Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

לזיין את אנג'לינה ואלה לי

חבורת ילדות

אחד הסיפורים ההזויים שעברתי בחיים ושרדתי כדי לספר!

אנחנו שלושה זוגות קרובים במעגל החברים, החלטנו באזור גילאי ה35-40 לשים את הילדים אצל ההורים ולנסוע לברלין לטייל קצת. כולנו באווירה מאוד פתוחה וכנה, מדברים המון על מין בינינו ועל דברים שאחרים בדרך כלל לא מדברים בצורה פתוחה. החלטנו שכשניסע לברלין לא נעשה טיול בנאלי וננסה קצת לפרוץ גבולות.

הטיול לברלין

שמענו שיש מקום מיוחד בברלין, שיש בו הופעות סקס ומשם הערב יכול להתפתח להרבה כיוונים. חשבנו על זה הבנים יחד ואמרנו שזה יכול להיות חוויה מעניינת. לקחנו כל אחד את האישה שלו ובדקנו האם זה מתאים – למרבה ההפתעה לא הייתה הסתייגות בקרב הנשים.

החלטנו לסגור מקומות מראש, שילמנו והיינו מוכנים להכל.

מסיבת פורנו לייב

נסענו ל4 ימים ושלושה לילות, עשינו את הדברים הבנאליים, ראינו מוזיאונים, אכלנו שטויות, הלכנו קצת למסיבות ובערב השני יצאנו למסיבה המדוברת. זה היה כמו אודיטוריום גדול עם שתי קומות, יש את הקומה העליונה ששילמנו עליה ויש את הקומה התחתונה שהיא הייתה בחינם. הקומה העליונה הייתה מלאה במסכים גדולים מסביב לקירות, במרכז הייתה במה עגולה גדולה שהייתה יכולה להסתובב 360 מעלות. גם למעלה וגם למטה היו מלצריות / מלצרים ששירתו אותנו – הרמה היתה גבוה. כשהגענו בהתחלה לא דיברנו יותר מידי, היה אפשר להרגיש את החששות באוויר מאחר וזאת הפעם הראשונה שהלכנו יחד או לבד למופע סקס חי. רוב האנשים למעלה בסופו של דבר או קיימו יחסי מין עם האדם שאיתו הם הלכו או פשוט אוננו אם הם הגיעו לבד. יצא לנו לצפות שם באחת האורגיות הגדולות ביותר שראינו אי פעם. זה היה מדהים.

כמה שורות של קוק ויאללה לעבודה

בקומה התחתונה היה איזור שלם שבו פשוט מזדיינים אחד עם השניה באופן פתוח ומאפשר. שקלנו יחד האם להכנס לאזור הזה ואחרי כמה דקות קיבלנו החלטה שאנחנו הולכים על זה אבל לא לפני שאנחנו מריצים יחד כמה שורות טובות של קוק. נכנסנו יחד לשירותים הענקיים של המקום, גם שם שמענו וראינו אנשים דופקים אחד את השניה בתאים. התקבצו כולנו בתא של הנכים הוצאנו את הטלפונים מהתיק והתחלנו להרביץ כל אחד כמה שורות טובות של חומר שקנינו באזור.

אחרי הקוק, כולנו הלכנו נחושים לכיוון הקומה התחתונה, פגשנו בכניסה לקומה איש ואישה שעבדו במקום, הם הסבירו לנו שזו ההזדמנות האחרונה לשנות את דעתנו לפני שנכנסים לחדר. כולנו הסכמנו להמשיך. הגבר הסביר לנו בצורה מאוד שכל אדם בחדר יכול לגעת באדם אחר. ושאם החליטו להזמין מישהו מאיתנו לעלות לבמה- חייבים לעלות. כשנכנסנו בחרנו שולחן באמצע הדרך, השתדלנו לא להיות קרובים מידי לבמה. מהר מאוד התחילו לזרום לשולחן בקבוקי יין. ראינו כל מה שקורה מסביבנו והעכבות התחילו להשתחרר. מה שמעניין הוא שאנחנו חבורה של אנשים דיי יפים, כל הבנות נראות אש והגברים גם. לא הייתי מתנגד לזיין את כל הנשים בחבורה ונראה לי שגם ההפך הוא הנכון. היו בעבר כל מיני עניינים בתוך החבורה הזאת עוד לפני שהתמסדנו והרגשנו שזו יכולה להיות אחלה הזדמנות להחזיר קצת את הזמן לאחור.

