Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

תורת הדגדגן על רגל אחת

רבים חושבים שאם לבת הזוג יש פות אז הכל מאוד פשוט- חדירה גמירה וזהו, סוגרים את הבסטה. אז זהו שלא. אנחנו מאמינים גדולים שבשביל לקיים יחסי מין, שני הצדדים צריכים ליהנות. לגרום לגבר לגמור זה קל כמו לקלף בננה, מצד שני יש לנו את האישה, ששם טמונה תורה שלמה. כדי לגרום לאישה להגיע לקצה נצטרך לעבוד קצת יותר קשה ולשם כך, נרצה לעבור דרך התחנה המרכזית של עונג האישה – הדגדגן (שמכיל בערך פי 2 קצות עצבים מאשר הפין!).  

בואו נדבר קצת עובדות - מחקר משנת 2017 שפורסם בכתב העת Sex and Marital Therapy מצא שרק 18% מהנשים יכולות להגיע לאורגזמה מחדירה לנרתיק בלבד. השאר דורשות או מעדיפות גירוי דגדגן על פני אורגזמה במהלך יחסי המין.

דמוי פות

אז איפה הדגדגן בכלל?

נתחיל בזה שהדגדגן גדול יותר ממה שאתם חושבים. יש גוש זעיר בחלק העליון של הפות שבו נפגשות השפתיים הפנימיות, אבל רוב הדגדגן נמצא למעשה מתחת לעור. הדגדגן המלא מעוצב קצת כמו עצם בריח שעובר לאורך צידי הפות ומתרחב עד חמישה סנטימטרים בתוך הגוף. אולי שמתם לב שהפות של בת הזוג שלכם מתנפחת לפני או במהלך יחסי מין; הסיבה לכך היא שהדגדגן מורכב מרקמת זיקפה שמתנפחת בזמן עוררות, דומה מאוד לפין.

למרות שהדגדגן הוא אזור ארוגני מאוד (אזורים רגישים למגע בגוף האדם אשר מסוגלים להעצים תחושות מיניות ולגרום לעוררות מינית מוגברת ואורגזמה), לא מדובר בכפתור קסם. אתה לא יכול פשוט לגעת בו ולצפות מבת הזוג שלך לגנוח בטירוף. על מנת לייצר את גירוי הדגדגן הטוב ביותר עליך להישאר עקבי ולהקשיב היטב למה שבת הזוג שלך רוצה.

טיפ מאיתנו: לפני שאתה מנסה משהו חדש, כדאי שתבקש מבת הזוג שלך להראות לך מה היא אוהבת ואיך היא אוהבת, זה יכול לקצר תהליכים. לכל מצב בו תרגיש אבוד - הנה כמה טיפים של מומחי מין שאספנו לגבי איך לגרות את הדגדגן.

אישה מלקקת סוכריה

 

תעזר בה

בקשו הנחיות. החלק הרגיש ביותר של הדגדגן ממוקם במקום שבו השפתיים נפגשות, אבל זה יכול להיות ממש קשה למצוא את הנקודה הנכונה, במיוחד כשאתם נמצאים בחדר חשוך. אין בושה לבקש מבת הזוג שתראה לך בדיוק איפה נמצא הדגדגן ואז פשוט תעקוב אחרי האצבעות שלה. עדיף מאשר לגשש באפלה.

אישה אוחזת בסדין

 

כשלא עובד – תן לה לקחת שליטה

כשיש ספק אין ספק. במידה ולא מצליחים, תניחו את היד בעדינות על הדגדגן ותנו לבת הזוג שלכם לעבוד עם היד שלכם (רק לא לשכוח לייצר בסיס יציב). ככה תוכלו ללמוד לאט לאט את התנועות והעוצמה שבת הזוג שלכם אוהבת.

לא כולן אוהבות גירוי ישיר

תתפלאו, לא כל הנשים אוהבות גירוי ישיר על הדגדגן. יש כאלה שמרגישות שזה טו מאצ' בשבילהן. במידה וזה המצב, כדאי ללכת על אזורים עקיפים על ציר הדגדגן (בצדדים לדוג'). יש שיטה מוכרת שהרבה נשים אוהבות וזו שיטה שבה נעים על אזור הדגדגן עם כיוון. תנסו יכול לעבוד.  

 

כיילו את עצמכם

היגעת ומצאת? תאמין. ברגע שהגעת למיקום הנכון – אפשר להתחיל לשחק קצת עם עוצמת הלחץ, החיכוך, המהירות והזווית. ממש כמו רדיו, ברגע שאתם שומעים שהגעתם לקליטה הכי טובה תעבדו באופן עיקבי.

 

Make Peace Not War

מומלץ לעשות סימן Peace יחד עם חומר סיכה טוב (או אפילו שמן קוקוס) ולהחליק את האצבעות למעלה ולמטה בחלק הפנימי של השפתיים החיצוניות. בצורה הזאת ניתן לגרות את המבנה הפנימי של הדגדגן שנחשב לרקמת "הזקפה" של האישה והופכת לרגישה מאוד כאשר היא מתחממת.

PEACE

קחו את הזמן!

לא משנה באיזו טכניקה אתם משתמשים, עשו כמיטב יכולתכם להיות סבלניים עם עצמכם או עם בת הזוג; לעיתים לוקח זמן להגיע לשיא או אפילו סתם להתחמם. תזכרו – הסרטי פורנו שאתם רואים או הייתם רואים בהם נשים מגיעות לאורגזמה תוך שלוש שניות זה לא בגדר המציאות. קחו בחשבון שגירוי יכול לקחת לא מעט זמן, אפילו 25 דק'.

 

לא בושה להשתמש בצעצועים למשחק המקדים

חברים, בוקר טוב. שנת 2022, קיימים אביזרי מין שיכולים להביא את בת הזוג שלכם ואתכם למצבי קצה שלא חלמתם עליהם – אביזרים לגירוי הדגדגן לפני הסקס, תוך כדי הסקס, אביזרים לגירוי ריקטלי (לאלה שאוהבים) וכו' אני מזמין אתכם להעמיק ולקרוא כתבה נהדרת שמספרת על מוצרי הפרימיום של Love Pleasure  ואם אין לכם כוח לקרוא ובא לכם לראות בעיניים את המוצרים אז אתם מוזמנים להיכנס לאזור אביזרי המין לזוגות שלנו או לאזור אביזרי המין לנשים. אנחנו אישית ממליצים על היונקים. מזהירים אתכם – זה ממכר.

 

אישה באורגזמה

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!