Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

הפעם הראשונה שלנו בגלורי הול

מה זה גלורי הול?

אני אתחיל מלספר בקצרה מה זה בעצם GloryHole הוא בגדול כינוי לחור בקיר בתאי צפייה בחנויות סקס בדרך כלל. השימוש בגלורי הול מאפשר לבצע סוגים שונים של פעילויות מיניות באופן אנונימי- מציצות, חדירות וכדו'.  

הייתי בגלורי הולס פעמים רבות ברחבי הארץ. אבל תמיד היה לי חלום. תמיד רציתי לקחת את אשתי לחוויה הזו אבל היא מעולם לא הייתה מספיק אמיצה. אישתי דריה בחורה בת 35, שטנית, עיניים ירוקות 1.70 חטובה ובנויה לתלפיות. מטריף אותי לחשוב על חוויה כזו איתה.

ערב שהתחיל משעמם

יום שלישי בערב שנינו חזרנו מהעבודה, סיכמנו שהערב נשים את הילדים אצל ההורים ונפנה ערב חופשי לשנינו, לא כל כך ידענו מה לעשות אבל כן הרגשנו חרמנים בטירוף ולא רציתי סתם לעשות סקס. שאלתי אותה אם היא בקטע להרפתקה קטנה. היא היססה אבל הייתה חיובית. אמרתי לה שיש חנות סקס שיש שם גלורי הולס וזו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לחוות את החוויה. לאורך שנות הנישואים סיפרתי לדריה על החוויות שלי לפני החתונה שלנו ועל הגלורי הולס, היה נראה באיזשהו מקום שזה מגרה אותה אז חשבתי להציע. דריה אחרי כמה שניות של מחשבה אמרה קדימה, התלבשנו שנינו יפה, ביקשתי ממנה ללבוש את הג'ינס הכחול הצמוד שלה, נעלי עקב, ואת החולצה האדומה המכופתרת שלה ללא חזייה. רציתי שהיא תראה כמו זונה והיא שיתפה פעולה, היא נכנסה לחדר, התאפרה, שמה שפתון אדום בוהק, צללית שחורה, פתחה כמה כפתורים בחולצה ונראתה לוהטת.

בדרך עצרנו באיזה בר, שתינו כמה משקאות, הרמנו כמה צ'ייסרים והרגשנו הרבה יותר משוחררים.  נכנסנו לאוטו ונסענו לחנות. כשהגענו זה היה מושלם, אינטימי ולא צפוף, דריה בחנה את הסביבה כשנכנסנו והייתה נראית דיי מרוצה. הסתובבנו במשך כחצי שעה ובחנו את כל מה שיש בחנות, עדיין לא הלכנו לחלק האחורי שבו היו תאי הגלורי הולס. ציפיתי שדריה תשאל עליהם וכך היה, התקדמנו לעבר התאים. לקחתי אותה מאחור ונכנסנו לתא. עשיתי לה הכנה ואמרתי לה למה לצפות, הראיתי לה את החור בקיר. האדם בתא הסמוך יכול היה לצפות בנו או לשים את ידו דרך החור כדי להצטרף אלינו או לחלופין להחדיר את הזין שלו לחור בציפייה לשיפשוף, מציצה או חדירה זה היה תלוי בה. באנו בראש פתוח ואהבתי את זה.

תאי הצפיה

שמתי כמה מטבעות במכונה ובחרנו סרט פורנו לצפייה בתא. בזמן שהיא שמה את הסרט אני פתחתי לה את שאר החולצה שלה והפשטתי אותה. יכולתי להרגיש שהיא מתרגשת מהסיטואציה. התחלתי לשחק עם השדיים שלה ולמשוך בעדינות את הפטמות שלה בידיעה שזה מחרמן אותה. שנינו שמענו מישהו נכנס לתא שלידנו וזה רק חיזק את החרמנות. כשנישקתי את הצוואר שלה אמרתי לה שהיא צריכה להכניס שתי אצבעות דרך החור בקיר, היא שאלה למה ואמרתי לה שזה סימן לאדם שנמצא בתא שלידנו להכניס את הזין שלו דרך החור. ממש עניין אותי לדעת מה היא תעשה עם הזין של גבר אחר. היא זזה והכניסה את אצבעותיה דרך החור ואני דפקתי על הקיר. כשהיא הסירה את אצבעותיה היא הופתעה לראות זין גדול חודר דרך החור. היא נדהמה מהגודל והסתכלה עליי, היא הייתה בעולם אחר. אמרתי לה שזה שלה לעשות מה שהיא רוצה; כשהיא סוף סוף הניחה עליו את ידיה היא החלה לאט לאט ללטף אותו ולשפשף את ראש הזין על הפטמות שלה ואני נדלקתי בטירוף. החלטתי להוציא קצת קוק שהיה לי בכיס, כל אחד מאיתנו דחף שורה מהר כדי להעצים את החוויה.

הלכתי מאחוריה והתחלתי לנשוך שוב את הפטמות שלה וביקשתי ממנה למצוץ את הזין של הבחור. היא אמרה שזה גדול מדי אבל שהיא תלך על זה. ביקשתי ממנה קודם ללקק את זה ואז לנסות להכניס את זה לפה שלה. כשהיא ליקקה אותו אמרתי לה לפתוח את הפה ולהניח את הקצה על שפתיה ותוך כדי התחלתי לאט לאט לדחוף את ראשה קדימה כשאני רואה אותו מתחיל להיכנס לפה. היא בלעה את הזין הענק הזה כמו גדולה והתחילה להניע את ראשה למעלה ולמטה. כל כך התרגשתי זה היה מדהים.

Cant get enough

הוא אמר לה שהוא מוכן לגמור ואמרתי לה שתקח את כל הזרע. הוא ירה את הזרע לתוך הפה שלה עד לרמה שהזרע עף לה גם על הגוף. כשהוא סיים נכנס גבר אחר ואנחנו כבר היינו מאומנים, הפעם היא ישר התחילה למצוץ ואני כבר נכנסתי למטה והתחלתי לדפוק אותה במקביל, זו היתה סיטואציה נדירה, מצד אחד היא מוצצת את הזין דרך החור ומצד שני היא יושבת לי על הזין ורוכבת כמו משוגעת. החוויה הייתה משכרת עד לרמה שרגע לפני שאני גומר החלטתי לצאת ממנה וביקשתי ממנה למצוץ לי ולבחור מהחור במקביל, כעבור שתי דקות שנינו גמרנו עליה וברגע אחד כל החדר היה מלא בזרע שלי ושל הבחור מהתא ליד.

סיימנו את האירוע וכשחזרנו הביתה היא הייתה נראית דיי מרוצה. שאלתי אותה אם היא רוצה לחזור לשם והיא אמרה שהצלחתי לפתוח תיבת פנדורה ושמעתה, אנחנו נהיה שם הרבה יותר.

השאר תגובה

וואו… סיפור מחרמן מאוד! יש לי גם פנטזיה כזו ללכת למקום כזה עם אשתי…
תוכל להגיד לי איפה זה ואם נותנים להכנס לכל אחד או שיש תנאים

השארת תגובה