Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

כל מה שלא ידעתם על תנוחת ״דוגי סטייל"

תנוחת דוגי לפעמים זוכה לשם של תנוחה גסה ופוגענית היות והמבטים אינם מצטלבים במהלך קיום הסקס ולעיתים גורמת לחוסר תקשורת במהלך הסקס. אך ההפך הוא הנכון, מדובר בתנוחה אחת המפורסמות בעולם המין ( כמו המיסיונרית וה69) וחווית האורגזמה ששני הצדדים חווים מדורגת כטובה ביותר בקרב מחקרים. במאמר היום נסקור מספר עובדות וטיפים לתנוחת הדוגי, חלקם ידועות וחלקם בגדר מיתוסים. אז על מה נדבר היום?

אז מה זה בעצם תנוחת דוגי?

מדוע קיום סקס בתנוחת דוגי הוא כל כך מהנה?

עובדות ומיתוסים על קיום סקס בתנוחת דוגי

טיפים להגברת האורגזמה והחדירה

   באז מה היא בעצם תנוחת הדוגי סטייל?

תנוחה זו מתבצעת כאשר אחד מבני הזוג ממוקם מאחורי השני וחודר מאחור לנרתיק או לפי הטבעת שלו (מין אנאלי). החדירה מתבצעת באמצעות הפין, צעצועי מין או אצבעות. העמדה המפורסמת ביותר זה כאשר המקבל ממוקם בעמידת ידיים וברכיים על ארבע (ממש כמו עמידה של כלב), אך למעשה יש מספר ויברציות שניתן לשלב כאשר את/ה המקבל במהלך האקט. היופי שבתנוחה זה שהיא מאפשרת גישה לכניסה האחורית בצורה הנוחה ביותר ובנוסף היא ניתנת להתאמה אישית. ניתן לבצע את התנוחה במספר ויברציות כמו עמידה, כריעה, שכיבה על הצד או על הבטן. או בכל מקום שנוח לך כמו ספה, צמוד לקיר, במקלחת או כל מקום אחר שיכול לעניין אותכם.

מדוע קיום סקס בתנוחת דוגי הוא כל כך מהנה?

התנוחה מאפשרת גירוי מדויק של נקודת ה-G

נקודת G, שעלייה ניתן לקרוא בהרחבה במאמר שהכנו על אורגזמה נשית. היא בעצם נקודת עונג בגודל של מטבע אגורה שעומקה כשני סנטימטר על דופן הנרתיק הקדמי. בדרך כלל נשים מגיעות לאורגזמה באמצעות ירידה של הבן זוג לכיוון הפות ועל ידי ליקוק או ליטוף עם הלשון או האצבעות בתוך הנרתיק ניתן להגיע לאורגזמה. אך היופי שבאמצעות תנוחת דוגי ניתן לעורר את האורגזמה גם ואפילו בצורה מהנה יותר.  הבן זוג שמקבל צריך להוריד את פלג גופו העליון לכיוון המיטה וזה יאפשר זווית טובה יותר לאיבר מין או לצעצוע מין לחדור טוב יותר. כמובן שאין צורך להיכנס בצורה אגרסיבית מדי והיות נקודת הG ממוקמת 2 סנטימטרים בלבד בתוך הנרתיק.

התנוחה מאפשרת גירוי מדויק של נקודת ה-A

לאחר נקודת הG, כמה סנטימטרים עמוקים יותר בתוך הדגדגן, בין צוואר הרחם לבין שלפוחית השתן נמצאת נקודת הגירוי A. הדרך הטובה ביותר להגיע לנקודה זו היא באמצעות תנוחת הדוגי היות וזווית הכניסה מאפשרת חדירה עמוקה ביותר. יש משמעות לאורך הפין או לדילדו מכיוון שנקודת הגירוי נמצאת עמוק בתוך הנרתיק. לכן אם לא תרגישו את הפין או הדילדו ניתן לשפר את החדירה באמצעות התמקמות על המרפקים במקום על הידיים כמו בתנוחה הקלאסית. ירידה על המרפקים תעניק זווית טובה ותאפשר לבן זוג לחדור עמוק יותר לתוך הנרתיק. שיטה נוספת זה לשכוב על הבטן ובן הזוג ישכב מעליכם -ממש כמו סנדוויץ.

חשוב לציין שלא כל הנשים יגיעו לאורגזמה באמצעות נקודת A ניתן לשלב צעצוע מין רוטט לעינוג הדגדגן או טבעת פין וכך לזכות לאורגזמה משולבת בין נקודות הגירוי השונות. 

שליטה בעומק החדירה

יתרון נוסף לקיום מין באמצעות תנוחת הדוגי הינו השליטה שיש בהחדרת הפין לתוך הנרתיק. במיוחד בתהליך קיום יחסי מין ראשונים כאשר הנרתיק עדיין צר וכואב, ניתן להחדיר את הפין בעדינות ולא באגרסיביות. וכך למתן את הכאב ואת העצימות. בנוסף תנוחה זו מומלצת לקיום יחסי מין אנאליים היות ולא צריך לחדור עם כל הפין לתוך פי הטבעת. לעוד טיפים במין אנאלי ניתן לקרוא את המאמר שלנו בנושא.

