Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אורגיה מצולמת

רקע:

קוראים לי דיאנה (שם בדוי), בת 24 ממש קצת לפני לימודים ובתקופה האחרונה אני מחפשת כל מיני דרכים להכנסות נוספות. אני רווקה ודיי הוללת בתקופה האחרונה, מסתובבת בכל האפליקציות ומחפשת גברים מעניינים שיעבירו לי את הזמן. את האמת שרק בזמן האחרון התחלתי להיפתח לכל האפליקציות שיש בשוק. בממוצע פעם בשבוע אני פוגשת באזור ה3 גברים, כאשר מתוכם אני בדרך כלל שוכבת עם אחד.

למה אחד כשאפשר שניים?

בחודש האחרון הכרתי שני גברים שלא יוצאים לי מהראש, שניהם גברים שבנויים לתלפיות, כל אחד באזור ה1.80, חטובים, אחד מטפס והשני מאמן קרוספיט. הם גרמו לי לעזוב את האפליקציות ונוצר מצב שאני שוכבת עם שניהם לסירוגין; יום ראשון עם ירון (מאמן הקרוספיט) ויום שני עם ליאל (המטפס) וככה כל השבוע. בסה"כ חייה את החיים הטובים, ביום יום אני מלצרית במסעדת יוקרה בתל אביב ובזמן הפנוי שלי אני בדרך כלל עושה יוגה ורצה.

ערב אחד ישבתי עם כמה חברות שגם הן סוג של מחפשות את עצמן, הן סיפרו לי על אתר מגניב בשם CHATURBATE (מצלמות סקס) שבו אני יכולה להשתמש במצלמה של הפלאפון / מחשב שלי ולצלם את עצמי עושה סקס / מאוננת ולקבל על זה לא מעט כסף. אפשר לומר בלשון המעטה שאני לא בנאדם שמתבייש לחשוף את הגוף. יש לי גוף דיי יפה, 1.65, טוסיק שעובד שעות נוספות במכון וחזה שהגדלתי קצת אחרי הצבא אז ככה שהכל טוב.

הכנסה נוספת:

ערב חמישי החלטתי לפתוח חשבון, להפעיל מצלמה ולראות מה באמת אפשר להרוויח מהאתר הזה. נכנסתי לאווירה, פתחתי את מצלמת המחשב שלי והוצאתי את הוויברטור היונק שלי, כשהפעלתי את המצלמה התחלתי לקבל התראות על אנשים חדשים שצופים בי, כל כמה דקות רמת החשיפה עלתה רמה, היה נראה כאילו אנשים מפיצים אותי בטלגרם ומביאים עוד ועוד חברים. הגעתי כבר לאזור ה1000 צופים שצופים בי "בפרימיירה" שלי. נכנסתי למוד זונה שלי, היתה לי שמלה צמודה ועקבים שחורים, הורדתי את לאט לאט את השמלה שלי ונשארתי עם הסט לאנג'רי שלי והעקבים השחורים. תוך כדי שאני עושה את זה אני רואה שבצ'אט יש מלא הודעות של אנשים שמבקשים ממני להוריד את התחתונים ולאונן. הורדתי פריט פריט בצורה איטית; באיזשהו מקום אני התחרמנתי כבר מעצמי, ממש נכנסתי למוד. הגעתי למצב שאני עירומה לגמרי מול המסך, רטובה. התחלתי לאונן עם הוויברטור שלי בכל מיני תנוחות. התחלתי בעמידה כפופה, עברתי לדוגי (לבקשת הצופים), הרמתי רגליים, כל כמה דקות החלפתי תנוחה. זה היה ממש כיף ונמשך בערך כ20 דקות של גניחות בחדר שלי עד שגמרתי. ראיתי במסך מלא אנשים מאוננים ושמחים והרגשתי שאפשר לעשות כאן לא מעט כסף.

