Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אביזרי וצעצועי מין - המדריך המקיף והמקצועי ביותר

הקדמה

זה לא סוד שצעצועי מין עלולים להוות מרכיב קריטי ועיקרי בתיבול חיי המין בחדר השינה שלנו או מחוצה לו ועל אחת כמה וכמה מרכיב חשוב לשיפור זוגיות. לעניות דעתנו, ההמצאה של צעצועי מין הולכת יד ביד ועומדת על הפודיום באותה שורה עם המצאות כמו הדלקת אש והמצאת הגלגל, ברצינות. זה כל כך מדהים שבלי שום קשר לנטייה מינית של אדם, הוא יכול למצוא צעצוע מין שיתאים לצרכים האישיים שלו. צעצועי מין עוזרים לנו לחקור את הגוף שלנו, לגלות עולמות חדשים ומענגים, ולבחור בהעדפות חדשות שלנו ושל בני הזוג שלנו, וכך לזכות בחיי מין בריאים ומענגים יותר. לא משנה באיזה צעצוע מין תבחרו, חשוב לזכור שהצעצועים הם רק כלי להעצמת תחושות העונג ולמשחק, הם לא המחליפים שלנו עצמנו או של בני הזוג שלנו.

 

אביזרי מין לגבר

צעצועי מין ללא ספק יהוו תוספת מדהימה לשגרת חיי המין שלנו. גברים מאז ומתמיד התביישו לחשוף שהם משתמשים בצעצועי מין בחיי המין בין אם לשימוש עצמי או לשימוש עם בן\בת הזוג. חבל שזו התפיסה של רוב הגברים בעולם, צעצועי מין לגברים הם לא פחות מדהימים מצעצועי מין המיועדים לנשים. יש ל מעט סוגי טבעות פין רוטטות איכותיות לגבר, פלאשלייטים ושרוולי פין, ומכשירים לעיסוי הערמונית, להגברת העוצמה והעינוג הגברי. יש לא מעט אפשרויות עינוג עצמי לגבר, למשל אוננות סולו עם פלאשלייט איכותי, אוננות סולו עם טבעת רטט מתקדמת ועוד. צעצועי מין הם לא דבר מפחיד, אלא מהנה. אף פעם לא מאוחר לחקור את המיניות ולהרחיב את האופקים.

פלאשלייט

בטח שמעתם לא פעם ולא פעמיים על שרוול האוננות הערמומי ששמו פלאשלייט. הלא הוא צעצוע לגברים שדומה בצורתו לנרתיק נשי. את הפלאשלייט המציאו כצעצוע מין דיסקרטי ולכן הוא בצורת פנס. ניתן למצוא אותו בצורות שונות נוספות כמו פחיות בירה, אך לרוב הוא יופיע כפנס בגדלים שונים. המבנה של הצעצוע הוא די פשוט, לרוב יופיע כנרתיק נשי , או פי טבעת שמאוחסן בתוך גליל בצורת פנס. החומר הפנימי עשוי מסיליקון איכותי ביותר, ופנים השרוול עשוי עם בליטות שונות מאחד לשני, שמטרתן בעצם לתת תחושה אמיתית של חדירה וגינאלית או לחילופין אנאלית.

מחיר הפלאשלייט משתנה מאוד ותלוי בסוג הצעצוע. יש כאלה בסיסיים בעלי כיסוי פלסטיק , וכאלו הניתנים לפירוק והרכבה בעלי יכולות רטט שיתומחרו גבוה יותר. צעצוע הפלאשלייט הוא לא רק מענג עוצמתי, אלא בעל ערך רב לפיתוח סיבולת השפיכה של גברים. לא מעט גברים נאבקים בשפיכה מוקדמת במהלך חדירה וגינאלית או אנאלית, וצעצוע כמו פלאשלייט עלול לעזור לפתח סיבולת ועמידות במיטה.

פלאשייט

 

טבעת רטט 

טבעות רטט הן בין המוצרים הנחשקים ביותר על ידי גברים בתקופה האחרונה. עידן הקורונה גרם לכולנו להישאר יותר בבתים, מה שהביא לצרכים והרגלי מין חדשים. המהות העיקרית של טבעת הרטט היא להקשות את הזקפה של הגבר, לעזור לו להחזיק יותר זמן עם בן\בת הזוג, ולהפוך את האורגזמות שלו להרבה יותר חזקות ומענגות. הטבעת מגבילה את זרימת הדם של הפין, ולכן הזקפה חזקה יותר וממושכת.