עובדות ומיתוסים על קיום סקס בתנוחת דוגי

החדירה בתנוחת דוגי נותנת יתרון לכניסה להיריון

 בעיקרון מדובר במיתוס, אין ראיות או מחקרים שמראים שתנוחה זו מייעלת את הפוריות. יש הסבורים שהמיקום והחדירה העמוקה מזרימים את הזרע קרוב יותר לצוואר הרחם אך אין לזה ביסוס מחקרי היות ומהירות יציאת הזרע מהפין גורמים לזרע להגיע לצוואר הרחם בכל תנוחת סקס.

דוגי סטייל לא יתן לכם בנים!

מיתוס נוסף שניתן לשמוע בפורומים השונים זה שקיום יחסי מין בתנוחת הדוגי יגביר את הסיכוי לקליטת היריון וקבלת בן. אז אנחנו כאן בשביל להפריך את המיתוס, זרע X וזרע Y נעים במהירות זהה, ולכן אין השפעה לתנוחות הסקס על מין התינוק שנוצר.

המילה "דוגי סטייל" הינה תנוחת סקס אשר יש לה הכי הרבה חיפושים בגוגל אמריקה.

מה הסיבה לכך ? לא ידוע, כנראה בגלל שזה תנוחה מפורסמת מאוד או בגלל שהיא מאתגרת את האמריקאים והם זקוקים לעזרה. אל תדאגו אחרי קריאת המאמר גם אתם תהיו מומחים בכל הקשור לתנוחת דוגי סטייל.

תנוחת סקס דוגי הינה התנוחה הכי "מסוכנת" לשימוש

קראתם נכון, התנוחה מסוכנת בעיקר לבעלי הפין. הסיבה לכך? התנוחה אחראית כמעט על רבע ממקרי שבירת פין. הזווית והחדירה האגרסיבית עלולים לגרום לשבר בפין ולכן כדאי להיזהר ולא להגזים עם המהירות. מחקר שנערך באוניברסיטה מוכרת בברזיל הראה ש28% אחוז מהגברים שמגיעים לבית חולים עם שבר בפין, קיימו תנוחת דוגי כאשר השבר התרחש. אל תדאגו, הסיכויים לשבור את הפין במהלך האקט עדיין נמוכים מאוד ולכן אל תמהרו לפסול את התנוחה. מהי התנוחה השנייה הכי מסוכנת? שאלה מעניינת, מדובר בתנוחת ה"רכיבה" כאשר האישה שוכבת מעל הגבר, שעד לפני כמה שנים היא הייתה התנוחה המסוכנת ביותר.

משפחת תנוחות הסקס "האחוריות"

דוגי סטייל הינה רק תנוחה אחת מתוך משפחה גדולה של תנוחות כאשר החדירה מתבצעת מאחור. כמובן שהיא התנוחה הקלאסית, אך אם אתם מעוניינים לנסות תנוחות חדשות שהחדירה מתבצעת מאחור כדאי שתנסו את: תנוחת יוגה, הצפרדע או הבוקרת ההפוכה. אם תנוחת דוגי לא נוח לכם? התשמשו בכרית או אפילו תשנו מיקום כמו לספה. העיקר הנוחות, לאחר מכן תגיע ההנאה. מוזמנים להרחיב במאמר שכתבנו על התנוחות שצריך לעשות לפני שמתים, או במאמר התנוחות למתקדמים

דוגי סטייל – לא רק תנוחת סקס

מתברר שהצירוף מילים "דוגי סטייל" כל כך מפורסם שניתן למצוא אותו במעל 1650 שירים שמתייחסים לנושא.

השאלה המתבקשת, מתי נועה קירל או עומר אדם יכניסו את זה לשירים בישראל?

דוגי סטייל – לא רק תנוחה של "כלבים"

מתברר שהתנוחה הזאת כל כך מפורסמת שכמעט כל בעלי החיים מזדווגים בתנוחה הזאת כמו סוסים, זבובים, חמורים, גמלים והרשימה עוד ארוכה.

התנוחה המועדפת ביותר על גברים

כן, שמעתם נכון. במחקר שנערך באמריקה מתברר שזה התנוחה הכי מועדפת על גברים, יותר מאשר המיסיונרית. והסיבה לכך? רוב הגברים שהשתתפו במחקר הצביעו על כך שיש להם שליטה טובה יותר באורגזמה ובנוסף על מהירות האקט.

טיפים להגברת האורגזמה והחדירה

הצמידו את הרגליים שלכם

קירוב הרגליים ככל האפשר מהדק את הנרתיק, וכך בן הזוג מסוגל להגיע פחות עמוק בתוך הנרתיק. בעצם שיטה זו מאפשרת לכם שליטה טובה יותר על החדירה.

שימוש בהתנגדות

בעת החדירה, הבן זוג המקבל יכול לבצע תנועות של קדימה אחורה ובאמצעות כך לשלוט בקצב החדירה ואף לקבל שליטה על הפין או על הדילדו. אל תתנו לבן זוג לשלוט בדחפים, תבצעו אתם/ן את התנועות ובכך תשיגו שליטה מלאה על האקט.

שימוש במחסום פיזי או צעצוע מין רוטט

כדי לפלפל את האקט השתמשו בצעצוע מין רוטט לטובת עינוג הדגדגן וכך תשיגו גירוי גם לנקודת הG . ונוסף ניתן להשתמש בטבעת פין רוטטת אשר תאפשר עינוג לדגדגן באמצעות שליטה ברטט.

לעוד תנוחות סקס מגוונות ושונות אנו ממליצים לכם לקרוא על המאמר תנוחות סקס