טובים השניים מהאחד:

אחרי שסגרתי את המצלמה, התכוננתי למיטה ומצאתי את עצמי ערה כל הלילה במחשבה איך אפשר למנף את הפלטפורמה הזו. חשבתי להציע לירון וליאל לעשות גוד טיים לילה שלם מול המצלמה ונתחלק ברווחים. יש אפשרות באתר לקבל אתגרים מהצופים ואם אנחנו עומדים באתגרים אז הם משלמים לנו אקסטרה כסף. הזמנתי את שניהם אליי ערב אחד ודיברנו על הדברים, שניהם היו קצת ביישנים אבל אחרי כמה כוסות יין ושאחטות הרגשתי שהם קצת נפתחים. מצאתי את עצמי יושבת על ירון ומתנשקת איתו תוך כדי שהוא מכניס לי ידיים ואחרי כמה דקות עברתי לליאל והתחלתי קצת להביא לו ביד. הערב נגמר בזה שאני על הברכיים מוצצת לשניהם אחד אחרי השני עד ששניהם גמרו לי בפה ועל הגוף.

קבענו שנעשה את המפגש עם המצלמה ביום חמישי, דאגתי שזה יהיה ערב שקט בדירה שלי, הבאתי אלכוהול ואפילו השגתי קצת קוקאין מחברים. קבענו להפגש יחסית מוקדם, לחמם את הערב ורק בשעות הלילה לפתוח את המצלמה ולהתחיל את "האירוע".

אורגיה מצולמת:

אז ליאל וירון הגיעו יחד, היה נראה שהם כבר דיי התחברו שזה חשוב. התחלנו להרים קצת שוטים של ערק, פה ושם הגנבנו נשיקה צרפתית פעם עם ירון פעם עם ליאל. היה לי חשש קטן שבמהלך הלייב יאתגרו את ליאל וירון לעשות משהו יחד. זה יכול להיות ממש מביך. הערב התקדם, שתינו כבר מספיק ובשביל להתעורר כמה דקות לפני הלייב עשינו כל אחד כמה שורות כדי להגיע רעננים ללייב.

הדלקנו את המחשב והמצלמה, הפעם היו כבר כמה אלפים של צופים. זה היה ממש מביך בהתחלה מצד אחד אבל מצד שני ממש מרגש. ירון וליאל התרגשו היה אפשר לראות את זה בקלות אבל זה לא עצר מהם לתת בראש. הצופים ביקשו שנתחיל להתחרמן וכך היה. התחלתי להתנשק עם ליאל נשיקה ממש רטובה, תוך כדי ירון השכיב אותי על המיטה עם הרגליים בחוץ. ברגע ששכבתי הוא התחיל לשאוב לי את הכוס עם הפה שלו, מהצד השני ליאל נישק אותי תוך כדי שאני גונחת לו בפה. כעבור כמה דקות של ירידה, ליאל הוציא את הזין שלו כשאני שוכבת ושם לי בפה. הסיטואציה הייתה – ירון שואב לי את הכוס וליאל מזיין לי את הפה תוך כדי שאני גונחת. באיזשהו שלב ביקשו הצופים שליאל יזיין אותי בדוגי וירון יכניס את הזין שלו לפה שלי תוך כדי שאני חוטפת. סיכמנו לפני שכל מה שיבקשו כל עוד זה לא עובר את הגבול – אנחנו עושים; וכך היה. ליאל ישר נכנס למצב מאחורי, היינו בזווית שהיה אפשר לראות הכל. ליאל התחיל לזיין אותי בדוגי וירון על הברכיים מכניס את הזין שלו לפה שלי. החבטות של ליאל מאחורה עשו את העבודה ופשוט העיפו אותי על הזין של ירון. הסינרגיה הייתה אדירה וגם כולנו החזקנו שלא לגמור מהר מידי. תוך כדי האקט ליאל הוסיף את האצבע שלו ועכשיו בכלל עפו צרחות בבית כאילו מישהו נרצח, גם מזיינים אותי בכוס מאחורה, גם דוחפים לי אצבעות וגם אני מוצצת זין תוך כדי. כל הסיפור הזה היה פשוט מדהים.

