Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

המלגזן שהעמיס אותי - פרק א'

קוראים לי נועה ואני בת 28 מהמרכז, עד לפני שבועיים הייתי מאורסת לדניאל אבל ביטלנו את החתונה כי הרגשתי שמגיע לי משהו יותר טוב. סקס יותר טוב. ובעיקר זין גדול יותר משל דניאל. לא יכולתי לקבל את העובדה שאני מתחתנת עם גבר שיספק לי סקס בינוני עד סוף חיי.

הסקס איתו היה בינוני להחריד! הוא רוב הזמן לא היה חרמן בכלל, הייתי צריכה בכוח לאנוס אותו כדי שישכב איתי. כשהיינו שוכבים אני הייתי חיית טרף במיטה - מוצצת ובולעת כמו כוכבת פורנו, רוכבת באגרסיביות ובקצב מטורף ובעיקר יוזמת סקס כל יום! דניאל לעומתי, היה מעדיף לראות נטפליקס וללכת לישון ב22 בלי סקס, גם כשהיינו שוכבים הוא בקושי היה זז, במקרה הטוב עולה עליי למיסיונרי וגומר אחרי 10 שניות עלובות. ולגבי סקס אוראלי? הוא ירד לי 3 פעמים כל 4 השנים שהיינו ביחד. מביך.

למרות הסקס הגרוע, הפרידה הייתה עדיין לא קלה אבל לשמחתי התחלתי עבודה חדשה ממש באותה תקופה והיא עזרה לי לנקות את הראש מהפרידה מדניאל. האמת שההתחלה של העבודה החדשה מאוד ריגשה אותי כי זאת "עבודה של מבוגרים" ראשונה וכל המחשבות שלי היו סביב העבודה החדשה. איך יקבלו אותי בעבודה? האם אני אהנה מהעבודה? האם אצליח להתקדם בעבודה? וכמובן הכי חשוב - האם יש חתיכים בעבודה?

בעבר הייתי בחורה מאוד שובבה וחולת סטוצים עד שהכרתי את דניאל ואז בגדול חיי המין שלי קיבלו DOWNGRADE משמעותי.

 

היום הראשון בעבודה החדשה


קמתי מוקדם בבוקר, התלבשתי כמו גברת קלאסית, התאפרתי, עליתי לרכב והתחלתי לנסוע לכיוון המפעל. חניתי את הרכב ונכנסתי למשרדים, הקולגות החדשים קיבלו אותי בזרועות פתוחות והצמידו לי חברה לצוות בשם נופר שתעשה לי סיור במפעל כדי להבין ולהכיר את מחלקות הייצור השונות. 

השאלה הראשונה שלי לנופר הייתה האם יש חתיכים רווקים במשרד. היא נקרעה מצחוק ואמרה שיש בחור בשם משה שהוא המלגזן הראשי של המחסן. היא סיפרה על משה שיש עליו סיפורים שהוא שכב עם יותר מ200 נשים בחברה. 

שאלתי אותה אם היא שכבה איתו באופן אישי והיא אמרה שכן ושהוא היה הסקס הכי מטורף שהיה לה בחיים.

הייתי חייבת להכיר את משה המלגזן

התחלנו את הסיור ברחבי המפעל עד שנופר הכינה אותי מראש - "אנחנו מתקרבות למחסן של משה המלגזן, תהיי מוכנה".

כשהגענו למחסן המדובר לא היה ניתן לפספס את משה.

גבר גבר של פעם, שרירי כזה שהורידים שלו עוד רגע מתפוצצים, יפה תואר כמו בראד פיט, עיניים ירוקות, שיער חום וזיפים סקסיים שרק אפשר לדמיין את השפשוף שלהם על הפות.

משה קלט אותי ונופר, נופף לנו לשלום וצעק לנופר: "מה קורה נסיכה? הרבה זמן שלא התראינו"

נופר ענתה לו: "משה אתה יודע ומבין למה אני משתדלת לא להגיע למחסן שלך בתדירות גבוהה.. לא צריך להסביר לך. בכל מקרה - תכיר את נועה העובדת החדשה בצוות שלי."

"משה: "היי נועה אני משה המלגזן המפורסם

קפאתי במקום ולא ידעתי איך להגיב, ברגע שהוא ציין את שמי, התחלתי להרטיב ולדמיין איך משה מעמיס אותי על המלגזה שלו.

הוא קלט שאני מסתכלת עליו במבט סוטה וניצל את המומנטום כדי לחייך אלי ולשלוח לי קריצה. 

הסקס המטורף על הנדנדה

חזרתי לדירה שלי ביבנה לאחר יום ארוך בעבודה שכלל הכרות עם מיליון אנשים חדשים, מערכות, תוכנות, נהלי חברה וכמובן את משה המלגזן. כשנופר אמרה לי שמשה העמיס יותר 200 נשים שעובדות בחברה, בהתחלה חשבתי שהיא מגזימה אבל אחרי שראיתי במה מדובר, לא הפסקתי לדמיין את הסקס שלנו במחסן. 

למחרת הגעתי למשרד ונפגשתי עם נופר להמשך החפיפה בתפקיד שלי. נופר דיברה ודיברה אבל אני לא הצלחתי להתרכז וכל מה שהעסיק אותי זה משה. נופר קלטה שמשהו עובר עליי ושאלה אם אני לא מרוכזת וצריכה קפה. 

אמרתי לה שאני צריכה את הזין של משה בפה שלי.

