Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מדריך לסקס אנאלי מטורף - תלמדו את כל הסודות

במדריך היום נספר לכם על מין אנאלי. כן נשמע קצת מוזר לחלק ממכם לחדור למקום כה פרטי ומיוחד, אבל תדעו שמשחר ההיסטוריה זו היתה דרך להנות במערכות יחסים מיניות. עוד בימי עבר יש תיעוד מלא של קיום יחסי מין בתקופת היוונים, הויקניגים ועוד. אם אתם קצת מודאגים מהנושא או מתקשים להבין איך ניתן להנות מחדירה לפי הטבעת אז המדריך הזה בשבילכם!. במאמר היום נדבר על נושאים שונים כגון: 

מהו מין אנאלי ומדוע אנשים בוחרים להכניס אותו למערכות יחסים. 

איך ניתן להנות ממין אנאלי ומהיכן מגיע ההנאה? 

האם סקס אנאלי הוא בטוח? 

האם סקס אנאלי הוא כואב. 

טיפים לסקס אנאלי נעים ובטוח. 

אז קודם כל, מהו מין אנאלי? 

מין אנאלי הוא קיום יחסי מין וחדירה באמצעות איבר המין או צעצוע לתוך אזור פי הטבעת. סקס אנאלי לעיתים מקבל סטיגמה של קיום מין מלוכלך, אך ההפך הוא הנכון. זה דרך טבעית לחלוטין לעסוק בפעילות מינית. מחקרים הראו שיותר משליש מהנשים (36.3 אחוז)  דיווחו שניסו מין אנאלי. 

איך ניתן להנות ממין אנאלי? 

פי הטבעת מלא בקצוות עצבים שעבור רוב האנשים בעולם ברגע שיש חדירה לתוך פי הטבעת העצבים "מתעוררים" ויוצרים הרגשה נפלאה. חשוב לציין שבפי הטבעת יש כמות עצבים הגבוהה ביותר בגוף ולכן לא צריך לנסות לחדור עמוק מדי היות והם ממוקמים במעטפת של החור. כמו כל אקט מיני, חשוב להרגיש בנוח במה שמרגיש לך הנאה. חשוב להדגיש שאין נכון או לא נכון כאשר רוצים לחוות מיניות ולכן אנחנו בעד לנסות הכל תוך קשב והכלה של הנעשה. 

האם סקס אנאלי בטוח? 

חשוב לציין שאם שומרים על היגיינה נכונה ואמצעי הגנה אז קיום יחסי מין בחדירה אנאלית בטוחה לחלוטין. יש חשש לחשיפה גבוהה יותר לזיהום (בעיקר בקרב גברים) היות ורירית פי הטבעת נוטה יותר לנזק ולכן יש להשתמש באמצעי הגנה מתאימים על מנת לצמצם את החשיפה למחלות מין שונות כמו: HIV. חשוב להדגיש שאנחנו כאן כדי לנפץ את הסטיגמה הרווחת שרק ה"מקבל" בעת החדירה האנאלית חשוף למחלות מין. אז משפט זה אינו נכון. יש אמת בדברים שיש סיכוי גבוה לחשיפה לזיהומים עבור האדם שמקבל מין אנאלי, אך גם האדם שנותן אותו חשוף ויכול להיות מושפע. אז כדי להימנע מסיכונים מיותרים מומלץ להשתמש בקונדומים וחומר סיכה על בסיס סיליקון או מים על מנת לגרום לחדירה להיות נעימה יותר ולצמצם את הפגיעה ברירית פי הטבעת. 

האם מין אנאלי הוא כואב? 

מין אנאלי יכול להרגיש נהדר, וזו הסיבה שהמון אנשים מכניסים אותו כחלק מ"התפריט" של מערכות היחסים שלהם. חשוב לבצע את החדירה בהדרגה ובאמצעות חומר סיכה לחדירה איטית. יש לבצע הכנה מוקדמת כמו החדרת אצבע, שימון המקום ורק לאחר מכן ניתן להחדיר פין או צעצוע אנאלי בגודל מתאים. חשוב מאוד לשמור על שיח עם בן זוג וזרימה נכונה, קצב ההתקדמות תלוי רק בכם ולכן אין מה למהר. ככל שתבצעו את זה בצורה הדרגתית יותר ככה תוכלו לאהוב את זה ולהנות. תזכרו: תקשורת בין בני הזוג זה המפתח להצלחה וקבלת חוויה נעימה יותר. בנוסף פי הטבעת אינו גמיש כמו הנרתיק, ולכן התחושה שיש משהו בפי הטבעת הינו ייחודי ויכול להיות מענג.

אז איך מתחילים? 

קודם כל חשוב להגיע להסכמה בין בני הזוג. בין אם אתם מתכננים לתת או לקבל, חשוב לקיים שיחה מראש. חשוב שיהיה הסכמה בין שני הצדדים על מנת להגיע לחוויה משותפת ולא חד צדדית. אל תנסו להפתיע! זה רק יגרום לסלידה ואי רצון לבצע את האקט. חשוב לדבר על זה בכנות על מנת להנות ממערכת יחסים בריאה. מין אנאלי יכול להיות קצת מרתיע לכן חשוב לשתף ברגשות ולהביע חששות מהתהליך. 

אז לאחר שיחת עומק הגעתם להחלטה שאתם רוצים לנסות. ברכות!

