Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

חילופי זוגות בישראל - האם זהו הפתרון למניעת בגידות?

לפני שנתחיל חשוב לציין שאין לנו דעה של בעד או נגד חילופי זוגות. מטרתנו היא להציג זווית שונה ומעניינת על תופעה שהולכת ומתרחבת במהלך השנים. באנגלית זה נקרא ''Swingers" ובעברית פשוט חילופי זוגות. מה המשמעות? סווינגרים הם אנשים נשואים או במערכת יחסים ארוכת טווח ואוהבים לקיים יחסי מין עם בני זוג אחרים. במאמר היום נסביר על הנושאים הבאים:

  • למה בכלל שאנשים נשואים יפנו לעולם חילופי זוגות?
  • היכן ניתן לקיים חילופי זוגות?
  • דרכים להיכנס לתחום ואתרים מומלצים

למה בכלל שאנשים נשואים יפנו לעולם חילופי זוגות?

אז ראשית בדרך כלל מדובר על אנשים בגילאים מבוגרים בני  40~ ומעלה, מדוע? לאחר הקמת המשפחה, הבאת ילדים לעולם, המון שנים בעבודה קבועה אנשים מחפשים לשבור שגרה גם בחיי המין. אחרי 15 או 20 שנה עם הבת זוג התשוקה המינית יורדת, אין כוח לקיים סקס והתדירות הופכת להיות מפעם- פעמיים לשבוע (בתחילת הקשר) לפעם בחודש במקרה הטוב וזה במידה ויש סידור לילדים אצל ההורים וסגרתם איזה צימר רומנטי. והסקס מה איתו? כבוי מאוד, גם אחרי שהדלקתם נרות, נכנסתם לג'קוזי למשחק מקדים, עדיין הסקס יהיה כבוי ושגרתי. התנוחות זהות והרוטינות די קבועות. וכאן עולה השאלה, האם זה מה שמצפה לי עד סוף חיי? ופתאום ניצוץ קטן במוח מריץ את השאלה הבאה, האם ניתן לקיים יחסי מין עם בני זוג אחרים מבלי לפגוע בחיי המשפחה והקשר עם הבן זוג?
אז מחקרים מראים שכ-5% מהאמריקאים מזהים את עצמם כ"סווינגרים", ובישראל? המספרים נראים שונים ובצורה בלתי פורמלית מדובר על 8% שנמצאים במערכות יחסים פתוחות למרות שהם נשואים.
כיום במערכות יחסים של נשואים, ב50% מהזוגות היה אירוע אחד לפחות של בגידה של אחד מבני הזוג. אז אם זאת הסטטיסטיקה אז למה לא להפוך את המערכת יחסים לפורמלית ולאפשר לבני זוג לקיים יחסים עם בני זוג אחרים?
חשוב להדגיש, רוב הזוגות שאכן מאשרים יחסים פתוחים אכן פחות מתגרשים. והסיבה לכך? כי יש אמון רב בין בני הזוג והסכמה מוחלט שמדובר רק ביחסי מין ולא מעבר לכך. ברגע שהכל פתוח ומוסכם, בני הזוג ממעטים להתגרש.

היכן ניתן לקיים חילופי זוגות?

כיום בישראל יש שני אופנים לביצוע חילופי זוגות: מסיבות רבות משתתפים בהם מגיעים ופשוט מכירים בני זוג אחרים ופונים לחדרים פרטיים לקיום סקס פרטני או לשילוב של כמה משתתפים. הדרך השנייה הינה היכרות של בן זוג דרך האינטרנט ולאחר מכן קיום מפגש פרטני בצימר או בחדר אירוח להשכרה.

איזה סוגים של סווינגרים קיימים?

חשוב להדגיש שאין הגדרה ספציפית של "סווינגר", בסופו של דבר מדובר בגדול על הסכמה של בני הזוג הנשואים לקיים יחסי מין עם בני זוג אחרים. אך בכל אופן יש שלושה קבוצות העיקריות:

"סווינגרים" באופן מלא

פתיחות מלאה והסכמה לקיום יחסי מין מלאים של הבני זוג עם בני זוג אחרים. זה יכול
להתבצע בחדר משותף או בחדרים נפרדים.

"סווינגרים" באופן חלקי

יש הסכמה של בני הזוג למערכת יחסים פתוחה, אך בדרך כלל מטרת ההחלפה זה רק לצורך משחק מקדים ולאחר מכן הסקס יהיה בין בני הזוג. או שילוב של בן זוג אחר ושילוב בסקס (שלישייה). ברובם מתבצע במסיבות של חילופי זוגות כאשר משחק מקדים מתקיים עם בני זוג אחרים ולבסוף הזוג מקיים סקס משותף.

  "צופים"  = "מביט מהצד סיגריה ביד"

אנחנו לא בטוחים שלזה התכוון עומר אדם בשיר שלו "מביט מהצד" אבל יכול להיות שכן, לעיתים זוגות בתחילת דרכם כ"סווינגרים" אוהבים רק להסתכל ולחוות עוררות מינית באמצעות סקס של זוגות אחרים. בדרך כלל בתחילת הדרך הזוגות משמשים רק כצופים ונהנים מהריגוש המיני. זה נהוג במסיבות המוניות שבהם יש כמות גדולה של משתתפים שכן ניתן גם להגיע ולהסתכל מהצד.
 

