Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

טבעת רטט - הצעצוע שיהפוך אותך למפלצת במיטה

הקדמה

טבעות רטט לגבר, מה עושה אותן כל כך נחשקות בתקופה האחרונה? ולמה אף אחד לא יודע להמליץ על הטבעת המתאימה ביותר לצרכים האישיים המשתנים שלנו? בסקירה הבאה אני מבטיחה לעשות סדר בכל מה שקשור לטבעות רטט, החל מהסברים פיזיולוגיים, דרך סוגי טבעות, ועד למוצרים ספציפיים שווים שנמצאים בשוק.

תיבול הזוגיות ויחסי המין

בין אם את\אתה מחפשים לשדרג ולתבל את חיי המין עם בן או בת הזוג, או סתם ככה מתוך רצון תמים וטוב את רוצה לתת לבן הזוג צעצוע חדש, טבעת רטט יכולה להיות המתנה המושלמת. המטרה העיקרית של טבעת הרטט היא די פשוטה, להקשות את הזקפה של הגבר ולהפוך את האורגזמות שלו להרבה יותר אינטנסיביות ומרגשות.

פעולה פיזיולוגית

הטבעת מגבילה את זרימת הדם אל מחוץ לאיבר המין, וזה בעצם מה שגורם לזקפה להיות הרבה יותר ממושכת וחזקה. הדבר הזה בעצם עוזר לגבר לפתח את הסיבולת, כלומר להחזיק את הזקפה במהלך הסקס לזמן ארוך יותר. חשוב לזכור, לא להשאיר את הטבעת לוחצת על הפין יותר מ-20 דק רצוף, מכיוון שזה עלול לגרום לאיבוד תחושב או כאבים באיזור, וכמובן שבמקרים חמורים גם לנמק.

אנאלי או וגינאלי?

במהלך חדירה וגינאלית או אנאלית הרטט של טבעת הפין יכולה לספק גירוי בו זמנית לגבר ולדגדגן של האישה, או לחילופין ביחסי מין אנאליים, לגירוי פי הטבעת של האישה.

בחירת הסוג הנכון

ישנם סוגים רבים ושונים של טבעות פין לבחירה, כולל טבעות מתכווננות, טבעות נמתחות ומוצקות. המלצה חמה מאיתנו, אם אתם חדשים בסביבה, תתחילו עם סוג רך ונמתח ככל הניתן, ומחומר גמיש. זאת מכיוון שמאוד קל והלביש את הטבעת או לחילופין להסיר אותה, וישר הרבה פחות סיכוי לגרימת נזק כלשהו עקב התאמה או בחירה לא נכונה של טבעת. המטרה היא לבחור טבעת שמתאימה בגודל כאשר הפין במצב זקפה, ושאתם מרגישים בנוחות רבה.

 

4 סוגי טבעות רטט מומלצות על ידי המומחים שלנו

 

טבעת "אדירה" מבית מותג העל סטיספייר

טבעת הפין הזו בהחלט שווה את הכסף שלכם. תנודות חזקות בטירוף, בעל סוללה נטענת, ועשויה מסיליקון איכותי. בנוסף לכל זה, המוצר מגיע עם אפליקציה ייעודית לשליטה בטבעת.

טבעת רטט סטיספייר

טבעת רטט מבית "סקרימינג או"

הטבעת הזו היא בין הפשוטות שקיימות, ומיועדת בעיקר למתחילים שביניכם. היא אידיאלית עבור מישהו שמעולם לא ניסה טבעת פין רוטטת, אך רוצה בעיקר לבחון האם הוא יהנה ממנה ומהאקט עצמו, לפני שהוא קונה טבעת רצינית יותר ומשקיע יותר כסף. הטבעת עשויה סיליקון איכותי וכמובן עמידה במים.

טבעת רטט מבית סקרימינג או

טבעת רטט מבית “Hueman”

לטבעת הפין הזו, יש 7 מהירויות שונות ו-3 רמות שונות של רטט, והיא בעלת סוללה נטענת! הטבעת בנויה כך שהיא מיועדת להתאים לבסיס הפין, דבר שיגרום לזקפה ממושכת וארוכה יותר. ניתן להשתמש בה לבד באופן עצמאי, אך מומלץ מאוד להשתמש בה גם עם בת הזוג במהלך אקט חדירה וגינאלית לגירוי הדגדגן ואקט חדירה אנאלית לגירוי פי הטבעת. הרטטים החזקים והמהירויות המשתנות יגרמו גם לה וגם לכם, לצרוח!

טבעת רטט מבית “Feelztoys” בעלת גירוי כפול וראש ארנב

לטבעת הרטט הזו יש צורת ארנב מיוחדת המעניקה לשק האשכים של הגבר גירוי נוסף במהלך האקט. בנוסף, יש לה בליטות שונות שנועדו לשפר את הגירוי ולהעצים את ההנאה בזמן גירוי הדגדגן כשאתם במהלך חדירה וגינאלית. טבעת הרטט הזו בעלת 9 מצבי רטט שונים, עמידה במים ובעלת סוללה נטענת. הסוללה שלה מחזיקה כ-60 דק פעילות רצופה, וזמן הטעינה עומד על כ-40 דק.

טבעת רטט מבית FEELZTOYS

אם הגעתם עד כאן, סביר להניח שקיבלתם מספיק מידע שיוכל לעזור לכם לשפר את חיי המין, לפחות בתור התחלה. רוצו לחנות הקרובה לביתכם, או הזמינו הביתה משלוח של טבעת רטט כלשהי ותתחילו לשחק. לנו, תודו אחר כך.