Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

האפי אנדינג

השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים לתאילנד החמה והרחוקה. יש לי לא מעט חברים שהיו בתאילנד, ובאותה תקופה המליצו לי שאטוס ואיהנה מכל מה שיש לה להציע. המלצה אחת מאוד ספציפית ישבה לי בראש יותר מכולן, מסאז׳ פול בודי תאילנדי, והדובדבן שבקצפת - האפי אנדינג. שמעתי את הביטוי הזה לא פעם ולא פעמיים, מהרבה אנשים שהיו שם וסיפרו על החוויה. אף פעם לא הבנתי על מה כל הבלגן והרעש - עד שהגעתי בעצמי לתאילנד.


תאילנד ידועה כמדינה עם מזג אוויר טרופי הפכפך וגשמים מרובים. באחד הימים, קמנו לבוקר גשום במיוחד, שמבטל את האופציה לכל אטרקציה אפשרית, חוץ מאשר, מסאז׳!
הרעיון עלה לי ישר לראש והבנתי שזו ההזדמנות שלי סוף סוף לחוות את מה שכל החברים שלי חוו.
אמרתי לאשתי ״קומי, הולכים לספא לעשות מסאז׳.״ אני ואשתי עולים על מונית לכיוון הספא, נכנסים וישר מקבלות את פנינו שלוש תאילנדיות צעירות בגילאי ה-30 כל אחת יותר חטובה מהשניה, כאלו שרואים שעובדות עם הידיים. אשתי מדפדפת בתפריט העשיר שיש לספא להציע ובוחרת לעשות ציפורניים ולאחר מכן טיפול פנים. באופן אינסטנקטיבי אני ישר חישבתי בראש כמה זמן הולך לקחת לה כל הטיפול, והערכתי את זה באיזור השעתיים - שעתיים וחצי. אני בחרתי לי טיפול של מסאז׳ פול בודי ואבנים חמות. אשתי נשארת בקומה התחתונה לטיפול ואותי לוקחת תאילנדית סקסית בשם צ׳אן לקומה העליונה לתחילת טיפול.

 

צ׳אן עולה במדרגות ואני מאחוריה מסתכל על התחת המוצק שלה זז מצד לצד מתחת למדים הסקסיים הסגולים שלה. אנחנו נכנסים לחדר מלא ארוטיקה, חשוך מעומעם, מוזיקה אירוטית, וריח של קטורת מחרמנת. צ׳אן מבקשת שאתפשט מאחורי הוילון, אשים על עצמי את המגבת ואשכב על הבטן במיטת הטיפולים. אני שוכב על המיטה ומחכה שצ׳אן תגיע, ופתאום אבן חמה על הגב שלי, מתחילה עיסוי חם ולוהט בכל הגוף. לאחר כמה דקות צ׳אן מבקשת שאתהפך ואשכב על הגב, היא שמה לי מגבת לחה על הפנים ומתחילה לעסות לי את הבטן והידיים.

 

לאחר כמה דקות הידיים שלה כבר יורדות לכיוון המפשעה, וכמו כל גבר שעשה אי פעם מסאז קצת אינטימי, הזין שלי עמד כמו דגל המדינה ביום העצמאות. צ׳אן מבינה מהר מאוד את הסיטואציה, ואני מתפדח שאני עושה בושות. היא מורידה מהפנים שלי את המגבת הלחה, מחייכת ומתחילה לנשק אותי. מיותר לציין שאני מת לקרוע אותה, אבל כמו ילד טוב חיכיתי שהיא תעשה מה שכולם סיפרו לי תמיד. צ׳אן משפריצה שמן קוקוס חם על הידיים שלה ומתחילה להביא לי ביד, לאט לאט מגבירה קצב ועוצמה ומאוננת חזק יותר ומהר יותר. עוברות פחות משתי דקות ואני באורגזמה, גומר ומשפריץ לכל עבר, כל זה קורה בזמן שאשתי למטה מקבלת טיפול פנים ובניית ציפורניים. צ׳אן מביטה עליי ואני עליה, והיא שואלת באנגלית גרועה במבטא תאילנדי, אם הייתי רוצה לקבל מסאז נוסף אבל הפעם "פול באדי מסאז'". מיותר לציין שהסכמתי במהירות האור.

 

תוך רגע מבלי לשים לב, היא משפריצה על כולי שמן רותח ומתחילה לעסות לי את הרגליים בחוזקה. לאט לאט עולה עם הידיים החמות שלה לכיוון הביצים שלי ומתחילה לעסות אותם בעדינות, תוך כדי היא מורידה את הראש ומתחילה למצוץ לי את הזין. אני מחליט באותו רגע שזהו, די, נמאס לי, כבר מזמן לא איכפת לי שאשתי למטה, אני כל כך חרמן, וכבר גמרתי פעם אחת שאין לי מה להפסיד. אני קם על הרגליים מפשיט את צ'אן באגרסיביות, קורע לה את המכנס, משכיב אותה על הבטן וחודר אליה בדוגי סטייל בעוצמה. אני טוחן לה את התחת הלוך ושוב באנאלי, והיא מתה לצרוח מהנאה, היא מתה לצרוח ואני סותם לה את הפה, שבמקרה אשתי לא תשמע כלום. צ'אן מחליטה שאני אצא ממנה, אומרת לי לעלות על המיטה לשכב על הגב, והיא עולה עליי לתנוחת בוקרת. צ'אן מתחילה לרכב עליי למעלה ולמטה, לצדדים, ובתנועות סיבוביות, היא עוד שניה שוברת את האגן. היא מזיינת אותי חזק כמו שבחיים מישהי לא זיינה ואני גומר בפעם השניה חזק יותר מהפעם הראשונה.

 

צ'אן יורדת מעליי מנקה אותי ושולחת אותי להתקלח. אני מסיים להתקלח, יורד למטה ולמרבה הפלא, אשתי עוד לא סיימה את הטיפול יופי שלה. אני מתיישב על הספה על יד אשתי והיא שואלת אותי "איך היה המסאז'? לקח יותר זמן ממה שחשבתי" ואני בתגובה עונה לה : "כן היה מדהים וממש מרגיע, אחרי האבנים החמות היא עשתה לי עיסוי רקמות עמוק, ובגלל זה לקח קצת יותר זמן ממה שציפינו". אשתי שמחה שנהניתי ועונה : "איזה כיף שנהנית וניצלנו את היום הגשום הזה, אם מחר מזג האוויר יהיה גשום נחזור לכאן שוב". אני עניתי בתגובה :"אין שום בעיה מאמי, אני יכול להתרגל לכל הפינוקים האלה כל יום מחדש".

 

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • חילופי זוגות חרדי

    קוראים לי שמואל ולאשתי שלומית, אנו זוג חרדים בגיל 29 מירושלים שלומית 1.65 שיער שטני סקסית בטירוף. לשלומית יש חברה טובה ש

  • בת 24 ומכורה לכניעות

    נתי, בת 24 ומכורה להיות נשלטת. "אין גבולות, אפשר הכל", היא אמרה לי.

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

השארת תגובה