Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אביזרי מין לזוגות - המדריך המלא

הקדמה

כמו בכל דבר במערכת יחסים זוגית, צעצוע מין יכול להיות מוקד לויכוח בין בני הזוג, בדרך כלל על אי הסכמה על שימוש בצעצוע מסוים, אבל זה כל כך שווה את זה כי בסופו של דבר, השקעה בחיים המיניים שלכם יביאו את הזוגיות לגבהים שרק ניתן לחלום, ובהחלט תראו שיפור במצב רוח והיחסים ביניכם, באחריות. אנשים מוכנים להשקיע כמה מאות ואלפי שקלים על חדרי כושר, בגדים, נעליים ומה לא? אז למה לא להוציא את אותם סכומים על שיפור חיי המין שלכם?

לאחר שהגעתם להסכמה כבני זוג, והסכמתם לרכוש צעצוע מסוים, עכשיו זה הזמן להחליט איזה צעצוע בדיוק יענה על הצרכים שלכם שאותו תוכלו להכניס יחד איתכם לחדר השינה. לעולם אל תשכחו שמשחק מקדים הוא המפתח להנאה זוגית, הופעה של צעצוע בחדר המיטות רק תוסיף לתענוג ואולי תיקח את המשחק המקדים שלכם לשלב הבא. במדריך הבא נסקור את עשרת צעצועי המין הזוגיים השווים ביותר שנמצאים שם בשוק, כך שתצאו מפה עם מספיק ידע והבנה לרכישת הצעצוע המתאים עבורכם, בואו נתחיל.

 

טבעת רטט סאטיספייר עם אפליקציה

טבעת פין רוטטת היא בין הבחירות הטובות לזוגות מתחילים. הויברטור הקטן ממוקם באיזור אסטרטגי שנועד להתחכך בכל איזור הדגדגן בזמן שבן הזוג חודר אל בת הזוג וגינאלית. כך מתבצעת גם חדירה וגם ויברציה של הדגדגן במהלך האקט. טבעת פין מועילה גם לתמיכה בזקפה של הגבר, היא שומרת על זרימת דם באיזור של איבר המין ומחזקת ומאריכה את הזקפה.

לרכישה - לחצו כאן

 

טבעת רטט סאטיספייר

 

 

ויברטור "פרשס"

הויברטור העדין הזה מומלץ מאוד לנשים שבתחילת דרכן עם עולם צעצועי המין. הוא אמנם חזק להפליא ומציע לא פחות מ-9 מקצבי רטט שונים, אך הוא מושך נשים רבות מפני שהן מרגישות יותר בנוח בגלל צורתו הנעימה, שלא כמו ויברטורים אחרים שנראים ומרגישים יותר כמו פין גדול ואגרסיבי. עם הויברטור הזה, בן זוגך יוכל לענג אותך במגוון צורות, והצורה המעוקלת שלו יכולה לעזור להגיע לדופן הנרתיק לגירוי נקודת ג'י וכמובן לגרות באמצעותו את איזור הדגדגן.

לרכישה - לחצו כאן

 

ויברטור פרשס

 

 

ויברטור זוגי פלז'ר מייקר

האורגזמות העוצמתיות ביותר מגיעות בעזרת שילוב צעצוע כזה בחיים שלך. המון נשים לא מצליחות להגיע לאורגזמה רק באמצעות חדירה וגינאלית, ומוכרחות לקבל גם גירוי דגדגני ונקודת ג'י במהלך האקט בכדי להצליח להגיע לאורגזמה. זרוע אחת של הויברטור מכניסים לתוך הנרתיק וזרוע שניה נמצאת על איזור הדגדגן והשפתיים הפנימיות. היופי שבצעצוע, הוא שניתן לבצע יחסי מין וגינאלים בזמן שהויברטור רוטט ומענג את שניכם בו זמנית. השליטה על הרטט מתבצעת בעזרת שלט שבידכם, כך שתוכלו לקבוע את הקצב והעוצמות המתאימות.

לרכישה - לחצו כאן

 

ויברטור פלז'ר מייקר

 

 

מג'יק וונד מתחמם

שרביט הקסם הידוע יכול לשמש אתכם במגוון דרכים, מהנחתו על הדגדגן או על השפתיים הפנימיות של הנרתיק, ועד לגירוי הפרנולום (שזהו החלק התחתון של כיפת הפין) החלק הרגיש מאוד אצל גברים. שרביט הקסם הספציפי הזה, בעל פונקציה ייחודית של חימום השרביט עד לחום של 40 מעלות, מה שיכול להגביר הנאה וגירוי במהלך האקט.

לרכישה - לחצו כאן

 

מג'יק וונד מתחמם

 

 

 

סט משחק מקדים וקשירות

כמו שהסברנו בהתחלה, על מנת לתבל את יחסי המין שלכם, כדאי מאוד להשקיע במשחק המקדים , הרי הוא המפתח להכל. סט משחק מקדים זה מיועד למתחילים שביניכם, הוא עדין קלאסי וחושני, ומכיל אזיקי ידיים וכיסוי עיניים סגולים מבד תחרה, ושוט עדין להצלפת בן או בת הזוג. הערכה המושלמת שתכניס גיוון לחיי המין הגנריים שלכם.

לרכישה - לחצו כאן

סט משחק מקדים