Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

זיון בטקס פתיחת שנה

 

הקדמה

חשוב לפני הכל להתחיל עם רקע ולספר על עצמי -  אלון (השמות בסיפור בדויים לחלוטין), מאוד מתחבר לשם הזה בעיקר כי הוא מזכיר לי עץ גבוה וזקפה קשה ואתם תישמעו הרבה על זה במהלך הסיפור. בן 31, בזוגיות יחסית יציבה ופתוחה. הייטקיסט בחברה מוכרת בהרצליה, בן זוג לנטלי שעוסקת בהוראה והיא מנהלת צוות מורים לאנגלית בבית ספר תיכון במרכז הארץ. הכל התחיל בטקס פתיחת שנה בבית ספר שבו זימנו את כל המורים ובני זוגם להרמת כוסית לראש השנה. חייב לציין שהטקס לא הגיע בזמן מתאים ובעיקר כי הייתי בלחץ נפשי מאוד גבוה והייתי חייב לעבוד קשה על מנת להשיג את היעדים בעבודה. הטקס התרחש ביום רביעי בשעה 18 ואני כבר חיפשתי תירוץ איך לא להגיע. בדרך כלל אני מאוד מפרגן ותומך בנטלי בכל הקשור להוראה - ערכים ואידאולוגיה ובעיקר חינוך ילדים למרות שהמשכורת נמוכה מאוד ביחס לשוק אבל הפעם פשוט לא יכלתי להגיע והייתי חייב להישאר במשרד. בכל אופן מחשבות לחוד ומציאות לחוד. בשעה 14 אני מקבל טלפון עם מספר לא מזוהה וישר קופצת אפליקציה עם השם "טיילור- מורה לאנגלית" ה"מי". בהתחלה חשדתי ואז נזכרת ששמעתי את השם הזה מספר פעמים דרך נטלי. עניתי לשיחה וטיילור עונה בקול עדין ונמוך עם מבטא אמריקאי "הי אלון, שמי טיילור חברה טובה של נטלי וקולגה לצוות ההוראה שלה, מה שלומך? ", אני עונה בחזרה בקול מופתע "היי מה שלומך? סוף סוף אני שומע את קולך, נטלי דיברה עלייך המון דברים טובים". לפתע צחוק קטנטן פוצח מהמרמקול חצי גיחוך מתוק ועדין שבא לך לשמוע כשעון מעורר בבוקר או בתוכנית רדיו בדרך לעבודה, "איזה כיף לשמוע, כמובן שהכל הדדי ואני ונטלי חברות טובות, לכן אני ממש מקווה שתגיע היום לטקס כי היא זכתה במצטיינת בית ספר ע''י ועד ההורים, אבל כמובן אל תספר לה כי זה הפתעה". בלב מאוד שמחתי והבנתי שאני חייב להגיע לטקס. עניתי לטיילור בתגובה מהירה "כמובן שאגיע ואני שמח מאוד שהתקשרת אלי, אל תדאגי אני יודע לשמור על סודות" ניתקתי לשלום.

טקס בית הספר

התקשרתי לנטלי בעיקר בשביל להראות לה שאני רציני ואמרתי לה שאני בדרך. החניתי בחניית הבית הספר והיא חיכתה לי בשער בית הספר תוך כדי שהיא מדברת עם עוד אנשים. אני יוצא מהרכב ולפתע מיני קופר מחנה לצידי. אני מסדר את הנעל ומנסה לבחון מי הנהג. הדלת נפתחת ואני קולט עקב גבוה, שמלה קצרה אדומה עם גב חשוף מאחור. הנהגת הייתה נראת בשנות ה30 לחייה, היא סגרה את הדלת והתחילה לפסוע לכיוון בית הספר. אני בוחן כל סנטימטר בגוף המשוגע שלה מבלי שנטלי תקלוט. היא הייתה עם שיער שחור חלק, חזה בינוני עומד בלי חזייה, אגן כמו בסרטי פורנו ותחת מושלם. תוך כדי שאני מתקדם אני שומע את נטלי צועקת לכיוון האישה "טיילור איזה שמלה מהממת את פשוט יפייפיה" ומחבקת אותה.

