Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סודות התנוחה המסיונרית

הקדמה

אחח המסיונרית...התנוחה העתיקה והמוכרת ביותר בספר התנוחות. תנוחה בסיסית ביותר שקיבלה את שמה באופן רשמי רק בסוף שנות ה-60, אך ידועה שנים רבות קודם לכן. בתנוחה זו בני הזוג נמצאים פנים מול פנים, כאשר האדם שנמצא למעלה מבצע את אקט החדירה לאדם שמתחתיו. תנוחה זו אידיאלית לחדירה וגינאלית או אנאלית. האדם שנמצא למעלה, בעצם בין רגליו\רגליה של בן או בת הזוג מלמטה, ולכן לאדם למעלה יש יותר שליטה בכל הנוגע למהירות עומק ועוצמת החדירה.

התנוחה המסיונרית אינה דורשת נסיון כלל, היא מתאימה לאנשים שזוהי הפעם הראשונה שהם מקיימים יחסי מין, אך גם למנוסים ביותר. יש שיגידו כי התנוחה המסורתית הזו היא תנוחה משעממת ולא מגרה, וטוענים בעצם שאין סיבה לקיים יחסי מין בתנוחה מסיונרית כשיש לעולם כל כך הרבה תנוחות חדשות ומגוונות להציע.

בכדי לשנות את התפיסה המיושנת על התנוחה המסיונרית, החלטנו לסקר ולהגיש כשירות לציבור, מספר טיפים לשיפור התנוחה המסיונרית הישנה והטובה, תודו לנו אחר כך.

 

תנוחה מסיונרית

טיפים לשדרוג התנוחה המסיונרית

תתחילו עם משחק אירוטי

חלקכם מכנים את זה כפורפליי , משחק מקדים, וכו. תפקידו של המשחק המקדים הוא לחמם את בן\בת הזוג לפני אקט החדירה עצמו על ידי משחקים פיזיים קטנים ומענגים. בכדי לחמם את בת הזוג לפני החדירה הוגינאלית או האנאלית, ניתן לבצע חדירה קלה עם שתיים או שלוש אצבעות אל תוך הנרתיק שלה, או לחילופין חדירת אצבע לפי הטבעת בעדינות. עבור אלו שמרגישים אי נעימות במצב כזה, יש אופציה לבצע מין אוראלי לפני קיום יחסי המין.

פטמות קדושות

השדיים והפטמות הם איזורים מאוד רגישים בגוף האדם, במיוחד אצל נשים. לגברים שביניכם, רצוי ומומלץ לעסות את השדיים של בת הזוג שלכן, לצבוט קלות ולמצוץ את הפטמות שלה קצת לפני החדירה האנאלית או הוגינאלית, וכמובן גם תוך כדי אקט החדירה עצמו, זה ישנה את האווירה בחדר תוך רגע, ובת הזוג שלכם תחווה עקצוצים בכל גופה.

אזורים ארוגניים מוסתרים

יש לנו נטיה לשכוח את אחד האיזורים הארוגניים הרגישים ביותר בגוף האדם, אלה שאינם בין הרגליים שלנו או החזה שלנו, האוזניים והצוואר. יש לא מעט אנשים שטוענים כי זה לא הקטע שלהם ושזה אפילו מציק להם ומוריד להם את החשק במהלך קיום יחסי מין. אלו שכן אוהבים, יהיו שמחים שתדחפו להם לשון לתוך האוזן ותנשכו את התנוך שלהם, ליקוקי צוואר גם הם יתקבלו בברכה ונשיכות קטנות יעלו את מצב הרוח ויחממו את חדר השינה. נסו זאת, לא תתחרטו.

בחרו את הקצב בהתאם

קיום יחסי מין זה לא מירוץ מכוניות. אין לאן למהר, במיוחד אם אתה גבר שסובל משפיכה מוקדמת. מומלץ להאט, להתמקד בנשימות ולנסות להיות מסונכרנים ככל שאפשר. ככל שתהיו יותר מסונכרנים בנשימות ובתזוזות, תרגישו כגוף אחד, יחידה אחת, והאורגזמה תהיה עוצמתית פי כמה. טיפ נוסף הוא להזיז את האגן שלך בתנועה מעגלית תוך כדי חדירה, ולא רק לזוז אחורה וקדימה.

