Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אלברטו השיפוצניק

הקדמה

שמי אמה, בת 42 עקרת בית, נשואה באושר לבעלי דן, בן 45 איש עסקים מצליח בעל עסק לייבוא חלקי מכוניות יוקרה. אקדים ואומר שכל הסיפור שאני הולכת לספר, התחיל בעקבות ריב מטומטם שלי ושל דן, יומיים לפני שהוא טס לנסיעת עסקים רצינית בת שבוע וחצי בגרמניה. הויכוח באמת היה סתמי, אבל הפעם החלטתי שאני עומדת על העקרונות שלי. כבר מעל לשנתיים שאני רוצה לשפץ את כל הבית מבפנים, ודן מתנגד בטענה שאין לו כוח לבלגן והלכלוך הזה, ושאנחנו בכלל לא צריכים שיפוץ. הפעם שוב דיברנו על שיפוץ פנימי, ודן התווכח וטען שצריך בסך הכל לצבוע מחדש את פנים הבית ובזה פתרנו את הבעיה. לאחר כמה דק של ויכוח הגענו להסכמה שנביא אנשי מקצוע שיצבעו את הבית בזמן שדן בנסיעת עסקים, ככה שאני מרוויחה שיפוץ והוא לא סובל מהבלגן בבית.

 

התקשרנו לכמה חברות שונות, אבל החלטנו בסופו של דבר לקבל המלצה מחברים, אין דבר טוב מזה. זוג חברים שלנו המליץ לנו על בעל מקצוע שעובד לבד, ויכול לתקתק את הבית בפחות משבוע. קבענו להפגש בבית שלנו בבוקר שלמחרת ולהתחיל לתכנן את השיפוץ. הבוקר הגיע ופעמון הדלת מצלצל, אני פותחת, ורואה גבר לטיני מעט מבוגר אך סקסי ושרירי ושמו אלברטו. מכיוון שזו הייתה שעת בוקר מוקדמת, ירדתי לפתוח את הדלת עם חולצת טי שרט בצורת וי, בלי חזיה, ומכנסונים קצרים. הדבר הראשון שאלברטו עשה זה לבהות לי בציצים הגדולים העומדים שלי. דן יורד למטה מציג את עצמו, אנחנו מסכימים על מחיר לשיפוץ ואלברטו אומר שהוא יכול להתחיל ביום שני את העבודה (היום בו דן טס לנסיעת עסקים), מה שאומר שאני נשארת לטפל באלברטו כל השבוע. דן אומר שצריך להשאיר לאלברטו מפתח לכניסה האחורית, כדי שיוכל לבוא לעבוד וללכת מתי שירצה, כך יוכל לעבוד יותר בנוחות ולסיים מהר יותר.

 

 

יום שני

בוקר יום שני הגיע, אני ודן מושכים עוד שעה במיטה, עוד לא צחצחנו שיניים ודן כבר מפשיט אותי ומזיין אותי לפני שהוא נוסע כדי להשאיר בי טעם של עוד. כעבור חצי שעה של אורגזמות בוקר, דן קם להתקלח, מתלבש ויוצא לדרכו. החלטתי שאני מושכת עוד קצת במיטה לפני שאני מתחילה את היום הזה. לפתע אני שומעת את הדלת האחורית נפתחת, וצעקת בוקר טוב עם מבטא לטיני מחוספס נשמעת מלמטה. אני עונה בחזרה לאלברטו בצעקת בוקר טוב מהמיטה שלי למעלה ואלברטו ממשיך לענייניו ומתחיל לעבוד על הבית. הגיעה שעת ערב, ואני עדיין בחדרי, מתפנקת במיטה. לפתע אלברטו צועק מהמדרגות שהוא סיים להיום והוא הולך וימשיך את העבודה מחר, אומרת שלום בחזרה לאלברטו ושומעת דלת נסגרת. ירדתי למטה עירומה רק לרגע כדי לוודא שאלברטו נעל את הדלת, ופתאום הוא פותח אותה שוב וטוען ששכח משהו בבית. אני מנסה להסתיר את גופי ואלברטו לא מפסיק לבהות, אני כל כך נבוכה! אבל אלברטו רק מחייך אליי ומחכה לראות איך אני אגיב. אני אומרת לו בזריזות :"אלברטו הגיע הזמן ללכת נתראה מחר".

