Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

תנוחות סקס שצריך לעשות לפני שמתים

אז יש כמה דברים בחיים שהיינו רוצים לעשות באופן חזרתי – להפגש עם חברים, ימים שטופים בשמש ואפילו ללכת ל"זאתי" הקבועה שעושה לנו לק ג'ל נדיר. עם זאת, יש משהו שלא היינו ממליצים לעשות באופן חזרתי וזה תנוחות הסקס בחדר המיטות, אחרת – אנחנו הולכים להשתעמם למוות.

לתפיסתנו, כל פעם שזוג מכניס משהו חדשני לחדר המיטות, בין אם זה אביזר מעניין, תנוחה חדשה, אווירה חדשה, אפילו פרטנר חדש – החוויה תהיה מטורפת יותר וגם הגמירה תהיה מטורפת יותר. אנחנו כבני אדם, ועל אחת כמה וכמה דור המיליניום ושלא נדבר על דור ה Z, חייבים לרענן כל הזמן, חייבים גירויים חדשים, אחרת פשוט נשתעמם מהר.

ניסיונות של מהלכים חדשים ושונים בחדר המיטות יכולים לחולל פלאים עבור מערכת היחסים שלכם. אקטים חדשים ו"מובים" חדשים בין הסדינים יכול רק להגביר את האינטימיות הרגשית ולעודד את בני הזוג לקחת סיכונים ולצמוח יחד. תתפלאו אבל תנוחות מין חדשות ויציאה מאזור הנוחות תעודד את שניכם להיות פגיעים יותר אחד מול השני בחדר השינה ומחוצה לו.

במקרים מסוימים, החלפת תנוחות עשויה להיות אפילו חובה. אם אתם מסוג האנשים שסקס כואב להן (ביחוד נשים), אז תנוחות אחרות ואולי נוחות יותר יכול לאפשר יותר הנאה בזמן הסקס. חברים וחברות – יש המון המון אפשרויות בחוץ, צאו ותחקרו ! גם אם מצאתם תנוחה מהנה, זה לא אומר שצריך להתקע עליה עכשיו שנים על גבי שנים. צאו מאזור הנוחות ותגלו עולמות חדשים שאפילו לא דמיינתם.

בכל אופן, בואו נגיע למטרה לשמה התכנסנו, קבלו מאיתנו מספר תנוחות שיכולות להעיף לכם את הפוני.

תנוחה מספר 1 – הבוקרת

פה מדובר על דרגת קושי יחסית קלילה.

על הגבר לשכב על הגב ולאפשר לבת הזוג להכנס בין הירכיים שלו ולהחדיר את איבר המין הזקוף שלו. ברגע שהחיבור בוצע בהצלחה – היא תוכל לרכוב על הפין שלך כמו בוקרת הרוכבת על שור (הבנתם למה בוקרת ?!).

בתנוחה הזו הגברבר יצטרך לותר על השליטה של הקצב ולאפשר לבחורה לעבוד חזק; הבחורה שולטת לא רק על הקצב אבל גם שליטה מוחלטת על החדירה.

התנוחה הזו נהדרת לגירוי עמוק של הדגדגן, והכי טוב זה שהגברים לא מעורבים יותר מידי – הנשים שולטים במהירות, בקצב ובעוצמה.

 

תנוחה מספר 2 – הצדפה

תנוחה עוצמתית ביותר.

בנים- לשבת על הטוסיק (כדאי שיהיה על מה להשען).

בנות – הגיע הזמן להראות את כישורי הגמישות שלכן. תעטפו את הגבר שלכן, שבו לו על איבר המין וברגע שהחדירה בוצעה, הרימו את הרגליים שלכן מעל כתפיו החסונות של הגבר. התנוחה מאפשרת חדירה עמוקה ואחיזה מושלמת של הגבר.

ברגע שהכל יתחבר ותהיו אורגניים עם התנוחה – זה יהיה כמו זיקוקים של יום העצמאות.

סתם לידע כללי – התנוחה הזו כל כך מעולה כי כשבת הזוג מרימה את הרגליים, היא בעצם מצמצת את הנרתיק שלה ומאפשרת לבני הזוג להגיע לנקודת ה G ביותר קלות.