העניינים מתחילים להתחמם

כעבור כחצי שעה של יציאה מההלם, שיי, אחת הבנות רכנה ונישקה את עידו שהיה בצד אחד שלה, עידו מנגד התחיל קצת להכניס ידיים לחולצה שלה, הם היו פורצי הדרך הראשוניים והשמועות אומרות שלפני ששיי התחתנה עם מושיק היא הייתה חמה על עידו. הסיטואציה הכריחה אותנו להיות מאוד בוגרים וזה היה מדהים. בזמן ששיי הייתה עם עידו, מושיק התחיל למשש לאריאל אישתי את השדיים ולהתנשק איתה. זה העמיד לי את הזין בטירוף.

לי נשארה את אלה לי, אישתו של עידו, כמעט עשינו את זה פעם אחת בעבר, אבל בגלל שעידו הוא אחד החברים הכי טובים שלי אז לא עשינו את זה. העניינים ממש התחממו והיד שלי הייתה בתוך חזיית התחרה של אלה לי כשהפטמות שלה היו מוצקות בטירוף. חשוב להבין, באודיטוריום הגדול שאני מדבר עליו היו בערך 150 עד 200 אנשים.

"לסובב את האורגזמה"

כולם נגעו אחד בשניה, האורות נחלשו וארבעה גברים עלו על הבמה המרכזית. על הבמה גם היה קריין שאמר שהמשחק הראשון שלנו הוא "לסובב את האורגזמה". ארבעה גברים הסתובבו בין האורחים והיו צריכים לבחור בחורה ראשונה שתעלה לבמה ושתחווה אורגזמה מול כולם. הבחורה שהם בחרו הייתה אישתי אריאל, היה נראית שהיא קצת לחוצה אבל מצד שני גם מתרגשת.

צפינו בפה פעור כשהיא מחליקה את ידיה מתחת לחצאית ומשכה את החוטיני האדום שלה. זה היה סקסי בטירוף. אריאל עלתה על הבנה והתיישבה על כיסא שעליו מורכב זין משומן בגדול 16 ס"מ, לידה התיישבו עוד כמה בנות שבחרו מהקהל גם הן – על כסאות עם זין משומן.

הזין המשומן הוכנס לאט לכל אחת. היו בערך כ- 12 בנות שישבו מול הקהל עם זין לטקס מוכנס לתוכן. לאט לאט הבמה התחילה להסתובב כדי שנוכל לראות כל אחת מהבנות. תוך כדי הסיבובים הקריין סיפר לנו שעל השולחנות שבהן ישבו כל הבנות שעכשיו על הבמה – הושארו שלטי אורגזמה.

כל שלט עבד על אחד מהוויברטורים לפרק זמן של 10 שניות ואף אחד לא ידע איזה מהשלטים אחראי על איזה מהוויברטורים. הרעיון בסופו של דבר היה לגרום לבחורה שעל הכסא לגמור כמה שיותר מהר עם השלט. עד מהרה כל אחד מהשולחנות ניסה בטירוף לגרום לבחורה שלו לגמור על הכסא.

אני קיבלתי בחורה שווה בטירוף, נראה לי מקומית, דיי מהר הגניחות באמת הצטברו. כמה מהנשים ניסו כמו משוגעות לזיין את הזין שהיו בתוכן כדי לגרום לעצמן לגמור.

לזיין את אלה לי ואנג'לינה

היה נראה שהבאזז שאפשר לשמוע מהוויברטור גרמו לכולם להתעורר מינית. כעבור מספר דקות התחילו הגניחות הראשונות, אפשר היה לראות שכולן נהנות ובמיוחד אריאל שלי, שהיה נראה שהיא מתקרבת לקצה; אחרי שתי דקות שמעו אותה צורחת "גמרתי". היה כיף לראות אותה משתחררת אבל היה נראה שהיא יכולה לעשות עוד כמה סיבובים טובים.

