Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

וייטנאם הקסומה

הקדמה

סוף השירות הצבאי שלי, אני מרחק כמה חודשים מהחפש"ש שלי, מבצע צוק איתן פורץ ואני, חייל ותיק ועייף רק חושב ומפנטז על השחרור. אני נשבע לעצמי בכל יום, שאיך שהחרא הזה נגמר אני עף לטייל בוייטנאם לבד, בלי אף אחד אחר. נגמר המבצע, אני יוצא לחופשת שחרור, מקבל מענק כספי יפה מהצבא, והדבר הראשון שאני עושה, זה לקנות כרטיס בכיוון אחד לוייטנאם. בערב הראשון שלי בוייטנאם, אני מגיע לאיזה כפר נידח, מונסונים כבדים, לחות מטורפת, ורצון עז למיטה נורמלית ומחסה. החלטתי למצוא את המקום הקרוב ביותר שבו אפשר לישון ולהעביר את הלילה, בתקווה שמחר יפסיקו הסופות והגשמים ואמצא לי מקום יותר נורמלי. הגעתי לאיזשהו גסטהאוס מפוקפק שמנוהל על ידי כמה נשים שמנמנות בנות 40 אך ללא ספק אטרקטיביות. בכל זאת אני אחרי טיסות ארוכות ומסע בין יבשתי, חייל משוחרר אחרי מלחמה, וכל מה שאני חושב עליו זה מיטה נוחה ואיזה זיון מנחם. החזייה אצלן היא בהמלצה בלבד, ככה שהציצי שלהן התנופפו בחופשיות לכל עבר.

 

חדר בגסטהאוס

מהר מאוד קיבלתי חדר בגסטהאוס, מקלחת קצרה ומרעננת, והיישר אל המסעדה הביתית שהייתה שם. הגישו לי אחלה אוכל עם משקאות חריפים וויטנאמים שגרמו לי לחצי עילפון, ומשם הלכתי לחדר לישון לצבור כוחות למחר. לאחר ארבעים דקות שאני שוכב על המיטה ונלחם בכל כוחי להירדם, הבנתי שזה לא יקרה כל עוד אני חושב על המילפיות שפגשתי מוקדם יותר. לקראת חצות, ניגשת לחדר שלי אחת מהנשים שהיו בקבלה קודם לכן ושואלת אם נוח לי או שאולי אני זקוק לעוד משהו לפני שאלך לישון. כל מה שעובר לי בראש באותו רגע זה "כן ברור שאני צריך עוד משהו, אני צריך שהמילפית הוייאטנמית הזו תכנס אליי עכשיו למיטה ותפנק אותי שאוכל לישון כמו בן אדם".

 

חיים פעם אחת

החלטתי שאני אומר לה את כל מה שאני חושב ושיקרה מה שיקרה, למי איכפת? פאק איט. אחרי שאמרתי לה מה אני באמת רוצה, היא יצאה מהחדר ואני חשבתי שהיא נעלבה ושהדבר הזה לא היה במקום. להפתעתי היא חזרה לאחר עשר דקות חצי עירומה בפלג גוף עליון, עם ציצים די גדולים ועומדים. החצאית הקצרה שלה חשפה תחת חשוף ללא תחתון, והזקפה הקשיחה שלי עוד שניה קרעה את הבוקסר שלבשתי. משכתי אותה אליי ונישקתי לה את הצוואר ולאט לאט ירדתי אל הציצי והפטמות הגדולות שלה. בזמן הזה היא מורידה לי את הבוקסר ומתחילה להביא לי ביד, הרמתי אותה בקלילות וסובבתי אותה על הברכיים כשהיא מניחה את הידיים והראש שלה על קצה המיטה ופותחת לרווחה את הפות הצר והוורדרד שלה, רק מחכה שאני אחדור אליה בעוצמה.

הכנסתי שתי אצבעות לתוך הפות שלה ורציתי לראות איך היא מגיבה, היא כבר הייתה כל כך רטובה שאפילו הסדין שלי כבר היה מלא בכתמים. רוב האסיאתיות, לפחות ממה שידעתי מסיפורים, צרות מאוד מבפנים ואיתן אפשר להגיע לאורגזמות מטורפות. וכך היה, דחפתי את הזין שלי לתוך הנרתיק שלה והוא היה כל כך צר וחמים, היא גנחה כל כך חזק שפחדתי שהיא תעיר את כל האורחים שלידינו.

במשך דקות ארוכות אני דופק אותה מאחורה בשינויי קצב איטיים ומהירים. אחרי כמה דקות שאני מזיין אותה, היא מגיעה לאורגזמה וגומרת בצרחות, מוציאה אותי ממנה, מסתובבת ומתחילה למצוץ לי את הזין. פתאום אני אומר לעצמי, שאני אולי בחלום, בסוג של הזיה, אני בפאקינג חדר מעופש באיזה כפר נידח בוייטנאם, דקה אחרי השחרור, הוייטנאמית המילפית הזו מוצצת לי ונותנת לי לזיין אותה דקה אחרי שנחתתי באי, אולי ככה נראה גן עדן? נדלק שוב מעצמי, מעיף אותה על הגב, ומתחיל לזיין אותה שוב. אני מעסה לה את השדיים ומוצץ לה את הפטמות, ומתחיל לזיין אותה רק עם הקצה של הזין, מנסה להדליק אותה, בין לבין אני דופק לה חדירות עמוקות ומהירות יותר. החלטתי שוב להפוך אותה על הברכיים ולזיין אותה שוב בדוגי סטייל. שלפתי את הזין מהפות שלה, ומרוב שהוא רטוב שמעתי צליל של וואקום קטן. אני דופק אותה מאחורה ומרגיש את האשכים שלי טופחים על התחת הקטן שלה, אין ספק שהיא נהנית מזה באותו רגע.

 

אורגזמה עוצמתית

מהר מאוד היא מגיעה שוב לאורגזמה שניה, גונחת כמו מטורפת, זורקת מילים בג'יבריש, ומשפריצה כמויות אדירות מהפות שלה, הפעם גמרנו ביחד. האצבעות שלי ברגליים קיבלו נמק מרוב שכיווצתי אותן כשגמרתי, והרגשתי שזה אולי אחד הזיונים הכי טובים שהיו לי בחיי. אמרתי לעצמי שאם כל המילפיות בוייטנאם נראות ומזדיינות ככה, אני כנראה עובר לגור פה. אחרי הזיון המטורף הזה, הבנתי שכל יום בטיול הזה הולך להיות חוויה, ואיזה מדהים שהחלטתי לטוס לבד, למקום שכוח אל, בלי תאריך ובלי מטרה, רק צ'ימידאן, אספקה בלתי נגמרת של קונדומים, ומילפיות אסיאתיות בנות 40 שצמאות לאהבה צעירה.

 

אוהבים לראות זוגות אחרים מזדיינים מול המצלמה בלייב? אתם תאהבו את העמוד הזה - הקליקו פה

השארת תגובה