Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

מסתבר שזיינתי את אחת המנהלות הבכירות בחברה שלי

ההיא בלי התמונה 

רווק תל אביבי טיפוסי, גר באזור דיזינגוף, בן 31 מתכנת, יום ראשון בערב חזרתי מהעבודה, הדלקתי פייסל וראיתי נטפליקס; לא שמתי לב וכבר השעה הייתה דיי מאוחרת, אבל להפתעתי לא הייתי עייף אבל כן הייתי חרמן ברמה שאי אפשר להסביר. זה קורה לי מידי פעם. חשבתי לצאת עם החברים לאיזה פיק אפ בר ואולי יתמזל מזלי אבל אף אחד מהחברים שלי לא עונה וכולם נראה כבר שנמצאים בחלום השביעי. אז נכנסת לסבב האפליקציות היומי שלי ועברתי מהבאמבל, לאוקי קיופיד ואז לטינדר, מחזק את שרירי האגודל ומעיף 80 אחוז מהנשים שאני רואה ימינה כי אין לי מה להפסיד. פתאום יצא לי מאצ', לצערי היה מדובר בפרופיל עם בחורה בשם נעמי אבל ללא תמונה, המשכתי לזפזפ בין שאר הנשים באפליקציה ולפתע קיבלתי הודעה מאותו משתמש ללא תמונה, בהודעה היה כתוב "היי מותק, בטח אתה מבואס שאין לי תמונה אבל אל דאגה, אני פשוט יודעת מה אני רוצה מצד אחד אבל מצד שני לא רוצה להיחשף לכל גולשי האפליקציה". היא הייתה נשמעת כאילו זו לא הפעם הראשונה שלה אבל בכל זאת שאלתי אותה אם היא אמיתית; היא אמרה שהיא אמיתית ושהיא לא רוצה לשלוח לי תמונות פנים שלה כי מסתבר שהיא בכירה בחברת הייטק מסויימת. למזלי היא החליטה לשלוח לי תמונות של התחת והציצים שלה. לשמחתי התחת שלה מדהים וחטוב בדיוק כמו שאני אוהב, כאילו היא 3 פעמים ביום נמצאת בחדר כושר. אמרתי לעצמי בלב "תאכלס, עם ציצי ותחת כזה הסיכון הוא דיי נמוך, מקסימום אם הפרצוף פחות יפה, נסתדר".

 

יודעת מה היא רוצה 

המשכנו להתכתב, עברנו לוואטספ, לא סיפרתי לה יותר מידי על עצמי אבל אחרי חצי שעה שיחה היא החליטה לתת לי את הכתובת שלה, מסתבר שהיא גרה באחד המגדלים המוכרים בתל אביב והבנתי שאכן מדובר בביג שוט. היא נתנה לי את כל ההנחיות כניסה, חניה, קוד לבניין וכדו' וכך עשיתי. לפני שיצאתי מהבית אוננתי 3 דק' וגמרתי דיי מהר, הייתי חרמן מידי בשביל להתמודד איתה ולא רציתי לנסוע את כל הדרך כדי לגמור עוד לפני שהבגדים יורדים. אני בדרך כלל הרבה יותר עמיד אחרי אוננות ובמצב הזה כמעט ולא ירדה לי החרמנות כי הייתה לי התחושה שעומד להיות לילה מעניין. עליתי על הרכב ונסעתי אליה הביתה, יש לה במבט ראשוני בית גדול ומפואר והיא גרה בו לבדה. הבית היה דיי חשוך ונראה שהיא הייתה מוכנה לקבל אותי. כשנכנסתי לא היה לי יותר מידי זמן להסתכל ולהבין איפה אני נמצא כי כעבור 10 שניות היא כבר הורידה את החלוק סאטן שלה, ניגשה אליי והתחילה לנשק אותי בצורה עדינה על השפתיים; הבנתי באותו הרגע שזכיתי בכל הקופה וזה לא קורה הרבה. אחרי התחרמנות קצרה בכניסה של הבית, נעמי הובילה אותי לתוך הביתה, ככל שנכנסנו יותר ויותר פנימה כך הייתי יותר ויותר בשוק מהפאר ומהגודל של הבית ועוד היא גרה לבד. הבית שלה היה חשוך בכל מקום מלבד חדר השינה לשם.

 

