Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס עם תלמידת אולפנה חרמנית

חורף 2018 - אני וחבריי לצוות מבצעים אבטחת יישובים באחד היישובים של יהודה ושומרון. מזג האוויר קפוא להחריד ואנחנו רק רוצים שהשבוע הזה ייגמר.

במהלך אחת השמירות שעשיתי באחד המגדלים, לפתע עברה בחורה יפייפיה, תלמידת אולפנה בת 18 בשם אלישבע. לא הצלחתי כל כך לראות את הגוף שלה מאחר והיא הייתה לבושה באופן מאוד צנוע. היה לה שיער חום גלי וארוך מהרגיל, עיניים ירוקות וגדולות שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן. השם שלה הוא אלישבע.

תלמידת אולפנה שובבה מאוד

אלישבע עברה לידי וישר קלטתי את היופי המדהים שלה. היא שאלה אותי אם חסר לי משהו לאכול או לשתות ובכללי אם מספיק חמים לי בעמדה. אמרתי לה תודה רבה ושיש לי מספיק אוכל ושתייה, אך אני אשמח לאיזה תנור חימום או שמיכה כי היה מאוד קר (סביבות 4 מעלות).

אלישבע אמרה: "אביא לך שמיכה מעולה, כבר חוזרת"

לאחר 10 דקות אלישבע חזרה עם שמיכה נעימה ותה חם. שאלתי אותה אם היא רוצה להכנס לעמדה וסתם להעביר לי את השמירה בכיף, היא קצת הסמיקה אבל זרמה.

אלישבע סיפרה לי שהיא תלמידת אולפנה ומסיימת את הלימודים בקרוב, היא אמרה שמוזר לה לדבר עם בנים סביב גילה כי היא לא רגילה לכך ותמיד היא מרגישה מתח מיני כשהיא ליד גבר. היא סיפרה לי שהיא בעקרון שומרת נגיעה מבנים (אך ורק כשהיא מול המשפחה וחברות קרובות) אבל יצא לה לחוות מגע וחוויות מיניות עם גברים.

היא סיפרה לי שהיא שכבה עם 3 גברים בחייה, שהיא הכירה בזמן שהיא יצאה עם חברות שלה לתל אביב בלי שהמשפחה ידעה בכלל. המשיכה לספר לי שמאוד קשה לה בלי מגע של גבר ושעושים לה שטיפת מוח באולפנה. היא סיפרה לי גם שיש לה שני ויברטורים ושהיא משתמשת בהם על בסיס קבוע בזמן המקלחת. אמרתי לה שזה נהדר אבל אין תחליף לזין אמיתי, היא צחקה והסכימה.

הכנסתי אותה מתחת לשמיכה שהיא הביאה לי והיא התחילה ללטף אותי בעורף.

 

סקס מדהים בעמדה

העניינים התחילו להתחמם כשהתחלנו להתנשק בלהט והתחלתי ללמשש לה את השדיים הגדולים והנהדרים שלה ומשם הורדתי לאט לאט את הידיים שלי אל הפות והדגדגן והתחלתי חדירה עם האצבעות שלי. הפות שלה היה מגולח להפתיע - כאילו היא ממש תיכננה שמישהו ייגע לה שם למטה, רק אז הבנתי כמה שהיא חרמנית וחושבת על סקס כל היום. המשכתי לחדור לה עם האצבעות ולמשש לה את הדגדגן בו זמנית עד שהיא צרחה כל כך חזק שהיינו חייבים להפסיק לכמה רגעים, שלא יחשבו שיש איזה אירוע לא נעים.

כל התחתונים שלה היו רטובים ברמה שאפשר לסחוט את התחתון ולסחוט משם כוס שלמה של מיץ כוס.

לקחנו הפסקה של 10 דקות והסתכלנו אחד לשנייה בעיניים עד שנמאס לה והיא דחפה את הראש שלי באגרסיביות אל הפות שלה. הפות שלה היה הפות הכי טעים שאי פעם טעמתי. הוא היה נקי, מגולח, חמים והריח מכל טוב. היה לי ניסיון לא טוב עם בנות אחרות שלא היה להם ריח טוב בכלל למטה אבל במקרה שלה זה היה מדהים, יכולתי להמשיך ללקק לה עד הבוקר. 

בשלב מסוים היא הרימה את הראש שלי והסתובבה עם התחת שלה לכיוון שלי וביקשה שאחדור אליה בדוגי

לא עניין אותי בכלל שאנחנו שוכבים בעמדת שמירה, כל מה שרציתי לעשות זה לדפוק אותה כמה שיותר חזק ומבחינתי שהעמדת שמירה תתמוטט, כל עוד כשהזין שלי בתוך הפות שלה. הפות שלה היה פות מושלם של בת 18. צר, צמוד, מחוספס וחם, בזמן שלשאר הבנות ששכבתי איתן היה פות רחב ומגעיל, כאילו עברו שם 2000 בולבולים לפניי.

