Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

חוויה רטובה בחנות סקס

יום חם בעבודה

לעבוד בחנות סקס כשאת בחורה חרמנית באופי שלך זה לא דבר פשוט. נכנסים זוגות, גברים, נשים שמחפשים דברים מסויימים וזה לפעמים יכול לגרום לי ללכת לשירותים לאונן 3-4 פעמים ביום בשירותים של החנות כדי שלא אגיע למצב שאני עושה טעויות ומזדיינת עם כל מבקרי החנות.

בכל אופן, עוד יום בעבודה, זה היה בקיץ ומדובר ביום שהיה חם מהרגיל. הרגשתי עייפות וחסרת סבלנות. מחכה רק לחזור הביתה כדי להתקלח ולהוריד את כל החום מעליי.

אזיקים מיוחדים

התחלתי לאכול את ארוחת הצהריים שלי בחנות וגבר גבוהה, נראה קצת כמו החשפנים בסרטים, נכנס לתוך החנות וחיפש אזיקים מיוחדים. הוא הסתכל לי ישר בעיניים ואני קצת הייתי מהופנטת. הלכתי לחפש את הדגם שהוא רצה וחזרתי אליו עם כמה אופציות. בעודי מגיעה בחזרה לדלפק אני משתדלת לנשום עמוק כדי לא להפר את כללי החנות ולזיין אותו על הדלפק בחנות. הרגשתי שאם הוא יעשה איזשהו צעד אני לא אתנגד.

הראיתי לו את האזיקים והוא אמר לי שלא את זה הוא מחפש, הוא טען שהוא מחפש משהו קצת יותר קשוח וביקש שאלווה אותו לאזור האזיקים. הובלתי אותו לאזור ה BDSM בחנות ובעודי מובילה אותו הרגשתי שהוא מניח לי יד על הגב בעדינות. כל הגוף שלי הזדקר והפיטמות שלי התקשו אבל עדיין שמרתי על קור רוח.

לחרוג ממנהגי?

הוא מצא את שרצה והגיע לשלם בדלפק, הוא לא הוריד ממני את העיניים וזה היה קריפי ומחרמן ביחד. שקלתי אם לחרוג ממנהגי ולהציע לו בירה בערב אבל השתנקתי. לקחתי ממנו את הכסף עטפתי לו את האזיקים לבקשתו והוא יצא לדרכו כשאני מבואסת בטירוף.

משום מה מצאתי את עצמה בוהה בדלת כעשר דקות, תוהה לעצמי למה לא עשיתי את המהלך. נגמרה המשמרת יצאתי מדלת החנות וחיכיתי לאוטובוס שיבוא. כעבור חמש דקות בחום המטורף עוברת פתאום פורד מוסטנג אדומה עם הבחור שהיה בחנות הרגע ועצר לידי.

אין ברירה, חיים רק פעם אחת 

הוא אמר לי "סליחה שלא הצעתי מקודם, אבל אתה מדהימה, תרצי לבוא לארוחת צהריים?". נחנקתי אבל חייכתי ואמרתי לעצמי "אני הולכת לקבל היום את הזין של חיי וזה יקרה באור יום". נכנסתי לרכב כאילו דיבוק השתלט עליי ואמרתי לו כמו ילדה קטנה "אתה מהמם". היה בינינו קליק דיי חזק ואחרי שבהינו אחד בשניה כמה שניות ארוכות הוא אמר "ארוחת הצהריים תהיה אצלי בדירה, בסדר מבחינתך?" אמרתי לו "יאללה, אם אתה יודע לבשל" ונסענו.

כל הזמן שהוא דיבר לאורך הנסיעה, רק בהיתי בו בפה פעור, ודמיינתי איך הוא מזיין אותי על הקיר של המקלחת. כעבור כמה דקות נסיעה אני מרגישה כאילו ירדו לי המים מרוב שהייתה רטובה. קיוויתי שהוא לא ישים לב.

רגליו זזות תוך כדי שהוא מחליף הילוך, ואצבעותיו הארוכות והרזות עוטפות את מוט ההילוכים. חשבתי לעצמי "יא אללה, לא יהיה אכפת לי שהאצבעות האלה יהיו כרוכות סביבי".

הגענו לדירה שלו, הוא יצא החוצה והסתובב לפתוח לי את הדלת, לא ידעתי שעדיין קיימים ג'נטלמנים כאלה.

נכנסנו לדירה שלו ולא היה אכפת לי בכלל שלא אני ולא הוא יודעים את השמות אחד של השניה.