אני מתקרב בהלם ומנסה לבדוק האם זאת אותה טיילור מהצהריים, ואכן כן. נטלי מציגה אותי לטיילור לשלום ואני עומד המום אומר שלום ומחבק את טיילור, הריח שלה פשוט היה סקסי ברמות ואין ספק שהיא מטפחת את עצמה. הצחוק מהצהריים עדיין מלווה אותי בזמן החיבוק ואני מציג את עצמי לטיילור. אנחנו נכנסים לבית הספר ואישתי אומרת שלום לעוד אנשי צוות ועוזבת אותנו למספר דקות. טיילור נצמדת אלי ושואלת אם עמדתי במשימה ולא גיליתי לנטלי. אמרתי לה שכמובן, ושאני מאוד דיסקרטי. כמו כל גבר טיפוסי החנות שלי הייתה פתוחה וטיילור קלטה את זה. מבלי בושה היא הסתכלה עלי ואמרה "החנות שלך פתוחה" עם צחקוק במבטא אמריקאי. אני מסמיק בשנייה הראשונה, ומלא בושה מסתובב וסוגר את הרוכסן במכנסיים. מסתובב ומלמל לה "כן זה קורה לעיתים קרובות תודה על האזהרה חסכת לי המון בושות". היא מסתכלת עלי עם חיוך מסנוור ואומרת לי "אם זה קורה לעיתים קרובות אולי תבדוק מה קורה שם", באותו רגע הזין שלי הזדקף במכנס באופן יוצא מן הכלל (מכאן השם המיוחד אלון). המשכנו לפרלטט וטיילור שאלה מתי אני שולף טבעת. אמרתי שאני עדיין לא מוכן ושכרגע טוב לנו במערכת יחסים פתוחה. היא החווירה ושאלה שוב "מה הכוונה בפתוחה?". אמרתי לה "בדיוק כמו שאמרתי מערכת יחסים פתוחה, אנחנו זוג עם אורח חיים משותף אבל גם מפרגן כשצריך להיפגש עם עוד אנשים לצורך דברים אחרים". לפתע טיילור הסמיקה והיה ניתן לראות את הניצוץ בעיינים שלה. נטלי הצטרפה אלינו ושאלה אם הספקנו להכיר, טיילור ענתה ואמרה שיותר מדי טוב כי החנות שלי הייתה פתוחה. נטלי מביטה בי ובחצי צחוק אומרת "שוב פעם אתה לא שולט בו". נטלי וטיילור צחקו ואני ביחד איתם. 

שעת השין

הגיע הרגע וכולם התכנסו ברחבה. המנהל בית הספר מזמין את נטלי וכולם מוחאים לה כפיים. נטלי הולכת לבמה ואני מוחא כפיים עם מבט מאושר. טיילור ליידי פולטת "ואי איך זכית בה", ואני בחזרה אומר "היא זכתה בי ובחבילה שלי" ציחקקנו. טיילור נשכה את השפתיים ואומרת לי באוזן "בוא נראה מה אתה שווה". הטקס בעיצומו ואני רואה שזה זמן טוב להיעלם, אמרתי לטיילור "בואי לאחת הכיתות ואני אראה לך הכל". אנחנו מתקדמים לכיוון הכיתות ורואים כיתה עם דלת פתוחה ופשוט נכנסו מהר מבלי שיבחינו. אני נעמד מול טיילור והיא מביטה בי תוך כדי שהיא מתכופפת, מורידה לי המכנס והתחתונים ועם מבט חנוק אומרת "פאק עכשיו אני מבינה למה הרוכסן נפתח". פרט חשוב על עצמי זה שיש לי זין יחסית גדול מעל הממוצע עם 16 ס''מ. טיילור החלה למצוץ את לי הזין ולדחוף אותו עמוק לתוך הגרון. היא תפסה את הביצים בעדינות ולא האמנתי שהיא הצליחה לדחוף כמעט את כולו לתוך הפה. הזין שלי עמד בזקפה מלאה, הרמתי את טיילור על השולחן בצד הכיתה, הורדתי לה את החוטיני הלבן למרות שהייתה עם השמלה והתחלתי להכניס אותו בעדינות לתוך הכוס שלה. זה היה פשוט מדהים. הקצב עלה והגניחות שלה במבטא האמריקאי שלה פשוט ריסקו אותי על אחת כמה וכמה שאנחנו נמצאים בכיתה שבה היא מלמדת ביום יום כ30 תלמידים. היא עצרה אותי, תפסה אותי בחוזקה וזרקה אותי על הרצפה. זה קצת כאב אבל תוך 4 שניות היא קפצה עליי והחזירה את הזין בחזרה לתוך הכוס שלה. היא החלה לרכוב עלי בקצב מטורף, ולפתע הגניחות עלו והיא משכה את הידיים שלי לכיוון החזה שלה, תפסתי את הציצי שלה כמו תינוק ביום הראשון שיונק משדיים של אימו. ופשוט התענגתי על הרגע הזה. היא משכה אותי לכיוון החזה שלה, ולחשה לי באוזן "אני גומרת". באותו רגע המשכתי לדפוק אותה עוד יותר חזק עד שגמרנו ביחד. לא האמנתי שככה הטקס בבית ספר הראה. היא קמה וסידרה את עצמה ואני בראש עדיין לא יודע איך להכיל את מה שקרה כאן בכיתה. לפני שאנחנו יוצאים, טיילור תופסת לי את הזין שוב ואומרת "בוא נראה אם אתה יודע לשמור על סודות כמו שאמרת היום בשיחה". יצאנו מהכיתה מחוייכים וחזרנו מהר לקהל מבלי שמישהו חשד.

לעוד סיפורים מוזמנים להיכנס ולקרוא עוד סיפורי סקס

השארת תגובה