Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מאמנת כושר מהאגדות

הייתי במצב הנפשי הכי גרוע בחיי. חברה שלי זרקה אותי אחרי שנתיים וחצי וגם גיליתי שהיא בגדה בי במשך חצי שנה עם המפקד שלה מהצבא. נכנסתי לדיכאון כבד ובקושי אכלתי או שתיתי. הייתי אבוד וחסר אונים. אך היה איזה בוקר אחד שהצלחתי לאגור כוחות ולהניע את עצמי לאימון בחדר כושר, שם הכרתי את נוי המתאמנת שהייתה החלום הרטוב של כל המתאמנים.

מדיכאון להתאהבות

הגעתי לחדר כושר, עצוב ומדוכא על החיים שלי. עם לב שבור ובלי אמונה שיהיה ניתן לרפא אותם בשום צורה.

 הגעתי למתחם של המשקולות החופשיות, התיישבתי על הספסל והתחלתי לבצע תרגילים של יד קדמית.

לפתע עוברת מולי בחורה שכמעט גרמה לי להפיל את המשקולות על הרגליים שלי.

היא הייתה גבוהה, יפייפיה עם גומות חן, עיניים ירוקות בהירות, חטובה ביותר (רואים שהיא מתאמנת רצינית), שיער שטני אסוף, ,תחת מעוצב מושלם ולבשה טייץ' ורוד מטריף.

חן קלטה שאני בוהה בה בצורה סוטה ומוגזמת וחייכה אליי בצניעות ובחמידות, אך לא היה לי את האומץ לגשת אליה ולהתחיל שיחה.

חזרתי הביתה בזמן שהדופק שלי על 2000, מדהים איך בין רגע הצלחתי לצאת מהדיכאון ולהפסיק לחשוב על האקסית שבגדה בי. 

כל הלילה חשבתי על המתאמנת במכון כושר ולא הצלחתי לישון בלילה.

מהתאהבות לאובססיה

במשך חודש הייתי סופר חדור מטרה. כל יום קמתי ונסעתי לחדר כושר במטרה למצוא את המתאמנת היפייפיה ולגשת אליה סוף סוף. אך לצערי היא לא הייתה שם.

כל יום הייתי מביא ביד על המתאמנת, לו רק הייתי יודע מה השם שלה, אבל לא היה לי שום פרט מידע עליה.

בזמן שהייתי מאונן עליה, רק דמיינתי את הדברים שהייתי עושה לה אם היא הייתה שלי.

הייתי הופך אותה למלכת העולם, הייתי מדמיין את עצמי יורד לה במשך 3 שעות ברציפות, נותן לה לשבת לי על הפנים עד שאני נחנק למוות, מלקק לה את הכפות רגליים ועושה כל מה שהיא רק מבקשת.

הייתי מוכן להיות העבד שלה. שכל היום רק תצליף בי חזק עם שוט ומחבט, שתחנוק אותי למוות עם הפות והדגדגן שלה, שתכריח אותי לנקות לה את הדירה ולבשל לה כל היום, רק שהיא תהיה מאושרת ומעונגת.

הפטנזיות הופכות למציאות

הגעתי לחדר כושר ב11 בבוקר, התחלתי את האימון הרגיל ומהשעמם שלי וכמובן התחלתי לבצע סריקה מלאה של החדר כושר בתקווה שאולי סוף סוף אמצא את המתאמנת שאני מאוהב בה כבר חודש בלי שאני אפילו יודע איך קוראים לה.

הגעתי לתרגיל הבנצ'פרס, שמתי את הטבעות משקל על המוט והתחלתי לבצע דחיקות. 

באותו יום התחשק לי להתנסות במשקלים חדשים ומאתגרים יותר אז הכנסתי משקל כפול ממה שאני מרים בדרך כלל. בשני הסטים הראשונים הצלחתי להתמודד עם המשקל בלי בעיות אך באמצע הסט שלישי אני קולט שאני לא מצליח להרים את המוט. נכנסתי ללחץ וחששתי שהמוט ייפול על החזה שלי.

