Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

סקס עם המלווה של הכלה

זהו הגיע הרגע, דור מתחתן. לא יאמן בגיל כזה צעיר 24 שאפשר להנות עוד מחיי הרווקות ודור מחליט להתחתן. טוב אין ברירה חתונה של החבר הכי טוב לא בא ברגל ואני הראשון שאתייצב להיות המלווה שלו. ההכנות בשיא והחתונה מחר. יושבים בערב במרפסת כל המלווים ומתחילים להריץ תסריטים איך דור מחטיא את הכוס ודנה מתחילה לצעוק עליו מול כל האורחים. ממשיכים את הערב והצחוק לא נרגע ואז מגלים את הנתון הבא: דנה אשתו שלומדת בבינתחומי מתברר שיש לה לא פחות מ5 מלוות ומתוכן 4 רווקות. ישר נדלקה לי הנורה בראש או משהו אחר...

רקע עלי

בן  24, רווק, גובה 1.68 אמנם נמוך אבל עם עיניים כחולות- אפורות ושיער שחור . זה מחפר על הכל. תמיד קראו לי החברים "יהודה לוי" כנראה בגלל שאני הזיין של החבורה ואני יחסית נראה טוב. לחתונה הגעתי אחרי פרידה של שנה מבת זוג שנגמר בצורה לא טובה ועם המון צעקות והחלטתי שאפשר להתקרחן ולשתות למוות, וגם להכיר אולי את אחת החברות של דנה שלומדת בבינתחומי.

פגישה ראשונה עם רוני

הגיע הרגע והנה יום החתונה מגיע, מתארגנים לצילומים ולפגישה של דור ודנה וההתרגשות בשיא. לחתונה החלטתי להשקיע ולבשתי מכנס בורדו צמוד עם מכופתרת לבנה אולי בשביל לכבוש את אחת המלוות. נכנסים למלון הילטון בתל אביב ומחכים בקומת כניסה שדנה תרד במעלית. בצד אני מבחין במלוות של דנה, וכל אחת ניראת בצבע. אני פונה לדור ושואל אותו מיהן הרווקות. דור מחייך ומציג אותי בפניהם. מתוך הרביעייה אחת משכה את תשומת ליבי: רוני, שיער חום ועיניים ירוקות, לבשה שמלת מיני בלי חזייה בצבע תכלת עם עקבים. לרוני היה גוף משוגע ותחת מחוטב מאוד, השמלה היתה עם מחשוף קל ואין ספק שיש לרוני שדיים יפייפים.

נסיעה לצילומים

מתחלקים לרכבים וישר קפצתי לרכב של רוני. ישבתי ליד רוני והחלפנו מילים במהלך הנסיעה, בין לבין הבנתי שהיא גם לאחר פרידה והיא באה היום להתנתק מכל המחשבות. עניתי לרוני ואמרתי לה שאני כאן בשביל זה כי אנחנו הולכים להרים המון צייסרים ביחד. וכך זה קרה. מגיעים לתחנה הראשונה ומתחילים להצטלם. מוזיקה ברקע ואווירה מעולה. אני שולף את הטקילה ומתחיל להרים צייסרים עם כולם. מגיע לרוני ומכין לנו שני צייסרים. היא באה לשתות ואני אומר לה לעצור ולהסתכל לי בעיינים תוך כדי. טריק די ידוע אבל תמיד עובד לי טוב עם בחורות. מרימים את הצייסר ורוני אומרת "לחיים" ואני מחזיר "לחיינו" ורוני צוחקת. העניינים התחממו והצלם ביקש שנרקוד סביב החתן והכלה. תוך כדי הריקודים התקרבתי לרוני והתחלתי לרקוד צמוד אליה. ראיתי שהיא נמשכת בחזרה: מפנה את הגב והולכת אחורה לקראתי תוך כדי ריקוד, ומצמידה את האגן שלה לקראתי. אוי כמה שהיא הטריפה אותי באותם רגעים.