נכנסנו לדירה שלו והוא הרתיח מים לקפה, "את לא צמחונית נכון? פשוט הכנתי לזניה עם בשר של פעם בחיים". לא ידעתי מה לעשות עם כל הטוב הזה, גם חתיך, גם ג'נטלמן וגם מבשל.

אמרתי "אני אוהבת הכל, אבל דבר אחד לפני הכל, אני חייבת להתקלח – אני יכולה שניה לקפוץ פה למקלחת? זה היה יום חם מידי". הוא ענה בחיוב ולי לא היה בושה. ידעתי שהולך להיות כאן משהו והיה חשוב לי להיות נקיה.

מקלחת רטובה 

נכנסתי למקלחת המפוארת שלו והפעלתי את המקלחת, אפילו לא חשבתי על סגירת הדלת, נכנסתי מתחת למים הזורמים. הרגשתי כל כך שמחה על כך שאני מורידה את כל היום הזה ממני עד שהגעתי לאזור הדגדגן עם הזרם. שם הייתי חייבת לעצור. הייתי ממש חרמנית והזרם רק גרם לי לרעוד עוד יותר ופתאום נפלט לי "אוי אלוהים", נשענתי לאחור על הקיר והשפרצתי את המים על הדגדגן שלי. בתחילה שכחתי שאני בבית של הבחור, הייתי בעולם אחר.

כעבור כמה שניות שמעתי את הבחור אומר, "האוכל מוכן חמודה". הקול שלו היה קרוב יותר ממה שחשבתי. הוא עמד בפתח חדר המקלחת ובהה בי, המכנסיים שלו התחילו להתרומם ואז הוא שאל אותי את שאלת המליון "צריכה עזרה כאן במקלחת?" ‘הוא חייך חיוך ערמומי.

"תשמע, סליחה, שכחתי שאתה כאן, התנשפתי. אני מתנצלת שוב אבל אני פשוט חרמנית" הרגליים שלי רעדו.

"לא, לא, אל תתנצלי, תמשיכי. אשמח לראות אותך גומרת". תוך כדי שהוא אומר את זה אני רואה שהוא מוריד את המכנסיים שלו והחולצה, שולף את הזין הענק שלו והופ ... הוא איתי במקלחת.

העיניים שלו היפנטו אותי. הוא התחיל למצוץ לי את הפיטמות ואני נאנחתי כאילו אני כבר גומרת.

העיניים שלי לא עזבו את שלו, כשהוא שם את הפה שלו על הפטמות שלי, הרגשתי עונג אינסופי, הרגשתי את דופק הכוס שלי כמו שמעולם לא הרגשתי קודם. הזין הקשה שלו פעם בין הירכיים שלי.

זיון בחדר שינה ובחזרה למקלחת

סגרתי את הטוש, ניסיתי לצאת, אבל הרגליים שלי רעדו כל כך שבקושי יכולתי לזוז. הוא ראה את זה, וכרך את זרועותיו סביבי. אמרתי לו "קח אותי לחדר שינה". הוא נשא אותי בזרועותיו לחדר שינה, ואז העמיד אותי מולו, הוריד ממני את המגבת, ייבש אותי כולי, הוא שם לב שהפטמות שלי מאוד רגישות למגע שלו אז הוא לקח אותם לפיו אחד אחד, מצץ אותם ומשך אותם. הידיים שלי כיסו אוטומטית את הכוס שלי, למרות שהוא לא מזמן ראה אותי מאוננת. הוא ידע שאני מתרגשת, הפטמות שלי התרחבו, הירכיים שלי היו לחות מאוד והייתי בשיא החרמנות שלי.

פתאום הוא שאל אותי "את רוצה שאני אזיין אותך?".

עניתי לו "כן בבקשה, אבל לפני זה.. תן לי רגע לעשות משהו"; הושטתי את ידיי ואחזתי בזין שלו באצבעותיי הדקות. החלקתי על הברכיים לפניו, תוך כדי שאני מלקקת את שפתיי, מסתכלת עליו מחייכת, ופשוט החלקתי את הזין שלו לתוך הפה שלי ממש עד לחלק האחורי של הגרון.

התחלתי במלאכת העבודה, מלקקת ומוצצת את הכיפה של הזין שלו, מערבבת את לשוני במורד הצינור שלו ישר אל הביצים שלו. האצבעות שלי משחקות עם העור בין הביצים שלו לתחת ויכולתי להרגיש את העונג שהוא חווה. כעבור כמה שניות הוא פלט גניחה גרונית, שאבתי את הצינור שלו למעלה ומטה, דחפתי את קצה לשוני הכי רחוק שיכולתי במורד החריץ שלו, תוך כדי שידיו על הראש שלי, מנחות את הקצב.