טבעת הרטט מסוגלת לספק גירוי גם לגבר וגם לאישה במהלך חדירה וגינאלית או אנאלית. בחדירה וגינאלית הטבעת מענגת בו זמנית גם את איזור הדגדגן של האישה, אולם בחדירה וגינאלית היא מענגת בו זמנית את פי הטבעת של האישה או הגבר. יש לא מעט סוגי טבעות בשוק, כאלו הנטענות, כאלו המופעלות על ידי אפליקציה ייעודית לשליטה בטבעת, כאלו עם מהירויות שונות ועמידות למים. המחיר משתנה בין טבעת לטבעת ומושפע בדרך כלל מאיכות המוצר והיכולות שלו. כאלו עם עמידות למים, סוללה נטענת, בעלי אפליקציה, מן הסתם יעלו הרבה יותר מטבעת פשוטה שמופעלת על ידי סוללות ועשויה מסיליקון רב פעמי אך לא בהכרח ממש איכותי. למתחילים שביניכם מומלץ בחום לקנות את הטבעת הפשוטה בעלת הסוללות להחלפה. אין צורך להשקיע סכומי עתק בטבעת כאשר אתם מתנסים בפעמים הראשונות שלכם באביזר מין מסוג זה. לאחר כמה התנסויות, וההבנה שאתם אוהבים ויודעים איך להשתמש במוצר, ניתן לעלות ברמה ולהשקיע סכום כסף נכבד לקניית טבעת איכותית יותר בעלת פונקציות נוספות לשימוש.

 

טבעת רוטטת

 

 

אביזרי מין לאישה 

ויברטור

גם אם את ובן הזוג שלך מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה ואת נהנית בטירוף, זו עדיין לא סיבה מספיק טובה "להסתפק" רק בו. לטעמנו, כל אישה צריכה להחזיק במגירה הסודית שלה את הויברטור האהוב עליה, זה שנותן לה מעבר, ועוזר לה בעת צרה. כדאי להודות במשהו אחד, אין תחליף הוגן לבן הזוג שלך, אבל, ויברטור איכותי ועוצמתי, יכול להביא אותך לרמות עונג שלא דמיינת, ללא שום הרבה מאמץ, או הכנה מוקדמת.

יש אינסוף סוגים ומינים של ויברטורים בשוק, החל מויברטורים לחדירה, ויברטורים שקטים, ויברטורים שמופעלים על ידי אפליקציה מרחוק, ועוד. בכדי להקל עלייך, החלטנו לסקר את ארבעת הויברטורים הייחודיים ביותר בשוק (לפחות לטעמנו) , כך שתוכלי לצאת מפה עם מספיק מידע לרכישת הצעצוע הראשון\הבא שלך.

 

Lelo Sona 2 Cruise

"LELO" אחד ממותגי הענק שקיימים היום הוציאו את דגם זה כדגם דגל, בעל טכנולוגיה חדשנית ביותר לעינוג האישה. ויברטור זה נקרא גם "ממריץ הדגדגן", והוא מופעל באמצעות גלי קול ייחודיים המאפשרים הנאה ועינוג עמוק בתוך הדגדגן. מספק ויברציות עצומות, כאלו שלא ניתן להמחיש במילים אלא רק במעשים. הויברטור עשוי סיליקון רפואי איכותי, שקט מאוד, בעל סוללה נטענת ו-8 מהירויות שונות של רטט. המכשיר עמיד במים והטעינה מחזיקה כשעה שלמה של שימוש ברציפות.

 

Lelo sona 2

 

 

Satisfyer Pro 2

“Satsifyer” – מבין המותגים המוכרים והטובים ביותר בעולם צעצועי המין, הוציאו חידוש ליונק הדבש המקורי שלהם, ויצאו בגרסה משופרת. הויברטור הנ"ל, כשמו כן הוא, יונק את הדגדגן של האישה, וגורם לה להגיע לאורגזמות שיא ובזמן שיא! המכשיר עצמו בנוי כך שהוא כמעט ולא נשמע, בעל פעולת יניקה מאוד שקטה. 10 מהירויות רטט שונות, סוללה נטענת ועמידות למים. ברגע שתנסי את היונק של סאטיספייר, כנראה שלא תרצי לנסות שום דבר אחר, באחריות.

 

Satisfyer pro 2

 

 

 

Double Rabbit Pleasure

“Pretty Love” המותג הוותיק והמוכר למוצרי מין בכל רחבי העולם, ייצר ויברטור עוצמתי לעינוג מקסימלי. הוויברטור מיועד לעינוג כפול, חדירה וגיאנלית פנימית , ועינוג חיצוני של הדגדגן. העינוג הפנימי נעשה בעזרת הויברטור המרכזי והארוך, והעינוג החיצוני נעשה בעזרת הויברטור הקטן בצורת ראש ארנב. שני ראשי הויברטור רוטטים בו זמנית לצורך הגעה לאורגזמה קיצונית ומענגת. המוצר בעל סוללה נטענת ועמידות למים, 12 פונקציות שונות של רטט עומדות לרשותך. כעת נשאר לך רק לרכוש את המוצר ולהגיד לנו תודה.

 

Double Rabbit Pleasure

 

 

 

Wand Massager

שרביט הקסמים מבית “Rocks Off” , מותג מוכר מאוד מתחום אביזרי המין. מטרתו של שרביט הקסמים הייחודי הזה, הוא לרטוט בעוצמה הנשלטת על ידיך, ולהביא אותך למצב של אורגזמה רק על ידי גירוי חיצוני של הדגדגן. המוצר עשוי ברובו מסיליקון רפואי, בעל מגע רך כמשי. הוא בעל סוללה נטענת המחזיקה כ-3 שעות שימוש רצוף. לשרביט יש 10 רמות שונות של רטט לבחירתך, כאשר מומלץ למתחילות שביניכן להתחיל ברמות 1-3 בפעמים הראשונות, ועם הזמן להגביר את העוצמה. אם את מספיק אמיצה להגיע לרמה 10, תדאגי לאטום את כל החלונות והדלתות בבית, כי זה הולך להיות רועש.

 

Magic Wand

 

 

אביזרי מין לו ולה

דילדו

דילדו הוא צעצוע מין שכל ייעודו הוא לעורר ולענג את האיזורים הפנימיים של גופנו. הדילדו משמש כמוצר מענג עבור נשים וגברים יחדיו. אישה יכולה להשתמש בו למטרת חדירה וגינאלית וגירוי נקודת הג'י ובנוסף לחדירה אנאלית. גבר יכול להשתמש בדילדו לחדירה אנאלית לגירוי נקודת הפי הנמצאת בעומק פי הטבעת. דילדו זהו צעצוע הקיים בגדלים מרקמים וסוגים שונים, מרקמים חלקים כמשי, מחוספסים ואגרסיביים, מעוצבים כדמוי פין ריאליסטי, ואפילו דילדו רוטטים ומשפריצים. בחרנו לסקור ארבעה סוגים עיקריים הקיימים בשוק שיתאימו עבורכם כמו כפפה ליד.

 

דילדו יניקה

דילדו יניקה כשמו כן הוא, יש בבסיסו כוס יניקה היוצרת וואקום ונדבקת כמעט על כל משטח שרק תרצו. על השולחן במטבח, על הרצפה בחדר השינה, על ארון הבגדים ועוד מקומות רבים שדמיונכם יוכל להוביל. היתרון של סוג זה הוא שתוכלו לחדור לעצמכם ולענג עצמאית את גופכם בכל מקום שרק תחשקו. המקום הפופולרי והמומלץ ביותר הוא על קיר המקלחת. תנסו, לא תתחרטו.

 

דילדו יונק

 

 

 

דילדו מזכוכית

דילדו העשוי מזכוכיות הוא ללא ספק למתקדמים שביניכם. הוא נועד לחדירה חלקה וקשיחה על ידי גוף זכוכית בנוי היטב בעל בליטות מיוחדות להגברת החדירה והתחושה. הזכוכית עמידה מאוד וקשה מאוד לשבור אותה. לרוב מוצרים אלו נעשים בעבודת יד מושקעת מאוד. דילדו מזכוכית קל מאוד לניקוי, והמון אנשים מחשיבים זאת כיתרון משמעותי בקנייתו. סגולתו הייחודית של דילדו הזכוכית, היא שניתן לקרר או לחמם אותו לפני אקט החדירה ולהגביר את עוצמת ההנאה והגברת האורגזמה.

 

דילדו מזכוכית

 

 

סטראפ און דילדו

זהו דילדו המיועד ספציפית ללבישה על ידי רתמה או רצועה מיוחדת. הוא משמש למגוון רחב של אקטים מיניים, חדירה וגינאלית, חדירה אנאלית, מין אוראלי, ועוד. הסטראפ און יכול לשמש אנשים שונים ומגוונים מכל מגדר או מיניות. אם תמיד חלמת איך זה לחדור לבן\בת הזוג , דילדו סטראפ און יוכל להגשים את חלומך. נזכיר ונאמר, דילדו סטראפ און זהו צעצוע למתקדמים במיוחד.

 

סטראפ און

 

 

 

דילדו אנאלי

דילדו זה מיועד כמובן אך ורק לגירויים וחדירה אנאלית. לצעצוע זה יש ידית ייעודית בתחתית הצעצוע או בסיס מתרחב. עיצוב ייחודי זה מגביל את עומק החדירה לפי הטבעת, ונועד מטעמי בטיחות. מומלץ בחום למרוח על הצעצוע חומר סיכה על בסיס מים בתחילת האקט, וכמובן להתחיל לאט ובזהירות. למרות שמירת הבטיחות על ידי בסיס מתרחב וידית ייעודית, ישנם גדלים שונים לסוג זה והשמיים הם הגבול.

 

 

דילדו אנאל

 

 

 

 

אביזרי מין לזוגות

 

נדנדת סקס

אחד מאביזרי המין הפופלריים ביותר עבור זוגות. בעזרת נדנדת סקס תוכלו להתנסות, להתמקצע ולהגשים את כל הפנטזיות שבראשכם. הנדנדות עשויות לרוב מחבלים מאוד חזקים, או מעור מאוד איכותי, שמטרתם להחזיק בבטחה את הפרטנר שלכם\שלכן ולספק גמישות לצורך ביצוע תנוחות סקס שונות ומגוונות. נדנדת סקס היא צעצוע למומחים שביניכם, כאלה שרוצים לחקור עוד את גופם, ומוכנים ללכת רחוק ככל הניתן. הגשמת הפנטזיות שלכם תהפוך לאפשרית בעזרת מכשיר כזה, הכינו את גופכם, תעשו מתיחות, והיכונו לחוויה שלעולם לא תשכחו.

 

 

נדנדת סקס

 

 

 

 

Satisfyer Double Joy Connect

 

ויברטור עוצמתי וחדשני לזוגות מבית מותג העל Satisfyer . מעוצב בצורת U מה שמבטיח גירוי עוצמתי לדגדגן ולנקודת הג'י ולפין הגבר. הויברטור עשוי סיליקון רפואי ואיכותי, בעל רעידות ומקצבים שלא חלמתם עליהם. הצורה הייחודית שלו מאפשרת חדירה לנרתיק וגירוי דגדגן במהלך סקס עם בן הזוג. לצעצוע יש שני מנועים שרוטטים בו זמנית בעוצמה ומאפשרים לשניכם לחוות אורגזמה חלומית. הויברטור עמיד למים וניתן לשימוש במקלחת, ובעל סוללה נטענת. הפלוס המטורף של מוצר זה היא האפליקציה הייעודית שלו. האפליקציה מתחברת באמצעות בלוטות' ועובדת עם ספוטיפיי בשיתוף פעולה! כן כן מה ששמעתם. כל שנותר הוא לבחור בספוטיפיי את רשימת ההשמעה האהובה עליכם ולהפוך אותה לרטטים חושניים ומקצבים מטורפים.

 

 

 סאטיספייר זוגי

נהנתם? רוצים לקרוא סיפורי סקס מחרמנים ביותר?

ממליצים לכם בחום לקרוא את סיפורים הסקס המטורפים שיש אצלנו באתר!: סיפורי סקס