החתונה מתחילה

חופה, דור שובר את הכוס וכולם באטרף. הריקודים מתחילים כולם בעננים ואני מחפש את רוני בין כל הרוקדים. לפתע מרגיש נגיעה קלה בכתף, מסתובב ורואה את רוני עם שני צייסרים. את האמת הופתעתי כמה שהיא זורמת ומצחיקה. מרימים את הצייסרים ונותנים שוט ומתחילים לרקוד ולהתקרב אחד לשניה. תוך כדי אני מתקרב לאוזן של רוני ולוחש לה "את מדליקה אותי ממש" ודנה החלה להסמיק ואמרה תודה. היא התחילה להיצמד אלי ממש קרוב ולרגע היא ממש הניחה את האגן שלה על הזין שלי ואין ספק שזה עשה את העבודה והוא התחיל לגדול בתחתון. דנה התקרבה אלי לאוזן ואמרה "כנראה שגם עוד מישהו שם נדלק". לרגע הובכתי ואמרתי בחזרה "זה רק ההתחלה, הוא יכול להידלק יותר" , רוני ענתה בחזרה ואמרה "בוא נראה". התחלנו להתנשק ולרקוד צמוד. אין ספק שהזין שלי התחיל להתפוצץ במכנס הצמוד שלבשתי. לחשתי לה באוזן "אני חושב שעכשיו הוא בשיא" והיא אמרה "בוא נבדוק".

סקס בחדר חתן כלה

הלכנו ביחד לחדר חתן כלה בזמן הריקודים ונכנסנו לשירותים. אני בטוח שאם דור היה יודע את זה הוא היה כל כך גאה בי ואפילו גם היה מפרגן לי להזדיין על הספה בחדר, אבל לא היה נעים ודי פחדנו שמישהו יכנס. התחלנו להפשיט אחד את השנייה בשירותים והתיישבתי על האסלה, כן כן סיטואציה די מצחיקה אבל זה היה מאוד נוח. רוני התחילה לרדת לכיוון הזין שלי והתחילה לנשק אותו בעדינות, היא התחילה בללקק את הכיפה ולאחר מכן ממש הכניסה כמעט את כל הזין לפה. המציצה הכי טובה ever .

היא התרוממה פישקה את הרגליים, תפסה לי את הזין ופשוט החדירה אותו במהירות לכוס שלה. אני ישבתי על האסלה והיא הייתה עם הגב אלי. היא התחילה לרכוב עליו ולפתע פלטה "אוי כמה התגעגעתי לזה". תפסתי לה את השדיים והיא הגבירה את הקצב. לאחר דקה היא עצרה לרגע והסתובבה אלי עם הפנים והחלה להתנועע בחוזקה קדימה ואחורה, אני תפסתי את התחת שלה והיא התחילה לצעוק שהיא עומדת לגמור. הגברתי את הקצב והיא פשוט התחילה לצעוק. שמתי לה את היד בפה והיא המשיכה פשוט לקפוץ ולהשתולל עד שהיא גמרה. היא הסדירה את הנשימה ושאלה אם גמרתי, אמרתי לה שלא. היא הייתה כל כך חמודה ושאלה אם אני רוצה להחליף תנוחה. זה כל כך הדליק אותי שהעמדתי אותה, דחפתי אותה לכיוון הקיר, הכנסתי את הזין והתחלתי לזיין אותה בדוגי. היא התחילה לגנוח שוב בחוזקה ואני הגברתי את הקצב עד שגמרתי בתוכה בפחות מ2 דק'. ואווו לא ציפיתי שככה החתונה של החבר הכי טוב שלי יראה.

התארגנו מהר והתלבשנו. יצאנו ביחד מהחדר עם ידיים משולבות ונפרדנו ברחבת הריקודים והבטחנו להיפגש בבר בשעה 2 לעוד צייסר ביחד וכנראה לעוד איזה מעשה סדום.

 

השארת תגובה