Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

שלישייה עם אשתי והבייביביטר הסטודנטית

 קוראים לי מיכאל ולאשתי קוראים אילנית, אנחנו נשואים כבר 13 שנה ויש לנו 2 ילדים. בשנים הראשונות של הזוגיות שלנו הייתה בינינו אהבה מאוד גדולה, אילנית הייתה סקסית בטירוף והייתי משתגע ממנה. היא הייתה רזה, חטובה, מלאת בשמחת חיים וידעה להזדיין מדהים. היינו שוכבים בכל מקום שרק רצינו, בין אם זה בים, בבית קברות בלילה, בגלגל ענק בלונה פארק, בשירותים של המטוס, בשירותים במועדונים ובעוד חור אפשרי שרק יכולתי לחורר את אילנית. 

אז היינו צעירים ואילנית הייתה מאוד מושכת אבל לצערי השנים לא עשו לה כל כך טוב. היא נכנסה להריון, התחילה להזניח את הגוף שלה, היא תיעדפה את הקריירה על פני הזוגיות שלנו וכיום היא משמעותית אישה פחות מושכת מהאישה של השנים הראשונים בזוגיות שלנו. 

אני לעומתה נראה כמו ג'ורג' קלוני - שיער לבן סקסי, חטוב, גבוה וסקס אפיל שגורם לבנות הרטיב רק מהמבטים שלי אליהן. 

 

 הפגישה עם לין הבייביסטר השווה

היו לי המון שיחות עם אילנית על ההידרדרות של המראה שלה. 

שלא תבינו לא נכון - אילנית היא עדיין אישה יפה, מרשימה ואני אוהב מאוד את האופי שלה. 

אבל אני פחות נמשך אליה היום.

היו הרבה מאמצים מהצד שלי לדרבן אותה לאכול טוב יותר, להתאמן יותר (הגוף שלה ממש השתנה לרעה לאחר הלידות) ובכללי שנצא יותר, נבלה יותר ושנחזיר את התשוקה שהייתה לנו בשנים הראשונות לקשר. 

קבענו לצאת לדייט לאחת המסעדות המוכרת בעיר שלנו ואילנית תיאמה עם בייביסיטר שתשמור על הילדים. הזמנתי שולחן למסעדה לשעה 20:30 ובשעה 20:00 אילנית נכנסה להתקלח ובידיוק הבייביסיטר דפקה בדלת ופתחתי לה את הדלת.

פתחתי לה את הדלת וראיתי את הבחורה הכי סקסית שראיתי בחיי. קראו לה לין, בת 26 ממושב בצפון במקור, ציצי ענק, עיניים ירוקות, שיער שטני ולבשה טייטץ סקסי שגרם לי לזיקפה מיידית בשנייה שראיתי אותה. אני כמעט בטוח שהיא קלטה את הזיקפה שלי והתעלמה, כנראה היא רגילה שגברים מתרגשים ממנה.

הכנסתי אותה לדירה, עשיתי לה סיור קטן ואמרתי לה שהיא יכולה להרגיש בנוח לבשל בדירה, להכין קפה ולראות נטפליקס. הסברתי לה שהילדים ישנים עמוק ואין סיכוי שהם התעוררו. מהשנייה הראשונה היה בינינו מתח מטורף והרגשתי שאנחנו עושים סקס דרך העיניים המטורפות שלה.

לאורך כל השיחה עם לין הרגשתי שיש בינינו מתח מיני מאוד גבוה ושהיא נדלקה עליי, היא שאלה אותי כמה זמן אני נשוי לאילנית ופירגנה שזה מרשים שאנחנו עדיין יוצאים ביחד גם אחרי נישואין של 13 שנה. אמרתי לה שבשנים האחרונות התשוקה בינינו ירדה אבל אנחנו משתדלים להחזיר אותה. 

לין הייתה כל כך יפה שלא יכולתי להפסיק לבהות בה וניסיתי להסתיר ממנה את הזיקפה שלי. היא קלטה שאני מרגיש לא בנוח בסיטואציה שאנחנו יושבים לבד ומדברים על חיי הזוגיות שלי ושל אילנית ובכל זאת המשיכה לשאול אותי שאלות אינטימיות.

לאחר 10 דק' של שיחה אינטימית עם לין, אילנית יצאה מהמקלחת בחלוק וקלטתי שאילנית מאוד אהבה את המראה של לין והן אמרו שלום אחת לשנייה. 

