Left להמשיך בקניות
ההזמנה שלך

You have no items in your cart

אמא של חברה שלי - פרק א'

סוף סוף יום חמישי הגיע, אני מחתים כרטיס בעבודה ועולה לרכבת בדרך לבית של אמא של חברה שלי בתל אביב.

בדרך חזור מקבל אסמס מהחברה שלי קרן: "הי אהובי, אני בשדה תעופה התחיל לרדת כאן שלג. מקווה שנמריא בחצי שעה הקרובה. מחכה כל כך לפגוש אותך". לאחר דקה אסמס נוסף, "ניצן, אמא שלי נסעה אתה יכול ללכת לבית של אמא, המפתח בקופסא בצד".

חברה שלי קרן טסה לעיתים קרובות להשתלמויות, היא נוסעת בדרך כלל בראשון וחוזרת בחמישי ערב. היה לי נסיעה ארוכה ברכבת וקיוותי שנגיע באותה שעה בערך הביתה. כל הדרך ברכבת היה לי כאב ביצים מטורף, כל השבוע חיכיתי לרגע הזה שניפגש ונוכל להזדיין ולהנות מדירת הנופש של אמא שלה בתל אביב. אמא של קרן, גרושה, נוסעת לצפון בדרך כלל בסופ''שים והיא משאירה לנו את הדירה שלה שנוכל לחגוג כמו שצריך.

תחילה, עברתי בדירה שלנו ברמת גן לקחתי בגדים ומטען לפלאפון כי נגמרה לי הסוללה. לאחר מכן נסעתי לדירה של אמא של קרן. כעבור 4 שעות מאז שיצאתי מהעבודה הגעתי לדירה של אמא שלה, זה היה בערך הזמן שקרן כבר הייתה צריכה להגיע גם כן מהטיסה. הבטחתי לעצמי כשאגיע לדירה אטעין את הפלאפון לבדוק מה שלום קרן כי בטח היא ניסתה לתפוס אותי. בפתח הדירה אני לוקח את המפתח מהקופסא ובא לפתוח את הדלת. "מוזר" אומר לעצמי, הדלת הייתה פתוחה וחשבתי לעצמי שבטח קרן כבר חזרה הביתה.

"קרן?" צועק בכניסה לבית, מסתכל ימינה ורואה שקיות בסלון. רעש של מקלחת ברקע. לא היתה תשובה ושיערתי שבטח היא נכנסה להתקלח אחרי הטיסה והעיכוב בגלל השלג.

שמתי את הפלאפון בטעינה, ואמרתי לעצמי שזה הזדמנות טובה להיכנס להתקלח איתה במיוחד שהייתי כל כך חרמן מהשבוע הזה. התפשטתי במהירות, הזין שלי פשוט נעמד בחוזקה. רציתי להפתיע אותה במקלחת אז סובבתי לאט את הידית. הדלת לא הייתה נעולה, אז התגנבתי פנימה וסגרתי את הדלת לאט. בחדר היה נעים וחמים והזכוכית הייתה עם אדים.

יכולתי לראות את הצללית של קרן במקלחת והחלטתי להסתכל עליה. התחלתי לתפוס את הזין ולאונן לאט בשביל להקשיח אותו עוד יותר. בצללית ראיתי אותה יושבת ברצפת המקלחת, רגליה פרושות לרווחה והיא השתמשה בראש המקלחת אשר הזרים מים ישירות לתוך הכוס שלה.

היא התחילה לגמור ולגנוח בקצב, לא יכולתי לחכות יותר ופתחתי את הדלת.

"ניצן!!! מה לעזעזל אתה עושה צא מפה מהררררר" צרחה נעמה, אמא של קרן.

קפצתי מהר החוצה וכיסתי את עצמי עם המגבת שהייתה תלויה בצד.

"פאק, מצטער נעמה, אני ממש מצטער, קרן אמרה לי שאת הולכת מוקדם והבית יהיה ריק. סליחה!"

באותו רגע פשוט רציתי לקפוץ מהמרפסת ולהתאבד. נעמה סגרה את המים, יצאה מהמקלחת והלכה עירומה עד שהגיעה קרוב אלי. "הטיסה של קרן נדחתה בגלל השלג, רק מחר היא תגיע".

