Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אבא חורג , נערה, וטוויסט קטן בעלילה

שמי דנה, אני בת 18 , עומדת לסיים י"ב. תמיד הייתי ילדה טובה, תמימה. שכבתי פעם אחת בחיי, למרות שידוע שרוב חבריי הכיתה שלי נמשכים אליי, הטעם שלי קצת.. שונה.. טוב, אני אוהבת גברים בגילאי 30 ומעלה, חסונים, גדולים , מגוננים. כמו האבא החורג שלי, וכמו הבן השני של האבא הביולוגי שלי. זה נשמע הזוי נכון.. אבל לצערי אני מוצאת את עצמי נמשכת לשניהם, וככה הכל בעצם התחיל.

בוקר עם פטנזיות

קמתי בבוקר, לבשתי סט של חזייה ותחתונים בצבע אדום , מעל טופ לבן שהבליטה ובקושי הסתיר את החזה הגדול מידי שלי וחצאית קצרצרה שהבליטה את ישבני השמן והעגול, שבכיפוף קטן, ראו את רובו. ידעתי שאבי החורג בבית, ולא יכלתי שלא להסתדר יתר על המידה, כרגיל.. סידרתי את שיערי הגלי על כתפיי וירדתי למטה. ״את לא חושבת שאולי כדאי שתתלבשי?!״ עקצה אותי אימי בזמן שהיא לובשת גופיה עם מחשוף, כמה אירוני. גילגלתי את עיני, אבי החורג בחן אותי במבטו ומיד הסיט מבט בחזרה לעיתון.

אמא שלי יצאה לעבודה והחלטתי שזה הזמן שלי לעשות מהלך, מה יכול לקרות? הסתכלתי על ידיו השזופות והשריריות של אבי החורג, טום, בזמן שמזגתי לעצמי כוס מים. ״אתה רוצה לשתות משהו טום?״ שאלתי אותו תוך כדי שאני מסתכל עליו במבט מגרה. הוא בחן אותי.

״לא, תודה״ הנהנתי לפניו והחלטתי לקחת את זה קצת קדימה, שופכת על עצמי את המים, כשחשבתי שהוא לא מסתכל, החזה שלי בלט מבעד לבד הלבן הדק. ״מה את עושה?!״ הוא שאל ברוגז, מבטו התרכך שהתרכז בחזה שלי ״אוי סליחה״ אמרתי, מעסה את החזה שלי בעדינות. הוא תפס בידי במהירות ומשך אותי לסלון ״למה את מתנהגת ככה?״ כעס. הוא התיישב על הספה והשכיב אותי עליו ״אהה טום, מה אתה עושה?״ שאלתי בגניחה קלה. הוא הרים את החצאית שלי והביא לי כאפה חזקה בישבן. ״את לא מתנהגת כמו שצריך דנה, נכון?״ הוא המשיך להפליק לי ״אההה פאק טום, כן״ גנחתי בקול . ״תסתובבי לדוגי.״ הוא אמר ושלף את הזין העצום שלו מהמכנסיים, עשיתי כדבריו.

סקס האבא החורג

הוא ליטף את ישבני בעדינות תחילה, ואז דחף את הזין שלו עד לקצה גורם לי לגנוח מאושר. ״פאקקקק , כן כן״ לא יכלתי להפסיק לגנוח, שוכחת שאחי החורג (מצד אבי הביולגי) נמצא בבית ישן. ״תסתמי את הפה שלך״ הוא משך בשערי לאחור ביד אחת וחנק אותי ביד השנייה, ממשיך לזיין אותי בחוזקה מאחור. ״אוח, את צרה כלכך״ הוא גנח בקול צרוד, מטיח את ידיו בחזה שלי שוב ושוב בסטירות ומעמיד את פיטמותי. גנחתי בקול בזמן שהוא קרע ממני את החולצה הרטובה והחזיה ומשש את פיטמותי בלהט ״כן דאדי כן, אל תפסיק לעולם.

