Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

חומרי סיכה לסוגי הסקס השונים

הרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם מדוע צריך להשתמש בחומר סיכה לקיום יחסי מין אם הדגדגן הוא אזור כל כך רטוב. בדרך כלל התהייה הזאת אכן נכונה, הנרתיק של האישה בזמן התעוררות מינית, מפריש נוזלים אשר הופכים את החדירה לרטובה וטובה. אז למה בעצם משתמשים בחומרי סיכה אם הנרתיק יודע לעשות את העבודה באופן טבעי?

במאמר היום נגלה ונחקור מספר נושאים כמו:

מדוע משתמשים בחומר סיכה?

מי משתמש בחומר סיכה?

סוגים של חומר סיכה – יתרונות וחסרונות

טיפים והמלצות לשימושי הסקס השונים

מדוע משתמשים בחומר סיכה?

במהלך תקופות הורמונליות, גיל המעבר, הזדקנות או שימוש בתרופות, הנרתיק לא מצליח לייצר ולהפריש נוזלים ולכן הנרתיק מאוד יבש. במקרים אלו החדירה אינה נעימה ואף מסורבלת היות ונוצר חיכוך רב בין הפין לנרתיק. חומר סיכה מלאכותי נכנס לתמונה ומאפשר לפין או לאביזר מין להפחית את החיכוך במהלך החדירה. בנוסף חומר סיכה איכותי יכול לעזור לשפר את התעוררות המינית ע''י משחק מקדים ומסאז איכותי ולהגביר את ההנאה המינית. שימוש נוסף לחומרי סיכה הינו לשימוש עבור סקס אנאלי. באזור פי הטבעת אין חומר שמופרש כמו בנרתיק ולכן החדירה הופכת לקשה ביותר היות ופי הטבעת עובד כמו שריר ולכן יש צורך להרחיבו. שימוש בחומר סיכה מפחית את החיכוך וגורם לחדירה קלה יותר במהלך יחסי מין ועל אחת כמה וכמה במהלך קיום יחסי מין אנאליים (עליהם ניתן לקרוא מאמר שלם בנושא ואנו ממליצים לקרוא אותו לאחר מאמר זה). 

מי משתמש בחומר סיכה?

כולם. חומרי סיכה יכולים לשמש עבור כל אחד מהמינים: אישה עבור שימון הנרתיק שלה או אביזר מין. גבר עבור שימון הפין לחדירה קלה יותר אם זה למין וגינאלי או למין אנאלי. חומרי סיכה בעיקר נועדו לשפר את התפקוד המיני והגירוי לגבר ולאישה. כאשר אתם רוצים לתבל את הקשר המיני ולהוסיף תנוחות שונות ומגוונות כמו במאמר תנוחות סקס למתקדמים, מומלץ תמיד להוסיף חומר סיכה לתמונה.

סוגים של חומר סיכה – יתרונות וחסרונות

חומרי סיכה כבר ממזמן הפך לטרנד מומלץ בעולמות המין וניתן למצוא שלל מוצרים שונים של חומרי סיכה עם מרכיבים שונים. ישנם סוגים שונים שמתאימים לצרכים שונים כמו מין וגינלי, אנאלי ואפילו אוראלי. במאמר זה נפרט על הסוגים הנפוצים ביותר:

חומר סיכה על בסיס מים

חומרי סיכה על בסיס מים הינם הנפוצים ביותר ומגיעים בשני סוגים שונים: עם גליצרין (טעם מעט מתוק) וללא גליצרין. הגליצרין הינו תרכובת אורגנית עם חשיבות עליונה בעולם הביולגיה ואם עסקינן בעולם המין אז בעצם הגליצרין מעניק מרקם שמנוני ומרכך את העור מיובש. סוג זה הינו הנפוץ ביותר בשוק.

יתרונות:

שני הסוגים הנ''ל של חומר סיכה על בסיס מים הם חסכוניים, נפוצים ובטוחים לשימוש. בנוסף לא עושים כתמים בסדינים ולא משאירים עקבות לאחר הסקס. יתרון נוסף וחשוב זה שהאורך מדף שלהם ארוך מאוד. חשוב לציין שמוצרים ללא גליצרין נוטים פחות ליצור דלקות וזיהומים בגירוי הנרתיק.

חסרונות:

חומרי הסיכה בטעמים מכילים לרוב גליצרין, ובגלל תכולת הסוכר שלהם עלולים להתייבש מהר יותר ולהיות דביקים. בנוסף לחומר סיכה על בסיס מים ללא גליצרין יש טעם מר. לכן מומלץ לשקול לא להשתמש בו למין אוראלי אלא רק עבור חדירה.

חומר סיכה על בסיס מים מומלץ לקנייה 

חומרי סיכה על בסיס סיליקון:

סוג זה הינו חסר ריח וטעם. אך נותן את החלקלקות הטובה ביותר לחדירה עם מינימום חיכוך. חומר סיכה זה ייחודי בגלל שהינו נספג בעור לעומת מים או שמן ולכן העמידות שלו גבוהה יותר.

יתרונות:

חומרי הסיכה על בסיס סיליקון מחזיקים מעמד הכי הרבה זמן מכל הסוגים. לכן אין צורך במהלך הסקס להוסיף עוד כמות ומספיק פעם אחת בשביל לתבל את הסקס ולהחדיר את הפין או את האביזר בצורה מהנה וטובה. יתרון נוסף שסיליקון הינו היפואלרגני ובטוח לשימוש עם קונדומים. מעבר לזה אם תרצו לקיים יחסי מין במקלחת תוכלו להשתמש בבסיס סיליקון היות והוא עמיד נגד מים.

