Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

קאמה סוטרה

אז לפני שנתחיל בלספר על קאמה סוטרה וכמה טוב הוא מביא לחיי המין שלנו, בואו נבין מהיכן המושג הזה הגיח לעולם. המושג הגיע מטקסט עתיק ימים שנכתב בשפת סנסקריט על ידי פילוסוף הודי בשם "ויסטיאיאנה" בתקופה שעדיין לא ידועה בין המאה הרביעית לפנה''ס לבין המאה הרביעית לספירה. התרגום של המילה  "קאמה" הינו תשוקה ו"סוטרה" משמשת כשם לטקסים דתיים. איך זה קשור למין? הספר מחולק למספר פרקים ובינהם מידע ומחקרים על 64 תנוחות סקס שונות. מה שרוב האנשים לא יודעים שהחלק של תנוחות הסקס מהווה רק 20% מתוכן הספר, וברובו עוסק בנפש האדם, אישיות של הגבר והאישה, קווים מנחים בלהיות אזרח טוב ועוד. כמובן שאותנו לא מעניין ה80% שנכתבו בספר, אנחנו נתעמק בדבר המעניין באמת – כמעט 20% של הסברים על 64 תנוחות סקס והמלצות לשיפור חיי המין. הטקסט והתנוחו מציעות עצות לקורא להגשמה מינית ורגשית בחייו. המאמר היום יעסוק בעיקר בנקודות הבאות:

  • למה קאמה סוטרה תפס עניין ומקום נכבד באתרי הסקס.
  • עשר תנוחות מומלצות בקאמה סוטרה
  • ספרים מומלצים

אז למה קאמה סוטרה תפס עניין ומקום נכבד באתרי הסקס?

כיום ניתן למצוא לא מעט מדריכי סקס באתרי האינטרנט, אך למה דווקא טקסט שנכתב למעלה מ2000 שנה עדיין מעסיק כל כך הרבה אנשים? הסיבה היא פשוטה, קאמה סוטרה לא מהווה רק כמדריך מין אלא בעיקר טקסט פילוסופי ורוחני שנותן הסבר מעמיק כיצד לנהל חיים מתגמלים ומערכות יחסים פוריות. תנוחות המין שכתובות בספר הורחבו עם השנים ובעיקר הפרק הזה מעסיק את רוב האנשים היות וזה החלק המעניין בספר.

עשר תנוחות מומלצות בקאמה סוטרה

לחיצה מלאה

 בן זוג המקבל שוכב על הגב, מכופף את הברכיים לחזה שלו ומצמיד את כפות הרגליים לעבר הבן זוג שחודר. לאחר מכן בן הזוג החודר, מניח את ברכיו משני צידי ירכיו של הבן זוג וחודר לחדירה עמוקה במיוחד.

חצובה

 תנוחה מומלצת למתקדמים ודורשת כימייה טובה בין בני הזוג. תנוחה זו הינה בעמידה ודורשת גמישות מבני הזוג: בני הזוג עומדים אחד מול השני, ובן הזוג שחודר מרים את אחד מרגליו של הבן הזוג המקבל ומחזיק אותו סביב פלג גופו. הרמת הרגל מאפשרת חדירה עמוקה לתוך איבר המין הנשי. חשוב להדגיש שיש כאן צורך בגובה זהה בין הבני זוג על מנת להקל את התנוחה. מחפשים משהו מתקדם יותר, תרימו את הבת זוג, תלפפו את שני רגליה מסביב למותן שלכם ופשוט תחדירו בהנאה לתוך איבר מינה. המלצה שלנו, לנסות את התנוחה במקלחת (כמובן שמומלץ להיזהר לא להחליק).

פיהוק

תנוחה מעניינת למדי, בת הזוג שוכבת על הגב כשהברכים צמודות אל החזה והרגליים מונחות מעל כתפי בן הזוג, לאחר מכן הבן הזוג הנותן חודר אל איבר המין בחופשיות.

מלכת גן העדן

 תנוחה מפורסמת מאוד ומענגת, ניתן לשלב אותה בשכיבה ובעמידה. בשכיבה: הבת זוג שוכבת על הגב ופורשת את רגלייה על המיטה, בן הזוג מניח את רגליו משני צידי הגוף של הבת זוג ומקריב את הברכים לעבר הגוף שלה. לאחר מכן האישה עוטפת את הבן זוג עם רגליה ואמצעות ידייה יכולה לשלוט על גובה החדירה. הבן הזוג הנותן מקבל גישה ישירה לעבר הפות, באמצעות ידיו יכול לתפוס את שדייה של הבת הזוג ולהנות גם מתחושה ועונג. את אותה תנוחה ניתן לבצע גם בעמידה כאשר, האישה מוצמדת לקיר, הבן הזוג מרים אותה והיא מלפפת את רגלייה במותן של הבן זוג ומכאן השמיים הם הגבול. המלצה שלנו לשלב גם צעצועי מין כמו ויברטור לעינוג הדגדגן או פלאג אנלי לעינוג ממושך.

