Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

בת 17 עם ספטום וחולת מין

היי קוראים לי שמואל אני בן 18 מהגולן הגובה של זה משהו כמו 178 יש לי שיער שחור חלק פוני נחמד ועניים חומות יפות. הכל התחיל בערב שבת הגעתי לחבב קצת באי רצון בזמן האחרון התחיל להיות די משעמם בפעולות הגעתי ישר לשיחה מי שהעביר את השיחה לא היה כל-כך מעניין הוא סיפר איזה סיפר על בת של איזה פרעה 11 או משהו פתאום הדלת נפתחה ונכנסו כמה בנות מהשבט מתחת כולם התלבשו צנוע חוץ מאיזה אחת שלבשה מין שמלה שחורה סקסית כזאות עם מחשוף קטן ומחוך ענק שחשף כמעט את כל הירך שלה קראו לה עדי היא בת 17 נראה לי, גובה 160 ציצי די קטן ותחת בינוני אבל מחוטב מאוד הפניים שלה כאלה מושלמות אף סולד קטן עם ספתום מושלם נמשים ושיער שחור שמגיע עד לקליק של החזייה ועניים חומות לא הצלחתי להתאפק פשוט בהיתי לה בתחת עד שהיא התיישבה בידוק מולי פתאום היא הסתכלה עליי ישר לתוך העניים וחייכה ישר הסתתי את המבט אחרי חמש שניות הסתכלתי עליה עוד פעם היא עדיין הסתכלה עליי באותו חיוך מושלם הסתכלתי עליה חזרה וחייכתי פתאום היא שמה את היד שלה על הירך החשופה הכי צמוד לכוס שאפשר והחליקה את היד לאט לאט לתוך התחתונים בשלב הזה הזין שלי עמד קשיח וחזק השיחה נגמרה והתחלקנו לקבוצת קטנות אני ועוד חבר מאור הצתרפנו לקבוצה שלה היא ישבה על ספה זוגית מולה ישבו שניים מהנערות שנכנסו איתה ועוד אחת שלא זיהיתי אני התיישבתי לידה ומאור הביא לעצמו כיסא התחלנו לדבר על איך היה השבוע וכל מיני דברים כאלה פתאום נכבה האור חושך מוחלט החלטתי לעשות צעד ושלחתי לה יד לתוך המחוך הרגשתי אותה מבפנים רטובה בטירוף, היא קפצה לא מבינה מה קורה, היא תפסה לי תיד ומשכה אותה משם מהר האור נדלק הסתכלתי עליה היא הסמיקה בטירוף. שאלתי למי בא סיבוב עדי אמרה שהיא רוצה מאור אמר שבא לו להישאר קצת, בדרך החוצה פגשנו חברה של עדי(מעיין) היא שאלה אותנו עם אנחנו יכולים ללוות אותה הבייתה אמרנו שאין בעייה כל הדרך ליטפתי את התחת של עדי בלי שמעיין ראתה כשהגענו לבית של מעיין היא אמרה לנו לחכות רגע שהיא מביאה לנו משהו מהבית אחרי חצי דקה היא חזרה עם שתי קונדומים ביד ואמרה אתם תצטרכו את זה חייכה ונכנסה הבייתה התחלתי לנשק את עדי על השפתיים לאט לאט תפסתי לה את השמלה והתחלתי למשוך אותה למעלה הורדתי לה את התחתונים פתאום מעין פתחה את הדלת וצעקה לנו תמצאו לכם פינה יזוג סוטים אמרתי לעדי שהתחתונים נשארים אצלי החזרתי תשמלה כמו שהיא הייתה וחזרנו לסניף בדיוק נעלו אותו אמרתי לקומנרית ששכחתי משהו בפנים נכנסתי ופתחתי את אחד החלונות יצאתי החוצה ואמרתי שלא מצאתי חזרתי לעדי ולחשתי לה מצאתי לנו מקום מושלם תפסתי לה תיד ולקחת אותה לחלון שפתחתי הרמתי אותה מהתחת לתוך החלון ונכנסתי אחריה ישר תפסתי לה תבטן ומשכתי אותה עלי התחלתי לנשק אותה בכל מקום בגוף דחפתי אותה על אחת הספות משכתי את השמלה למעלה עד לחזה היא הורידה לי את החולצה פתחתי את הכפתור של המכנס והרדתי את המכנס והבוקסר ביחד נדחפתי עליה כל-כך חזק היא גנחה בטירוף נשכבתי על הספה כשהיא מעלי בתנוחה של קבאוי נכנסתי ויצאתי עצמתי את העיניים ושמעתי אותה גונחת פשוט מושלם היא הורידה את השמלה לגמרי פתחה את החזייה ויצאו שני שדיים קטנים ומושלמים הפכתי אותה על הגב ונישקתי לה את השדיים גמרתי אבל התאבון רק התחיל התחלתי לרדת לכיוון הכוס שלה הוא היה חלק יפה ליקקתי כל חלק בו הכנסתי והוצאתי את הלשון לתוכו היא השפריצה לי על כל הפרצוף כל-כך טעים

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

• בת 24 ומכורה לכניעות

נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

• המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

• האפי אנדינג

השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים