Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

העובדת החדשה בחברה - פרק א'

אני גבר נשוי ומאושר בן 45 ממרכז הארץ, נשוי כ22 שנה ויש לי 3 ילדים. אני ואישתי ביחד מגיל 18 ואפשר להגיד שהיא החוויה המינית היחידה שלי בחיים. עם העומס בחיים וחיי המשפחה, הסקס עם הזמן נעשה בתדירות נמוכה. למען האמת, פעם בחודש במקרה הטוב, וגם הסקס עצמו כבר לא כמו פעם ונגמר מהר מהצפוי. אין ספק שהגיל מתחיל להשפיע ואישתי כבר לא משקיעה בגילוח איבר המין שלה, לא לובשת יותר תלבושות סקסיים והסקס בעצם נעשה רק בשביל לרצות אותי. החלק אהוב עלי בסקס הוא המין האוראלי אבל גם זה כבר לא קורה. אני בעיקר מנסה ליזום את המהלכים אבל בסוף זה נגמר בתנוחה מסיונרית וגמירה מהירה. חשוב לציין אנחנו מאוהבים אחד בשנייה וחיי המשפחה חשובים לנו, אבל תמיד הרגשתי שהסקס לא מביא אותי לקצה ההנאה.

יום שני בבוקר במשרד

ביום שני כחלק מהשגרה ספורט שלי התאמנתי בבוקר וסיימתי אימון אירובי. חשוב לציין, אני יחסית נראה טוב: גובה 1.82, מחוטב מאוד – 81 קילו עם מסת שריר, שיער חום ועיניים חומות. מנהל שגרת ספורט פעמיים- שלוש בשבוע. אני עובד בתפקיד מאוד בכיר באחת החברות החזקות בישראל במחלקת הפיננסית ולאחרונה גייסנו עובדת חדשה. צעירה בשנות ה25 לחייה בשם אגם, רווקה, עיניים ירוקות, עם שיער בלונדיני. סך הכל מחוטבת, יש לה מותניים קטנים ושדיים גדולים. המשרד שלי נמצא בקומה קרקע ובשביל להגיע למשרד מהחדר כושר אני עובר דרך המשרד של הזוטרים שבה היא נמצאת. רוב העובדים במחלקה זו הן נשים ומדי פעם אני שומע איך הן מרכלות עלי כאשר אני עובר בדרכי למשרד אחרי אימוני כושר. חשוב לציין שאין ביננו יחסי עובד-מעביד ואני לא המנהל הישיר שלהם.

פרוייקט חדש- הזדמנות חדשה

ברגע שאגם התחילה לעבוד שם, התחלתי להרגיש משיכה מינית אליה. בעיקר דרך העיניים. מצאתי את עצמי מוצא סיבות לחזור דרך המשרד שלה לכיוון החדר הכושר ואפילו התחלתי לעלות את מינון האימונים. באותו שבוע גויס לקוח אסטרטגי לחברה. אני הייתי ממונה על התזרים המזומנים והדוחות וקיבלתי לטובת המשימה שתי עובדות מהמשרד של אגם. ביום ראשון בבוקר שהתחלתי לעבוד על הפרוייקט התברר לי שאגם לוקחת חלק מהפרוייקט והיא תעבוד צמוד אלי. החלפנו כמה מילים וקבענו להיפגש עם שאר הצוות ביום שני בבוקר בשעה 8. במהלך השיחה היא אמרה שלא תספיק להגיע מכיוון שהיא מגיעה באוטובוס ולכן הצעתי לאסוף אותה.

נסיעה ללא מעצורים

הורדתי את הילדים בגנים כבר בשעה 7, ונסעתי לאסוף אותה ב7 ורבע. היה לנו נסיעה של 45 דק לעבודה ורציתי לנצל את הנסיעה ולשאול מספר שאלות מובילות. בין השאלות היה את הדברים הרגילים: האם היא נשואה, ילדים, לימודים ולמה היא התחילה לעבוד בחברה שלנו. היא שאלה אותי בחזרה אם אני נשוי ואמרתי לה שכן. היא שאלה אם אני מאושר בנישואי ואמרתי שכן אבל התשוקה ירדה. והיא שאלה מה זה אומר? ציינתי בפנייה שאנחנו נשואים 22 שנה אבל הדברים הפכו להיות יבשים יותר ופחות זורמים. "שגרה" מלמלתי באוויר. חיכיתי לראות את התגובה שלה, והיא נשכה את שפתייה. קלטתי את הסימן והיא המשיכה לשאלה הבאה, "מה הכי חסר לך בחיי הנשואים?", העדפתי לא לדבר על סקס עם פרטנרית לעבודה בעיקר בשביל לא להיכנס לצרות על מנת שאוכל להתקדם לתפקיד ניהולי בכיר שאני מתמודד עליו. היא בחנה אותי וראתה שאני עוצר את עצמי מלדבר וזרקה לאוויר "אתה יכול להגיד, אין לך מה להתבייש, זה יהיה הסוד שלנו". למרות שחיכיתי לרגע הזה מספר שבועות מאז שהיא התחילה לעבוד עדיין עצרתי את עצמי. היא אמרה בחזרה "פשוט תגיד מה מפריע לך בנישואים". התחלתי להסמיק ואמרתי לעצמי פאק, אין לי מה להפסיד בעיקר כי החיי המין שלי פשוט גרועים וזה הזמן לקבל קצת טיפים מהצד השני. ועניתי לה "אני אוהב לרדת לאישתי, המבט שלה ברגע שהיא גומרת לי בפה, והטעם של הכוס פשוט ממכר, אבל היא פחות זורמת איתי, היא לא יודעת להעניק לי בחזרה מין אוראלי".