טיפ למתקדמים – רצוי שבן הזוג יטלטל את בת הזוג בתנועות לצד או למטה ולמעלה, התנועות האלה יכולות להביא את הפין למגע ישיר עם נקודת ה G.

 

תנוחה מספר 3 – הקוסם

בנות היכונו לשיעור אקרובטיקה, רק שהפעם זה ישתלם.

כנסו לתנוחת גשר חלקית, כאשר המשקל מונח על הכתפיים.

בנים – כורעים על הברכיים ונכנסים עמוק.

התנוחה מאפשרת לבן הזוג שלך גישה קלה יותר לדגדגן שלך וכך הוא יכול להעניק עבודה כפולה.

אם ממש קשה, אפשר להוסיף יד מתחת כדי להקל על בת הזוג.

 

תנוחה מספר 4 – תנוחת הקימה

שימו לב שימו לב, עליתי פה על שם מצויין. מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, חרמנים רצח אבל עם פה מסריח ואין לכם כוח לזוז יותר מידי? אז מצאתי לכם את הפתרון.

בת הזוג צריך לשכב עם הפנים כלפי מטה על המיטה, רגליים ישרות, ירכיים מורמות מעט.

בן הזוג רוכן מעליה כאשר הירכיים שלה יחסית צמודות מה שמעצים עוד יותר את החוויה.

בהצלחה להחזיק יותר מדקה.

 

תנוחה מספר 5 – דוגי / הצפרדע

אם בקימה עסקינן, אז להלן אקט נוסף מפורסם מאוד שמתאים לסיטואציה שתיארתי למעלה. 

אין מה לעשות, במצבים כאלה התנוחה המתבקשת היא תנוחת הדוגי, למתחילים אתאר איך עושים את זה -

בנות – רדו על הידיים והברכיים (כמו בתמונה), חשוב לשמור על הירכיים מורמות תוך כדי שאתן מניחות את הראש והמרפקים על המיטה.

התנוחה הזו מאוד מתאימה לבוקר מהסיבה הפשוטה שהיא יוצרת חדירה עמוקה יותר ועל הדרך מאפשרת לך לנוח תוך כדי.

למתקדמים – קחו את היד החזקה שלכם ותאגפו לכיוון הדגדגן של בת הזוג, תוך כדי עבודה פשוט תשחקו שם ותראו איך כל הסיפור הזה מתעצם.

מי שרציני מאוד מוזמן לרכוש את אחד מהויברטורים הקטנים שלנו שיכולים להתאים למאורע.

טיפ לאלופים – בנות, אם אתם ממש עייפות, תרפו את הידיים, תנמיכו את הגב, תרימו את הטוסיק ותעבירו את כל המשקל קדימה על המיטה.

לעוד הרחבה בנושא תנוחת דוגי סטייל, אתם מוזמנים להרחיב את הידע שלכם באמצעות .מאמר בנושא תנוחת דוגי סטייל 

תנוחה מספר 6 – עמידה אזוקה

קדימה הגיע העת לעמוד על הרגליים ולצאת מאיזור הנוחות.

בנות- לעמוד ולכופף את המותניים.

בנים – לתפוס את הידיים שלא יפלו ולחדור מאחור.

עצם ההתכופפות של בת הזוג במהלך תנוחת מין עוזרת להפוך את דפנות הנרתיק להדוקות יותר ומגבירה את עוצמת החיכוך.

טיפ לאלופים – גם כאן ניתן להשתמש ביד אחת לגירוי הדגדגן (ניתן לאזוק את שני הידיים לאחיזה ביד אחת או לחלופין שבת הזוג תאחוז ביד אחת של בן הזוג).

טיפ למתקדמים – רצוי שבן הזוג יטלטל את בת הזוג בתנועות לצד או למטה ולמעלה, התנועות האלה יכולות להביא את הפין למגע ישיר עם נקודת ה G.

 

תנוחה מספר 7 – בוקרת ברוורס

בואו נתבל בקצת יצירתיות.

בנים – שכבו על הגב, רגליים ישרות.

בנות – תחדירו את איבר המין כאשר אתן עם הגב לבן הזוג.