תוך כדי שמצצתי לו הרגשתי שאני כבר יותר רטובה מאיי פעם, שניה לפני שהוא גומר הוא עצר ואמר "עכשיו תורי" ואני עניתי לו "תגמור לי בפה", הוא אמר "לא אני מעדיף לגמור בתוכך ואני הולך לגרום לך לגמור, את הולכת להנות מכל רגע".

הוא הרים אותי מברכי והשכיב אותי על המיטה. מנשק לי את הצוואר, את הכתף שלי, כל שד, כל פטמה, מוצץ חזק, ואז ירד לדגדגן שלי תוך כדי שהוא מושך אותו לתוך פיו ומקפיץ אותו עם הלשון. הוא התחיל לרדת לי תוך כדי שהוא דוחף את לשונו עמוק לתוכי, פנימה והחוצה, ומטה אל התחת שלי. הוא ראה שהייתי רטובה, כשהוא חיטט בעדינות את אצבעו לתוך ישבני, החם וההדוק. לאט לאט נכנס ויצא שוב ושוב. כשהוא דפק בעדינות את התחת שלי עם האצבע שלו, הוא מצץ חזק את הדגדגן שלי. כשהוא הסתכל על הכוס שלי, הוא יכול היה לראות שאני מתחילה לפעום, הנשימה שלי אינטנסיבית יותר, קל היה לראות שאני מתקרבת לשיא שלי. פתאום הוא עצר, התכופף מעלי, הוא מצץ שוב בחוזקה כל פטמה בתורה, הוא הניח את הזין שלו בפתח הכוס שלי, סובב בעדינות בדיוק בכניסה, אצבעו עדיין הייתה בתחת שלי. לוחץ, מותח אותי בעדינות וחודר פנימה, פלטתי גניחה חנוקה, הרגשתי איך הכוס לופת את הזין שלו כשהכאב התחיל להפוך לעונג, התחלתי לזוז קלות וזה נתן לו את האישור להתחיל לזיין אותי. דחף בעדינות, והתחיל לחדור הלוך ושוב עד שהרגיש את הכוס שלי מתהדק סביבו, הגוף שלי התחיל לרעוד, הפטמות שלי קשות ובוערות.

 

הוא אחז בירכי חזק, הוא משך אותי אליו פעם אחר פעם, דחף אותי שוב ושוב. הוא ראה את הזין שלו חודר עמוק לתוך הכוס שלי ונהנה מזה תוך כדי שהוא המשיך לזיין אותי כל כך חזק ועמוק. כעבור כמה דקות הוא הפך אותי, הניח אותי על הידיים והברכיים, התחת שלי היה באוויר רטוב כמו אחרי מקלחת. הוא לחץ בחוזקה על החלק הקטן של הגב שלי, שם קצת שמן קוקוס על הכוס שלי, והחליק את הזין שלו בחזרה לתוך הכוס שלי. הרגשתי ששנינו בקרוב הולכים להתפוצץ, פרשתי את ירכיי הכי רחב שיכולתי בשבילו, מושכת אותו פנימה הכי עמוק שיכולתי. הקצב היה טוב וחזק ופתאום הוא הביא לי את סטירה לחה על התחת שלי, התחושה והקול של סטירה בתחת שלי, העניקו לי חוויה מרעידה שמעולם לא הרגשתי קודם לכן, ובאותו רגע פשוט השפרצנו שנינו את כל המיצים שלנו.

ואוו, לא ציפיתי שהזיון הזה, בצהריי היום יהיה מספק כמו שהיה, לא רציתי שזה ייפסק. כשנגמרה האורגזמה שלי, הגוף שלי עדיין רעד, הפטמות שלי היו עדיין קשות, רוצה את הפה שלו עליהן.

לא האמנתי אבל הזין שלו עדיין היה קשה ואני עדיין הייתי חרמנית. כשקלטנו את זה, הוא פשוט הרים אותי בחזרה למקלחת וזיין אותי שם בעמידה על הקיר תוך כדי שהוא משפריץ את הטוש ישר לתוך הכוס שלי. אני חושבת שאין דייר בבניין שלא שמע אותנו ואת רעשי החבטות של הגוף שלו בגוף שלי תוך כדי הזיון הרטוב שהיה במקלחת.

 

מדהים.

השארת תגובה