיפה מלאה

 ואחד הנושאים שמעסיקים את הגברים בעיקר בגיל הבגרות ובמהלך חייהם זה האם הפין שלהם מספיק גדול ויכול לספק בכבוד את האישה שמולם. לעיתים זה בעיקר בגלל בעיות זקפה אך לא רק. לחיזוק זקפת הפין יש לנו מאמר שלם בנושא ויאגרה ואנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא אותו. אך מה קורה אם לא מדובר בבעית זקפה והפין שלכם פשוט קטן מדי? בסקר שנערך לפני שנתיים (2020), נשאלו גברים האם היו רוצים פין גדול יותר? והתשובה, כ45% מהגברים אמרו שכן. ולגבי הנשים? במחקר של 50,000 נשים. כ-85% מהן טענו שהן מרוצות מהגודל פין של בן זוגם ואין צורך להגדילו.

אז במאמר היום נסקור מספר נושאים בנוגע להגדלת פין:

  • מהו בכלל הממוצע של הפין הזכרי?
  • איך אפשר להגדיל את איבר המין?

הקדמה

לקחתם את החברה שלכם הביתה, החלטתם ללכת על כל הקופה והמכנסיים שלכם בדרך למטה. היא מורידה את המכנס והדבר היחיד שאתם מחכים לראות זה את הבעת פניה. במידה והיא נגשת ישר לעניינים מבחינתכם שלב א' עבר בהצלחה וניתן לגשת למלאכה. במידה והיא מראה אכזבה על פניה כנראה שאתם בצד הלא הנכון של הסטיסטיקה. אל תדאגו יש טיפולים להגדלת הפין חלקם טבעים וחלקם דורשים ניתוח. תחילה בואו ניתן סקירה קצרה על גודל הפין הממוצע.

גודל פין ממוצע

מחקרים מראים שגודל פין הממוצע בדרך כלל הינו יחודי בין מדינה למדינה. גודל הפין נקבע בעיקר לפי גנטיקה של האוכלוסייה במדינה ופחות על ידי איזור גיאורגפי. בנוסף תזונה נכונה בגיל צעיר עוזרת גם כן לגודל והיקף הפין. האורך הממוצע העולמי של פין הינו 13.68 ס''מ. באקוודור ניתן למצוא את האורך הממוצע הגדול ביותר עם אורך מרשים של 17.61 ס''מ, אירופה בראשות הולנד וצרפת עומדים על ממוצע של 15.78.

ארה''ב מעצמת המין הגדולה עומדת כמעט מתחת הממוצע העולמי עם אורך של 13.58, ואתם בטח שואלים את עצמכם איפה ישראל על המפה? אז קצת מעל ארה''ב ניתן למצוא את ישראל עם 13.6. אפשר להיות שמחים בעיקר כי אנחנו עומדים על הממוצע העולמי.

הנה הגענו לתשובה שחיכיתם אלייה, איזה מדינה מחזיקה את התואר המפוקפק עם הפין הקטן ביותר? בעיקר המדינות האסאתיות כמו קמבודיה,טיוואן והפיליפינים עם אורך ממוצע של 10.5 ס''מ. 

מתי צריך ל"חשוד" בפין קטן וללכת להיוועץ עם רופא מומחה?

גודל פין ממוצע כאשר הוא לא נמצא במצב של זקפה הינו 7-10 ס''מ. כאשר הפין במצב זקפה קטן מ-10 ס''מ הוא נחשב מבחינה רפואית כקטן יש ללכת להיוועץ עם רופא מומחה. לא בכל מצב הרופאים ימליצו על ניתוח או טיפול בהגדלת הפין, יש לסקור כל מקרה לגופו. לבעיה של פין קטן יש שם רפואי ונקרא "מיקרופין". לכ-6 מתוך 1000 גברים יש מיקרופין וזה יכול להיגרם בעיקר ע''י חוסר אספקה של טסטוסטרון (הורמון המין הגברים) לפני הלידה. עוד תסמין רפואי שיכול לגרום לפין להתקצר הינו מחלת פיירוני. מצב זה גורם להצטברות רקמות על הפין, וגורם לו להתכופף בגלל משקל הצלקות.