בבקשה אני מתחננת. תזיין אותי כמו שאתה מזיין את אשתך״ לא שלטתי במילותיי בשלב הזה, לא יכלתי לעצור, זה רק חירמן אותו יותר, הוא הטיח את עצמו בי שוב ושוב. ״מה לעזאזל קורה פה???״ לפתע שמעתי את קול אחי החורג. לא הפסקנו, חייכתי אליו תוך כדי שאבי החורג ממשיך לזיין אותי, עיניי התגלגלו לאחור כשהאורגזמה הגיעה ״ אני גומרתתת טום כןן״ הוא התקרב אלינו וניסה למשוך אותי ממנו. ״מה אתה עושה?? אתה אבא שלה! אתם שפויים?? תעזוב אותה״ הוא משך

אותי שוב והעיף אותי לרצפה. גורר אותי בידו מהשיער לחדר הסמוך בעודי ערומה. אבי החורג הסתכל וקרץ לי, רומז לי מה עליי לעשות עכשיו, לפני שהוא מתערב. ״מה נסגר איתך דנה, נפלת על השכל?״ הוא שאל. הבטתי בו בעודי שרועה על הרצפה, התכופפתי אל מולו ורכבתי בין רגליו, מושכת את המכנסיים שלו מאה, נחושה להגשים את שתי הפטנזיות הכי גדולות שלי באותו יום. ״מה את עושה???״ הוא העיף לי סטירה, ותפס את פניי ״נדפקת לגמריי אה?״ הוא שאל בחיוך ממזרי, ידעתי שניצחתי, זה היה קרב אבוד מראש. הוא משך את מכנסיו כלפיי מטה וזיין לי את הפה ללא רחמים, אבי החורג נכנס גם הוא, נשכב והושיב אותי עליו בתנוחת קאבוי הפוכה וזיין אותי תוך כדי שאני מוצצת את הזין של אחי החורג. ״אוו אוח כן כן כןןןןןן״ צרחתי תוך כדי, אחי החורג הביא לי סטירה נוספת ״תמצצי, שמעת?״ שאל ותפס בשערי בחוזקה הרגשתי את האורגזמה נבנית בתוכי, וברגע הזה אבי משך אותי מעליו הם התחילו לזיין אותי כל אחד בחור אחר, כאב לי כל הגוף ״אההההה כןן כןן בבקשה אני מתחננת אל תפסיקו.

כן כן חזק יותר , מהר יותר״ אני צורחת בזמן שהם מחדירים לתוכי את הכלי העצום שלהם. גמרתי בפעם השלישית ״אני גומר״ אמר אחי , מוציא ממני את הזין שלו ומכוון אותו לפניי ״כן תגמור לי על הפנים״ צעקתי בעונג בזמן שאבי התחיל לרדת לי מאחור, מלקק את חור הישבן שלי ומחדיר לי אצבעות לכוס. ״אני לא שואל אותך איפה לגמור, תפתחי את הפה שלך״ הוא אמר תוך כדי שהוא משפשפף את איברו, פתחתי את פי, מטח של שפיך לבן ניתז לי על הפנים ובתוך הפה, הוא סגר את פי והכריח אותי לבלוע את זה, צייתתי לו. הוא המשיך לצפות בנעשה בזמן שאני ואבי החורג ממשיכים ״כן כן אני גומרת״ צעקתי שוב, טום המשיך לשחק עם הדגדגן שלי בלשונו, מעלה ומטה מלקק אותו במרץ , ובידיו משחק בפיטמותי הזקורות. ״אההההה כן כן פאק זה כלכך טובב״ גנחתי בקולי קולות טום הרים אותי, מזיין אותו כנגד המיטה. אחי החל לחנוק אותי בידיו מאחור , מכאיב לי ובקושי מאפשר לי לנשום. ידיו החזקות עטפו את גופי ״מממ כן , הו אלוהים. פאק״ לא יכלתי לשמור על השקט טום נהם בקול, הבנתי שהוא עומד לגמור, נישקתי את שפתיו בחוזקה, כמו שתמיד רציתי לעשות, הוא ליקק את שפתיי ואת לשוני, מאפשר ללשוני לחדור לפיו . ״הווו אוח״ הוא גנח וגמרנו יחד בצעקה חלושה, הרגשתי את הכוס שלי מתמלא בנוזל חם, וטום זרק אותי על המיטה בחוזקה ליד אחי החורג. ״מחר, תהיי פה עם חברה.״ הוא אמר ויצא, הסתכלתי על אחי בחיוך וידענו שזאת לא תהיה הפעם האחרונה.

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

  • אשתי המושלמת

    לפתע מרגיש נוזל חם על היד.ישר מפסיק הכל."לא עמדת בהסכם, את תענשי"."מה העונש?" היא שואלת.שלוש מכות בפות.

  • סקס באילת

    אני והיא באילת מסתובבים ברחוב, כולם חצי ערומים וערומות, אני רק עם בוקסר והיא בחזיה ומכנסי ספורט קצרצרים פתוחים משני הצדד

  • מתחת לשולחן

    אני שואל אותה אם היא מסתדרת עם הנושאים ותוך כדי מנגב את השפיך שנשאר לי על היד על המפה ומכניס את הזין המגורה שלי פנימה. א

השארת תגובה