Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אם כל הפנטזיות

הקדמה

דנה היא ארוסתי בשנה האחרונה, ואת שיר אני מכיר מהגלגול הקודם שלי כרווק, תמיד שמרנו על קשר סביר אך כשהתחלתי לצאת עם דנה זה נפסק. שיר יצרה איתי קשר לפני כמה חודשים וביקשה שניפגש אחרי כל כך הרבה זמן שלא התראינו. שיר ואני נפגשנו לקפה, מקשקשים על החיים האישיים שלנו, כל אחד בתורו, עד שלפתע שיר עוצרת הכל וחותכת ישר ולעניין.

שיר: " מה אתה אומר על שלישיה עם ארוסתך? עוד לא פגשתי אותה ואני חושבת שאין דרך מעניינת יותר."

אני כמובן בשוק טוטאלי, לא מבין מאיפה זה בא, במיוחד כשלא התראינו או דיברנו מעל שנה. לי ולשיר יש היסטוריה לא קטנה של השתוללויות בעבר הרחוק. היא הזיון הכי טוב שהיה לי וכנראה יהיה לי בחיים, לכן תמיד יהיה בינינו את המתח המיני כל עוד נהיה אחד ליד השניה.

אני: " מה? מאיפה הבאת את זה עכשיו? את רצינית? נגיד ואני מסכים, דנה בחיים אבל בחיים לא תסכים לשלישיה, במיוחד כשהיא יודעת על העבר שלי ושלך"

שיר: " אני מבטיחה לך שאם תנסה ותשאל אתה תופתע לחיוב"

הלכתי הביתה אחרי הפגישה עם שיר וסיפרתי לדנה הכל. באופן מאוד מוזר ומחשיד, דנה הסכימה ברגע שהצעתי. אין לי מושג איך דבר כזה קרה, אבל זה קרה!

 

ארוחת הערב

כעבור כמה ימים קבענו להפגש לארוחת ערב במסעדה איטלקית שדנה בחרה, ושיר פגשה אותנו שם. כולנו היינו קצת מתוחים והייתה אווירה לחוצה מעט. אני הייתי מאוד לחוץ, לא ידעתי אם הבנות יתחברו ויאהבו אחת את השניה, במיוחד אחרי שדנה יודעת על העבר שלי ושל שיר. יכולתי להרגיש את מבטי הקנאה של אנשים אחרים במסעדה שכנראה הבינו איכשהו את הסיטואציה. הארוחה זרמה שתינו המון יין, הרמנו צייסרים, והמשכנו למלון שהזמנו מראש. בדרך לחדר, עצרנו למטה בבר של המלון לדפוק עוד כמה צייסרים של וויסקי לפני שמתחיל הלילה.

 

שואו טיים

כשהגענו לחדר, הבנות הלכו לשירותים להתכונן ואני בינתיים התפשטתי ועליתי עירום על המיטה. הבנות יצאו מהשירותים לבושות בבייבי דולס סקסיים, האחת בשחור והשניה בורוד. דנה מתקרבת אליי ומנשקת אותי בצוואר בזמן ששיר תופסת את הזין שלי שכבר עומד זקוף כמו דגל בראש התורן. פתאום דנה מוציאה את האזיקים וכיסוי העיניים, ואוזקת את הידיים שלי מעליי, ומכסה את העיניים שלי.

שואו טיים! מישהי מתעסקת עם הזין שלי ואין לי מושג מי, אני כל כך מסטול וכל כך נהנה שלא איכפת לי שאני עם כיסוי עיניים. אני מרגיש שד אחד בתוך הפה שלי, חולב אותו בעדינות בזמן שמישהי אחרת מתחילה למצוץ לי את הזין. לפי ההרגשה, יכולתי להשבע שזו דנה שמדליקה אותי עם הציצי שלה, כי הם היו גדולים יותר משל שיר. לפתע אחת הבנות מניחה קונדום על הזין שלי, שיר מתיישבת לי על הפנים עם הפות שלה, ודנה מתיישבת על הזין שלי ומתחילה לרכב.

"את כל כך טעימה" אמרתי לשיר כשהתיישבה עם הפות שלה על הפנים שלי.

ניסיתי להיות עדין, ללטף את הדגדגן שלה רק עם השפתיים שלי והלשון. ואז דנה התחילה לדפוק אותי חזק כל כך, כאילו היא רוכבת על סוס מירוץ, הייתי חייב להשתמש בידיים כדי להיות מסוגל להחזיק מעמד. שיר פתחה לי את האזיקים ושחררה לי את הידיים. השתמשתי ביד אחת כדי לתפוס את השדיים של שיר וביד השניה את התחת של דנה שרוכבת עליי.

 

 

החלפת תפקידים

לפתע דנה צועקת : "החלפת תפקידים".

מי אני שאתלונן כמובן? עדיין עם עיניים מכוסות, מרגיש את שיר מורידה את הקונדום ושמה עליי אחד חדש, בו זמנית דנה מתיישבת על הפנים שלי עם הפות העסיסי שלה. שיר מתחילה לרכב עליי בקצב יותר חזק ומהיר מדנה. ידעתי ששיר רטובה בטירוף אחרי שישבה עליי וקיבלה חצי אורגזמה מהליקוקים שלי. דנה התחילה לדחוף את הפות שלה על הפה שלי קדימה ואחורה והלשון שלי ניסתה לעמוד בקצב.

הרמתי את היד ותפסתי את הגרון של דנה וביד השניה מפליק לשיר בתחת. שיר מזיזה את הפות שלה במעגלים סביב הזין שלי ועומדת לגמור, דנה נעה קדימה ואחורה ושופכת מנוע על הפרצוף שלי. שתיהן גומרות ברטיבות מוגזמת, ומסירות את כיסוי העיניים שלי. אני מסתכל עליהן, והן עליי. כולנו אחרי אורגזמות מטורפות וערב מטורלל. הייתי חייב להכניס קצת הומור ועל הדרך לבשר על הפעם הבאה אז שאלתי "מה הלאה?"

הן מסתכלות עליי ועונות : "בפעם הבאה אנחנו אזוקות עם כיסוי עיניים ואתה תצטרך לענג את שתינו, תוכל לעמוד במשימה?"

אני עונה להן : "השולחן במסעדה כבר שוריין לסופש הבא"

התלבשנו, נפרדנו בנשיקה משולשת, והמון המון ציפייה לפעם הבאה.

השארת תגובה