Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

7 עובדות שלא ידעתם על הנרתיק והפות

אם עצם שמיעת המילה "פות" גורמת לכם להתכווץ מרוב מבוכה, אתם לא לבד. מחקרים מהעבר מגלים שלרוב הנשים הצעירות יש בעיות לומר את המילה "פות" ומעדיפות להשתמש בכל מיני כינוי תחליפיים כמו – פושפוש, פושי וכדו'.

איך שלא תקראו לזה, יש דבר אחד שכולנו יכולים להסכים עליו: הנרתיק והפות חיוניים לרבייה אנושית וממלאים תפקיד מרכזי בסיפוק מיני.

ובכן, התכוננו ללמוד תוך כדי שאנחנו לוקחים אתכם דרך 10 עובדות מפתיעות ומעניינות על הפות והנרתיק שלכן או של בת הזוג שלכם.

 

 "הנרתיק" (Vagina) הוא כנראה לא מה שאתם חושבים

זו עובדה אחת שחשוב שנדע. כשאתם מדברים נרתיק, אתם עשויים לחשוב שהכוונה היא לכל החלקים הפרטיים הקולקטיביים של אישה – וכאן הטעות.

המילה נרתיק מתייחסת למעשה לחלק ספציפי ממערכת הרבייה הנשית. זהו הצינור השרירי העובר מהפות - המתייחס לאברי המין הנשיים החיצוניים, כולל השפתיים והדגדגן - אל צוואר הרחם.

אם תהיתם לגבי הגודל, מחקר מצא שעומק הנרתיק יכול לנוע בין 6.9 ס"מ ל-7.8 ס"מ. במהלך עוררות מינית, ההערכה היא שעומקו יכול לנוע בין 10.9 ס"מ ל-11.9 ס"מ.

מבנה הפות

הניחו את דעתכם - לא ניתן לאבד טמפון שם ;)

אולי שמעתם כמה סיפורי זוועה, אבל אל תדאגו - אי אפשר לאבד טמפון בנרתיק של האישה; הפתח בחלק העליון של הנרתיק שלך פשוט קטן מכדי שהוא יוכל לברוח דרכו.

אימונים גופניים יכולים למקסם את האורגזמה של האישה

אנחנו לא מתכוונים ל"אימון" במובן המיני - למרות שמחקר הראה שפעילות מינית קבועה יכולה לעזור לשמור על בריאות הנרתיק. 

הכוונה היא לתרגילי רצפת האגן, הידועים גם בתור תרגילי "קיגל". הם נעשים בדרך כלל כדי לסייע בניהול בריחת שתן, אבל מחקר הראה שהם יכולים לעזור גם לשפר את הסיפוק המיני.

אתם בטח שואלים את עצמכם איך?

תרגילי קיגל עוזרים להדק את הנרתיק, מה שהופך את המין למהנה יותר וסביר יותר להוביל לאורגזמה.

 

והריח מה איתו?

ועל זה נאמר – What you eat is what you get.

לא הרבה יודעים, אבל ריח מסריח מהפות בדרך כלל תלויים בתזונה של האישה.

לדוגמה, צריכת אננס יכולה להעניק לפות שלך ריח מתוק יותר. מזונות אחרים שנחשבים כמשנים את ריח הפות כוללים שום, בצל ודגים, כמו גם גבינה וצ'ילי.

עם זאת, חשוב לציין: אם אתן שמות לב שהאזור הנשי שלך מריח חריף במיוחד או שהריח השתנה באופן דרמטי, שווה לבדוק את זה עם רופא.

 

אל תחששו - הפות לא 'מפליץ'!

כל הנשים והגברים חוו את זה בשלב כזה או אחר במהלך אקט: אותה פליטה מביכה אך בלתי נשלטת של אוויר מהפות, אשר ידועה בכינויה הלועזי "Queef".

 

כן, Queefing יכול להשמע מאוד כמו פלוץ, אבל אל חשש – לרוב יהיה מדובר באוויר כלוא שמשתחרר מתעלת הנרתיק. האוויר שיוצא אינו נחשב כמו "פלוץ" במובן המסורתי כי הוא לא גז פסולת, וגם לא פולט ריח לא נעים.