לפתע אני קולט שמלאכית נעמדת מאחורי ועוזרת לי להרים את המוט, זאת הייתה המתאמנת שהתחילה גם להיות מאמנת בחדר כושר.

לקח לי כמה רגעים לעכל את הסיטואציה, הרגשתי זרמים בכל הגוף ולא האמנתי שהיא גם הגיעה במיוחד אליי וגם התחילה לעבוד בחדר כושר. זה אומר שאני אוכל עכשיו לראות אותה הרבה יותר.

"את מי אתה מנסה להרשים עם המשקלים האלה שאתה מרים?"

גימגמתי והשפלתי מבט, איזה מביך אני.

"איך קוראים לך? אני נוי ואני מאמנת חדשה פה"

"קוראים לי ניצן האמת שאני מנסה להרשים אותך אבל אני יותר מביך את עצמי מאשר מרשים"

נוי צחקה בקול רם ואמרה שהיא רגילה לזה שמתאמנים מנסים להרשים אותה אבל לא מצליחים כל כך.

המשכנו לדבר בסתמיות אבל עם הרבה הומור וזרקתי לה שאני בתקופה קשה כי אקסית שלי זרקה אותי וגם בגדה בי. היה בינינו חיבור טוב מבחינת השיח, היא הייתה אינטיליגנטית ואשת שיחה מאוד נעימה וקלילה. היא אמרה לי שהיא לפני ימים בודדים ביטלה את החתונה עם האקס שלה כי היא תפסה אותו בוגד בה עם קולגה שלו מהעבודה.

ביקשתי מנוי את המספר טלפון שלה והזמנתי אותה לצאת לדרינק באותו הערב, היא אמרה לי שהיא פחות בשלה לקשר רציני בתקופה הזאת אבל שתשמח להפגש סתם בשביל בכיף.

 

הדייט הכי טוב שהיה לי בחיים

שלחתי לנוי הודעה ואמרתי לה להיות מוכנה ב20:00 ושאני לוקח אותה לבר יינות שווה בהרצליה. היא אמרה שהיא יכולה רק ב20:30 כי היא צריכה קצת יותר זמן להתארגן ושלחה את ההודעה מלווה באימוג'י קורץ.

הגעתי לבניין שלה, חיכיתי כמה דק' בודדות והיא יצאה מהבניין ונכנסה אליי לרכב.

היא הייתה הבחורה הכי יפה וסקסית בעולם, היה לה ריח של בושם חושני מטריף שגרם לזין שלי לעמוד תוך מאית השנייה. היא לבשה שמלה לבנה והביאה לי נשיקה על הלחי כשהיא נכנסה לרכב.

שאלתי אותה ישר למה היא הייתה צריכה עוד זמן כדי להתארגן והיא אמרה שהיא הכינה לי הפתעה ושאני מאוד אשמח לקבל אותה. צחקתי ואמרתי לה שכדאי לה שההפתעה תהיה שווה את זה. היא המשיכה לספר לי על האקס שלה שבגד בה ושהיא שמחה שהם לא התחתנו כי היה להם סקס בינוני ומשעמם. שאלתי אותה מה היא הייתה רוצה לעשות כדי שהסקס לא יהיה משעמם. היא צחקה ואמרה לי שאני בקרוב מאוד אקבל תשובה לשאלה.

הגענו לבר יינות בהרצליה והזמנו בקבוק יין אדום איטלקי. המשכנו לדבר על סקס ואמרתי לה שאני אוהב בחורות עם בטחון עצמי גבוה שלא מתביישות במיניות שלהן. 

לפתע היא שולפת שלט קטן ומוזר ושמה אותו על השולחן. 