בכל השלב הזה, הזין שלי פשוט עמד בחוזקה וכל מה שעבר לי בראש זה למה הוא עדיין עומד. מביט הצידה בבושה מקווה שנעמה תשכח מכל מה שקרה כאן.

"אני ממש מצטער נעמה, חשבתי שזאת קרן מתקלחת ובאמת שלא ידעתי שאת תהיי כאן, צעקתי כמה פעמים קרן אבל לא היה מענה".

"טוב קרן לא כאן, ובנתיים אני רואה שהזין שלך עומד כל כך חזק שאתה לא יכול לשלוט בו. זה עלול להחמיא לי". היא התקרבה אלי והושיטה את היד מתחת למגבת שלי "זה יכול להיות הסוד הקטן שלנו" אמרה.

"כן זה יהיה הוגן אחרי שאני התפרצתי למקלחת שלך, זה יהיה הסוד שלנו מבטיח". פשוט הייתי מהופנט בחזה שלה שעמד כל כך יפה לאישה בגיל שלה.

היא תפסה לי את המגבת והפילה אותה לרצפה, התכופפה והניחה את ברכייה על המגבת. היא הסתכלה אלי למעלה, והפה שלה היה סנטימטרים בודדים מהזין שלי.

היא משכה אותו לאט למעלה ולמטה בתנועות קטנות ובשניות אחדות הוא פשוט נבלע בתוך הפה שלה. הפה שלה בלע את כל הזין שלי והיא מצצה אותו בחוזקה. הרגשתי את לשונה מלקק את הזין שלי באדיבות רבה. היא ידעה בדיוק מה לעשות, וככל שהיא מצצה אותו זה הרגיש טוב יותר. היד שלה תפסה לי את הביצים והחלה ללוש אותם תוך כדי שהיא יונקת את הזין.

התחלתי לרעוד מרוב אושר, קרן בחיים לא מצצה לי ככה ואני הייתי באופריה מוחלטת. היא הורידה את היד מהביצים שלי והחלה לרדת לכיוון הכוס שלה. היא פשקה את הרגלים ותוך כדי שהיא ינקה את הזין שלי היא החדירה אצבעות לתוך הכוס שלה. "ואווווו" נעמה פלטה, תוך כדי שהיא נהנת מהנאה כפולה של מציצה ואצבעות לתוך הכוס שלה.

"נעמה זה מעולה, זה מרגיש כל כך טוב" פלטתי תוך כדי שהיא פשוט מוצצת חזק את הזין שלי.

"אויייי ניצן, אני הולכת לגמור", נעמה מגבירה את הקצב דוחפת את האצבעות במהירות לתוך הכוס שלה, היא שפשפה את הכוס שלה בחזקה, היא פשקה את הרגלים עוד יותר ודחפה שלוש אצבעות עמוק לבפנים. היא החלה לגמור בחוזקה ובקול רם בעודה רועדת ומתפתלת על הרצפה.

לא יכלתי שלא להגיב למתרחש, והרגשתי שאני הולך לגמור, לא יכלתי להחזיק מעמד יותר

"נעמה אני הולך לגמור"

"תחזיק מעמד" נעמה, ינקה את הזין במהירות גבוהה יותר.

"אני הולך לגמור" צרחתי ותפסתי את ראשה "אני לא יכול לעצור".

נעמה תפסה את התחת שלי, ודחפה את הזין שלי עמוק יותר לתוך הפה שלה כשהזרע שלי משתחרר במהירות הקול ישירות לגרון שלה.

"ואו, פשוט ואווו" צעקתי.

"זרע צעיר זה תמיד כל כך מתוק" היא אמרה כשהסתובבה והושיטה יד למגבת שהונחה בארון מאחוריה. "לא רצית להתקלח?" שאלה.

"כן בטח אני נכנס" מילמתי ונכנסתי במהירות.

תוך כדי המקלחת צפיתי בנעמה שהייתה בת 49, מתנגבת. למרות הגיל שלה היא הייתה מאוד סקסית ומטופחת. היא תמיד הייתה דואגת להיראות טוב ולהתלבש בצורה מושלמת.

"טוב ניצן, זה היה מקסים אבל זאת הייתה רק ההתחלה. אני אשאר לישון פה הערב. אם תרצה אותי, אתה יודע איפה החדר שינה שלי. "

מוזמנים להצטרף אלי לפרק ב

התכנים הבאים מאוד יעניינו אותך!

השארת תגובה