 שיטות טיפול וטכניקות להגדלת הפין

שיטות "ביתיות"

השיטות שנציין לעיל הינן הנפוצות ביותר להגדלת הפין ללא השגחה רפואית. חשוב לציין קודם לכן שיש סיכון גופני בשיטות הביתיות ויש להיוועץ עם רופא או לגשת לטיפול במידה ויש תסמינים שנפרט בהמשך. הטיפולים המוכרים הינם משקולת פין ומשאבת פין. שני השיטות מבוססות על הארכת הפין באמצעות כוח המשיכה: באמצעות מתיחה הפין במהלך הזקפה, רקמות העוטפות את הפין מתארכות וניתן להשיג עלייה של 0.5 עד 0.75 ס''מ באורך. כחלק מהתסמינים והסיכונים האפשריים בשימוש במכשירי מתיחה ניתן למצוא פגיעה בעצבים, חסימת ורידים ועוד. שיטה נוספת שאין צורך להשתמש במכשיר חיצוני על הפין הינו שיטת   .  בעיסוי "ג'לצינג" . העיסוי הינו תרגיל המשמש להגדלת הפין על ידי הגברת הלחץ על מעטפת בסיס הפין. הלחץ אמור למתוח את הרקמות- בדומה לטכניקה של משאבת הפין. כיצד זה עובד?

יוצרים צורת עיגול באמצעות האגודל ואצבע המורה סביב בסיס הפין ( ממש בתחילתו), מהדקים את המעגל עד שמפעיל לחץ על ציר הפין. לאחר מכן מתחילים לטפס במעלה הפין תוך כדי הפעלת הלחץ. הלחץ החיובי שנותר גורם למתיחת הרקמות וגורם להארכתו. על עיסוי זה ניתן לחזור בתדירות יומית עד 10 דק' ביום.

 ניתוחים קוסמטיים להגדלת הפין

ישנם מספר ניתוחים קוסמטיים אשר נעשים ע''י אורולוג. אחד מהניתוחים להגדלת הפין נקרא "פנומה" – מדובר על הליך קוסמטי שגורם להרחבת היקף הפין באמצעות שתל סיליקון המושתל מתחת לעור הפין כדי להפוך אותו לעבה יותר. הטיפול נעשה בהרדמה ולאחר מכן ניתן להשיג תוצאות מדהימות של פין עבה יותר.

במחקר של 500 גברים שעברו את הניתוח, ניתן להצביע על כ56% משתתפים שרוחב הפין שלהם התרחב.

טיפול נוסף הינו באמצעות הזרקות של חומצה הילאורונית לפין. החומר מוזרק לעור הפין באמצעות הרדמה מקומית. החומר הינו טבעי בגוף ולכן לא מתפתח תהלייך דחייה ובדרך כלל אין סיכון משמעותי בתהליך. הזרקה נוספת הקיימת בשוק הינו שימוש בהזרקת שומן. הטיפול מתבצע ע'י שאיבת שומן מהמותניים או מהבטן והזרקתו (לאחר סינון) לדופן הפין. שימוש בהזרקות יכול להגדיל את היקף הפין ב2-3 ס''מ.

 גלולות, תוספי מזון וקרמים - עוזר להגדיל את הזין

ניתן למצוא באינטרנט המון פרסומות על תוספי מזון אשר יכולים להעניק לפין מספר סנטימטרים נוספים, אך זה לא נכון בכלל. כיום אין מחקרים או טיפולים שמוכחים כיעילים. בנוסף הם עלולים לגרום לכם נזק. לפני כל שימוש בטיפול תרופתי יש להיוועץ עם רופא על למנת למזער את הסיכונים האפשריים.

  טיפול פסיכולוגי/מיני - לדימוי איבר מין גדול יותר

כן נשמע מוזר, איך טיפול פסיכולוגי יכול להגדיל את הפין? אז חשוב לציין שרוב הגברים אשר פונים לרופאים על מנת להגדיל את הפין סובלים מביטחון עצמי ודימוי גוף נמוך. לכן הם מנסים בכל כוחם לפצות על כך באמצעות סמל הגבריות - פין גדול וחזק. ניתן לטפל במקרים אלו באמצעות טיפול פסיכולוגי. לעיתים הגברים סובלים מחוויות לא נעימות כאשר בגיל הבגרות שמעו סיפורים או היו במקלחות משותפות עם גברים אחרים. לכן לפני טיפול או ניתוח עתידי מומלץ לגשת לפיסכולוג ולנסות לדבר איתו על הדברים שמפריעים לך ובעיקר לשפר את הדימוי העצמי וקבלת הגוף. 

לעוד מאמרים בנושא הפין, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר על חיזוק והגברת זקפת הפין הגברי באמצעות ויאגרה.