Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

8 תנוחות סקס למתקדמים – מאמר המשך

שלום לכם קוראים מיניים שלנו. בהמשך לכתבה האחרונה שלנו על תנוחות סקס שלא כדאי לפספס, החלטנו לכתוב מאמר המשך בעקבות הביקוש שלא עוצר.

אז לפעמים אנחנו במצב רוח לשש דקות של מיסיונרית קלילה ויאללה למקלחת. במקרים אחרים, יש פעמים שבא לנו איזו תנוחה טובה כזו שתוציא אותנו מאזור הנוחות ותגרום לנו להרגיש שהזוגיות חיה וקיימת. במאמר הזה נסקור מספר תנוחות למתקדמים, בסוג תנוחות האלה תקשורת היא שם המשחק, ללא תקשורת חבל על הזמן, כל האירוע יהפוך לתאונת דרכים אחת גדולה. על תנוחות מהסוג הזה צריך לחשוב מראש, להגיע מוכן, להביא את האביזרים הנדרשים (אם נדרשים כאלה), ולבוא מוכן לעבודה.

תנוחת הX

ראשית, מצאו משטח בגובה הירך בערך עבור בן הזוג (זה שאמור לחדור). לאחר מכן, בת הזוג צריכה לשכב על הגב כשהישבן מגיע לקצה המשטח. אחר כך, בן הזוג  יעמוד בין רגלייך, ירים אותן לאוויר ויצליב אותן אחת על השנייה כדי ליצור "X". כדי לשמור על יציבות, אפשר להחזיק את אזור הריכיים של בן הזוג וקח לשמור על יציבות.

תנוחה זו אופטימלית לפגיעה בול בנקודת ה-G, בשל יישור זווית הפגיעה. כמו כן, הצלבת הרגליים גורמת לחדירה הדוקה מאוד. בנוסף, מהתנוחה הזו אפשר לראות את השדיים של בת הזוג רוקדים ועל הדרך להרגיש שאתם מככבים בסרט פורנו.

דוגי בקונטרה

בתנוחה הזו גם בן וגם בת הזוג צריכים לרדת על הברכיים, כשבן הזוג החודר מאחורי בת הזוג. לאחר מכן, לכו לקצה הספה למצב בו בת הזוג שמה את קצה הספה בין הירכיים (4 ראשי) לבטן, ממש נשענת על קצה הספה בצורה שבה בן הזוג יכול לזיין חזק את בת הזוג וקצה הספה ימנע ממנה לעוף. בן הזוג יכול לבחור לשמור על פלג גוף עליון זקוף או להתכופף יחד עם בת הזוג.

תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה. בנוסף, ניתן לייצר גירוי נוסף בכך שבן הזוג יכול בקלות ללטף את הדגדגן של בת הזוג בזמן שהוא חודר אליך. אנחנו אישית מאוד מחבבים את התנוחה הזו מאחר שאפשר ממש להרביץ עבודה בצורה אגרסיבית ולא לפחד שבת הזוג תיפול.

 

תנוחת הפרפר

בדומה לתנוחת הX שדיברנו עליה מקודם, מצאו משטח - כמו שולחן או מיטה - שהוא קצת נמוך יותר מהמפשעה של בן הזוג. בת הזוג גם כאן צריכה לשכב כאשר הישבן שלה מגיע לקצה המיטה. בן הזוג צריך להתחיל לחדור לבחורה כאשר היא שוכבת על המיטה והרגליים שלה על הרצפה. בזמן שאתם עושים זאת, בת הזוג צריכה להרים לאט את הרגליים למעלה, אחת אחת, ולהניח את הקרסוליים על כתפיהם של בן הזוג, כאשר הריכיים של בת הזוג באוויר. לתמיכה, בן/בת זוגך יכול לעזור על ידי חיפוי הישבן או ירכיים עם הידיים. אבל להתאמה צמודה עוד יותר, הוא יכול להחזיק את שני הקרסוליים שלך בידם ולהמשיך לעבוד. ניתן להשתמש גם בכריות מתחת לאגן כדי שיהיה יותר קל. תנוחה זו נהדרת ליצירת גירוי עמוק ששניכם תהנו ממנו. בנוסף, נדרש מאמץ מצד שני השותפים כדי להגיע לעמדה הזו, כך שאף אחד לא יכול לקחת את כל הקרדיט לעצמו.

