Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

איך עושים סקס? טיפים לסקס מדהים ובלתי נשכח

הקדמה

כשאתם עומדים לקיים יחסי מין בפעם הראשונה, אין באמת נכון או לא נכון, אין דרך אחת נכונה או לא נכונה לעשות את זה. קודם כל ולפני הכל, צריך להרגיש נוח ולהתרגש, לעשות רק מה שעושה לכם טוב.

לא מעט אנשים מרגישים עצבניים לפני שהם מקיימים יחסי מין בפעם הראשונה. זהו דבר טבעי כשעומדים לעשות משהו שלא עשינו קודם לכן. קיום יחסי מין בפעם הראשונה צריך להיות משהו שאנחנו מצפים לו ומתרגשים לקראתו, ולא משהו שגורם לנו לחרדה או תחושת מצוקה. חשוב לזכור שסקס טוב הוא אינדיבידואלי, ולכל אחד ואחת הגדרה אחרת לתחושות בזמן הסקס. סקס טוב הוא באמצעות הרגשה של נוחות עם בן או בת הזוג, תקשורת טובה, יותר מאשר טכניקה או תנוחות מיוחדות.

 

מה זה בעצם סקס?

לרוב, כשאנשים מדברים על קיום יחסי מין הם מתכוונים לקיום יחסי מין חודרניים באמצעות חדירה וגינאלית או חדירה אנאלית. אבל קיימות צורות מגע נוספות בין שני אנשים שגם כן נקראות סקס, בין אם זה מין אוראלי, החדרה של אצבעות, או שימוש באביזרי מין.

הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת לכם לסקס מעולה, הוא הסכמה. חשוב ששני הצדדים ירגישו שהם מסכימים במאת האחוזים ושאף אחד לא ירגיש שהוא חייב לעשות משהו כדי להוכיח לאחר, או להרגיש לא בנוח בסיטואציה. ניתן להסכים ליחסי מין אוראלים אבל זה לא אומר שהסכמת גם ליחסי מין חודרניים לדוגמא. זה בסדר להגיד את המילה "לא" ולהפסיק בכל שלב אם לא רוצים להמשיך. אם בן או בת הזוג משנים את דעתם, זה בסדר להרגיש אכזבה, אבל אין צורך להכריח, ואם את\ה מרגישים לא מרוצים והשותף או שותפה מרגישים צורך שהם חייבים לקיים יחסי מין איתך כדי לעודד את מצב רוחך, זה לא בהסכמה.

 

לא למהר

טיפ חשוב מאוד. לא למהר! קחו את הזמן ותשאלו את עצמכם אם אתם באמת מוכנים. לפעמים מרגיש שיש המון לחץ מהסביבה, כי החברים הקרובים קיימו יחסי מין, או שהם טוענים שהם עשו, כי בן\בת הזוג רוצים את זה יותר. לא תמיד הגיל או הלחץ מהסביבה הם אלה שצריכים לקבוע מתי מקיימים יחסי מין בפעם הראשונה. הטיימינג הנכון לקיים יחסי מין בפעם הראשונה זה כשאת\ה מוכנים ורוצים את זה. אפשר לשנות את הדעה בכל שלב.

 

תקשורת

תקיימו שיחות! דברו על הדברים עם בן או בת הזוג שאיתם עומדים לקיים יחסי מין. דברו על מה שאתם רוצים לעשות, איפה נמתחים הגבולות של כל אחד, ממה כל אחד חושש, וכו. תקשורת בריאה ומקדימה היא ללא ספק המפתח ליחסי מין מהנים בריאים ובטוחים.

 

זהירות

גם אם זו הפעם הראשונה, חשוב להכיר את הסיכונים הכרוכים. גם בפעם הראשונה שלכם, תוכלו לקבל זיהום או מחלה המועברת במגע מיני. אם מדובר על יחסי מין בין גבר לאישה, הריון הוא סיכון נוסף שמצטרף למשוואה. חשוב מאוד, עבור שני המקרים הנ"ל, להשתמש באמצעי מניעה שיגנו עליכם מפני הריון לא מתוכנן או מחלות מין זיהומיות.

 

קונדומים – אמצעי מניעה

קונדום הוא אמצעי המניעה היחידי שמגן גם מפני מחלות מין וגם מהריון לא מתוכנן. המלצה חמה מאיתנו, תחקרו קצת על קונדומים לפני שאתם מקיימים יחסי מין כדי שתרגישו בטוחים איתם.

 

תהיו רגועים

ככל שתהיו יותר רגועים, ככה החוויה והסקס יהיה טוב יותר. כפי שציינו, להרגיש לחץ זה טבעי, אבל תשתדלו לקחת כמה נשימות עמוקות, ולהרגיע את עצמכם. אם אתם מרגישים שאתם לא משתלטים על הלחץ, תאטו, קחו את הזמן ותנשקו אחד את השני ותגעו קצת אחד בשני.

 

קיום יחסי מין חודרניים

קיום יחסי מין בפעם הראשונה יכול להרגיש נפלא, כל עוד עושים הכל בעדינות ובזהירות. זה לא אמור להיות כואב או לא נוח, זה כן מרגיש מוזר בהתחלה, בכל זאת חוויה חדשה. אם הפעם הראשונה כואבת, סימן שאתם עושים את זה בלחץ ולא רגועים. שימוש בחומר סיכה הוא הכרחי בזמן קיום יחסי מין חודרניים בין אם זה אנאלי או וגינאלי. החדירה הופכת לחלקה יותר.

 

פשוט תזרמו

סקס בחיים האמיתיים הוא לא כמו שאנחנו רואים בסרטים או בסרטי פורנו. הדברים לא תמיד הולכים חלק, במיוחד בפעם הראשונה. יש רגעים של בלגן ובלבול, ולכן חשוב מאוד לתקשר ביניכם ולהרגיש בנוח. אם משהו לא נוח, דברו על זה ביניכם ותורידו את הלחץ, אם משהו מצחיק אז תצחקו ביחד מהפדיחה, בסוף כל אלו יהפכו את החוויה שלכם למהנה יותר.

 רוצה ללמוד איך עושים סקס באמצעות זוגות אחרים שעושים את זה בלייב? כדאי לך להכנס לכאן

לעוד מאמרים בנושא אנו ממליצים לקרוא את המאמר על טיפול בשפיכה מהירה.