Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

למה סאדו מאזו זה כל כך מדהים?

תמיד היו בכם צדדים אפלים וארוטיים אבל לא הרגשתם מספיק בנוח לדבר על זה עם בן/בת הזוג או סתם הרגשתם נבוכים וחשבתם שמשהו בכם לא בסדר? אנחנו שמחים שהגעתם לקרוא את המדריך הבא! קודם כל אין לכם שום סיבה להרגיש מוזר וחשוב שתדעו ש ל 85% מהאנשים יש צדדים אפלים שהם מאוד רוצים להביא לידי ביטוי ביחסי המיניות, אבל לא תמיד זה מסתדר להם.

בעבר, תרגול הסאדו מאזו זכה לגינויים רבים מהחברה ואף נחשב כסטייה מינית בלתי רצויה אך ככל שהאנושות והחברה המערבית התקדמה למקום יותר ליברלי, כך גם תרגול הסאדו מאזו זכה ליותר מקום ולגיטימציה, ואף היום נחשב לתרגול מאוד מקובל ונורמטיבי. אפילו אחד הסרטים הכי פופולריים בעשור האחרון כל כולו מבוסס על סאדו מאזו (50 גוונים של אפור) – וזה מראה כמה החברה התקדמה וכמה שרוב האנשים צמאים ומעוניינים בתחום.

במדריך הבא נדבר על נושאים הבאים:

  • מה זה בעצם סאדו מאזו (BDSM)?
  • אביזרי מין מומלצים לסאדו מאזו
  • פרק בונוס: משחק סאדו מאזו למתחילים

בחורה בלבוש סאדו מאזו BDSM

מה זה בעצם סאדו מאזו?

 סאדו מאזו הוא מושג שנקרא באנגלית בי די סם אם או BDSM.

מדובר במגוון תרגולים ארוטיים או משחקי תפקידים הכוללים את המושגים הבאים: כבילה, משמעת, שעבוד, דומיננטיות, סאדיזם ומאזוכיזם. 

ישנם אפילו ציור מפורסם מהמאה ה18 המתארים תרגול מוהבק של יחסי שולט ונשלט כאשר השולטת קושרת את הנשלט ואף מצליפה בו באמצעות שוט.

ראשי התיבות שלו מייצגים את המושגים הבאים:

B & D - Bondage & Submission (כבילה ומשמעת)

האקט של קשירה ושליטה על בן/בת הזוג באמצעות אביזרים כמו אזיקים, קולר, מחסומי פה, כלוב פין/פות, חבלים ואביזרים נוספים שבאמצעותן ניתן לקשור לכבול את הפרטנר/ית וכמובן ההבנה המלאה של הנשלט שהוא/היא מחוייבים לציית ולהפגין משמעת גבוהה ביותר לשולט.

D & S - Domination & Submission (שליטה וכניעה)

אקט ברור שקיים שולט וקיים נשלט.

השולט הוא זה שקובע את החוקים, הוא זה שמכתיב את הקצב, הוא זה שמחליט מה מותר ומה אסור. אם השולט מחליט להצליף באמצעות שוט, או באמצעות כף יד - אזי הנשלט חייב לקבל את ההחלטה הזאת עד הסוף ולהתמסר לרגע. לנשלט אין שום מקום של מתן התנגדות או ביקורת על ההחלטה שהשולט קיבל, הוא מחוייב לציית במלואתם להוראות ולפקודות של השולט.

S & M - Sadism & Masochism (סאדיזם ומאזוכיזם)

 היכולת להנות מאוד ממעשים הכוללים ספיגה או גרימת כאב ואפילו השפלה. מתרגלים קבועים של סאדו מאזו מעידים על הנאה מינית רבה ואף פורצת רגשות בעת גרימת כאב או ספיגת כאב כחלק מאקט הסאדו מאזו.

לא מעט אנשים בעולם מגדירים את עצמם כסדיסטים (הנאה מינית בעת גרימת כאב) או מאזוכיסטים (הנאה מינית בעת ספיגת כאב). כמובן שההתייחסות למונחים אללו הוא רק כאשר שני הצדדים מוכנים ורוצים להשתמש באלימות באופן מקובל וברצון הדדי, ולא כאשר קיימת כפייה בלתי רצויה מאחד הצדדים.

 בחורה בלבוש שחור סאדו מאזו

אביזרים מומלצים לסאדו מאזו

כעת נסקור באופן רחב כמה מאביזרי הסאדו מאזו הפופולרים בעולם.

נרות עיסוי

אחד מהאביזרים האהובים עליי באופן אישי מהסיבה שיש לו שני שימושים מדהימים שמייצרים גם כאב מהנה וגם מגע רך ומפנק לאחר הכאב.

איך זה עובד? מדליקים את הנר והמתינו כ15 דק', בזמן בינתיים עד שהנר מתחמם לגמרי, אפשר להנות ממשחק מקדים נהדר שמלווה בריחות סקסיים ורומנטיים עד שממש יגרמו לכם לרצות לאכול את הריח שקיים באוויר. לאחר שהשעווה הפכה לנוזלית, אפשר לגשת אל העניינים ולהתחיל לטפטף את השעווה על הגב של הנשלט. טפטוף השעווה הרותחת מייצרת כאב מאוד מהנה עבור הנשלט וכמובן הנאה מאזוכיסטית עבור השולט. לאחר שימוש בכמות מכובדת של נר העיסוי, הגיע הזמן לפנק את השולט ולתת לו/לה עיסוי נעים בגב. 