הזזתי את הראש שמאלה לעבר המראה בצד והסתכלתי על ההשתקפות בחלון, ראיתי שאגם שינתה קצת את הזווית וקיפלה את רגלייה אחת על השנייה והורידה את מבטה לכיוון המפשעה שלי. היא ענתה מהר למזלי ואמרה שכל הבני זוג שלה עד היום פחות זרמו איתה על מין אוראלי וישר הגיעו לסקס עצמו. הזזתי את מבטי אלייה והיא מיהרה להפנות את מבטה לחלון. היא ראתה שקלטתי והחלטתי להגבר את המזגן על חום.

עניתי לה "החוויה המינית הכי טובה זה שהלשון שלי בתוך הכוס של אישתי בזמן שהיא גומרת. הרעידות בגוף, הגניחות שהולכות ומתגברות והכל בשליטה שלי ובקצב שאני קובע", הפנתי אלייה את השאלה הבאה "למה נשים לא אוהבות לפנק במין אוראלי ורק לקבל?" היא הסתובבה אלי ואמרה שהיא חולה על לפרגן ולתת, בעיקר על זה שגברים גומרים לה בפה. מבחינתה הטעם טוב והיא אוהבת לפנק את הבני זוג שלה. הייתי בהלם ואמרתי לה שבחיים לא גמרתי בפה של אישתי. ואז אמרתי לה "הלוואי שהייתה לי הזדמנות להיות עם אישה סקסית כמוך לפני שהתחתנתי". אגם אמרה לי במבט מחויך לעצור בצד והיא תראה לי איך זה מרגיש. בדרך לעבודה היה את פארק אריאל שרון ואגם סימנה לי לפנות ימינה ולהיכנס לתוך הפארק. הסתכלתי בשעון וראיתי שרבע ל8. נכנסתי לפארק ודחיתי את הפגישה לשעה 9. מצאנו פינה נעימה מתחת לעץ והחנתי את הרכב.

האורגזמה הכי טובה בעולם

עצרתי את הרכב והחנתי מתחת לעץ במקום מוסתר, לקחתי את הכיסא אחורה והיא התחילה להתקרב אלי. היא הגיעה עם חולצה מכופתרת לבנה והתחלתי לפתוח אותה. הרמתי את החזייה מעל הציצי הגדול שלה ומצצתי את הפטמה שלה. היא הושיטה את היד אחורה ופתחה את החזייה ואני תפסתי את שני השדיים וליקקתי את הפטמות שנהיו קשיחות מרגע לרגע. היא התרחקה אחורה ואמרה שהזין שלי צריך לקבל גם נשיקה ולא רק הפטמות שלה. הזין שלי לא עמד בשיא תפארתו כי הייתי עם גינס צמוד. היא פתחה לי את הרוכסן ופשוט בלעה את כולו. היא מצצה אותו ללא הפסקה ותוך שניות ספורות הוא התייצב ועמד בשיא יכולותו. היא סובבה את הלשון וליקקה אותו כמו ארטיק לימון. היא הצליחה לדחוף את כל ה14 סנטימטר שלי עמוק לתוך הגרון והתחילה לאונן עם היד תוך כדי שהיא מוצצת בטירוף. שמתי את היד על השיער שלה ואמרתי לה שזה המציצה הכי טובה שקיבלתי והייתי שמח להרגיש את הפות שלה מבפנים. פשוט רציתי לזיין אותה.

היא הסתכלה עליי במבט חמוד ואמרה שלא נספיק היום אבל קודם כל היא תפנק אותי בגמירה מהסרטים. היא התחילה להתנועע אחורה וקדימה ותפסה את הביצים בחוזקה, תוך כדי שהיא מוצצת לי את הזין בלי הפסקה. התחלתי לגמור, היא שאבה את כל הזרע עד הטיפה האחרונה ופשוט ליקקה אותו בלי להשאיר טיפה אחת. היא הרימה את הראש ואמרה לי תודה. הייתי מופתע והיא אמרה שהיא התגעגעה לזה ושהיא הייתה צריכה זין בפה. אמרתי לה "שבפעם הבאה הזרע שלי יהיה בתוך הכוס שלה". והיא פשוט זרקה לאוויר "למה לא מחר באותה שעה ובאותו מקום?" וחייכה.

מוזמנים להמשיך לקרוא את פרק ב' איך זיינתי את העובדת החדשה בשירותים

השארת תגובה