התחילו בהדרגה

פי הטבעת הוא שריר שצריך לעבוד ולגדול עד כאשר יהיה ניתן לבצע חדירה מלאה של הפין או צעצוע אנאלי. חשוב להבין זאת, היות וזה יכול לגרום לפציעות וחוויה לא נעימה. מומלץ להתחיל עם אצבע או פלאג קטן כאשר בסיס הכניסה צר אשר מתרחב בהדרגה. חשוב לפני להשתמש בחומר סיכה על מנת להחליק את האזור ולמרוח על החור. ברגע שאתם מוכנים מנטלית ופיזית, ניתן בהדרגה להחדיר את האצבע או את הפלאג ולהזיז אותו בעדינות כדי לשחרר את האזור. כאשר מרגישים נוחות וביטחון, אפשר להתחיל בחדירה איטית תוך כדי תקשורת עם בן הזוג. אם יש כאב, חשוב לעצור לנשום אוויר, ולהמשיך רק ברגע שאתם רגועים. ככל שאתם תרגישו במתח, זה יגרום לתהליך להיות מסורבל יותר ופחות נעים. לכן תנשמו אוויר ותבצעו את זה ברוגע ובשלווה. 

חשוב להדגיש שנית, חומר סיכה הוא חובה!

חומר סיכה הוא חיוני למין אנאלי בטוח ונעים. חומר סיכה על בסיס סיליקון עדיף לשימוש למין אנאלי מכיוון שהם נוטים להחליק יותר ולהישאר זמן רב יותר. תזכרו חשוב לא להשתמש בחומר סיכה על בסיס שמן היות והוא יכול לגרום לקונדום להיקרע. בנוסף פי הטבעת אינו שומני באופן טבעי לכן לא מומלץ להשתמש בשמן. במידה ואין בסיס סיליקון ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים (אין חשיבות לטעם על תדאגו!). 

לא הכל ורוד

נכון, עד כאן שמעתם המון יתרונות למין אנאלי. אבל חשוב גם לדבר על זה: צואה. לא לשכוח שאתם חודרים לפי הטבעת, האזור לא תמיד הגייני ולכן אתם עלולים להיחשף לשאריות צואה. אל תיבהלו, זה טבעי וחלק מגוף האדם. אם אפשר להימנע מזה? מקלחת טובה וניקוי האזור באמצעות חוקן. עדיף להימנע ממין אנאלי לאחר ישיבה בשירותים. 

טיפים והמלצות לסקס אנאלי מהנה: 

הסכמה משותפת של בני הזוג 

חשוב שבני הזוג יסכימו ביחד ויהיו נלהבים מקיום יחסי המין אנאליים. במידה ויש חשש אצל אחד מבני הזוג חשוב לדבר על הדברים ולא להניח אותם מתחת לשולחן. ככל שיהיה שיח פתוח ושיתוף רגשות, רק כך תוכלו להנות מתענוגות מין האנאלי. 

קחו נשימות ארוכות 

שלב החדירה הראשוני יכול להיות לא נעים ואף כואב. לא להתייאש! קחו נשימות עמוקות, תעסו את האזור בחומר סיכה ותנסו בחדירה איטית והדרגתית. מומלץ להשתמש בקיט אנאלי שמגיע בגדלים שונים לפי רמת הניסיון של המקבל. תתחילו בקטן ורק לאחר מכן תעברו לחדירה מלאה של הפין או דילדו גדול. 

תמרחו בנדיבות

אל תחסכו, חומר סיכה על בסיס סיליקון הוא חובה והכרחי לקיום יחסים אנאליים בצורה נעימה ובטוחה. פי הטבעת הינו הדוק יותר מהנרתיק והוא אינו שומני כלל. לכן חומרי סיכה על בסיס סיליקון גורמים לחדירה חלקה ולעמידות לכל אורך הסקס. בנוסף במידה ומשתמשים בפלאגים אנאליים יש לעסות בנדיבות את הצעצוע בחומר סיכה על בסיס מים. 

תשלבו תפריט תזונה מתאים

אם סקס אנאלי הוא חלק משגרת הסקס שלך, חשוב לשים דגש על אכילה של סיבים בתזונה כמו פירות וירקות. נסה לשלב את הסיבים התזונתיים לא רק בארוחה אחת אלה בכל הארוחות במהלך היום. ככל שתשלבו יותר היציאות שלכם יהיו טובות יותר מבלי להשאיר "שאריות". בנוסף תשלבו שתייה מרובה של מים. באותו יום של קיום יחסי המין מומלץ להימנע ממזונות שומנים. מאכלים שומנים נוטים להפוך את הצואה לרכה מדי ולהגביר את הסיכוי לשאריות באזור המעי. 

מקלחת טובה ושימוש בחוקן

אין ספק שיש השפעות פסיכולוגיות על הימצאות צואה באזור פי הטבעת. ולכן מומלץ להתקלח לפני קיום האנאלי ולהשתמש בחוקן כמתברג לזרם המים. החוקן בעצם גורם לניקוי המעי ולפליטת כל שאריות הצואה. ככל שתגיעו נקיים יותר תוכלו להנות יותר ולא לדאוג "מה אם". 

לסיכום

גם לאחר ההסבר המפורט שום דבר לא יכול להכין אותכם מראש לקיום יחסים אנאליים. חשוב לשמור על ראש פתוח ותקשורת. תתכוננו לטוב ביותר אך צפו לגרוע מכל. לפעמים דברים עלולים להשתבש לכן אל תקיימו יחסים אנאליים על הסדינים שאתם הכי אוהבים. תהנו.

 לקבלת המלצות על תנוחות מתאימות לקיום מין אנאלי אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר על תנוחות סקס ולהתאים את התנוחה שהכי תתאים לכם!

אוהבים לראות זוגות אחרים עושים סקס אנאלי בתחת? כנסו לכאן ותוכלו לצפות בחינם