Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מדריך 101 – אוננות נשית

או, אם הגעתם או הגעתן לכאן אתם כנראה צריכים את זה.

אוננות נשית, עולם ומלואו, לא הרבה גברים יודעים לשחק שם ולהביא את האישה לקצה, ותתפלאו, גם יש לא מעט נשים שלוקות בחסר בכל מה שקשור לעינוג איבר המין שלהן (גם אם הן חושבות שהן יודעות, הן לא תמיד יודעות).

בכללי, אוננות זה עניין שאנשים לא מדברים עליו המון (לא נשים ולא גברים). למרות שמחקרים מראים שנשים מאוננות בתדירות גבוהה כמו גברים, זה עדיין לא נושא שנשים מדברות עליו מספיק בגלוי. כדי לעזור לכן ולגברים שלכן להכיר יותר טוב את איבר המין שלכן ובכך להיפתח לעולם חדש של הנאה, יצרנו מדריך להנאה עצמית נשית אז תהנו.

הכירו את מבנה איבר המין ואיך הוא עובד

הבנת החלקים השונים של גוף האישה היא הצעד הראשון לקראת גירוי מוצלח. אל תיבהלו מהעובדה שאולי אתם בכלל לא מכירים את שמות החלקים של איבר המין, שכן מה שבאמת חשוב הוא איך להשתמש באותם חלקים.

לפני הכל אנחנו מציעים לכם להיכנס למאמר האחרון שכתבנו על מדריך הפות והדגדגן שם אתם יכולים להחכים ולהתמקצע על איבר המין הנשי.

בואו נעשה חזרה קצרה על שיעור אנטומי ונכיר חלקים פשוטים אך חשובים באיבר המין של האישה:

פות: "זהו החלק החיצוני של איבר המין הנשי. הוא כולל את הדגדגן, השפתיים, השופכה והכניסה לנרתיק. הפתח של הפות הוא בצורת שקד.

דגדגן: כשאנשים מדברים על הדגדגן, הם בדרך כלל מדברים על החלק החיצוני הרגיש מאוד, אבל הבליטה הזו שעליה אנחנו מדברים ושניתן לראות על הפות היא רק קצה הקרחון. זה האיבר היחיד בגוף שתפקידו הבלעדי הוא לספק הנאה.

הנרתיק: תעלה שרירית הנמשכת מהפות ועד לצוואר הרחם.

חשוב להכיר, שיש האומרים שהכרת המחזור החודשי של האישה היא דרך חשובה להבין איך ניתן למקסם את ההנאה של האישה. נכון, לאונן במהלך בתקופת ביוץ לפני מחזור זה לא תמיד הדבר הראשון שעולה בראש, אבל תדעו לכן שיש סיכוי לא קטן שהאורגזמות למעשה יהיו הרבה יותר טובות, גם אם זה יקח יותר זמן להגיע אליהן.

איבר המין הנשי

תשתמשו בידיים שלכם

אז נכון, יש הרבה וויברטורים, דילדואים ויונקים חדשים שיכולים לעשות את העבודה באופן נהדר. עם זאת יש האומרים שאין כמו עבודה עם הידיים שכן הידיים מכירות אותנו הכי טוב.

יאללה בואו ניתן כמה טיפים של אלופות –

טיפ 1 – בעזרת קצות האצבעות, תקישו קלות על העצם מעל הדגדגן וכך תוכלו להעיר את הפות. רצוי גם ללחוץ למטה ולשפשף בתנועה מעגלית.

טיפ 2 - תעשו סימן של Peace עם הידיים, הניחו כל אצבע משני צידי השפתיים החיצוניות של איבר המין. לאחר מכן, תוך כדי לחיצה קלה מטה, תקרבו את האצבעות זו לעבר זו, תלחצו ותרימו את השפתיים יחד בין שתי האצבעות.

טיפ 3- תוודאו שקצה האצבעות שלכם לח, משכו באיטיות את "מכסה המנוע" מעל הדגדגן ולטפו בעדינות את ראש הדגדגן. רצוי להשתמש בתנועה מעגלית קטנה.

טיפ 4 -

התחילו בבסיס הנרתיק, גררו קלות את קצה האצבע שלכם בקצב איטי לעבר הדגדגן. ודאו שאתם לא מכניסים את האצבע שלכם עמוק מדי בשלב זה.

