Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הפעם הראשונה שלי בתאילנד

זאת הייתה חופשה עבור מסיבת רווקים של החבר הכי טוב שלי. החלטנו ללכת על יעד אקזוטי ואיך לא, בחרנו בתאילנד. היינו צוות של עשרה חברים ולפני הטיסה הבטחתי לחברה שלי שאני אשמור על עצמי ולא אתפתה לעשות שטויות.

אחרי טיסה של כמעט 16 שעות עם קונקשיין הגענו לקופנגן. איזה כיף. ריזורט מושלם עם חוף מדהים. הייתי חייב להשחרר מעט והחלטתי לעשות מסאז קרוב למלון. שמעתי מחברים שהיו בעבר בתאילנד על המושג הזה Happy ending  אבל הבטחתי לחברה שלי שאני לא מתקרב לזה ולא עושה.

הגעתי למסאז ומולי מנהלת פצצה עם חולצת בטן חושפנית ומכנס קצר שואלת אותי לשלומי. עונה בחזרה שהכל מצוין ואני חייב מסאז טוב ואיכותי. היא לוקחת אותי לחדר ליד ושואלת אם אני מעוניין בגבר או אישה. כמובן שאישה והיא מושיבה אותי על המיטה ואומרת לי להוריד מכנס וחולצה, ולשכוב.

הגעתי למסאז אחרי שהייתי בבריכה עם בגד ים בלי תחתונים. התלבטתי מאוד האם לעשות עם המכנס או לשכב ערום ופשוט להתכסות במגבת.

הדלת נפתחה ונכנסה מסאזיסטית צעירה יחסית בגילאי ה20 ולמען האמת נראת די טוב. הסברתי לה שאני ערום והיא חייכה והחלה לשפוך עלי שמן. המסאז התחיל והכל היה מעולה. מוזיקה נעימה ברקע והריחות היו נהדרים. לרגעים הרגשתי איך היד שלה מחליקה לי לאזור הישבן ואיך היא לוחצת לי על שני הלחיים של הישבן. לאחר מכן היא עברה לרגלים והחלה ללטף את אזור המפשעה עד שהגיעה לביצים שלי. הרגשתי שהיא אוחזת בהם מדי פעם אבל לא נתתי לזה להפריע אבל אין ספק שזה השפיע על הזין שלי ולפתע הזין התחיל להתקשות. תאמת שלא יכלתי לשלוט בזה בכלל, גם כשניסיתי לחשוב על דברים אחרים. היא לחשה לי באוזן להסתובב, ואני הסתובבתי כאשר אני אוחז את המגבת מעלי כאשר הזין שלי בזקפה מלאה.

אני עוצם את העיניים ושומע איך היא צוחקת עלי בזמן שהיא שמה עוד שמן קוקוס באזור הבטן שלי. חייב לציין שיש לי זין די גדול כמעט 16 ס''מ ואי אפשר להסתיר בליטה שכזאת, גם עם מגבת. היא עמדה מאחורי הראש שלי והחלה להתכופף לאזור הבטן. העיסוי התחיל בצוואר, עבר לחזה והגיע לכיוון הבטן. היא החלה להכניס ידיים לאזור המשולש והרגשתי איך היא רוצה לגעת בו. כל פעם שהיא התקרבה היא משכה את המגבת עוד יותר עד שנשארתי ערום לגמרי. היא החלה לגעת בעדינות בזין שלי והתחילה לעסות אותו גם. לא יכלתי להגיד לה לעצור. היא התקרבה לאוזן שלי ושאלה אותי אם להמשיך. הנהנתי עם הראש ופשוט נהנתי מכל רגע. היא שלפה את הבקבוק שמן, שמה עוד על הידיים והחלה למשש לי את הביצים ואת הזין. היא הורידה את החולצה שלה, נעמדה מאחורי והרגשתי איך השדיים שלה נמרחים לי על החזה והפנים, בזמן שהיא מושכת הלוך ושוב את הזין שלי. לא האמנתי למראה עיניי. היא הגיעה הצידה והחלה לעשות לי ביד במהירות ובמיומנות אדירה. יד אחת משכה את הזין מעלה ומטה והיד השניה ליטפה את הביצים בעדינות נפלאה.