"השלט  הזה שולט על ויברטור קטן שנמצא בתוך הכוס שלי והדגדגן שלי, יש לך פה כפתורים ששולטים על העוצמה של הרטט ואפילו קיימות כמה פונקציות שונות של עונג, אני מקווה שתדע להשתמש בו כראוי"

הייתי בהלם, לא הבנתי מה היא רוצה ממני אבל זרמתי עם הסיטואציה. הסתכלתי על השלט ונגעתי בכל מיני כפתורים שהשפיעו ישירות על נוי, היא התחילה לעצום עיניים ולגנוח בשקט מאוד עד שעצרתי את הויברציות והיא גם הפסיקה את הגניחות שלה.

"תפתיע אותי"

ניסינו להמשיך את הדייט כרגיל אבל ידעתי בידיוק מתי להפעיל את הויברטור כדי לחרמן אותה ולגרום לה להשתגע באמצע הבר יינות. היא הזמינה חשבון ועברתי לשבת צמוד יותר אליה. הכנסתי את היד שלי לתחתונים שלה והוצאתי את הויברטור, אמרתי לה שהאצבעות שלי יותר טובות מכל ויברטור אחר שיהיה לה.

יצאנו מהבר מתנשקים בתשוקה מטורפת ונכנסו לרכב.

היא התחילה למשש לי את הזין ושהיא מתה כבר שאגמור לה בפה. אמרתי לה שאני יותר מצפה שהיא תישב לי על הפנים. 

עלינו לדירה שלה בהרצליה שהיא הייתה גרה עם הארוס שלה והיא מתה כבר שסוף סוף מישהו יזיין אותה כמו שצריך על המיטה שלהם.

הפשטתי לה את הבגדים והתחלתי ללק לה את הפות הרטוב שלה. ירדתי לה במשך 40 דק' בזמן שאני דוחף לה אצבעות על הנקודת הג'י עד שהיא פשוט השפריצה בטירוף על כל הפרצוף שלי.

היא צרחה את השם שלי כל כך חזק עד שכל השכנים סביבה יכלו להבין שהיא והאקס שלה כבר לא ביחד. היא סימנה לי לעבור לשכיבה על הגב והתיישבה על הפנים שלי והחלה להניע את הראש שלה לכיוון הזין שלי והתחלנו לבצע את תנוחת 69 המפורסמת וגמרתי לה בפה אחרי 5 דקות מטורפות של מציצה אלוהית.

הייתי צריך כמה רגעים של הפסקה כדי להבין שאני מגשים את הפטנזיות הכי פרועות שהיו לי בחודש האחרון, פתאום קלטתי שעד לא מזמן הייתי בדיכאון כבד ופתאום אני הבן אדם הכי מאושר בעולם.

היא אמרה לי שאין לה זמן להפסקות ושאני צריך להתאפס על עצמי דחוף, היא רוצה שמישהו ידפוק אותה חזק וישבור לה את כל העצמות.

היא עברה לתנוחת דוגי והתחלתי לחדור אליה באיטיות מפוקחת ולאט לאט להגביר את הקצב. היא המשיכה לרדת עליי ואמרה לי שאני איטי ושהיא רוצה מהר וחזק יותר, לא יכולתי לסרב והתחלתי להגביר עוד יותר את הקצב ואת עוצמת החדירה תוך כדי שאני מפליק לה בשיא העוצמה בתחת. הגוף שלה היה כל כך אלוהי והאישיות שלה הייתה כובשת ומטריפה.

גמרתי בתוכה והיא אמרה לי שוב שהיא מאוד תתאכזב אם אני אצטרך לקחת הפסקה.

אמרתי לה שהיא צודקת ושמגיע לה יחס של מלכה אמיתית. 

אחרי 3 שעות של סקס מהסרטים נרדמנו אחד על השנייה והתעוררתי בבוקר עם הזין שלי בתוך הפה שלה. 

נוי ואני המשכנו להיות יזיזים ולאחר שנתיים החלטנו שאנחנו רוצים לקחת את הקשר ברצינות.

היום אנחנו נשואים באושר עם 2 ילדים בריאים ויפים.

 

 

השארת תגובה