הולכים על כל הקופה:

המשכנו להזדיין ובאיזשהו שלב קיבלנו המון התראות במחשב אז ניגשנו למחשב וראינו שהצופים מבקשים שירון ישכב על הגב, אני אשב לו על הפנים תוך כדי שהוא יורד לי ובמקביל ליאל יצטרך למצוץ את הזין של ירון.

ברגע שסיפרתי להם מה הצופים מבקשים שרר שקט בחדר לכמה שניות ואז ליאל אמר לירון "אם אין לך בעיה, אין לי שום בעיה למצוץ לך את הזין". ירון חייך ואמר "יאללה". התרגשתי כמו ילדה קטנה והבטחתי לליאל שאני אחכה לו עם הגמירה כדי שנוכל לגמור יחד. התחלנו את האקט, הרגיש כאילו עשינו את זה כבר כמה שנים טובות. ירון שכב על הגב עם זין זקוף כמו מגדל אייפל, התיישבתי עליו רטובה כמו אחרי סופת גשמים, ליאל ירד על הברכיים והתחלנו את המין אוראלי הכי מחרמן שראיתי בחיים שלי. ליאל מצץ את הזין של ירון כאילו הוא מוצץ זין מלידה, עם לשון, עם אשכים, עם הכל ואני מהצד מרגישה את הלשון של ירון מתחפרת לי בתוך הכוס, עושה את כל המאמצים שבעולם לא להשפריץ את השפריץ הכי חזק שיצא לי בחיים. היה נראה שירון מתקרב לקראת גמירה, סימנתי לו עם העיניים "לך על זה". ליאל התחיל לעבוד חזק עם הלשון על הזין של ירון וירון התחיל לצעוק כמו מטורף. הוא ניסה לעצור את הצרחה כי הוא הבין שזה קורה בגלל מציצה של גבר אבל בסוף הוא נפתח. ליאל לקח את כל הזרע לפה שלו עד הטיפה האחרונה. זה היה פשוט מראה מלבב. ליאל רץ לשירותים לירוק את הזרע וחזר לזיין אותי. שנינו כבר ייגענו לרגע שנוכל לגמור אחרי ערב כזה ארוך.

בשלב הזה כבר לא שמנו לב שאנחנו מצולמים – רק רצינו לגמור כי היינו חרמנים ברמה שלא ניתן לתאר. ליאל ישב על קצה המיטה ואני עליתי עליו, התחלתי לרכב עליו כאילו אני על סוס, הרעשים שהיו בחדר היו פשוט עולמיים, גם אני וגם ליאל גונחים לשמיים, ירון מהצד משפשף לי את הכוס תוך כדי שליאל חודר לי ואפשר לשמוע את הרטיבות של כולנו עד לקצה השני של המדינה. זהו, הגיע הרגע שנינו כבר הגענו לקצה, הרגשתי מגורת ברמת שיא, גם האצבעות של ירון וגם הזין של ליאל, התכנסנו כולנו לגמירה משולבת עד שהרגשתי שפריץ רותח של ליאל בתוך הגוף שלי מה שגרם גם לי להשפריץ על שניהם את כל המיץ שנאגר לי לאורך כל הערב הזה.

שלושתנו סיימנו רטובים כמו אחרי אימון של כמה שעות. נכנסנו יחד להתקלח מרוצים ושמחים, עם כמה אלפי שקלים טובים וקהל מאוד מרוצה. ידענו שנמשיך לעשות את זה ומי יודע.. אולי נצרף עוד אנשים לתחביב הזה.

 

הסיפור עשה לכם את זה ובא לכם לקרוא יותר על עולם מצלמות הסקס? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המאמר האחרון שכתבנו על המדריך לאורגיה המושלמת - לחצו כאן.

התחרמנתם ובא לך לקרוא קצת על איך לגרום לאישה לגמור בצורה הכי טובה? לחצו כאן

בא לכם ללמוד קצת על כל מיני תנוחות שהרחבנו עליהם? לחצו כאן

השארת תגובה