אריאל חזרה לכסא מבסוטה, כולם היו בתוך האקט המיני, הרבה יותר חרמנים ממקודם. אריאל חזרה לידיו של מושיק, ואני לאלה לי, התחלתי לראות בזווית העין שהשולחן שלנו כבר מתחיל להתפשט, והזין שלי כבר הרקיע שחקים; פתאום אלה לי לחשה לי באוזן, "בא לי שנלך לבחורה שגרמת לה לגמור על הבמה ונציע לה זיון משותף". הופה. לזה לא צפיתי. לקחתי אותה וצעדנו יחד לצד השני של האודיטוריום, שנינו נרגשים, תחת השפעת קוק ומלא יין, ניגשנו אליה באנגלית והצענו לה באופן חינני לשבת איתה. היא הייתה עם כמה חברות וסיפרתי לה שאני זה שהייתי על השלט שלה. היא התרגשה ואמרה שזה היה יותר טוב מהדבר האמיתי! אחרי כמה צחוקים והשתחררות, הרגשתי שיש דינמיקה דיי טובה ביני, בין אלה לי ובין אנג'לינה. מפה לשם אלה לי התחילה להכניס לי ידיים למכנסיים ואנג'לינה לא היססה והתחילה להתנשק איתי. הרגשתי בעננים.

הורדתי לגמרי את הבגדים, הורדתי לאלה לי את העקבים ולאנג'לינה את כפכפי האצבע, הפשטתי את שתיהן יחד לגמרי, וזה היה אירוע שאין לי דרך לתאר אותו כמו שהוא אכן היה. אנג'לינה ירדה לי בין שני הרגליים והתחילה לשאוב לי את הביצים, אני התחלתי לאונן לאלה לי, הרגיש לי שכל מה שמעניין אותן זה לגרום לי לחוויה טובה וזה היה מדהים. הרמתי את אנג'לינה על הרגליים, סובבתי אותי והרכנתי אותה על השולחן והתחלתי לדפוק אותה בדוגי מול כולם, אלה לי ירדה לאנג'לינה תוך כדי שהיה מלקקת לה את הכוס, לי את הזין ותוך כדי דוחפת לי אצבעות לתחת. התחושה הייתה אדירה ואני לא רציתי לגמור כדי שזה לא יגמר.

אחרי שדפקתי את אנג'לינה וגרמתי לה לצרוח כאילו אונסים אותה, התיישבתי על הספה שהייתה ליד השולחן והודעתי לאלה לי שעכשיו תורה. אנג'לינה התיישבה לידנו על הברכיים והתחילה להתנשק עם אלה לי תוך כדי שאלה לי רוכבת עליי בישיבה. ליקקתי כל מה שזז, את הפטמות של אלה לי, את הפטמות של אנגלינה, שאבתי לשתיהן את הלשון והרגשתי שהגיע הזמן לגמור. ההתלבטות בתוך מי לגמור היתה קשה מנשוא אבל החלטתי ללכת על אנג'לינה (בכל זאת לא רואים דבר כמוה כל יום). אלה לי לקחה את זה בטוב, עמדנו כולנו על הרגליים וסובבתי את אנג'לינה על הקיר, חדרתי לה תוך כדי שאני בעמידה והיא כפופה, התחת שלה היה זקוף ושרירי וכבר היה אדום מרוב הפיצוצים שהיא חטפה ממני. לא היה נראה שזה מפריע לה.

התחלתי לפמפם כאשר אלה לי עומדת מול ומתנשקת איתה, תוך כדי ששנינו מזדיינים כל אחד מאיתנו לקח את יד ימין שלנו ואונן לאלה לי. האקט הזה לקח 3 דקות לא יותר וכבר היה אפשר לשמוע את שתיהן גונחות בסנכרון מושלם. הגניחות האלה היו הקיו שלי להשפריץ ליטר זרע לתוך הקונדום שלי. כשזה נגמר שלושתנו ישבנו וצחקנו, היה To good to be true אבל גם זה לפעמים קורה. אני ואלה לי חזרנו לשולחן החברים היה נראה שכבר כולם אחרי שמחים ומסופקים. כל אחד חזר לבת הזוג שלו עם חוויות לא מהעולם הזה.

רוצים לקרוא תוכן נוסף על אורגיות?

מוזמנים להכנס לקישור ולראות את המדריך החדש שכתבנו על אורגיות, או את המאמר החדש שכתבנו על מסיבות סקס.

רוצים לצפות באחרים עושים סקס מול המצלמות? כנסו לכאן ותהנו מצפייה של סקס בזמן אמת