Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

חילופי זוגות חרדי

קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף.

לשלומית יש חברה טובה שקוראים לה רחלי 1.72 יפה בטירוף היא ובעלה יעקב גרים בשכונה שלנו את רחלי הכרתי מיד לאחר החתונה שלומית ערכה מפגש רחלי ויעקב היה ממש מושלם החלטנו שניפגש פעם בחודש, כל מפגש עם רחלי ויעקב היה מושלם אהבנו את החברות הזאת לאחר שנה של מפגשים שמתי לב שרחלי מתחילה ללכת קצת פחות בצניעות זה התחיל בללכת עם חצאיות מעל הברך ולאחר מכן התחילה לפתוח כפתור בחולצה זה ממש חירמן אותי.

יום אחד היה לי סידורים בתל אביב פתאום אני פוגש את רחלי מסתובבת בתל אביב שאלתי אותה אם היא צריכה טרמפ הביתה היא ממש שמחה. פטפטנו בדרך על דא והא, בטעות קצת נגענו אחד לשני במרפקים. סיכמנו שבשבת הם יתארחו אצלינו. ליל שבת הגיע יעקב ואני חזרנו מבית הכנסת, שלומית לבושה עם הפאה והשמלה הוורודה נראית מליון דולר ורחלי הייתה לבושה עם שמלה אדומה ומחשוף די גדול ונעלה נעלי עקב לבנות 16 ס"מ יעקב ישר נגש לרחלי ונתן לה חיבוק חזק ונשיקה צרפתית לוהטת וחפן לה את התחת, כמובן שגם אני עשיתי אותו דבר לשלומית.

הזין שלי ישר נעמד וכולם ישר ראו את זה, עשינו קידוש, לאחר קידוש שלומית אמרה לנו אוחי די כבר עם ההצגות בואו נאכל סעודת שבת בלי בגדים ושלומית ורחלי ישר התחילו להוריד את הבגדים, זה היה נראה שהם מתואמים ביניהם. רחלי היתה לבושה רק עם חזיית תחרה בלי תחתונים הפות היה ורוד ללא שיער היה נראה שהיא עשתה לייזר והיה לי חזה שופע, ושלומית היתה לבושה עם חזיית מחוך לבנה ועם תחתונים פתוחים במפשעת, (כמובן שגם שלומית הייתה מגולחת) הלכנו לנטילת ידיים ורחלי התיישבה לידי ושלומית התיישבה ליד יעקב.

לאחר אכילת החלה רחלי ביקשה ממני ומיעקב להוריד גם את הבגדים ולהישאר רק עם תחתונים, כמובן שישר ביצענו את ההוראות. לאחר הדגים רחלי ביקשה שנביא את המחשב נייד ונדליק סרט רומנטי יפה, שלומית ישר אמרה לה שאסור בגלל ששבת היום, רחלי צחקה עליה מה את פאנטית שלומית ישר התקפלה ואמרה שבסדר ראינו את כל הסרט, לאחר מכן רחלי הגישה את הבשר היא הלכה עם הנעלי עקב וחזה שלה מתנופף לכל עבר סיימנו את הסעודה ואז שלומית אמרה לאורחים מדוע שלא תישארו לישון פה? שאלתי את שלומית איפה יש מקום יש לנו דירה של סלון וחדר שלומית ענתה כשיש מקום בלב יש מקום לכולם.. את האמת יש לנו ספה שנפתחת למיטה בסלון אז מיד הסכמתי הייתי עייף מהסעודה אז אמרתי לכולם שאני הולך למיטה לישון כשנכנסתי לחדר אני רואה שרחלי באה אחרי, היא אמרה לי שכשאני ויעקב היינו בבית כנסת אז היא סיכמה עם שלומית שהיום אני שייך אליה ושלומית שליעקב, הייתי בהלם לא ידעתי שרחלי כזו זנותית את האמת שלפני חודשיים דיברתי עם שלומית שאני מת לזיין את רחלי והיא צחקה ,הם ממש חברות טובות היא סיפרה לי שלפני שהן התחתנו איתנו הן הי מביאות אחת את השניה לאורגזמות אמרתי לרחלי בואי תיכנסי לחדר הערב נהיה שנינו ביחד היא ישר הורידה את החזייה והתנפלה עלי היא כינתה אותי מולי, אפילו שלומית לא קוראת לי כך. נשכבנו במיטה אני הייתי על הגב והיא עלי, שאלתי אותה עם אני יכול להחדיר לה היא אמרה בטח היינו חרדים ולא ידענו שיש כזה דבר קונדום היא הייתה ממש רטובה והחדרתי בקלות היא נאנחה, מצצתי לה את השד הימני שלה והיא גמרה וצעקה עד לב השמיים פתאום שמתי לב שיעקב ושלומית נכנסו גם לחדר ושלומית נכנסה למיטה לידי ויעקב מזיין אותה בדוגי הייתי ממש מחורמן ופתאום אני ויעקב גמרנו ביחד כל אחד בפות הרטוב שלהן ורחלי צועקת לי הלוואי ותעשה לי ילד עד היום היא לא נכנסה להריון עדיין. בסוף הלכנו לישון ארבעתינו באותו מיטה רחלי אני שלומית ויעקב ליד שלומית נרדמתי כשאני אוחז בשד של רחלי ובשד של שלומית ועם הפנים לכיוון של רחלי. קמתי בשבת בצהרים ואני מרגיש שרחלי מוצצת לי את הזין והוא נהיה ענק ואז שלומית אומרת לי שהיא רוצה שיעקב יזיין אותה בפות ואני בתחת. זה היה פעם ראשונה ששלומית מבקש לקבל בתחת. ישר רחלי קמה וצעקה עליה שהיא לא מסכימה ושהיא רוצה לקבל בפות ובתחת בו זמנית כמובן שאני הייתי בצד של רחלי.... בסוף סיכמנו שרחלי תהיה ראשונה ואחרי צהרים שלומית תקבל שלומית יצא בהפגנתיות מהחדר וכמובן שישר ניגשתי לרחלי ונתתי לה נשיקה ואמרתי לה שהיא צודקת. יעקב רצה להכניס לתחת רחלי אמרה לו שלא מגיע לו והיא רוצה שרק אני יכניס ממש שמחתי כמובן שיעקב הקשיב לה והחדיר בפות רחלי ביקשה שאני יקרע לה את התחת כמובן ביצעתי את המשימה בחרדת קודש ואז שלומית נכנסה והתחילה למצוץ לרחלי את השד השמאלי תוך דקה רחלי גנחה וגמרה היה ממש מושלם הלכנו לאכול סעודת שבת . לאחר הבשר שלומית ביקשה לאכול ארטיק חלבי רחלי אמרה לה שאסור שלומית אמרה לה את אל תחליטי עליי טעמנו גם מארטיק ואז שלומית ביקשה מיעקב להחדיר לה בתחת באמצע הסלון על השולחן והיא לא הסכימה שאני יזיין לה בפות. הסתיימה השבת המופלאה הזו ומאז עברנו הרבה כאלו שבתות ביחד הפכנו למשפחה אחת 3 חודשים לאחר השבת הראשונה גם רחלי וגם שלומית גילו שהם בהריון. כמובן שחגגנו בשביל זה שבת מרוממת ביחד אבל הפעם זה היה בבית של יעקב ורחלי. המשך יבוא..

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • אשתי המושלמת

    לפתע מרגיש נוזל חם על היד.ישר מפסיק הכל."לא עמדת בהסכם, את תענשי"."מה העונש?" היא שואלת.שלוש מכות בפות.

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

השארת תגובה