תנוחת 69

 על תנוחה זו יש לנו מאמר מלא עם מגוון תנוחות אפשריות בעמדת 69. באופן כללי הבת זוג שוכבת על הגב, עם רגליים פשוקות, הבן זוג שוכב מעליה עם הבטן כלפייה ועם הראש לכיוון הרגלים שלה. במצב זה הבן הזוג יכול לענג את האישה באמצעות מין אוראלי ואילו האישה יכולה לענג את הגבר גם כן. תנוחה זו מאפשרת הנאה משותפת גם לאישה וגם לגבר.

פנים מול פנים

 תנוחה זו קלה לביצוע ומומלצת למתחילים – הבן זוג יושב בקצה של המיטה עם גב זקוף ורגליים על הרצפה (כמובן שאפשר גם על הספה אצל החברים או על הספסל הציבורי בפארק הירקון). האישה יושבת על איבר המין של הגבר ומחדירה אותו לתוך האיבר המין כאשר הרגליים מכופפות וצמודות לגוף של הבן זוג. תנוחה זו מאפשרת לבני זוג להבין אחד בשנייה וליצור תקשורת גם במהלך קיום יחסי המין.

חדר השמפנייה

גם אנחנו די הופתענו מהשם, אבל מאוד מזכיר חליצה של הפקק מבקבוק השמפניה. התנוחה מאוד דומה ל"פנים מול פנים" שהוזכר קודם לכן, הגבר יושב על קצה המיטה כאשר כפות הגליים נוגעות ברצפה. רק שהפעם האישה יושבת על הגבר עם הגב אליו ובעצם השליטה עוברת אליה.

דוגי סטייל

תנוחה נהדרת ומומלצת לכל הזוגות באשר הן ( גברים לגברים, גברים לנשים ואף נשים לנשים באמצעות צעצועי מין מתאימים). גם לתנוחה זו רשמנו פירוט והסבר ואנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר בנושא

מסיונרית

תנוחה עתיקה ומפורסמת בעולם המין, כאשר האישה שוכבת על הגב עם רגליים פשוקות, והגבר חודר אל האישה כאשר הוא נמצא בין רגלייה. גם בתנוחה הזאת יש מספר אפשרויות לשדרוג כמו ליפוף רגל אחת או שניים מעל הבן הזוג שנותן.

ספרים מומלצים להרחבת הידע ב"קאמה סוטרה"

קאמה סוטרה

הטקסט המקורי של וטסיאיאנה נכתב בספר עם כל שבעת פרקיו. בספר זה ניתן לקרוא במלואו מגוון תנוחות המין. חשוב להדגיש שהספר מכיל פחות מין ממה שאתם חושבים ויותר הדרכה למציאת אהבה וריגושים. הקאמה סוטרה עוסקת בנוסף בשירה, שיחות, ריקודים ועוד כדרך שיכולה להפוך אותנו לטובים יותר ובעלי תשוקה. את הספר ניתן למצוא ב"צומת ספרים" בעלות ממוצעת של 44 שקלים.

קאמה סוטרה נוסח המאה ה21

ספר עדכני יותר בעידן של היום ונותן יותר הסברים על תנוחות הסקס שהספר מהקורי מציע. הספר הנ''ל מציע פירושים נוספים לתנוחות הקס המסורתיות ומצורפות לו איורים מיניים והסברים איך להחזיר את התשוקה המינית בין הבני זוג. את הספר ניתן למצוא במגוון רשתות הספרים במחיר ממוצע של 50 שקלים.

מיניות טאנטרית

הספר מכיל הדרכה וטכניקות מעשיות אשר תוכלו להתנסות בהן ביחד עם הבן הזוג. הספר בנוסף מציע נקודות מבט רוחניות אשר יכולות להגביר את החוויות המיניות שלכם ביחד עם הבן זוג.מחיר הספר הינו 40 שקלים וניתן למצוא אותו במגון רשתות הספרים בארץ. 

לסיכום

אחרי שסקרנו בהרחבה מזה קאמה סוטרה, אנחנו ממליצים לכם כבר היום להתחיל ל"פלפל" את חיי המין שלכם ולשלב תנוחות סקס חדשות ומעניינות. המלצה שלנו הינה לעבור בין התנוחות השונות, לגלות עולם חדש של הנאה ולצאת להרפתקה של 64 תנוחות מין שונות. מבטיחים לכם שתגלו עולם חדש של אפשריות, ותכירו תנוחות שמאפשרות לכם לחוות אורגזמות בצורה קצת שונה. לעוד תנוחות מין שונות אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר בנושא תנוחות סקס שצריך לעשות לפני שמתים והמאמר שכתבנו על תנוחות סקס למתקדמים