מציצה עם קרח

כשנכנסנו לחדר השינה שלה העיניינים התחילו להתחמם, תוך כדי שאנחנו מתנשקים היא מתיישבת לאט עירומה על המיטה ומתחילה להוריד לי את המכנסיים ואת התחתונים, הייתי חרמן ברמה שהרגשתי שכל הדם שלי בגוף כרגע מרוכז באיבר המין שלי. נעמי לא חיכתה אפילו שניה והתחילה ללקק לי את הזין במקצוענות יתר. היא מסוג הנשים שאתה לא מאמין כמה הפה הקטן שלהן יכול להכיל. כעבור כמה שניות של ליקוקים היא הפסיקה ורצה לסלון; לא כל כך הבנתי מה קורה אבל כעבור דקה היא חזרה עם קערת קרח ואני תהיתי לעצמי מה הולך לקרות. בלי יותר מידי מילים נעמי הכניסה 2 קרחים לפה שלה והתחילה למצוץ לי במלוא המרץ; הבנתי שהגיל עשה את שלו, הבחורה בת 40, רואים שהיא עברה כבר לא מעט דברים בחיים, היא ידעה מה היא עושה והיא גרמה לי להרגיש דברים שאני לא מכיר. השילוב של המציצה, החום שלה הפה שלה והזין שלי יחד עם הקרח בפה שלה גרם לי לרטוט מרוב הנאה. ברגע שהיא הרגישה שאני מתפוצץ היא עצרה ושמה את הקרח בצד. כל התהליך הזה היה עם מעט מאוד מילים וזה היה מדהים כי זה פשוט היה סרט פורנו מהאגדות. הסנכרון הרגיש כמעט מתוסרט. ברגע שהיא שמה את הקרח בחזרה בקערה היא הובילה אותי למיטה והשכיבה אותי עליה, שנינו עירומים ואחרי מציצה כזו הרגשתי שאני רוצה להוכיח לה גם מה שאני שווה. תפסתי לה את התחת החטוב ופשוט הושבתי אותה על הפנים שלי, היא היתה מופתעת לטובה וברגע התחילה לרכב לי על הפה תוך כדי שהפה שלי יונק את הדגדגן שלה. היא צרחה כל כך חזק, הרגשתי ששומעים אותנו עד לחרמון. ה2 דקות רכיבה האלה היו מדהימות, כל כך הרבה נוזלים יצאו לי על הפנים ושנינו נהנינו בטירוף. כעבור 2 דקות, נעמי ירדה לי מהפה, ובצורה דיי החלטית עברה לתנוחת הדוגי וביקשה ממני לדפוק אותה הכי חזק שאפשר – אני נעניתי.  הרגשתי שכל חיי מתרכזים לרגע הזה ותתפלאו אבל במשך 10 דקות דפקתי אותה בדוגי, תוך כדי שהיא צורחת לשמיים, התחת שלה כבר נהיה אדום והגרון כבר צרוד אבל שנינו היינו באורות, הופתעתי  מאוד גם מהסיבולת שלי וגם מהסיבולת שלה.

כעבור 10 דקות של דוגי היה נראה שכבר ששנינו רוצים לגמור. יצאתי ממנה, התיישבתי על המיטה והושבתי אותה עליי עם הפרצוף מולי, קצת מוזר אבל הפנים שלה היו דיי מוכרות לי מאיפשהו. היא התחילה לרכב עליי בישיבה, שנינו רטובים בכל הגוף, הרגשתי שהיא עומדת לגמור, כל הגוף שלה רעד וזה היה הסימן שלי גם לשחרר את המעצור – שנינו גמרנו כמו שתי חיות, זה היה הסקס הכי מספק שהיה לי בחיים וגם לטענתה. החיבור היה יוצא דופן וזה דיי הורגש.

בסוף האקט, התכרבלנו במיטה, היא לא סיפרה לי יותר מידי על עצמה אבל כן ביקשה לשמוע איפה אני עובד ומה אני עושה, כשסיפרתי לה איפה אני עובד היא דיי השתתקה והשיחה פחות או יותר נגמרה. נעמי נרדמה, ואני נסעתי הביתה מסופק ממש.

 

זיינתי את סמנכלית השיווק של החברה שלי

לאחר כשבועיים הייתה לנו בחברה ישיבת חברה, אליה הגיעו כל מטה החברה והמטרה הייתה לדבר על חזון החברה ופנינו לאן. בעודי מתיישב בסוף חדר הישיבות ראיתי את נעמי, לבושה יפה ורשמי והופתעתי לדעת שאני אשכרה זיינתי את סמנכלית השיווק של החברה שלי!!! לא ידעתי מה לעשות, במהלך ההפסקה חלפתי על פניה והנהנתי לה בחיוך, לצערי היא לא הגיבה.

בערב מאוחר ירדתי לכיוון החניון של העבודה יחד עם הכלבה שלי, נכנסנו לרכב והתנעתי אותו, פתאום ראיתי את נעמי יוצאת מהמעלית ומתקדמת לכיווני, כאילו היא עקבה אחרי לאורך כל הדרך. החניון היה דיי ריק והיא נכנסה לי לרכב ואמרה "תבין, אנחנו עובדים באותה חברה ואני אחת מהמייסדות שלה, אני לא יכולה להרשות לעצמי שיראו אותנו יחד". תוך כדי שהיא אומרת את זה היא מפזרת את השיער שלה ופותחת לי את הרוכסן, הרגשתי שאני בחלום וששום דבר לא אמיתי. היא התחילה למצוץ לי את הזין כל כך עמוק שלא הבנתי מאיפה זה בא. כעבור 2 דקות גמרתי לה בפה והיא בלעה את זה כאילו זה כוס מים. כשהיא סיימה לבלוע היא הסתכלה לי בעיניים תוך כדי שהיא מלטפת את הכלבה שלי, אמרה לי "נתראה בסוף שבוע" ויצאה מהאוטו.

לא יאמן.

השאר תגובה

ממש טוב

השארת תגובה