 

הפתעה באמצע השמירה

במהלך הסקס פתאום אני שומע קול מוכר צועק לי:

"מאור, הכל בסדר שם למעלה? אני שומע רעש מהעמדה שלך"

זה היה המפקד שלי, איתי

באותו הרגע שנינו קפאנו במקום. ידענו שאם המפקד שלי תופס אותי עם מישהי בעמדה, אני ישר מועמד למשפט על הפקרת עמדה מבצעית וגם אלישבע תדווח על כך להורים שלה, שבמקרה אבא שלה היה הרבש"צ (רכז ביטחון שוטף צהל - אחראי אבטחה של היישוב) של היישוב.

עניתי לאיתי: "כן הכל בסדר אני מתרגל קצת קפיצות בעמדה כדי שלא ארדם, הכל תחת שליטה"

איתי ענה לי: "אתה בטוח מאור? בכל מקרה אני באמצע פטרול ואקפוץ אליך עוד 20 דקות לוודא שהכל באמת בסדר"

אלישבע ואני קיפלנו את העניינים כמה שיותר מהר ואמרתי למפקד שלי שהוא יכול לבוא עוד 20 דקות.

היינו חייבים להירגע. אמרתי לאלישבע שיש לה 10 דק' בידיוק לגרום לי לגמור.

 

המציצה האחרונה

אלישבע הייתה כל כך חרמנית ואין סיכוי שהיינו מסיימים את הערב שלנו בלי שאגמור לה בפה. 

היא התחילה בליטוף עדין של האשכים שלי ומשם עברה אל כיפת הפין וליקקה לי בעדינות ובאהבה את האשכים. הלשון שלה עבדה שעות נוספות סביב האשכים שלי וזה היה כל כך נעים. היא עברה לליקוק של הכיפה והתמקדה אך ורק במציצת הכיפה, היא ראתה כמה שהמציצה שלה מטריפה אותי והגבירה את הקצב עד שכבר גמרתי לה בפה. זה היה הסקס האוראלי הכי טוב שאי פעם קיבלתי.

אלישבע הביאה לי נשיקה בפה וירדה מן העמדה שלי וחזרה הביתה.

כעבור כמה דק' המפקד שלי איתי עלה לעמדה ואמר לי שיש פה קצת ריח מוזר. אמרתי לו שאין לי מושג על מה הוא מדבר ושהוא כנראה מדמיין. 

 

הפרידה הרומנטית במקווה

למחרת פגשתי את אלישבע באמצע היישוב, ממש במקרה ובאופן בלתי מתוכנן.

היא אמרה לי שיש מקום סודי שהיא תמיד חלמה לעשות בו סקס - המקווה של היישוב. 

היא הובילה אותי אל חדר מסתורי שבו נמצא המקווה, נכנסו פנימה ונעלנו את הדלת.

התחלנו להתנשק בתשוקתיות ובעוצמה, כשאלישבע התחילה לנגוס לי בגוף ואף השאירה לי סימנים כחולים על הזרוע. אמרתי לה שאני אוהב את זה ושזה היום האחרון שלי ביישוב וכי עוד כמה שעות אני חוזר לבסיס שלי בדרום. 

אלישבע אמרה לי שהחלום שלה זה לשכב במקווה, אבל אמרה שהיא תעדיף לחוות סקס אנאלי לראשונה במקווה וככה להגשים חלום כפול. האמת שגם אני אישית לא התנסיתי במין אנאלי בחיי אבל הייתי חייב לזרום. 

הורדתי לה את החצאית עם הפה ואז את התחתונים שלה. נכנסכו ביחד למים של המקווה והתחלתי חדירה אנאלית. 

בהתחלה היה קצת קשה לחדור לשם אבל הזרע שלי היה מעין תחליף לחומר סיכה אז הצלחתי לחדור לאחר כמה רגעים.

הסקס האנאלי איתה היה אפילו יותר טוב מהסקס וגינאלי. איזה כיף שאלהים חיבר לי את אלישבע מהשמיים.

סיימנו את העניינים, התלבשו חזרה ונפרדנו לשלום.

 

אני מאוד רציתי לשמור על קשר עם אלישבע אבל היא פחות זרמה. כעבור שנה היא התחתנה עם אחד מהבנים ביישוב וכיום יש להם 2 ילדים

 

השארת תגובה