מסיבת חילופי זוגות

אז כחלק מקהילת הסווינגרים והנחיתה הרכה לז'אנר קם טרנד חדש בשנים האחרונות של מסיבת חילופי זוגות. איפה זה מתרחש? אם אתם גרים במרכז הארץ אז יש מצב גדול שזה נמצא באזור התעשייה של העיר שלכם או השכנה. המסיבה מתחילה בשעות הערב 21-22 ונגמרת ב5 6 בבוקר. נרשמים מראש אצל המפיקים, חשוב להדגיש שאין כניסה לגברים בודדים ונהוג להגיע בדר''כ כזוג או רק אישה כבודדת. המטרה בכך היא ליצור איזון בין יחס הגברים לנשים. לגבי הגיל אין שום הגבלה וניתן למצוא מגוון רחב מגילאי 21 (משתחררים טריים) ועד גילאי 60 (אלמנות חדשות). ברגע שנכנסים הכל נראה שגרתי – מסיבה, דיגי, אלכוהול וריקודים צמודים עד לכאן זה לא מפתיע. אבל אם בחרתם להתפרע אפשר לעלות לקומה ה2 (או לרדת – תלוי במועדון) ולהיחשף לעולם שלם ומעניין של מין מטורף. מיטות מפוזרות ברחבי הקומה, זוגות ערומים למחצה או ללא ביגוד כלל ברחבי הקומה מתובננים בנעשה. סקס של זוגות או שלישיות, גניחות שקטות ורועשות ברחבי הקומה והכל מטושטש לעין. כל הקומה מוארת באור אולטרה סגול על מנת לשמור על אינטמיות ודיסקרטיות לאותם זוגות או נשים שלא רוצות להיחשף. בין תנוחה לתנוחה ניתן לזהות קעקועים שונים שבולטים, עגילים מסנוורים ועוד. סצנת חילופי הזוגות נעשתה דבר שבשגרה וכבר לא מוחבא מהציבור הרחבה, אלא ההפך. כיום יש פתיחות גבוהה יותר לזוגות להגיע על מנת שלא יהיה צורך בבגידות מאחורי הגב. כל הנעשה במסיבות בהסכמה מלאה של שני הצדדים, במקום להתגרש מחליטים להגיע ולפלפל את חיי המין אחד של השנייה דרך מסיבות מין מפוארות ודיסקרטיות.

דרכים להיכנס לתחום ואתרים מומלצים

אתרי היכריות

הדרך המסורתית להכיר בני זוג למערכות יחסים: ניתן למצוא כמובן בפייסבוק, אינסטגרם וכמובן בטינדר. בדרך כלל מדובר בהיכרות ולאחר מכן מפגש זריז לצורך יחסי מין.

קהילות סגורות

מדובר בעיקר על קהילות וקבוצות שניתן למצוא בפייסבוק או בטלגרם. על ידי חיפוש מהיר בפייסבוק כמו "יחסים פתוחים", "היכריות לנשואים" ועוד. בדר''כ הקבוצות בפייסבוק חסומות למשתתפים וצריך להגיע דרך חברים משותפים.

אתר זיגזוג"

 מדובר באתר הכי גדול לקהילת סווינגרס. מקיים ומפיק מסיבות מין באופן קבוע ודיסקרטי.

טיפים שלנו למתחילים

  1. בדרך כלל באירועים מסוג זה קל מאוד להיסחף ולזרום עם הסיטואציה. מומלץ תמיד לפני המפגשים, לוודא שיש צד שני והכל תקין. מומלץ להחליף תמונות ולתאם ציפיות. תמיד לנסות לשים לב לדברים חשודים, ולא להתפתות למפגשים ללא שיחת טלפון עם הצד השני.
  2. לפני המפגש בצימר או במסיבה, מומלץ להיפגש במקום ציבורי כמו גינה, בית קפה על מנת לאמת את זהות הצד השני.
  3. לעולם אל תפרסמו את שמכם הפרטי האמיתי ותשימו תמונת פרופיל שלכם. טיפ זה יקר מכל, היות ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם ברחבי האינטרנט ע''י אנשים פקטביים. בנוסף מומלץ להפריד את חיי היום-יום לבין אירועים מסוג זה.
  4. לא להיות בלחץ להיפגש ישר! רק לאחר תיאום צפיות והכנה מוקדמת של הקרקע שכולל מפגש במקום ציבורי וזיהוי הצד השני, רק אז ניתן להנות.
  5. לא לשכוח אמצעי מניעה, אל תסמכו לעולם על הצד השני בקטע זה, היות ואתם לא יודעים עם מי הוא נפגש וכמה. טעות אחת ותוכלו לקבל מחלת מין או גרוע יותר.

 

רוצים לפלפל את יחסי המין שלכם? ממליצים לכם לקרוא את המאמרים הבאים על צעצועי מין