Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מיכל הלוהטת

העבודה שלי

אני נשאר בכושר טוב בגלל העבודה שלי. אני 183 ס"מ, שוקל 90 קילו, משרת בשירות ביטחון המדינה. יש לי שיער חום ועיניים חומות. אני מתאמן ראשון עד שישי לפני העבודה כדי לחסוך לי זמן בערב. אני רץ גם בימים שיש לי זמן.

המשרד שלי נמצא בחלק הקדמי של הקומה ויש לא מעט נשים שעובדות סביבי. כדי להגיע למגרש החניה אני בדרך כלל צריך לעבור דרכן ולהתחכך בהן. לא מעט אני שומע הערות כשאני עובר דרכן, אבל מעולם לא התעניינתי באף אחת מהנשים, עד שמיכל התקבלה לעבודה.

מיכל החדשה

מיכל היא אישה מושכת בת 40 פחות או יותר. יש לה עיניים ירקרקות ושיער בלונדיני. בחורה נאה לכל הדעות. יש לה מותניים צרים, תחת חטוב ביותר ושדיים גדולים – המארז המושלם.

מצאתי את עצמי במהלך היום, מוצא כל מיני סיבות כדי לחזור לאזור שלה כדי שאוכל לראות אותה. הייתי מדמיין תרחישים שבהם אוכל להיות לבד איתה וזה היה לי ממש מוזר בראש. לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה וכשהתעלסתי עם אשתי, הייתי עוצם עיניים ומפנטז עליה, שם הבנתי שאני בבעיה.

טרמפ החלומות

יום אחד כשהייתי במשרד והייתי עסוק בלסדר את הלוז, שמעתי את מיכל מצד החדר אומרת שהיא צריכה להגיע הביתה במרחק של כ-45 דקות נסיעה אבל לא היה לה רכב אז אמרתי לה שאני יכול להוריד אותה בדרכי הביתה. היא אמרה תודה ונתנה לי חיוך ביישני. התחת שלה היה צמוד ולא יכולתי שלא להסתכל. כשהיא פתחה את הדלת כדי להתקדם, היא הסתובבה ותפסה אותי מביט בה. היא חייכה והמשיכה ללכת. הרגשתי נבוך בטירוף.

אספתי את הדברים ​​שלי והלכתי אל עבר הרכב שלי, בדרך עצרתי להגיד למיכל שאנחנו עוזבים. היא לקחה את הדברים שלה ​​ויצאנו לדרך. בהתחלה הייתה שתיקה דיי מביכה ברכב ואז לאט לאט התפתחה שיחה; זו הייתה נסיעה קצרה אז חשבתי שאשאל כמה שאלות מובילות. התחלתי לשאול את השאלות הרגילות כמו למה היא עובדת כאן, האם היא נשואה, ילדים וכו'. היא שאלה אותי אם אני נשוי ואמרתי שכן. היא שאלה אם אני מאושר בנישואים שלי. חשבתי שזו ההזדמנות שלי להכות בברזל אז אמרתי שאני מאוהב באישתי אבל התשוקה נעלמה. נכנסנו טיפה יותר עמוק לשיח והיא שאלה למה אני מתכוון אז אמרתי ש-15 שנות נישואים יכולות להפוך את הסקס לייבש ביותר, על אחת כמה וכמה אם בני הזוג לא מוכנים לנסות דברים חדשים. חיכיתי לראות אם היא תבלע את הפתיון ותמשיך את השיחה ואז היא שאלה "למה אתה הכי מתגעגע?" אמרתי שהעובדה שאני מדבר עם אחת העובדות על סקס – זה עלול להכניס אותי לצרות חבל על הזמן. רציתי לראות אם היא תלחץ ממה שאני אומר ואז היא אמרה - "אתה יכול להגיד לי, זה יהיה הסוד שלנו."

התנהגתי בצורה דיי ביישנית על אף שהייתי מוכן לרגע הזה במשך כמה שבועות וכשהיא קלטה את זה היא פשוט אמרה לי לשפוך את זה (תרתי משמע). אמרתי לה "אני אוהב לרדת לאשתי. אני אפילו לא צריך סקס מבחינתי. אני פשוט אוהב את הטעם של האישה, במיוחד כשהיא גומרת." חיכיתי לתגובה ממנה וישר התגוננתי – "טו מאצ'?".

היא אמרה בתגובה שהיא הייתה רוצה שהחבר שלה יאהב מין אוראלי כמוני ואמרה שהוא אפילו לא אוהב לקבל את זה שלא נדבר על לרדת לה. הסתכלתי עליה לרגע ופתאום ראיתי אותה בוהה במפשעה שלי. היא הרימה את העינים שלה וראתה שקלטתי את זה. היא הסתובבה לכיוון החלון שלה וידעתי שהיא נדלקה מהשיחה שלנו. חשבתי להגביר קצת את המזגן של החום.