גשר לונדון

כדי להתחיל, היכנסו למיסיונרי בסיסי. לאחר מכן, בקש מבן הזוג החודר להתיישב כך שהוא יושב על הקרסוליים כשהברכיים פשוקות. בעוד בת הזוג על הגב, שמרי את כפות רגלייך שטוחות על המיטה, וקמרי את הירכיים שלך כך שאת נמצאת בתנוחת הגשר. משם, בן הזוג שלך יכול לתפוס את הירכיים שלך לחדור אלייך ופשוט להתענג. תנוחה זו דרך נהדרת לפגוע בול בנקודת הG ועל הדרך להגיע בקלות לדגדגן ולהטריף את בת הזוג.

עמידה למתקדמים

תנוחה זו היא אחת המאתגרות ביותר ומצריכות כושר שיא. כפי שניתן לנחש, בתנוחה זו הגבר עומד והאישה תלויה, רגליה כרוכות סביב ירכיו וידיו חופפות את ישבנה. זו העמדה הקשה ביותר לזוג על אחת כמה וכמה אם רוצים להחזיק במהלך הסקס.

אם זו פעם ראשונה היינו מציעים לעשות זאת במקביל לקיר תומך. הגבר עומד ומפשק מעט את הרגליים כדי לייצר בסיס רחב. בת הזוג מטפסת על הגבר תוך כדי שהיא נשענת על הקיר ויש לה תמיכה, במקביל הגבר צריך להחדיר את איבר מינו. ברגע שאיבר המין בפנים ואתם מרגישים מספיק בטוחים – יש להיפרד מהקיר ועל בת הזוג להתחיל לקפץ. לא רחוק הרגע שהרגליים מתחילות לרעוד אבל האקט הזה רק מעצים את הגמירה והחוויה.

 

תנוחת הג'יוג'יטסו

את התנוחה נעשה כאשר בת הזוג כורעת מעל בן זוגה על שני הברכיים. בן הזוג צריך לשכב כאשר הוא כורך את שני רגליו מסביב בת הזוג. בת הזוג צריכה להתיישב על איבר מינו ופשוט לשלוט בקצב והעוצמה תוך כדי שהיא מתייצבת עם הידיים על הברכיים של בן הזוג.

 

השכיבת שמיכה הכי טובה שתעשו בחייכם

בקשי מבן הזוג החודר לשכב, עם הפנים כלפי מעלה. בת הזוג צריכה להכנס למצב דוגי מעל איבר המין של בן הזוג כאשר הישבן נמצא לכיוון הפנים של בן הזוג. בת הזוג מכניסה את איבר המין של הבן הזוג ויכולה לזוז בתנועות של שכיבת שמיכה. בן הזוג מנגד יכול לתפוס את ירכיה של בת הזוג ולהחליק אותן אחורה תוך כדי האקט. התנוחה הזו סקסית ביותר וגורמת לבני הזוג לראות את בת הזוג מזוויות חדשות ומאפשרת לפגוע בכל המקומות הנכונים.

 

המחרשה

התחילו בתנוחה מיסיונרית מסורתית ואז על בן הזוג לקחת את הרגליים של בת הזוג ולשים אותם תוך כדי החדירה על הכתפיים שלו. כעת זה יראה כאילו בת הזוג היא בורקס מגולגל. האקט הזה מאפשר להגיע לחדירה מקסימלית ועמוקה.

 

עד כאן תנוחות למתקדמים, לא רצינו להעמיס עליכם יותר מידי, לאט לאט נוסיף עוד. התנוחות האלה הגיעו הישר מהשטח הן מבני הזוג והן מבנות הזוג. חשוב לציין שעל מנת לבצע את התנוחות האלה חשוב להיות דיי בכושר, מבחינת גמישות, סיבולת, כוח ושרירי ליבה. אנחנו סומכים עליכם שאתם יודעים מה אתם אוהבים. חשוב לבצע את האקטים האלו בתקשורת מלאה, תוך הבנה מה בני / בנות הזוג אוהבים או אוהבות.

ולא לשכוח! השתמשו בחומר סיכה.

אם אתם חובבים גדולים של סוגי תנוחות ורוצים להתמקצע ברמות הכי גבוהות, אנחנו מזמינים אתכם להכנס לקרוא את מאמר התנוחות שצריך לעשות לפני שמתים, סודות התנוחה המסיונרית, כל מה שלא ידעתם על דוגי סטייל ומאמר תנוחת 69. 

תהנו מהקריאה.