זוויות שונות ומשונות

היתרון הגדול של התנוחה המסיונרית היא הקלות בה ניתן לשנת את מיקום הגוף והחדירה, ואת עוצמתה, כל זאת על ידי החלפת זוויות. לאלו הרוצים לחדור עמוק יותר, מומלץ להניח כרית מתחת לגב התחתון של בן\בת הזוג כדי לתמוך באגן. הטיית האגן כלפי מעלה מאלצת את בן\בת הזוג לדחוף כלפי מטה ועמוק יותר לתוך בן\בת הזוג ששוכבים על הגב. לאלו המחפשים יותר גירוי לדגדגן, ניתן לבקש מבן\בת הזוג הנמצאים למעלה להתקדם לכיוון הכתפיים, כך שהפין או רצועת הסטראפ און, יוכלו להפעיל לחץ רב יותר על הדגדגן כאשר יש חדירה. כך במקום לחדור קדימה ואחורה, תהיה חדירה מעט שונה מלמעלה למטה, וייעשה גירוי מקסימלי של הדגדגן החיצוני. מעבר לכך שזווית זו מגבירה את גירוי הדגדגן, היא עוזרת לגברים בעלי שפיכה מוקדמת לעכב את השפיכה שלהם.

ויברטור – חברו הטוב של האדם

בכדי לתבל את חווית התנוחה המסיונרית וחיי המין שלכם בפרט, תעשו לכולם טובה ותכניסו ויברטור לחדר השינה. הויברטור, לא משנה מאיזה סוג, ישמש אתכם רבות לפני החדירה וגם במהלכה. ניתן לגרות את בן\בת הזוג בעזרתו ולהעביר אותו על הפטמות, על הצוואר, על הגב, ובכל אזור אחר בגוף שלדעתכם יכול לחמם את העניינים. כאשר בן\בת הזוג נמצאים למעלה, הם יכולים להישען על הברכיים בזמן שהם חודרים לתוכך, ולהשתמש בויברטור ולגרות את הדגדגן או את פי הטבעת. למטיבי לכת ואנשים טיפה יותר מנוסים, יש את טבעת הרטט הגברית, הלא היא ויברטור בפני עצמה. ניתן לשים טבעת רטט על הפין של בן הזוג שחודר, ובכך תוך כדי החדירה לעורר ולגרות את הדגדגן או את פי הטבעת.

 

ויברטור לעינוג

יתרונות התנוחה המסיונרית לסיכום

משפר אינטימיות וקרבה

אחד היתרונות המרכזיים של התנוחה המסיונרית הוא העובדה שבני הזוג קרובים מאוד אחד לשני. זוהי דרך מצוינת לשפר את הקשר עם בן\בת הזוג, ולהגביר את תחושת האינטימיות ביניכם. התנוחה מבוצעת פנים אל פנים מה שמאפשר קשר עין רצוף, מגע צמוד של עור גופכם והרגשת חמימות הדדית, ממש כגוף אחד.

גירוי עוצמתי של הדגדגן

התנוחה המסיונרית מאפשרת גישה רחבה וקלה יותר לאזור הדגדגן של הנשים שביניכן. שיער הערווה או עורו של בן\בת הזוג החודרים, נגרר על איזור הדגדגן במהלך האקט ומגרה אותו בזמן החדירה.

ידיים חופשיות

יתרן נוסף לתנוחה המסיונרית הוא העובדה שהתנוחה מבוצעת בזמן שהידיים נשארות די חופשיות. דבר המאפשר לבן\בת הזוג החודרים להשתמש בידיים כדי לחקור איזורים אחרים בחופשיות או לשלב צעצועי מין מעניינים כדוגמת ויברטור לגירוי במקביל של איזור הדגדגן או פי הטבעת.

הפשטות שבדבר

התנוחה המסיונרית היא מאוד פשוטה בבסיסה, וזה מה שבעצם הופך אותה לכזו מיוחדת. היא נקודת התחלה לוריאציות שונות ומיוחדות של תנוחות, שכולן מגיעות דרכה.

זוג בתנוחה מסיונרית

 

נהנתם? רוצים לקרוא סיפורי סקס מחרמנים ביותר?

ממליצים לכם בחום לקרוא את סיפורים הסקס המטורפים שיש אצלנו באתר!: סיפורי סקס