Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

קיר משותף ופנטזיה מטורפת

אני גרה בתל אביב בדירה מפוצלת, הקירות בין החדר שינה שלי לדירה ליד משותפות, לפעמים אני חושבת שעשויים מקרטון. לפעמים אני שומעת קולות עמומים או מוזיקה מתנגנת בשקט. ולפעמים אני שומעת קולות אחרים..

בפעם הראשונה ששמעתי אותם מזדיינים, לא יכולתי לעצור את עצמי. השענתי את אוזני קרוב לקיר כדי להאזין טוב יותר. החדר שינה שלי והחדר שינה של השכנים חולקים קיר משותף. אם אפשר בכלל לקרוא לזה קיר.

בהתחלה היו גניחות עדינות וחמודות, מהסוג הזה שאפשר להבין שהיא בעניין, מהסוג שמתגבר ככל שנהיה יותר לוהט וחם. קריאות עונג נשמעו ברחבי החדר. תוהה לעצמי אם אני השכנה היחידה בבניין ששומעת את הגניחות החמודות האלה.

כשאני שוכבת במיטה, אני שומעת צליל מוכר של להט, דפיקות מהחדר ליד גורמות לי לתהות ולדמיין מה קורה שם בחדר. באיזה תנוחה היא נמצאת עכשיו, האם היא כורעת על הספה בדוגי, הפנים שלה קבורות בכריות, והוא חודר אליה עמוק מאחורה? . אני מתחילה לדמיין אותו עומד מעליה. מחזיק את הזין ביד ומתחיל להצליף לה בתחת. תוהה לעצמי כמה עמוק הוא מחדיר לה את הזין והאם זה בבת אחת או בהדרגה?

המחשבות מעלות הילוך, ואני מתחילה לחשוב מה היה קורה אם אני הייתי נמצאת מתחתיהם בזמן שהם מזדיינים, הלשון שלי מלקקת את הדגדגן שלה, ידיים אוחזות בתחת שלו, ואני מלקקת לו את החור תחת.

תוך כדי המחשבות אני מתחילה לגעת בעצמי, מכניסה את היד מתחת למכנס ומחדירה שתי אצבעות בתנועה סיבובית לתוך הדגדגן שלי. הגניחות בחדר הסמוך מתגברות וכך קצב החדירה של היד שלי עמוק לתוך הכוס הרטוב. אני תופסת את הדילדו שליד המיטה שלי, מכניסה אותו עמוק לגרון ומרטיבה אותו עם רוק. אני מחדירה אותו במהירות לתוכי, 14 ס''מ של זין סיליקון נכנסים לתוכי בסערה. חום משתלט על גופי ואני מתחילה להזיע מרוב להט. הגוף שלי משחרר קיטור של צמרמורת בזמן שאני שוכבת במיטה ושומעת את כל המתרחש בחדר ליד.

אני הולכת לשירותים ולוקחת איתי את הדילדו ביחד. המקלחת שלי גדולה מספיק בשביל להכיל אורגיה של 10 מבוגרים, נוח לכל תנוחת סקס שאפשר לדמיין והיתרון הגדול שהראש מקלחת נשלף ואני יכולה לעשות בזה כרצוני. אני לוחצת על PLAY ומוזיקה מתחילה להתשחרר באוויר עם האדים החמים.

כשאני מתחת למים החמים, אני מתחילה לשמוע שוב את הגניחות מהחדר ליד. פאק איזה סקס ארוך ומטורף תוהה לעצמי, תוך כדי שאני מתחילה לגעת בעצמי.

המחשבות מתגברות ומתחילה לדמיין איך הדלת של השירותים נפתחת, הוא עומד מולי עם גינס כחול משופשף בלי חולצה, והיא בחזיית תחרה וחוטיני שחור דק, עקבים גבוהים מעור. הם נכנסים לשירותים ומתחילים לבהות בי. אני צופה בהם מתפשטים כשהאצבעות שלי עמוק במורד הרגליים מענגות את הדגדגן בתנועות מעגליות משפשפות חזק את הדגדגן. היא מצטרפת אלי למקלחת ואני נמצאת בכריעה בתנוחת דוגי תוך כדי שהשדיים שלי נוגעים בקיר המקלחת הקר. הפטמות שלי מתקשות מהמחשבה הזאת. היא מסתובבת לכיווני ומתחיל להחדיר לי אצבעות לתוך הכוס ואז מביאה לי ללקק את האצבעות ולטעום את טעם החיים. היא מחזיקה בידה רתמה ולוקחת את הדילדו שנמצא במקלחת. היא קושרת אותו ומתחילה להצליף לי בתחת. באותו זמן הבחור נמצא מאחוריה וכבר אני מצליחה לדמיין את השרשרת שהולכת להיווצר. המחשבות הולכות ומחריפות ואני דוחפת לעצמי את הדילדו מאחורה כמו שהבחורה רצתה לעשות עם הרתמה. במקביל הוא דוחף לה את הזין עמוק לתוך הדגדגן ושנינו משמיעות גניחות לחלל החדר. הוא פולט גניחה כשהוא נכנס אליה ושנינו קורסות אחת בשנייה. הוא מגביר את הקצב וכך גם היא.

אני מגבירה את הקצב וצועקת באוויר " תמשיכי, תמשיכי חזק יותר", האורגזמה מגיעה ואני מתחילה לרעוד על קיר המקלחת. אני עוצמת את העיניים ומדמיינת איך היא גם גומרת אחרי, כאשר הבחור מזיין אותה מאחורה.

אני פותחת את עיניי, הדילדו עמוק בתוך הכוס ואני שולפת אותו כשהוא חם ולוהט מהמים החמים. אני מכבה את המים ויוצאת מהמקלחת. מנמיכה את המוזיקה וזוחלת בחזרה למיטה. שוכבת ותוהה לעצמי האם אי אפגוש אותם, הזוג שליד. 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

  • בת 17 עם ספטום וחולת מין

    כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את

השארת תגובה