חשוב לציין שרוב נרות העיסוי מורכבים מרכיבים טבעיים בלבד כגון שעוות סויה, חמאת שיאה ושמן גרעיני משמש אשר נספגים בקלות בעור ללא צורך בניקיון.

המלצה 1

רצוי לבחור ניחוחות מועדפים על שני הצדיים כך שכולם יהנו מהריחות.

המלצה 2

לבחור נרות ידודיתיים לסביבה וגם שזמן הבעירה שלהם הוא לא פחות מ36 שעות.

נר עיסוי סאדו מאזו

 

מחסומי פה

אביזרי מין סוטה במיוחד להדגשת הכוח בידי השולט על הנשלט בסיטואציה. המטרה כאן היא לאפשר לשולט להכות בחוזקה את הנשלט בזמן שהנשלט לא יכול להתנגד בצורה מילולית אלה רק למלמל דרך המחסום פה.

הערה חשובה על המחסומי הפה

חשוב לקנות מחסומי פה מחוררים כדי לאפשר לנשלט נשימה מלאה ובריאה.

מחסום פה סאדו מאזו

 

שוט הצלפה

אביזר מין שנועד לייצר כאב גדול מאוד עבור הנשלט.

קיימים כל מיני סוגים של שוטי הצלפה כגון: שוט חבלים, שולט סיליקון, שוט רכיבה, שוט זנבות, ושוט מעור אמיתי.

שוט הצלפה

אזיקים

המוצר המושלם לשולטים שרוצים עוד יותר שליטה על הנשלט. ניתן לקשור את הנשלט באזיקים היישר למיטה או פשוט לקשור את ידיו מאחורי הגב.

מומלץ לקנות אזיקים איכותיים שיבטיחו שהנשלט לא יוכל לשבור את האזיקים בזמן ההתנגדות.

אזיקים סאדו מאזו

נדנדת סקס

נדנדת סקס היא ללא ספק האביזר מין החזק ביותר לחובבי סאדו מאזו.

היא סוג של רתמה שנועדה לאפשר מגע מיני בין בן זוג אחד המושעה על ידי הנדנדה לאחר שזז בחופשיות.

מטרתה של נדנדתה היא לסייע בפעילות מינית בדגש על תרגולי הסאדו מאזו כאשר הנרכב על הנדנדה הוא הנשלט בסיטואציה.

נדנדת סקס עשויה מחומרים כגון רצועות ניילון, קנבס כבד, עור, ניאופרן, גומי כבד, עץ ופלדה. 

נדנדת הסקס מורכבת מכמה עיצובים שונים המספקים כישה מלאה לאיברי המין של הנשלט כגון הנרתיק, הפרינאום ואזורי פי הטבעת.

 

ישנן וריאציות רבות של נדנדות סקס שניתן לחלק לארבעה סוגים בסיסיים: מתלים מין, נדנדות מין, נדנדות מין לדלתות ונדנדות מין בגוף.

נדנדת סקס סאדו מאזו

סוגי משחקים לסאדו מאזו

איך אפשר לתרגל את הסאדו מאזו ללא משחקים קינקיים וסוטים שיגרמו לסך הרגש שלכם להמריא שחקים?

רוצים לקרוא על משחקי סקס נוספים? ממליצים על המאמר הנפלא הבא: משחקי סקס לזוגות

 

סאדו למתחילים

משחק כיף ופשוט שדורש רק נייר, עט וקוביה כדי לשחק.

אחד הצדדים כותב רשימה של 6 חלקים בגוף המועדפים עליו שהוא ישמח לגעת בהם. ניתן לכלול איברי מין וגם איברים רגילים. מומלץ לבחור איברים מיוחדים כמו פטמות, ירכיים, תנוכי האוזניים, עורף וכו. הקצה לכל איבר מספר מ1-6.

לאחר מכן, רשום רשימה של 6 פעולות מיניות שאתה מוצא ארוטיות. כמה אפשרויות נהדרות הן להכות, לנשוך, ללקק, למצוץ, לסובב, לצבוט, אבל השתמש בכל מה שצף בסירה שלך. הקצה לכל פעולה מספר בין 1-6.

 לאחר מכן, אתם מתחלפים להטיל את הקוביות בזו אחר זו. ההטלה הראשונה קובעת את הפעולה, ההטלה השנייה קובעת היכן היא מתרחשת. (לדוגמה, ללקק את הפטמה שלו, לנשוך את הירכיים וכו') כל אדם מגלגל את הקוביה בתורו וממלא את ההוראות שלה עם בן/בת הזוג עד שלא תוכלו יותר להתאפק מלעשות סקס מטורף ביחד.

זוג לפני משחקי סאדו מאזו

 

נהנתם? רוצים לקרוא סיפורי סקס מחרמנים ביותר?

ממליצים לכם בחום לקרוא את סיפורים הסקס המטורפים שיש אצלנו באתר!: סיפורי סקס

רוצים לראות סאדו מאזו בלייב? כנסו לקישור הבא ותהנו!