 

שיער ערווה –שיק או שוק?

פראי, חלק, מתולתל, נקי, מבולגן או מסודר - אנחנו אוהבים ערווה על כל הסוגים המפוארים שלהם ונכבד כל החלטה שהאישה תקח. בסופו של דבר אנחנו חיים בעולם חדש, משוחרר שמסוגל להכיל כל סגנון אפשרי.

מה גברים באמת אוהבים? החלטנו כאן בLove Pleasure  לעשות סקר קצר בקרב הזכרים, הנה כמה דעות (כמובן שהשמות בדויים) –

יוני, בן 35, ירושלמי במקור –

חלק זה קצת ילדותי לטעמי. אני מרגיש כאילו אני עם מישהי בגיל ההתבגרות, מצד אחד. מצד שני אני גם חושב שזה בזבוז כסף וזמן לעצב את האזור הזה. למען האמת הסגנון האהוב עליי הוא מה שיגרום לבחורה שלי להרגיש בנוח.

רותם, בן 28, תל אביבי במקור –

גדלתי בסביבה שבה מגולח היה הנורמה, הייתי אומר שזו העדפה שלי.  אבל כל עוד זה לא כמו לחקור את האמזונס, אני אשמח לצלול בכל מקום.

יותם, בן 40, כפר תבור במקור –

שעיר ? אין מצב. NO GO  ענק בשבילי.

איתי, בן 28, רמת השרון במקור –

שיערות ערווה יכולות לרמוז על אופי הבחורה. מגולח זה מסודר ויפה אבל כשאתה מקבל ברזילאי קטן וחצוף אז ברור שהבחורה קצת שובבה.

יהונתן, בן 29, כפר סבא במקור –

אני אוהב לגלות שלאישה יש שיח - זו הפתעה נחמדה. ככה היא מוכיחה מבחינתי שהיא בטוחה בעצמה ולא אכפת לה מה מישהו אחר חושב. אף אחד לא צריך בחורה בתחזוקה יותר מידי גבוהה בחייו.

אישה מגלחת את הפות

  

 סקס יכול לשמור על בריאות הנרתיק – אז קדימה לעבודה

בשלבים השונים של חייהן של נשים - כולל לידה והנקה, כמו גם הזדקנות רגילה וגיל המעבר - הגוף עובר שינויים הורמונליים שעלולים להוביל ליובש בנרתיק. 

מומחים אומרים כי קיום יחסי מין יכול למנוע מהנרתיק להפוך דק וצמוד. "קיום יחסי מין בטוחים יכול לעזור לשמור על הנרתיק בריא ומתרחב", לפי דבר ד"ר בארנס, גניקולוגית באונ' מיסורי שבארה"ב. 

כדי להפוך את יחסי המין לנוחים יותר, היא הציעה להשתמש בחומרי סיכה. ולנשים שחוות יובש קיצוני ואי נוחות, שימוש בטיפולים הורמונליים בצורת כדורים, מדבקות, טבעות נרתיק או קרמים שגם הם עשויים להיות אופציה. 

עצה מאיתנו – מוזמנים לתת מבט באזור אביזרי המין הזוגיים שלנו לפני שאתם יוצאים לדרך. 

זוהי תורת הפות והנרתיק על רגל אחת, מקווים שהצלחנו לחדש לכם. 

כדי להתמקצע מעט יותר באזור הקדוש של האישה, היינו ממליצים לכם לקרוא את כתבת הדגל שלנו על ה-דגדגן. 

גברים יקרים – סביר להניח שחלק גדול מכם לא מכיר מספיק לעומק (תרתי משמע) את הדגדגן, צאו ולמדו!

זוג עושה אהבה במטבח

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • תורת הדגדגן על רגל אחת

    ידוע שהדגדגן הוא אחד האזורים הכי רגישים בנרתיק האישה, אבל ככל שמעמיקים בו יותר, מגלים עוד ועוד סודות נפלאים על האיבר הכי