 

 

יום שלישי

למחרת בבוקר אלברטו שוב צועק לי מלמטה בוקר טוב אמה, ואני עונה בחזרה בוקר טוב אלברטו. הבוקר החלטתי שאני רוצה לבלות בבריכה, אז לבשתי את החוטיני שלי והלכתי לשכב על מיטת השיזוף שלנו ליד הבריכה. קצת מתפדחת מאתמול, אבל בטוחה שאלברטו לא יגיד כלום, הוא נראה בחור מאוד ביישן. דן לא ממש אוהב סימני שיזוף אז אני מחליטה להוריד את הבגד ים ולהשתזף ערומה, אין בי חשש כי אלברטו בקומה למעלה צובע את הקירות. פתאום אני שומעת מישהו מכחכח, אני מסתובבת ורואה שוב את אלברטו! הוא מחייך שוב ובוהה בי ושואל אם אני יכולה להציע לו משהו לשתות. אמרתי לו שאנחנו חייבים להפסיק להפגש ככה, הוא צחק ואמר את צודקת אבל את כל הזמן מסתובבת ערומה וקשה לברוח מזה.

שאלתי את אלברטו אם הוא אוהב את מה שהוא רואה? אלברטו מחייך אליי ואני מבחינה בבליטה ענקית במכנסיים שלו ואומרת לו " אני מניחה שכן". לפתע אלברטו מוריד את המכנסיים שלו ומוציא את הזין הענק שלו ואומר " עכשיו תורך להגיד אם את אוהבת את מה שאת רואה?" ואני כמובן עונה שכן. הוא תפס את היד שלי והניח אותה על הזין הענק שלו, הייתי פשוט חסרת מילים. אני מתחילה להביא לו ביד בעדינות והוא מקרב אותי אליו. הוא דוחף את הראש שלי לכיוונו אני פותחת את הפה ומתחילה למצוץ לו את הזין. ברגע אחד, אלברטו מרים אותי וחודר אליי באוויר. אני מתחילה לרכב עליו כמו על סוס ענק, הוא מוצץ את השדיים הגדולים שלי ואני תוך דקה וחצי גומרת לו על הזין ואומרת "אלברטו בחיים לא גמרתי כל כך מהר", והוא בתגובה צוחק ואומר שהוא עוד יגרום לי לגמור הרבה פעמים. גמרתי עוד פעמיים באותה השעה עד שהרגשתי שאלברטו מתפוצץ בתוכי. אלברטו קופץ לבריכה וקורא לי אליו שוב : "אמה כנסי לבריכה, אני רוצה לזיין אותך עוד קצת", אני קופצת לבריכה הוא מחזיק אותי ומבקש ממני לתפוס את דופן הבריכה עם הגב אליו.

הוא מחליק לתוכי את הזין הענק שלו בדוגי סטייל ואני בשוק מהכוחות שיש לבן אדם הזה. אני צועקת וגונחת לו "אלברטו תזיין אותי חזק, אני גומרת", אלברטו דופק אותי כל כך חזק שאני גומרת וכמעט מתעלפת מאורגזמות. אני יוצאת מהבריכה בקושי הולכת, לובשת חלוק מגבת, ומבקשת מאלברטו שלא יחזור לפה מחר, ושלא יחזור בכלל. אלברטו מופתע ולא מבין " חשבתי שאהבת את איך שאני מזיין אותך", אני עונה לו ואומרת שזו בדיוק הסיבה שאני רוצה שהוא ילך מפה ולא יחזור. עבר שבוע ובעלי דן חזר מנסיעת העסקים שלו, נכנס הביתה ורואה קירות חצי צבועים וחצי מסוידים, ושואל "אמה? אלברטו לא היה אמור לסיים את העבודה שלו?" אני עונה לו בתגובה שאלברטו היה גס רוח ולא הסתדרנו, והחלטתי להעיף אותו מכאן ולחפש פועל אחר. דן ישר הרגיע וחיבק אותי, ולאט לאט התחיל להפשיט אותי, "התגעגעתי אלייך כל כך" דן אומר, מרים אותי על השיש ומתחיל לזיין אותי, לא עברו 30 שניות, דן גומר ואני מאוכזבת, מבינה שמה שהיה עם אלברטו לא יחזור יותר. למחרת בבוקר אלברטו מופיע בפתח הדלת, ובעלי דן פותח לו, מופתע מהגעתו. אני יורדת למטה, שוב עם טי שירט ללא חזיה ופטמות זקורות, ואומרת לדן "אני הזמנתי אותו דן, החלטתי שהוא זה שצריך לסיים את מה שהוא התחיל"

השארת תגובה