 

Peace

 

דגדגן, דגדגן ושוב פעם דגדגן !

הדגדגן זה איזור הכי מטורף בגוף האישה. הדגדגן הוא לא רק החלק החיצוני באיבר המין של האישה, זה חלק שמפוצץ בעצבים, הוא מכיל למעלה מ-8,000 קצות עצבים, שהם פי שניים מהפין. זה הופך אותו לתחנת הכוח של העונג.

האזור הקטנצ'יק הזה מפיץ את עונג ל-15,000 עצבים אחרים באגן, מה שמסביר למה בזמן אורגזמה זה נראה כאילו האישה אחוזה בדיבוק.

עסו את האזור הבשרני בחלק העליון מעל הדגדגן ואז העבירו את האצבעות לאורך השפתיים החיצוניות והפנימיות של הפות שלכם. התחילו לשפשף או ללטף את הדגדגן שלכם דרך מכסה המנוע. אתם יכול גם לייצר צורת "V" או Peace עם האצבע האמצעית שלכם והחליקו אותה למעלה ולמטה בצדי ציר הדגדגן. הכי חשוב למצוא קצב שגורם לך להרגיש טוב. הזיזו את האצבעות מהר יותר וחזק יותר ברגע שהדגדגן נרטב או לחלופין לאחר שמרחתם חומר סיכה. אם תרצו להעצים את התחושה הפעילו לחץ כבד עד לקבלת אורגזמה.

אגב, שימוש בוויברטור היא דרך מצוינת לעורר את הדגדגן מבלי שתצטרכו לעבוד יתר על המידה עם האצבעות. פשוט הפעילו את צעצוע המין למעלה ולמטה באזור עד שירטב. אנחנו בעד השילוב בין המכשירים לידיים – זו הדרך המושלמת מבחינתנו להגיע למקסימום תחושה.

ומה עם הנרתיק?

למרות המיתוסים הנפוצים, רוב הנשים מתקשות להגיע לשיא עם גירוי נרתיקי אבל זה לא אומר שזה לא יכול להיות כיף!

חדירה לנרתיק  עם האצבעות או צעצוע מין יכול להביא לכן הנאה עצומה, גם אם אינכן מקבלות אורגזמה.

אם אתן רוצות לראות כוכבים, התנסו בגירוי נקודת ה-G שלכן - נקודת הנאה על דופן הנרתיק - בלחץ עקבי וכבד (הפעולה הזו עשויה גם להוביל לשפיכה).

טיפים לפינוק הנרתיק - תחילה עסו את פתח הנרתיק, ואז הכניסו לאט את האצבעות (או צעצוע מין) לתוך הנרתיק. ודאו שהנרתיק רטוב או שמרחתם מספיק חומר סיכה כדי למנוע חיכוך.

התחילו להזיז את האצבעות או הצעצוע בסיבוב, פנימה והחוצה, ליטוף או שילוב של תנועות. עדיף להשתמש בתנועת "בוא הנה" כדי לעורר את נקודת ה-G.

הגבירו את המהירות והלחץ כשהרעידות הטובות מתחילות להגיע. הגברת עלולה להרגיש אורגזמה חזקה, אבל אל דאגה אם לא. לא כולן יכולות לגמור עם חדירה נרתיקית.

 

אל תחשבו רק על אורגזמה

אוננות זה הרבה יותר מסתם אורגזמה.

חשוב ליהנות מכל החוויה, במקום על סוף התהליך. תוסיפו לאקט חומר סיכה טוב או אפילו שמן קוקוס שיכולים לסייע בתהליך הגירוי.

באופן כללי, אם אתם לפני סקס – גברים יקרים, וגם נשים. אל תתעצלו, אל תמהרו ישר לחדירה, תהיו כמה שיותר מפנקים, תנו לעצמכם את החוויה המלאה, שימוש במשחק מקדים יכול להכפיל ואף לשלש את החוויה שלכם.

 

אוננות יכולה להיות נהדרת לבריאות הנפשית שלכם!

כפי שאתם יודעים פעילות גופנית היא דרך מצוינת להקל על מתח ולשפר את השינה שלכם. אוננות יכולה לעזור בהרפיה של הגוף, לקדם שחרור של אנדרופינים אשר יגרמו לתחושות של רווחה גופנית ונפשית ובכללי יכולה לסייע בהפחתת מתח.