חסרונות:

היות והיתרון שלו זה העמידות, אז החסרון זה היכולת להוריד את השמנוניות שלו מהפין או מהנרתיק. יש צורך לשפשף עם סבון את כל האזור לאחר גמר הסקס. חסרון נוסף זה לא להשתמש בחומר זה בצעצועי מין מסיליקון. החומר עלול לפרק את הגומי לטווח הרחוק ולהפוך אותו לגמיש יותר.

חומר סיכה על בסיס סיליקון מומלץ לקנייה

חומרי סיכה על בסיס שמן:

חומרי סיכה מלאכותיים או טבעיים כגון שמן שקדים, אבוקדו,קוקוס, אגוזים, שמן זית ועוד. חשוב להדגיש שיש צורך לבדוק האם השמן מתאים לגוף. כל סוג עלול להגיב שונה על הגוף בעת השימוש. סוג זה של חומר סיכה הינו זמין מאוד ובעל מחיר זול יחסית.

יתרונות:

חומרי סיכה על בסיס שמן הם מסככים מאוד ואינם מתייבשים. אין צורך להשתמש ולחזק את הפין או את האביזר באמצעות השמן ומספיק פעם אחת לשימוש זמן ארוך. שימוש בסוג זה מתאים בעיקר לסקס ללא הגנה (ללא קונדום).

חסרונות:

לא מומלץ להשתמש על קונדומים היות והשמן גורם לקונדום להיקרע. בנוסף השמן גורם לכתם בסדינים ועלול להשאיר עקבות לאחר הסקס.

חומר סיכה על בסיס שמן מומלץ לקנייה 

חומר סיכה טבעי:

חומרי סיכה אורגניים או טבעוניים העשויים מחומרים בוטניים או מרכיבים אחרים ידידותיים לסביבה. הזמינות שלהם נמוכה יותר וכמובן שהמחיר יקר יותר. חומרי סיכה אלה מאופיינים בחיי מדף קצרים יותר.

טיפים והמלצות לבחירת החומר סיכה המנצח:

אם אתן סובלות מיובש לא להשתמש בחומרי סיכה "מחממים"

חומרי סיכה אלו מכילים גליצרין ובדרך כלל על בסיס מים. החסרון העיקרי שלהם שהם מתנדפים מהר ולכן אינם עמידים מספיק לאורך זמן. המלצה שלנו להשתמש בחומר סיכה על בסיס סיליקון.

סובלות מדלקות וזיהומים

גם כאן, מומלץ לא להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים עם גליצרין אלא להשתמש בחומר סיכה על בסיס סיליקון.

רוצים להיכנס להריון?

חשוב להדגיש שיש חומרי סיכה מיוחדים אשר ידידותיים לזרע ולכן מומלץ לבחון את האריזה ולראות שהחומר סיכה "ידידותי לפוריות". סוג החומר עלול לגרום להשפעה על זרימת הזרע והמהירות, לכן חשוב לבדוק לפני השימוש שאכן החומר סיכה מתאים. מחקרים מראים שיש השפעה שלילית לחומרי סיכה מסויימים על תנועתיות הזרע.

קיום יחסי מין באמצעות קונדומים

בשום פנים ואופן לא להשתמש בחומר סיכה על בסיס שמן. מומלץ להשתמש על בסיס מים או סיליקון.

קיום יחסי מין במקלחת

להשתמש רק בחומר סיכה על בסיס סילקון היות והוא עמיד תחת זרם המים.

שימוש בצעצוע מין

מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים היות והוא ידידותי ביותר למרכיבים של האביזר מין (דילדו או ויברטור). בדרך כלל צעצועי מין עשויים מסיליקון ולכן החומר סיכה עלול לפרק את הגומי לאורך זמן.

איך משתמשים בחומר סיכה?

בעיקרון אין נכון או לא נכון בעת השימוש בחומר הסיכה. הכי חשוב זה להיות קשוב לגוף ולבדוק מעת לעת את החיכוך. על מנת להקל על התהליך ולהנות ככל האפשר מחומר הסיכה בצורה מיטבית אנו ממליצים על הטיפים הבאים:

לחמם את הידיים ע''י שפשוף אחד בשנייה על מנת שהחומר יספוג את הטמפרטורה של הידיים.

שילוב של חומר סיכה במשחק המקדים על מנת להגביר את הגירוי.

אל תתקמצנו – תמרחו בנדיבות גם על הפין/אביזר מין וגם על הנרתיק. ככל שהאזור יהיה רטוב יותר זה יגביר את ההנאה וההתעוררות המינית.

באמצע הסקס מרגישים קצת חיכוך? ניתן להוסיף עוד חומר סיכה לפי הרגשתכם.

השתמשתם בחומר סיכה על בסיס שמן או סיליקון? שימו מגבת או כיסוי למצעים על מנת למנוע כתמים בסדינים.

לסיכום,

שימוש בחומר סיכה מגביר את החוויה המינית ויכול להיות דרך מצוינת לתבל את חיי המין עם משחק מקדים או תנוחות חדשות אשר דורשות חלקלקות מסוימת בעת החדירה עם הבן/ת זוג. חשוב להתאים את החומר הסיכה אשר יהיה מתאים ביותר לצרכים האישיים שלך בין אם זה במקלחת, אוננות עם צעצוע מין או קיום מין אנאלי. הכי חשוב זה להנות, ואת החומר הסיכה מאפשר לך ביעילות גבוהה!

חשוב לציין שההמלצות כאן אינן מהוות המלצות רפואיות ושבמידה וקיים חשש כלשהו יש להיוועץ עם רופא. 

רוצים לדעת איזה חומר סיכה הכי מתאים למין אנאלי? ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא בנושא.