התנוחה הזו מאפשרת לבת הזוג לקחת שליטה ולהראות לבן הזוג את הקצב והעוצמה שהיא אוהבת ותאכלס ? מה יותר מחרמן מלראות את הטוסיק של בת הזוג רוקד לכם על איבר המין?

 

תנוחה מספר 8 – החובק 

השתדלתי להביא כמה שיותר תנוחות פרקטיות ולא פנטזיות שיפות רק בתמונות. אני מקווה שהצלחתי עם זה.  

מה שקורה כאן זה שבעצם בן הזוג יושב על המיטה כאשר בת הזוג נכנסת לחיקו של בן הזוג, תוך כדי שהוא עוטף אותה. בתנוחה הזו בת הזוג מתיישבת על הגבר כאשר הוא חודר אליה בעדינות. שימו לב האקט הזה מצריך להישען מעט על הידיים.

טיפ לאלופים – אם מצאתם משענת והיד שלכם פנויה להובלות, מוזמנים לתת פינוק כפול ולענג עם האצבעות את הדגדגן של בת הזוג.

 

תנוחה מספר 9 – הכפית

אנחנו במומנטום של תנוחות בהן לא רואים את הפרצוף של בת הזוג, אז בואו נמשיך. התנוחה הזו רלוונטית גם למצב שבו קמים בבוקר, או שהולכים לישון וכבר נמצאים במצב כפית.

בתנוחה הזו שני בני הזוג שוכבים על הצדדים, פונים לאותו כיוון. בת הזוג מעלה מעט את הברכיים בזמן שבן הזוג מחליק מאחורי האגן ונכנס אליה מאחור.

גם כאן מומלץ להכניס את הידיים למשחק ולעורר את הדגדגן בעזרת האצבעות.

 

תנוחה מספר 10 – ה69

טוב, הגענו לסוף ועם הסוף אני גאה להציג בפניכם את ה- תנוחה המדוברת -69. הרבה שמדברים מעט עושים, תנוחה סופר מעניינת, הייתי אומר שלמתקדמים אבל כשמתמסרים – אפשר להגיע לקצה שבקצוות.   לכבוד התנוחה הזו אפילו עשינו מאמר בנפרד -מוזמנים לקרוא את המאמר שהקדשנו לתנוחת 69.
עד כאן מבחינת תנוחות. אנשים, נסו דברים חדשים, תנוחות חדשות, צעצועים, מין אנאלי, אוראלי, צפייה בפורנו יחד ושילוב קצת קינק – כמובן אם אתם בעניין., אם אתה בעניין. מומלץ לנתק קצת חושים (להשתמש בכיסוי ראיה) ובכך בעצם להגביר את החושים האחרים ולהעצים את האקט. אם אתה הבן זוג עם החשק המיני החזק יותר, קח את המושכות ותן בראש, תוביל! אחרת זה סתם יהיה פרווה. בסופו של יום, סקס מספק זה עניין יחסי וייתכן שזוגות עם יצר מיני גבוה במיוחד יצטרכו לעשות קצת ניסויים כדי להבין מה באמת עושה עבורם את העבודה. לעולם לא נדע אם לעולם לא ננסה, אז תהיו פתוחים לדברים חדשים, תהנו מהאינטימיות ופשוט עופו על עצמכם. בנים – מקמו את עצמכם על הברכיים כאשר הידיים שלכם נמצאים במצב של שכיבות שמיכה. בנות – תזדחלו על הגב שלכם ותכניסו את איבר המין של הבן זוג לפה (ממש כאילו אתן בודקות את השאסי של הרכב); במקביל, תחבקו עם הרגליים שלכן את אזור הצלעות של הגבר ותנו לו לצלול פנימה. הכל קורה במקביל. יש לנו פה Double Pleasure גם נותנים וגם מקבלים. טיפ לאלופים – אם אתם רואים שאחד הצדדים נמצא בשיא העונג ומתקשה
לספק אהבה בחזרה, אל תתביישו לצרף צעצועים טובים תוך כדי.
אם אהבתם את מה שקראתם ובא לכם להתמקצע יותר, מוזמנים להכנס למאמר שכתבנו על תנוחות הסקס למתקדמים. כאן קצת ריחמנו עליכם.. שם פחות.