מאותו רגע שזהיתי שהיא נדלקה התחלתי להפעיל את מכבש המילים שיכולות לחרמן אותה. אמרתי לה שאין דבר יותר מהנה כמו הלשון שלי בתוך אישה כשהיא גומרת. דיברתי איתה על החום של הפות של האישה כשהזרע שלה מטפטף על הפנים שלי. מיכל המשיכה להסתכל מבעד לחלון אבל שמתי לב שהיא משנה את מיקומה. שאלתי אותה למה גברים פחות אוהבים לרדת לנשים?

הופכים קערה

היא הסתובבה אליי באלגנטיות ואמרה בצורה דיי רגועה שהיא חיה כדי למצוץ ושאין דבר שהיא יותר אוהבת מלמצוץ זין. התנהגתי כאילו הייתי בהלם ואז אמרתי לה שמעולם לא גמרתי בפה של אישה. היא הסתכלה עליי בפרצוף מופתע ואמרה באמת? אמרתי לה שאני מכיר את זה רק מסרטים. במהלך השיחה אמרתי לה שהלוואי והייתה לי הזדמנות להיות עם אישה סקסית כמוה לפני שהתחתנתי. המשכתי במשחק ואמרתי שאני מניח שלעולם לא אדע וסובבתי את הראש בחזרה לכביש. כל כך קיוויתי למה שיבוא אחר כך.. ואז פתאום מיכל אמרה "תמצא מקום לעצור בו בצד ואני אראה לך".

ירדתי מהדרך לשביל עפר כזה שמוביל לשום מקום. חנינו מחוץ לשער של חווה ואני כיביתי את הרכב. הזזתי את מושב הספסל לאחור ומשכתי אותה אליי. התחלנו להתנשק ומשכתי אותה אליי יותר חזק. הייתה לה חולצת עבודה מכופתרת והתחלתי לפתוח אותה. הרמתי את החזייה שלה ומצצתי פטמה פטמה לתוך הפה שלי. היא הושיטה יד מאחוריה והורדנו יחד את החזיה שלה. המשכתי למצוץ את שתי הפטמות כשהיא הסירה את החולצה שלה לגמרי. אחר כך היא התרחקה קצת ממני ואמרה שהיא חושבת שהזין שלי צריך ליקוק קטן. הזין שלי היה רק חצי קשה כיוון שלבשתי ג'ינס ולא היה לו הרבה מקום להתרומם. היא פתחה את הרוכסן שלי ובלעה את כל איבר המין שלי כאילו זו סוכריה על מקל. היא מצצה וסובבה תוך כדי את הלשון שלה ותוך מאית השניה הזין שלי עמד כמו תורן. היא לקחה את כל 17 הסנטימטרים שלי לתוך הפה שלה ולא הפסיקה להסתכל עליי תוך כדי שהיא מצצה לי. אמרתי לה שזה מרגיש כל כך טוב אבל שבאמת אני רוצה לזיין אותה. היא הרימה את ראשה ואמרה לי שלא הפעם כי הפעם היא רוצה לטעום את הגמירה שלי. היא המשיכה למצוץ ומצצה כאילו הזין שלי זה הדבר הטעים בעולם. היא ירדה וירדה והחלה לנעוץ את הלשון שלה בחריץ של הזין שלי. לאחר מכן היא החלה להתנועע למעלה ולמטה תוך כדי מציצה ביתר כוח ואני יכולתי להרגיש את הביצים שלי מתהדקות ככל שהיא המשיכה. אמרתי לה שאני הולך לגמור וזה הרגיש לי כאילו אמרתי לה שהיא זכתה בלוטו, היא המשיכה למצוץ עד שמילאתי ​​את כל הפה שלה בגמירה שלי. היא בלעה כל טיפה וטיפה וליקקה אותו עד שלא הייתי צריך אפילו קצת נייר טואלט או מגבון. כשסיימתי, היא הרימה את ראשה בהנאה ואמרה שהיא התגעגעה לתחושה של זין גדול בפה. אמרתי לה שאני כאן בשבילה מתי שרק תרצה והיא אמרה שבפעם הבאה היא כנראה תרצה את הזרע שלי בכוס שלה.

אמרתי לה "לכל דבר יש זמן ומקום".

המשך יבוא..

 

מחפשים הכרות דיסקרטית עם סקס מטורף מלא באהבה? כנסו לאתר הכרויות סקס דיסקרטי

 

השארת תגובה