 נופר נקרעה מצחוק ואמרה שזה בידיוק מה שקורה לכל העובדות החדשות פה. פוגשות את משה והוא הדבר היחיד שמעסיק אותן. נופר אמרה שכל מה שצריך לעשות זה להגיע למחסן שלו ומשם הכל כבר יזרום בצורה טבעית. אין אחת שמשה לא רוצה להעמיס, גם את המכוערות, שמנות ומבוגרות ביותר הוא מוכן להעמיס.

 הקשבתי לנופר והגעתי למחסן של משה בהפסקת צהריים, קיוויתי שהוא יהיה שם. הגעתי למחסן והוא בידיוק היה בכיוון לצאת ממנו אל החדר אוכל אבל הוא נעצר מולי, הביא לי חיבוק ושאל לשלומי. הוא אמר לחברים שלו שימשיכו לאכול צהריים ושהוא כבר מצטרף.

"כן נועה, איך אני יכול לעזור שהגעת עד לפה?"

באומץ ובביטחון מטורף ונועז, נישקתי אותו בפה והעניינים התחילו להחמם בטירוף ולחשתי לו באוזן שאני רוצה לאכול את הזין שלי לארוחת צהריים. המשכנו להתנשק בטירוף חושים ועברנו למשרד הממוזג שלו. נכנסנו למשרד ומשה אמר לי לעצום את העיניים ל20 שניות, הבטיח שאני אוהב את מה שאני אראה. 

אני פותחת את העיניים וקולטת שיש לו במשרד בעבודה נדנדת סקס ענקית! לא האמנתי שיש עוד בן אדם ביקום שהוא יותר סוטה וחרמן ממני! הייתי בשוק ובו זמנית התרגשתי כי תמיד רציתי לעשות סקס על נדנדת סקס והייתה לי פה הזדמנות זהב להגשים פנטזיה מינית אדירה. 

משה הפשיט אותי תוך כדי שאנחנו מתנשקים בתשוקתיות מוגזמת, הרים אותי והושיב אותי על הנדנדה סקס. הוא קשר לי את הידיים ואת הרגליים לרצועה המתאימה ובכך השאיר אותי עם רגליים פתוחות לחלוטין ותלויה על הנדנדה. משה ליקק לי את הפטמות תוך כדי שהוא נושך אותן עם ביסים קטנים ומחרמנים ולאט לאט מוריד את הראש ומתחיל לאכול לי את הכוס. ווואו כמה שהייתי רטובה בשלב הזה. הוא מצץ לי חזק את הדגדגן ובו זמנית דחף אצבעות ישירות אל נקודת הג'י. לא לקח הרבה זמן עד שהשפרצתי את נשמתי על הפרצוף שלו והיה נראה שהוא בכלל לא מתרגש מזה - הרגיש לי כאילו כל יום הוא גורם למישהי להשפריץ לו על הפנים. הוא המשיך לאכול אותי למטה עד שכבר לא יכולתי יותר והזזתי את הראש שלו מהכוס שלי. רק אם דניאל היה יודע לרדת לי כמו שמשה ירד לי.. סיכוי טוב שהייתי מתחתנת איתו.

למרות שמשה הבין שאני כבר לא יכולה להמשיך עם הקצב ירידה המטורף שלו - הוא ממש לא התכוון לעצור את האקט. הוא הוריד שלף את הזין הענק שלו, שיחרר את הידיים שלי מהנדנדה ודחף לי את הזין עמוק לתוך הגרון. מצצתי לו תוך כדי שאני משחקת לו עם הביצים וגרמתי לו לגמור לי בפה אחרי 3 דק' של עבודה. "את חיה אמיתית אה? לא חשבתי שילדה כמוך יודעת למצוץ ולבלוע ברמה הזאת" חייכתי אליו ואמרתי לו שיזיין אותי כבר.  

הוא שם קונדום בגודל אקסטרה לארג' והכניס את הזין שלו לכוס שלי. הוא התחיל את החדירה במהירות מטורפת ופמפם לי את הצורה תוך כדי שאני גונחת כמו כוכבת פורנו מפורסמת. היה לו זין עצום והפות שלי היה צר יחסית כי אני לא רגילה להחדיר בולבולים כאלה ענקיים אליי. הוא רק הגביר והגביר את הקצב עד שהוא גמר. היינו צריכים לקחת הפסקה קטנה.

משה שלף לנו שתי סיגריות והתחלנו לעשן את הסיגריה של אחרי. 

"אז השמועות עליך באמת נכונות משה? שכבת עם יותר מ200 נשים בחברה? אם כן זה בכלל לא מפתיע אותי כי אתה מכונת סקס"

משה צחק בקול רם ואמר לי שעוד לא ראיתי כלום ושתתכונן לדבר האמיתי.

 

סקס מטורף על המלגזה

למחרת הגעתי לעבודה מוקדם וישבתי עם נופר לכוס קפה. סיפרתי לה שנפגשתי עם משה המלגזן לפני הארוחת צהריים והוא שבר לי את הצורה על הנדנדת סקס במשרד שלו. נופר לא התרגשה ואמרה שזה מה שהוא תמיד עושה עם בנות חדשות בחברה ושהשלב הבא זה סקס על המלגזה במחסן שלו. לא הבנתי אותה ונזכרתי שהוא אמר לי שעדיין לא ראיתי את הדבר האמיתי. מעניין מה הבחור יעשה לי שם..

 המשך יבוא..

לקריאה של הסיפור המשך - המלגזן שהעמיס אותי פרק ב' - הקליקו כאן

השארת תגובה