חשוב לציין כי לין ואני התנסינו באורגיות ושלישיות כמה פעמים במהלך הזוגיות שלנו וידעתי שאילנית גם נמשכת לבנות אבל הרבה זמן היא לא הייתה עם אחת.

 

דייט משעמם במסעדה שהתפתח

הגענו למסעדה, התיישבנו והזמנו אוכל. 

אילנית אמרה לי שהיא מרגישה שאני קצת מעופף היום ושאלה אם הכל בסדר.

אמרתי לה שהכל בסדר אבל שוב ציינתי בפנייה שגם אם נצא לדייטים במסעדות כל יום, יחסי המין שלנו חייבים שיפור משמעותי ושאני ממש סובל מהמחסור בסקס שלנו. היא אמרה שהיא מבינה ושהיא תשתדל יותר ליזום ובעיקר לנסות דברים חדשים במיטה. 

לפתע אני מקבל הודעת וואטסאפ מלין הבייביסטר - כבר חשבתי שקרה משהו לילדים שהיא פתאום ככה שולחת הודעה.

"תסיימו כבר את הדייט המעפן שלכם ותחזרו לדירה, אני חרמנית על שניכם"

חשבתי לרגע שאני הוזה.

הראיתי לאילנית את ההודעה והיא גם הייתה בשוק, ואז היא אמרה לי שנראה לה שזאת אחלה הזמדנות לנסות דברים חדשים ומעניינים.

וואו! הייתי כל כך מאושר כששמעתי את אילנית אומרת את המשפט הזה ורק התחלתי לפנטז מה אני אעשה ללין השווה הזאת.

דפקתי לאילנית נשיקה בפה והזמנתי חשבון.

 

הרפתקה מטורפת עם לין ואילנית

בדרך נסיעה הביתה הייתה לי זיקפה מטורפת ואילנית ליטפה לי את הזין לאורך כל הנסיעה.

חניתי את הרכב ונכנסו הביתה.

בסלון אנחנו רואים את לין ערומה לגמרי, מאוננת עם ויברטור רוקט פוקט וגונחת כמו משוגעת. 

מצד אחד היינו מודאגים כי אם אחד הילדים יתעורר לא בטוח שהיא תדע לתת מענה ראוי ובזמן קצר אבל מצד שני זה חירמן אותנו בטירוף לראות אישה סקסית בת 26 מאוננת על הספה האהובה עלינו ורק קוראת לנו לעשות ביחד שלישיה.

לא יכולנו לעמוד בפיתוי. בהתחלה זה היה מעט מביך אבל אילנית ידעה לשבור את הקרח ולקחה מלין את הויברטור והתחילה להחדיר אותו ללין באגרסיביות ובמהירות רבה ובאותו זמן הן התנשקו עם מלא תשוקה ואני התבוננתי מהצד, התחלתי לאונן וגמרתי כעבור 30 שניות. 

הלכתי לשירותים לנקות את השפיך, חזרתי לסלון וקלטתי שלין התחילה לרדת לאילנית ונראה שהיא עפה על זה בטירוף אבל אני חייב להצטרף לחגיגה.

דחפתי את הזין שלי לפה של אילנית שביצעה בי מין אוראלי ותוך כדי קיבלה מין אוראלי בעצמה מלין שהפך את החוייה שלה לבתתי נשכחת.

לין גם רצתה לקבל קצת זין גדול ועסיסי אז היא עברה לתנוחת דוגי וסימנה לי בסקסיות לדפוק אותה חזק.

חדרתי לתוכה והנרתיק שלה היה צמוד, חמים ועסיסי. לעומת של אילנית שעבר 2 לידות רציניות שקצת עיוותו לו את הצורה ואת המרקם.  רציתי להמשיך להנות מהפות שלה עד כמה שאני יכול עד שאתעלף. זה היה תענוג גדול להיות עם בחורה צעירה וסקסית ברמה של לין. תוך כדי שאני מזיין אותה בדוגי היא מצצה לאילנית את הדגדגן וגרמה לאילנית מזה שנים רבות להשפריץ! איזה תענוג היה לצפות בדבר הנהדר הזה מהצד. 

המשכנו את השלישיה המדהימה הזאת במשך שעתיים עד שהיינו כבר תשושים מעייפות.

אילנית ואני נשארנו ערומים ולין התלבשה. 

היה רגע מביך לרגע לגבי התשלום עבורה - אבל היא פשוט אמרה שאין צורך לשלם כי היא הספיק לה לקבל את הזין הענק שלי.

אמרתי לאשתי אילנית שאני אוהב אותה ושאני מקווה שיהיו לנו עוד ערבים כאלה.

השארת תגובה