האורגזמה לא איחרה לבוא, והיא חסמה את הזין עם היד שלה. שפריץ חזק של שפיך ניתז לתוך ידה תוך כדי שהיא מסתכלת עליי ומחייכת. ואוו המון זמן לא חוויתי אורגזמה כזאת מטורפת.

היא בסוף ניקתה את האזור והביאה לי את הבגד ים. היא שאלה אותי אם מחר אני מגיעה שוב פעם. הנהנתי עם הראש ועניתי לה שאני נמצא עד יום רביעי. היא אמרה שלמחר תכין הפתעות חדשות.

חזרתי בחזרה למלון והחלטתי לשמור את החוויה הזאת ולא לספר לאף אחד. בעיקר בשביל שלא יגיע לבת זוג שלי. האם זה נחשב בגידה תוהה לעצמי בלב בזמן שאני מקלח ומוריד את השמן ממני.

למחרת בשעה 11 בבוקר כבר החלטתי לגשת למסאז שוב פעם. החברים לא הבחינו לאן נעלמתי אבל השארתי להם הודעה שאני מסתובב בעיר. הגעתי למסאז והמנהלת קיבלה אותי שוב. חייכתי אלייה וביקשתי לקבל את "זואי" המסאזיסטית שהייתה אתמול.

היא הובילה אותי לחדר ונשכבתי על המיטת מסאז ערום שוב. זואי נכנסה לחדר ועצמתי את העיינים. היא שאלה אותי מה אני רוצה ואמרתי לה "מסאז מיוחד". הראש שלי היה מונח בתוך המושב ויכלתי בעיקר לראות את הרצפה ומסביב. לפתע אני רואה את זואי מורידה את הבגדים וזורקת אותם בצד החדר. היא לקחה את הבקבוק שמן והחלה לטפטף לי על הגב. היא עלתה על המיטה והחלה לגלוש עלי בזמן שאני מרגיש את הפטמות החשופות שלה עלי. המסאז המיוחד הפך למסאז ערום עם הרבה חיכוכים. זה היה דבר נפלא.

לאחר שסיימה היא ביקשה שאני הסתובב. לא יכלתי לשלוט בזה שוב אבל הזין שלי עמד בעוצמה אדירה וראיתי איך זואי עומדת מולי ערומה עם חוטיני ומסתכלת על הזין עצום שלי. היא התקרבה אליו והחלה לעשות לי ביד. עצמתי את העיניים והרגשתי איך לאט לאט השפתיים שלה מתחילות לעטוף את הכיפה שלי. השפתיים התרחבו והיא החלה לדחוף עוד ועוד פנימה את הזין שלי עמוק לתוך הגרון שלה.

הקצב התגבר והיא מצצה בפראות את הזין שלי כאילו זה פעם ראשונה שהיא נתקלת באיבר מין שכזה. הייתי קרוב לגמור וזואי הבחינה בזה. היא משכה עם שני היידים את הזין שלי בזמן שהיא מוצצת ושואבת כל טיפת זרע שיוצאת ממני בזמן שאני גומר לה בפה. ואוו זה היה פשוט מטורף. זואי ליקקה את הכל והשאירה אותי נקי לגמרי ובעיקר תשוש.

ולכם חברים,אל תפספסו הזדמנות של Happy Ending  בתאילנד!

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • המורה ללשון והמורה לחינוך גופני

    אני מורה ללשון, בלונדינית יפייפיה בת 26, חרמנית שדלוקה על המורה לחינוך הגופני שבמקרה הוא גם נשוי ועם ילדים

  • האפי אנדינג

    השנה היא 2014, אני ואשתי נשואים טריים, מחפשים יעד חם ואטרקטיבי לירח הדבש שלנו. אחרי שבועיים של מחקר מעמיק מחליטים שטסים

  • השכנה שלי מצרפת חלק א'

    תקופת הקורונה הייתה מטורפת לכולם, אבל חיי המין שלי היו מטורפים ברמות שלא ניתן לתאר. כל ערב הייתי שוכב עם מישהי אחרת, עד

השארת תגובה